Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 36 37 38 [39] 40 41 42 ... 44    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najgorsza jednostka każdego poziomu (Czytany 195378 razy)
Divine
(Armiwart)

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Зачем я...

Zobacz profil
« Odpowiedz #570 : 11 Marca 2012, 19:01:04 »
impy atak-2, demony atak-1
Pomieszałeś jednostkę ulepszoną z nieulepszoną.
W Akademii pierwsze padają dżiny, które są jedną z najlepszych jednostek na 5 poziomie.
Nie biorę wolnych jednostek do amii podróżującej po mapie.
O wiele bardziej przydatne są wiedźmy lub czarty.


IP: Zapisane
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #571 : 11 Marca 2012, 19:24:36 »
Sorry za pomyłkę , lecz przy ulepszeniach masz po 3 ataku , lecz demony mają o 2 obrony więcej i obrażenia minimalne -1 a maksymalne +1 .
Dżinów się nie zabija tylko hipnozuje (jeśli jest ich dużo) i atakuje tytany /raksashe , dżiny kogoś zabiją i same zginą :D
Niestety mimo tego że uwielbiam loch , muszę przyznać że matrony i wiedźmy są słabe . Jedynie damy bronią honoru 6 lvl w lochu  .
-Mam pomysł nie wezmę ze sobą golemów , nie będę mieć żadnego tanka który umie uderzyć .
Czarty są przydatne ale tylko w podstawce , w dzikich  pomioty są lepsze , widać  że kiedy grasz to twoją taktyka jest ATAKUJMY WSZYSTKIM , może się uda a może nie .


IP: Zapisane
Divine
(Armiwart)

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Зачем я...

Zobacz profil
« Odpowiedz #572 : 11 Marca 2012, 19:35:21 »
Mi jeszcze nikt dżinów nie hipnotyzował, tylko nawalał w nie.
Damy są całkiem całkiem.  ;D
Jeśli chcę czymś uderzyć, to mogę walnąć magiem, który wymiata i dżinem oraz bardzo dobrym gargulcem.  ^_^
Dlaczego uważasz, że mam taką taktykę?


IP: Zapisane
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #573 : 11 Marca 2012, 19:45:12 »
a) piszesz że golemy są beznadziejne , są może i wolne ale są świetne do bronienia magów.
b) uważasz drzewce za najsłabsze z 6 poziomu ,  według mnie gdyby ich nie było to Sylwan byłby słaby , i każdy by go jechał jak chciał.
c) jak grasz z kompem , a nie żyjątkiem siedzącym obok , lub po sieci to ci nikt nie hipnotyzował .
d) powiedz mi co jest według ciebie dobrego w gargulcach , atak mały , obrażenia też , jedynie co mają dobre to wytrzymałość i obrona , no może ten drugi jako kamikaze , wlatujesz nim w wroga i magia zniszczenia :D
e)mag nie wymiata , wymiata to wielki łowczy z łukiem z rogu jednorożca i szczęściem żołnierza + główna umiejętność Sylwanu (to że każdy atak jest szczęśliwy)
f)muszę przyznać że dżin nie jest taki słaby , ma dobry atak i umiejętności , no ale umierają po byle ciosie

Po prostu uważasz jednostki nastawione na defensywę za słabe .


IP: Zapisane
Divine
(Armiwart)

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Зачем я...

Zobacz profil
« Odpowiedz #574 : 11 Marca 2012, 19:57:32 »
Gargulce to moje ulubione tanki.  ;D
Bardziej lubię atakować wroga niż bronić się przed nim.
Gdyby nie byłoby łowczych i druidów, każdy by robił co chciał z Sylwanem.
Chyba jedyna wada dżina to niskie hp i niestety oboje zgadzamy się co do tego.



IP: Zapisane
moolu17

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #575 : 12 Maja 2012, 08:32:03 »
Jakby sie tak zastanowić, to każda jednostka na swoje plusy i minusy. Nie mozna oczekiwać od jednostki 2 poziomu (te Gargulce) ze beda super mega maszynka do zabijania, skoro jest to jednostka 2 poziomu:) takie jednostki, najlepiej trzymać przy strzelcu/magu i w razie konieczności użyć, by jednostki dystansowe Wyszly cało i mogły zaatakować na dystans:) Jak Mowilem nie ma jednostek idealnych ;>


IP: Zapisane
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #576 : 12 Maja 2012, 11:34:38 »
@up: Uuu, trochę palnąłeś głupotę. Oczywiście, ze każda jednostka ma plusy i minusy, ale nie oszukujmy się, niektóre mają więcej minusów, niż plusów.
Porównaj ze sobą chłopa i prześladowcę, minotaura i podżegacza, albo awanturnika i mrocznego jeźdźca.

Nie mozna oczekiwać od jednostki 2 poziomu (te Gargulce) ze beda super mega maszynka do zabijania, skoro jest to jednostka 2 poziomu:)
A ja na przykład oczekuję, żeby jednostka 2. poziomu była maszynką do zabijania. Oczekuję tego od każdej jednostki.
Gargulce są od tego, żeby wlatywać w szeregi wroga i blokować im łuczników, albo skupiania na sobie uwagi defensorów i innych tanków. Nie zadadzą, co prawda dużo bezpośrednich obrażeń, ale w znacznym stopniu przyczynią się do zmniejszenia obrażeń jakie zadaje nam wróg.
Nie są maszynka do zabijania w dosłownym tych słów znaczeniu, ale efekty ich obecności na polu bitwy są równie dobrze widoczne.

A poza tym przypominam ci, że do 2. poziomu należą też Kusznicy, centaury. Czy te dwie jednostki nie są maszynkami do zabijania?
A czy Krwawe dziewice i Tancerzy wiatru też będziesz "trzymał przy strzelcu i magu" i traktował jak mięso armatnie? Z twojego postu to właśnie wynika.


« Ostatnia zmiana: 12 Maja 2012, 11:36:50 wysłane przez hamlet » IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #577 : 12 Maja 2012, 11:46:53 »
Jak Mowilem nie ma jednostek idealnych ;>

Jak to nie ma jednostek idealnych? Znaczenie słowa "ideał" jest inne dla każdego. Dla mnie na przykład idealną jednostką są krwawe siostry i zabójcy, ponieważ idealnie wpasowują się w mój styl gry. Dla Amerykana z drugiej strony globy idealny może być gargulec, dobra jednostka defensywna służąca do blokowania strzelców i bycia bitą.

Kusznicy i Centaury to są koksy, ogólnie II lvl jednostek jest dobrze zrobiony są i silni w ataku i w obronie i strzelcy, czego chcieć więcej?


IP: Zapisane
moolu17

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #578 : 12 Maja 2012, 19:48:46 »
No spoko, tylko zanim taka jednostka dotrze do wroga, to troche potrwa. Przypuśćmy ze wróg wyminal Twojego tanka i dotarł do strzelca? Co Ci z tego przyjdzie ze pójdziesz do innego jak Twoj jest zagrożony. Nie lepiej zostawić chociaz jedna jednostkę z dosc dobrym defem, ktora w razie potrzeby zajmie sie wroga jednostka, a innymi, silniejszymi zająć sie oddziałami przy wrogim dowódcy? Mag i tak rzuci zaklęcie bez względu na to czy ktos go blokuje. Zalezy tez z kim sie gra. Kazdy ma inna taktykę.


Pamiętajmy tez ze nie mówimy o grze z komputerem, tylko z człowiekiem


« Ostatnia zmiana: 12 Maja 2012, 19:57:23 wysłane przez moolu17 » IP: Zapisane
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #579 : 12 Maja 2012, 19:59:57 »
Yyyy jakbyś nie zauważył obsydianowe gargulce mają aż 7 prędkości, czyli dojście do strzelców wroga zajmie im bez taktyki i artefaktów jedynie 2 tury. W akademii jeżeli nie gra się Razzakiem, to z tyłu zazwyczaj zostawia się golemy które są strasznie powolne. Tyle, że wiesz gdy ma się 1000 arcymagów, to normalny atak zadaje wiele więcej obrażeń niż czar.  Kolejny fake, czy ty wiesz jakie obrażenia mogą zadać kusznicy, mistyczni łucznicy lub centaury? Jeżeli się ich szybko nie wybije/przyblokuje to koniec. Jeżeli wróg wyminął gargulce, to pewnie jest w zasięgu strzelców/dżinów którzy go zdziesiątkują.

To są przykłady na jednostkach akademii ale większość miast ma jakiegoś tanka na niższym lvl.


IP: Zapisane
Nebirios7

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 33


Zwycięstwo albo Śmierć

Zobacz profil
« Odpowiedz #580 : 13 Maja 2012, 07:29:24 »
Według mnie najgorsze są:
Chłopi- co z tego, że dają pieniądze, jak na polu bitwy to oni tylko przeszkadzają?
Gargulce- dobra wytrzymałość, ale słaby atak;
Kościane Smoki- chyba najgorsze jednostki 7 poziomu;




IP: Zapisane
Kha Beleth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 60


Ogień trawi wszytko. No prawie. Nie mnie...

Zobacz profil
« Odpowiedz #581 : 13 Maja 2012, 21:36:45 »
Najsłabsze wg. mnie jedostki to (licząc od 1 do 7 poz.):
Poz.1 - Chłop (on jest śmieszny >:( )
Poz.2 - Tancerz ostrzy/Tancerz wojny/Tancerz wiatru (beznadziejni :haha: )
Poz.3 - Cerber (Ognisty ogar jest dużo lepszy :phi: )
Poz.4 - Uwodzicielski sukkubus (Władczynie sukkubusów lepsza :-/ )
Poz.5 - Kapłan/Inkwizytor/Mroczny kapłan (za słabi jak na Przystań :nono: )
Poz.6 - Czarci pomiot (żenada :/ )
Poz.7 - Kościany smok/Widmowy smok/Upiorny smok (po prostu niemożliwie słabi :wsciekly: )

Oczywiście możecie się ze mną nie zgadzać, ale po kilku latach gry w HoMM V doszedłem do takich, a nie innych wniosków.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #582 : 13 Maja 2012, 21:40:56 »
Najsłabsze wg. mnie jedostki to (licząc od 1 do 7 poz.):
Poz.1 - Chłop (on jest śmieszny >:( )
Poz.2 - Tancerz ostrzy/Tancerz wojny/Tancerz wiatru (beznadziejni :haha: )
Poz.3 - Cerber (Ognisty ogar jest dużo lepszy :phi: )
Poz.4 - Uwodzicielski sukkubus (Władczynie sukkubusów lepsza :-/ )
Poz.5 - Kapłan/Inkwizytor/Mroczny kapłan (za słabi jak na Przystań :nono: )
Poz.6 - Czarci pomiot (żenada :/ )
Poz.7 - Kościany smok/Widmowy smok/Upiorny smok (po prostu niemożliwie słabi :wsciekly: )

Oczywiście możecie się ze mną nie zgadzać, ale po kilku latach gry w HoMM V doszedłem do takich, a nie innych wniosków.
Twoje wnioski są aż nadto długie. Połowa z nich to emotikony, więc albo napisz dlaczego tak właściwie tak uważasz albo skasuj posta bo to czysty spam.


IP: Zapisane
Asv320

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1


Zobacz profil
« Odpowiedz #583 : 21 Maja 2012, 22:07:49 »
Najgorsze według mnie (od 1 do 7) :
poz.1-Kościany łucznik (najgorsi łucznicy, nawet gdy jest ich dużo zadają małe obrażenia)
poz.2.-Gargulce[wszystkie](słaby atak,obrażenia )
poz.3-Piekielny ogar i ul.(szybko odpadają, słaba obrona i życie )
poz.4-Wszyscy jeźdźcy z Lochu (tak jak z psami, do bani  )
poz.5-Jednorożce wszystkie (za szybko wymiękają, atak i um. dobre ale jak je dopadną to koniec )
poz.6-Czart (nie za mocny, słabe czary )
poz.7-Smoki z Nekropolis (jak u wszystkich, nie za mocne w ataku i obronie )

To są tylko moje spostrzeżenia. Nie wiem jak u was ale u mnie tak to wygląda. Co prawda miałem problem z wyborem istot z 5 i 6 poziomu ale jednak zdecydowałem.


IP: Zapisane
Każdy kiedyś umrze, a więc trzeba się wyszaleć.
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #584 : 21 Maja 2012, 22:23:48 »
poz.4-Wszyscy jeźdźcy z Lochu (tak jak z psami, do bani  )
poz.6-Czart (nie za mocny, słabe czary )

Jeźdźcy!? Posępni jeźdźcy ze swym osłabianiem obrony rządzą! Jeszcze jak umiesz nimi grać to ukąszenie też da swój bonus. Życia jak na swój poziom mają sporo, inicjatywa i prędkość też ładna, więc gdzie ty go tu widzisz najsłabszego !? Jedynymi jego minusami jest cena i przyrost ale to w lochu normalka.
Czart słaby? To ty chyba nie widziałeś jaką umie zrobić rozróbę w Dzikich Hordach Czarci pomiot. Ze swoim ostrzem masakry jest pogromcą wszystkiego czego jest dużo. Czary się robią słabe dopiero wtedy gdy ilość jednostek dochodzi gdzieś do +250 ale na początku gry gdy jednostek jest mało to gromią nieźle.

Nie wiem skąd pomysł, że Czarty i Jeźdźcy są najsłabsi ze swojego poziomu.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 36 37 38 [39] 40 41 42 ... 44    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.119 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry