Poradnik przedstawi taktykę odnośnie gry Inferno. Naszym głównym bohaterem będzie Nymus- spec od bram tzw. portier. Tak więc, chodzi o przyzwanie jak najwięcej stworzeń do pomocy by ograniczyć straty w walce i utrudnić jak najbardziej gre przeciwnikowi. W specjalności bohatera chodzi o to, że za każdym poziomem bohatera nasza zdolność "brama" przyzywa więcej stworzeń. Oczywiście oczekiwany efekt będzie dosyć długi, lecz na 15-20 poziomie przy odpowiednim rozwoju powinniście już kosić przeciwników. Przebieg umiejętności związany z bramą i zewem urgasha. Umiejętności, które potrzebuje to:
Logistyka
Magia Mroku
Szczęście (dostajemy na początku)
Dowodzenie
Atak
No to zaczynam
Wielkość mapy: żeby dało się wbić 25 lvl, duża
Rasa: Inferno
Bohater: Nymus
(Kolejność nie gra roli, choć najlepiej byście szybko uzyskali zdolności związane z brama)
I. Szczęście ( szczęście wszystkich istot w armii jest podnoszone)
a) szczęście żołnierza ( daje gwarancje, że zdolności jednostek zadziałają częściej)
b )
tłum u bram ( istnieje szansa, że jednostki zgrupowanie otrzyma dwa razy większe wsparcie
c )odporność na magię ( odporność na magię wzrasta o 15%, zwiększa szansę uniknięcie ran zadawanych przez magię, dostajesz na początku gry)
II. Atak ( zwiększa obrażenia w bezpośredniej walce)
Potrzebne do zwu Urgashaa) straszliwy atak (daje 30% szans za zadanie podwójnych obrażeń przez bohatera)
b) szal bitewny (maksymalna i minimalna ilość obrażeń jednostek jest zwiększona o 1)
c) płonące strzały ( balista omija obronę przeciwnika i zadajen dodatkowe obrażenia od ognia żywiołów)
III. Dowództwo
a) werbunek ( zwiększa tygodniowy przyrost jednostek 1, 2, 3 poziomu. Jednak żeby zadziałało, bohater musi być w zamku)
b)
odźwierny ( liczba przywołanych istot jest 20% większa)
c) Boskie Przewodnictwo (Bohater dostaje zdolność która sprawia ze jednostka szybciej wykona swój ruch)
IV. Magia mroku ( pozwala uczyć się zaklęć mroku wyższych poziomów, staje się skuteczniejsza w działaniu)
Potrzebne do zwu Urgasha również przydaje się w walcea) Mistrz Bólu (Rozkład i Wrażliwość możesz rzucić grupowo ale za zużyciem większej ilości many)
b) Osłabiający cios (zwykły ataka bohatera osłabia stworzenie przeciwnika)
c) Zepsuta Ziemia (Za każdym razem gdy przeciwne stworzenie sie poruszy dostaje obrażenia)
V. Logistyka
IV. Logistyka ( zasięg ruchu bohatera jest zwiększany)
a)
szybka brama ( korzystanie z "bramy" zabiera 25% tury)
b )znajdowanie drogi ( ograniczenia związane z ruchem po bezdrożach są zredukowane o 50%)
c) chwytność ( bohater nie korzysta z punktów ruchu, by zbierać zasoby, wkraczać do łodzi oraz na inne akcje)
Oczywiście teraz Zew Urgasha
UWAGA! Jeżeli nie udało się wam posiąść zwu Urgasha to i tak nie jestescie na straconej pozycji gdyż ilości jednostek przyzwanych będzie zadowalająca przypominam również że inferno ma sporą inicjatywę.Jednostki, które warto wybrać:
1. Tutaj zdecydowanie lepszy będzie chowaniec, bo oddaje manę bohaterowi, a nie jednostkom.
2. Zdolność "skok", która pozwala przemieszać się nad polem bitwy, zwiększając przy locie obrażenia przemawia nad wybraniem rogatej bestii
3. Ognisty oddech przekonuje mnie do wzięcia ognistego ogara
4. Według własnego upodobania. Jak bedziecie chcieli uzywac bramy na sukkubusie to proponuje władczynie, a jak nie to uwodzicielkę
5. Zbytniej różnicy nie ma
6. TO zależy czy wolicie na dystans walczyć czy w wręcz z zdolnością "brama" oby dwie jednostki są dobre
7. Lepszy arcydiabeł, ponieważ przywoływanie czarcich pomiotów jest świetną zdolnością
Taktyka jest prosta
Inwestować w artefakty które dają inicjatywę, atak i set artefaktów "wola urgasha", ponieważ ten oto set daje 25% więcej przywołanych jednostek, przyda sie coś na odporność lub zwoj z czarem oczyszczenie (w razie gdy walczymy z przeciwnikiem uzywajacej magii mroku). Początek gry może być ciężki i nudny... lecz z czasem jak rozwiniecie bohatera bedzie ciekawiej
Konieczny będzie atak z taka mozliwoscia tylu stworzen.. Nasz bohater nie musi bezczynnie stac... Mamy magie mroku... moze rzucac rozkład (grupowy) w polaczeniu z zepsuta ziemia wieksze obrazenia, wrazliwosc to chyba obniza obrone, bardzo przydatny szał i hipnozę.
W zamku spróbuj w pierwszym tygodniu zbudować trzy pierwsze siedliska potworów, radę miasta, gildię magów poziomu pierwszego, targowisko, karczmę. Drugi tydzień, to czas rozwoju siedliska sukkubusów, gildii magów, cytadeli, ratusza. Następnie zostały już tylko rumaki, czarty, diabły, kapitol, zamek
Oceniajcie
Moge odpowiadać na pytania związane z tym
Aa bym zapomniał niektóre rzeczy sa skopiowane z "recepty na zwycięstwo infernem" mój sposób powstał na bazie tej recepty pozmieniałem to na swoj sposob.