Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Ronnie Adams
Strony: [1] 2 3
1  Heroes VII / Kampanie & Scenariusze / Odp: Heroes VII Kampania-problem : 19 Października 2015, 17:11:59
Dzięki wielkie kolego za informacje.
2  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes 7 wrażenia : 18 Października 2015, 15:14:12
Początek nie rozbroił mnie wręcz przeciwnie... osłupiał. Intro intrem, ale bardzo kiepski źle zapowiadający rozgrywkę. Jednakże ogólna kosmetyka, grywalność i fabuła - choć na razie grywam w pierwszą kampanię Przystani... rzecz ujmując doskonała. Także na razie jestem na plus.
3  Heroes VII / Kampanie & Scenariusze / Odp: Heroes VII Kampania-problem : 18 Października 2015, 15:11:52
Widzę że powstał dobry temat więc skorzystam i Ja bo może ktoś już to przechodził;
- Druga Misja Kampanii Przystani czy miał ktoś problem z żywiołakiem? Tj. gdy już przejdziemy płomienną bramę to przy uwięzionym ma być jakieś zgrupowane jednostek czy musimy wejść do tego elemelka? Bo Ja nie mogę wykonać żadnej interakcji i po 3 dniach zaliczam fail.

Czyżby bug? czy macie inną solucję na ten problem?
Wyszedł właśnie patch 1.2, więc może on coś poprawi w scenariuszu
Nic to nie daje. Mam ten sam problem co opisał Loczek i nawet mając ten patch 1.2 stoję w miejscu przed tym żywiołakiem ognia. Uwaga! Przechodziłem nawet całą kampanię Przystani od nowa resetując pierw zapisy... i dalej to samo. Nie wiecie w czym problem?
4  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 23 Stycznia 2013, 20:15:29
No nie! Rakszasa, która w Heroes V ratowała jeszcze Akadamię, będzie jednostką neutralną w "VI"? Ludzie! Toż to była by najgorsza rzecz, jaką mógłbym doznać grając w ten dodatek. Mam nadzieję, że to plotki, aczkolwiek art jednostki mogłem zobaczyć wcześniej w oficjalnym portalu internetowym Might & Magic i ocenię: Wspaniały!

P.S:
Tak więc należą się przeprosiny, które w ty momencie do Ciebie kieruję ;)
Dobra tam nic się nie dzieje :).
5  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Dodaj newsa lub grafikę! : 23 Stycznia 2013, 19:23:09
A jednak jest ten ekran miasta!
Dla mnie bomba, bez żadnych udziwnień. Co mam więcej napisać? Zobaczę jak to będzie wyglądać na moim monitorze podczas gry :).
6  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 23 Stycznia 2013, 19:20:47
Kolegę prosiłbym o sklejenie postów, bo to nie jest temat do spamu.
Gdyby można było na ten temat dyskutować, napisałbym, aby kolega zobaczył z której daty zacytowałem ten post od Hex-a, który ten z kolei z niewiadomych przyczyn, zniknął. Nie robię dubel-postów.
Tutaj zaś to wygląda po prostu słabo w porównaniu do tego, czego się oczekiwało.
Ja jestem optymistycznie nastawiony na ten ekran miasta, bo myślę, że nie zrobią takich udziwnień, typu miasto Necropolis w Heroes V.
7  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Dodaj newsa lub grafikę! : 19 Stycznia 2013, 13:55:04
4. Obecnie nie ma planów na kolejny dodatek, ale czas pokaże. ;)
Wiadomo, przeca dopiero ten dodatek wyjdzie, a potem będziemy znowu czekać na nowości. Natomiast jeżeli już chodzi o przyszłość tejże gry, ja sądzę, że skoro na stornie:
http://might-and-magic.ubi.com/universe/pl-PL/home/index.aspx
Podane są dodatkowe frakcje: Forteca, Sylvan, Akademia... no to na chłopski rozum... coś z na pewno będzie :).
8  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 19 Stycznia 2013, 13:49:30
Ukazali nam grafikę "konia" Lochu:



Trochę mnie to zaskoczyło, byłoby nie najgorzej gdyby nie ta fioletowa "sukienka". Ogółem gdyby to przekoloryzować i ściągnąć siodło, byłby jakimś potworem Nekropolis, albo jakimś bossem. Dziwne to stworzonko, nie jest najlepsze, ale mogło być gorzej..
Jeżeli chodzi o tego "konia" to na oficjalnym facebook-u, Ubi prosiło fanów o wybór nazwy "rumaka". Ja napisałem "Dark Scelidozaur", ale chyba moja nazwa się nie spodobała :P.

Okładka nie powala na kolana, ale nie ocenia się "po okładce"... zobaczymy :D
9  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Galeria Modów : 12 Stycznia 2013, 22:33:54
pozwala zamieniać miasta na swoje
Właśnie to jest fajne w części VI, że można przebudować miasto po zdobyciu go. Wiadomo jak wszyscy wiedzą, nie było czegoś takiego w części V i jakoś na razie nie "opyla" mi się tego sprawdzać, bo na razie jestem zajęty szóstką :P.
10  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 11 Stycznia 2013, 12:19:48
W dodatek nie grałam, więc nie wiem jak był duży.
Orientacyjnie pokazuję Ci jego wymiary:


Pole bitwy:
11  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Sylvan vs. Loch : 11 Stycznia 2013, 12:09:21
Mam takie pytanie do doświadczonych graczy HoMM V Dzikie Hordy.
Jak uważacie? Sylvan czy Loch jest potężniejsze?
Jeżeli chodzi o alternatywę jednostek: Sylvan. Jak już napisałem w danym temacie, Loch nie ma żadnej jednostki dystansowej, a po co ta niewidzialność to nie wiem.
Jeżeli chodzi o "vs." dalej twierdzę Sylvan, za wszystkie jednostki włącznie z najtrwalszymi drzewcami i za naprawdę piękny zamek.
12  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Jednostki neutralne w H5 : 11 Stycznia 2013, 12:06:42
Wiadomą rzeczą jest fakt, że Feniksynajmocniejszą jednostką neutralną, aczkolwiek przyznam szczerze, że Rycerze Śmierci mieli naprawdę piekielny cios. Najgorszą były mantykory.
13  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najsłabszy/najgorszy oraz najlepszy/najsilniejszy Zamek : 11 Stycznia 2013, 12:01:58
Najlepszy zamek: Sylvan: piękno, harmonia, symbol drzewa, a ta muzyka w tle ciągle siedzi mi w głowie.
Najgorszy zamek: Necropolis udziwnianie tyle napiszę...

Najsłabszy zamek: Akademia: Rakszasa jeszcze ratowała ten zamek, ale alternatywa Tytanów... bez komentarza, nie pisząc już o reszcie. Ciężko grało mi się w kampanię tej frakcji naprawdę.
Najsilniejszy zamek: tu Was zaskoczę, nie Loch i nie Inferno... Sylvan.Jak ja tą frakcję normalnie pokochałem. Jednostki naprawdę wyśmienite, a dodatkowo myślę, że drzewce były najmocniejszą jednostką tego poziomu w całej grze. Moim zdaniem nawet nie bałbym się napisać, że były najwytrwalsze od Tytanów czy Kościanych Smoków. Genialna frakcja! :D
14  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najgorsza jednostka każdego poziomu : 11 Stycznia 2013, 11:44:00
Przystań: bardzo nie lubiłem gryfa, naprawdę zepsuli tą jednostkę, co dopiero poprawili w Heroes VI. Największe dostawał obrażenia i to mnie wręcz irytowało.
Forteca: Tu akurat nikt nie był aż tak zły, idealnie dopasowane jednostki, choć ta frakcja nie była moją ulubioną.
Akademia: być może nazwę tej bezsensownej jednostki źle może nie podam, ale gargulce..., czy ktoś mi może wytłumaczyć co to było? To w ogóle do Akademii nie pasuje, a na dodatek bił tabliczką... ok. Nie brałem gargulców do swej armii nigdy!!!
Inferno:: Imp i Rogate Bestie, choć Impy kradły manę lecz to nie zwalnia z rangi najgorszej jednostki. Wiadomo nic nie można oczekiwać od jakby pierwszego poziomu, ale za mocni to z pewnością nie byli.
Necropolis: Kościany Smok... już w Heroes IV był dobry, a tutaj wystarczy nawet popatrzeć na jego życie lub obronę, a magię "smutek" bodajże, miał beznadziejną.
Sylvan: Nie mam żadnych uwag, to była moja ulubiona frakcja w tej grze.
Loch: Nie miałbym tak samo uwag co do Sylvanu i Fortecy, ale Panowie z Ubi bardzo nie fajnie poszaleli z alternatywnymi ulepszeniami. Żadna już jednostka nie strzelała/rzucała, po co była ta niewidzialność? Prześladowca, Dama Cienia.
15  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najlepsze i ulubione jednostki każdego poziomu : 11 Stycznia 2013, 11:29:04
Głos oddany na Czarnoksięskie Smoki, już wiadomo z mojej strony jak pisałem, Czarny Smok to legenda Heroes-ów :D.
Strony: [1] 2 3




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry