Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - ghul333
Strony: [1] 2 3 4
1  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Dodaj newsa lub grafikę! : 24 Maja 2011, 21:31:18
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150196357559588.326724.161184829587
na chwilę obecną 4 artefakty ale wciąż dodają


http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5861060878/m/1721043729
lista filmów fanowskich modeli i artów
2  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Dodaj newsa lub grafikę! : 03 Maja 2011, 18:40:49
http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5861060878/m/4311052329?r=7811042429#7811042429
mały wywiad po angielsku

Wiadomość doklejona: [time]06 Maj 2011, 16:09:12[/time]
nowy film z animacjami
http://www.youtube.com/watch?v=Np0V7VkhoDQ&feature=player_embedded

po dwóch bohaterów każdej nacji na stronie na facebooku
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150176820699588.320521.161184829587
3  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edytor map i Save HommV - problemy, porady : 26 Kwietnia 2011, 13:47:23
Czy da się dodać nowe obiekty lub efekty do edytora? Szczególnie zależy mi na efektach. Z góry dziękuje.
4  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edytor map i Save HommV - problemy, porady : 09 Lutego 2011, 16:08:26
Mam prośbę. Czy ktoś mógłby mi przetłumaczyć spis skryptów znajdujący się w plikach gry?
5  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Dodaj newsa lub grafikę! : 20 Stycznia 2011, 18:02:44
A ja mam normalnie wszedłem w właściwości obrazka i otworzyłem link i borsuk zmienił mi się na właściwy obrazek
6  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Dodaj newsa lub grafikę! : 20 Listopada 2010, 21:29:53

7  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edytor map i Save HommV - problemy, porady : 11 Listopada 2010, 17:48:53
przejzyj wcześniejsze posty z tego tematu
8  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edytor map i Save HommV - problemy, porady : 05 Listopada 2010, 17:53:18
Nie jestem pewien, ale spróbuj.
Bohatera, którego dotyczy misja nazwij w dzrewku w pozycji "name" dowolną nazwą. W celach pod typem misji masz pozycje "parametrs" PPM i add. Rozwijasz nową gałązke dzrzewka i wpisujesz tam tą nazwe jaką nazwałeś bohatera.
9  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Tryby Multiplayer : 05 Listopada 2010, 17:15:33
Przed rozpoczęciem gry powinno dać się dobrać sojuszników jakich i ile chcemy, a nie narzuconychprzez mape.

I jeszcze pomysł na tryb:
Kilku wrogich bohaterów zostaje umiezczonych na mapie bez zamku, za to z dość pokażną armią. Na star dostają doświadczenie, żeby awnsować na 15-20 lvl i wybrać skile. Na mapie są budynki dające różne modyfikatory podczas walki oraz artefakty. Wygrywa ten kto przeżyje.
10  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edytor map i Save HommV - problemy, porady : 27 Września 2010, 21:24:35
Poważnie zająłem się edytorem :), i oczekuje małej pomocy tym razem problem z pod pkt. w celach.Pisze takie coś jak : Target Glance można to rozwinąć i te bajery :D sprawa jest prosta... (mam poradnik niby jest to opisane dokładnie ale ja nadal nie wiem jak to zrobić) Czy mógłby mi to ktoś wytłumaczyć z detalami ? ? ? A może jest możliwość zrobienia tego przez skrypt ? ? ?

Z tego co pamiętam taget glance to podświetlenie celu i można wybrać czy ma podświetlić pozycje czy objekt o jakiejś nazwie skrptowej.



Czy da się skryptem przemieścić potwora ale tak, żeby była animacja chodzenia?
Jak zrobić, żeby przeciwnik bohater przeciwnika stał w mieście i się nie ruszał?



Jeszcze jedna mała prośba. Do tych skryptów czy mógłbyś dać wzór co się gdzie wstawia?
11  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edytor map i Save HommV - problemy, porady : 30 Sierpnia 2010, 16:08:05
5) Czy jest możliwość np. w zamku przeciwnika albo na mapie przygody ustawić jakiegoś potwora, żeby miał legion (1000+)

Da się bez skryptów.

Kilknij na jednostke na mapie przygody, aby zaśweciła się na czerwono. Na drzewku znajdż parametr amount i amount2. Pierwsza to liczba minimalna, a druga maksymalna jak może się pojawić podczas rozgrywki.

W mieście natomiast się nie da tak.

Miłego dnia.
12  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edytor map i Save HommV - problemy, porady : 27 Sierpnia 2010, 17:14:56
Wybacz jesli cos mowie zle bo nie moge odpalic edytora i zobaczyc jak jest dokladnie.
1. nazwe skryptowa sam ustalasz w objecive properies tree w parametrze name w misjach gdy ustaliles cel podnim powinien byc ten parametr
gdy uda mi sie otworzyc edytora to powiem jak sie nazywa

2.znajdz na drzewku objective rozwin powinno sie rozwinac common i player specific rozwijasz common potem prawym jedynke i delete
powinno zadzialac

3. nie umiem narazie odpowiedziec bez dzialajacego edytora
13  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Wybór Ulepszenia: Nekropolis : 17 Sierpnia 2010, 19:55:46
1.szkielet wojownik - większe staty
2.zombie - umiejetność gnijących działa tylko na żywe
3.widmo- kradziesz many i inicjatywa
4.ksiaze - duży ruch z szczęściem żołnierza i staty
5.mistrz - wskrzeszenie
6.tu nie wiem
7.widmowy - minus 1 morale dla wszystkich wrogich jednostek na mapie
14  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edytor map i Save HommV - problemy, porady : 27 Lipca 2010, 10:47:41
Mam 3 pytania.

Jak zrobić tak, że gdy zaatakujesz jednoske ona coś powie da ewentualnie artefakt i znika bez walki?

Jak zablokować bohatera żeby nie wychodził z miasta?

Czy mógłby ktoś mi wypisać, które stworzenie ma który numer?
15  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: HoMMV: Dzkie Hordy problem z grafiką : 23 Lipca 2010, 10:23:09
Mam jeszcze jeden pomysł.

W windows 7 jest opcja odpalania gry jak na xp, wista itd. tylko nie pamiętam gdzie się to robiło. :(
Strony: [1] 2 3 4




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.032 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry