Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Hadras
Strony: [1] 2 3 4 ... 53
1  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Świat Superbohaterów : 30 Listopada 2016, 18:47:39
Obiecałem to i skomentuję. :P

Co prawda nie czytałem żadnego z posiadanych przez Ciebie komiksów, ale wiem jedno - jeżeli maczał w nich palce Bendis to namieszał. Jest to taki typ człowieka, który nie ma poszanowania dla ustalonego status quo i zwykle ignoruje wszelkie zmiany w uniwersum zachodzące w czasie pisanej przez niego historii... Nie zmienia to jednak faktu, że ci "wczorajsi X-meni" okazali się wyjątkowo dobrym pomysłem, ale znowu... teraz są z nimi kłopoty. :P
Co do Thora to nie wiem. Co prawda słyszałem, że ta historia jest całkiem spoko, ale więcej powiedzieć nie mogę.

A co do zbierania komiksów to w najbliższym czasie nie planuję, gdyż krucho z pieniędzmi, a poza tym polskie wydania mnie przerażają... i zwykle tracą względem oryginału na humorze, zabawach słownych, czy też po prostu samym nazewnictwie, które niejednokrotnie brzmi w naszym języku po prostu sztucznie.
2  Inne gry / On-Line / Odp: Marvel End Time Arena : 26 Sierpnia 2016, 20:17:13
Niestety muszę się z Tobą zgodzić, sama zamknięta beta może nie jest jakąś idealną okazją do reklamy, bo ona ma służyć jedynie poprawie najbardziej krytycznych błędów i zbalansowaniu gry przed otwartą betą, ale kiedyś powinni zacząć to nagłaśniać.
Udało mi się znaleźć kilka stron, które wspomniały o tej grze, ale wszystkie, lub chociaż ogromna większość, zlokalizowane są w Azji. Nie jestem pewien dlaczego deweloperzy tak bardzo obawiają się rynku zachodniego, ale czuję, że to ich pogrąży, przynajmniej tutaj. Oczywiście może być tak, że rynek azjatycki jest "bezpieczniejszy" dla gier online, ale nie powinni przez to skreślać reszty świata.
Zaczynam obawiać się o losy tej gry, chociaż dobrze wiedzieć, że przynajmniej w Azji będzie znana. :P
3  Inne gry / On-Line / Odp: Marvel End Time Arena : 26 Sierpnia 2016, 17:18:50
OK! Mam nowe informacje!

Z niewiadomych dla mnie przyczyn, w dniu dzisiejszym zamknięto oficjalną stronę gry na FB (tę z dopiskiem PH), ale w dni wczorajszym utworzono nowy fanpage na którym zawarte są informacje o zamkniętej becie!!! Niestety, dostęp do gry obecnie będzie miała jedynie Korea Południowa. Spowodowane jest to pewnie tym, że Smilegate Entertainment (twórcy gry) mają tam swoją siedzibę, a zabezpieczenia internetowe w owym kraju są "za dobre", chodzi tutaj o pewną usługę dla obywateli, a mianowicie I-Pin bez którego nie jest możliwe zarejestrowanie się do gry. ;__;
Zapisy do zamkniętej bety trwają od wczoraj do 8 września, co oznacza, że otwarta beta ujrzy światło dzienne dopiero pod koniec tego roku (jeżeli będziemy mieli szczęście), albo na początku przyszłego.

Smutne wieści i małe zainteresowanie, ale czułem się zobligowany by napisać. :)
4  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Narysowałem Bulbasaura : 17 Lipca 2016, 21:29:42


Fast... to jest przepiękne!!! Zrobisz więcej, czy też zaprzestaniesz prac?
Ja chcę więcej!! <3
5  Inne gry / On-Line / Odp: Marvel End Time Arena : 10 Maja 2016, 13:08:29
@up

Mnie również ciekawią podobieństwa do innych gier, ba takie na pewno będą, ale mam nadzieję, że nie będzie ich jednak na tyle by oskarżać grę o bycie niemal identyczną kalką znanego produktu. :)
Z tego co pisze na stronie to będzie można wchodzić z interakcję z otoczeniem. Liczę tutaj na krok dalej niż zrobiło to IC, gdzie owa interakcja ograniczała się jedynie do rzucania meteorytami, samochodami i wielkimi hot-dogami. :)
6  Inne gry / On-Line / Marvel End Time Arena : 10 Maja 2016, 09:43:54
OK! Postanowiłem zacząć ten temat pomimo faktu, że ta gra nie miała jeszcze oficjalnej bety, a jedynie alfę, która właśnie się skończyła. :P

Marvel End Time Arena ma być grą z gatunku MOBA umiejscowioną w uniwersum Marvela poprzez co będzie nam dane zagrać bohaterami i złoczyńcami żyjącymi w tym świecie.

Nie wiem dlaczego, ale testy alfa były dostępne prawie wyłącznie dla ludzi zamieszkujących Filipiny, co można zaobserwować po znacznej ilości użytkowników komentujących w tym języku na oficjalnej stronie gry na FB (>>>LINK<<<) oraz przez to, że oficjalna strona gry jest niedostępna dla ludzi spoza Filipin, ponieważ serwer jest "ekskluzywnie" tam umiejscowiony i bez zabawy adresem VPN nie da się tam wejść.

W każdym razie, tutaj są wymagania gry na chwilę obecną (pewnie się zmienią):


Znalazłem także kilka podstawowych informacji o grze, ale w moim odczuciu nie różnią się one zbytnio od tego co można zobaczyć w innych grach tego typu:
http://img.prntscr.com/img?url=http://i.imgur.com/LbaRB8i.png

A tutaj jest ukazany obecny skład bohaterów i złoczyńców, którymi będzie nam dane grać:
http://img.prntscr.com/img?url=http://i.imgur.com/2kGYTj9.png

Zostało też podane sterowanie (>>LINK<<) oraz przebieg gry na, póki co jedynej dostępnej mapie, która jest klasyczną mapą dla gatunku (>>LINK<<).


Z tego co się dowiedziałem to beta ma ruszyć już w tym miesiącu (Maj), ale różne źródła mówią o otwartej, a inne o zamkniętej becie. Należy być cierpliwym i oczekiwać dalszych informacji. :3

EDIT:

Zapomniałem dodać, że na YouTube'ie znajdują się już filmiki z wersji alfa, a wyglądają one tak:
https://www.youtube.com/watch?v=ZniNpaix0NQ

Jak widać, grafika przypomina tą znaną z IC z tym wyjątkiem, że tutaj wydaje się być bardziej "komiksowa". Chodzi mi tutaj o to, że wygląda na bardziej narysowaną, niedokończoną wersję.
Natomiast wiele modeli postaci zostało zapewne wyciągnięte z gier mobilnych Marvela takich jak "Future Fight" co najdobitniej widać po postaci Black Panther. :)
7  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Oficjalny Dodatek - Próba Ognia : 01 Maja 2016, 16:05:24
A to jaszczurki nie są neutralami? Bo nie wyglądają mi na część zamku krasnali.

Eh...
Najpewniej przeoczenie z mojej strony, bo pisałem o tym co widziałem, ale nie przyglądałem się niczemu.
Z tego co widzę to jednak wszystko wskazuje, że będą neutralni, bo na przedstawionym nam obrazku nie kontroluje ich żaden bohater. Muszę również przyznać, że serio nie pasuję względem wyglądu do krasnoludów i chyba jako jedyni nie mieliby wówczas zbroi, więc tego... no pomyliłem się, no. :P
8  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Oficjalny Dodatek - Próba Ognia : 01 Maja 2016, 15:21:30
Nie wierzę w to, ale podobają mi się te jednostki. Niby wszystko zbliżone do konceptu z HV, ale jednak na tyle zmienione, że na prawdę je lubię.

Najbardziej podoba mi się ten nosorożec, który mimo wszystko tutaj pasuje, zwłaszcza jeżeli weźmie się pod uwagę fakt, że są tutaj Jaszczuroludzie i chomiki dzierżące kusze... eh...

No, ale tego, to jedynie potwierdza nam, że nie dostaniemy już Cytadeli z H3, ponieważ wszystkie jej jednostki są porozsiewane po innym frakcjach, chociaż mam nadzieję, że moderzy zmienią ten stan rzeczy. ;)

Ogólniej jetem pozytywnie zaskoczony i może gdy zbiorę na nowego kompa to zainwestuję również i tę gierkę.
9  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Witam wszystkich! : 18 Kwietnia 2016, 23:06:07
OMG!!
Ktoś nowy!

Witamy Cię o przybyszu z dalekiej krainy! Rozgość się i rozmawiaj z kim tylko chcesz (poza Fenirem, on sam zacznie gadać i nie, nie uchronisz się przed tym)!

Życzę miłego pobytu i jak najmniejszego zawodu z czasu tutaj spędzonego. :D
10  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Świat Superbohaterów : 18 Kwietnia 2016, 22:46:08
Powiem tak, moja ocena dla BvS to 6,5/10.
Jest to głównie spowodowane sporymi lukami fabularnymi, które wynikają głównie z pocięcia filmu w sposób godny pożałowania oraz zmontowania go tak, że wiele wątków po prostu się z sobą nie klei. Brak tutaj jakiejkolwiek ciągłości wydarzeń, przez co widz ma wrażenie, że ogląda dwa filmy równocześnie, a przynajmniej takie było moje odczucie. Oczywiście wiem, że te błędy wynikają głównie z tego, iż film trwający ponad 4h został na siłę skrócony do niecałych 2,5h, dzięki czemu mógł też otrzymać kategorię wiekową PG-13, przez co chciano zachęcić większą liczbę osób do oglądnięcia rzeczonego filmu. Niestety nie wyszło, a szkoda, bo film miał potencjał.

To co najbardziej mnie zawiodło:
- Lex Luthor, w wykonaniu Jesse'iego Eisenberga, który to, pomimo kilku świetnych momentów ukazujących nam jak cudownie maniakalną jest postacią, wyszedł naprawdę bardzo przeciętnie. I na dodatek nie mogłem się dopatrzeć żadnych motywów jego działań, chociaż może to wynikać z mojej ignorancji, więc jak co to proszę o ewentualną korektę.
- Troszeczkę za dużo Batmana w filmie będącym bezpośrednią kontynuacją MoS, który miał mieć tytuł MoS2, co oznacza, że powinien skupiać się głównie na Supermanie.
- Zbyt dużo treści upchnięte w jeden film. Moim zdaniem można by to wszystko spokojnie rozdzielić na dwa osobne filmy i byłoby o niebo lepiej.
- DD został pokonany zbyt szybko, oczekiwałem, że ta walka będzie trwała chociaż te 15min.

To co mi się podobało:
- Ben Affleck jako Batman! Muszę przyznać, że pomimo mojego sceptyzmu i braku wiary w tego aktora po jego wyczynach jako Daredevil, Batfleck zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Tak ciekawa i mroczna wersja Batmana jest bardzo intrygująca i gdy tylko jest na ekranie i ROBI COŚ CO POMAGA W WALCE, A NIE PAŁĘTA SIĘ POD NOGAMI to skupia na sobie całą uwagę. Szkoda tylko, że jego "kryptonitem" jest imię Martha... :P
- Pokazanie nam skrawków życia codziennego Clarka Kenta, a nie jedynie Supermana, co pomaga się bardziej zżyć z postacią.
- Wonder Woman, która wypadała naprawdę świetnie. Nie mam jej nic do zarzucenia.

Reszta:
- CGI, głównie pod koniec filmu, bardzo rzucało się w oczy przez co walka z DD wyglądała naprawdę sztucznie
- Aquaman nie wyciągnął włóczni z wody, chociaż to był idealny moment by się pokazał... serio, zmarnowana taka okazja... -.-
- za dużo Lois Lane, która była tutaj głównie damą w opałach i na dodatek zrobiła sporo głupich rzeczy...
- świetne przedstawienie nam stworzenia Cyborga
- MARTHA!!!!!!

Najlepsze i zarazem najgorsze jest to, że wiele z tych bijących w oczy błędów może zostać naprawione, jeżeli do kin zostanie wypuszczona wersja pełna tego filmu (4h+), w wersji "R", czyli w Polsce od lat 16. :D
11  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Wolny temat : 10 Kwietnia 2016, 23:10:50
@Sojlex

Toż to waćpan nie wie, iż na takież to  marne parodyje nie winno się czasu swego marnować i później przez to ubolewać nad swym wyborem?

Ale tak serio, nie rozumiem po co takie, nie przymierzając, g*wna w ogóle są puszczane w kinach. Oglądałem kilka tych "dzieł" i muszę powiedzieć, że one przestają powoli być nawet parodiami, a stają się marnym sposobem na wyłudzenie pieniędzy od niczego nieświadomych ludzi.
Najgorsze jest to, że wszystko nawet dobrze się zaczęło od "Strasznego filmu" oraz jego kontynuacji, które jako tako trzymały poziom, lecz z biegiem czasu ci ludzie przestali się zupełnie starać... a szkoda, bo te parodie miały dobry koncept.
Więcej na ten temat w tym filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=iGUNZRFluCM&nohtml5=False
12  Inne gry / On-Line / Odp: Infinite Crisis : 04 Lutego 2016, 18:05:46
ODKOP!!

Wiem, że gra nie jest już dostępna, ale niech zainteresowani czytają dalej.

Pewien użytkownik serwisu reddit o nazwie hangun podający się za członka drużyny z serwera EU IC o nazwie Wolves gaming przedstawił kuszącą propozycję dotyczącą odrodzenia tejże gry.
OK, może "odrodzenie" to za dużo powiedziane, ponieważ chce on poniekąd odtworzyć znaczną większość IC w Docie 2 za pomocą czegoś co nazywa się dota2 reborn tool. Ma mu to pozwolić na stworzenie gry niemalże takiej samej jak IC (mówi o 60-70%, ponieważ ogranicza go mechanika doty :P) i obecnie szuka chętnych do swojego zespołu. :D

Więcej informacji >>>TUTAJ<<<

Nie wiem jak Wy, ale ja się z tego bardzo cieszę, zwłaszcza, że jest tam wspomniana ewentualna możliwość wprowadzenia kilku postaci Marvela. :3
13  Inne gry / Pozostałe / Odp: W co gramy i na jakie gry czekamy? : 05 Stycznia 2016, 19:27:08
Ludzie, ja wiem, że obecnie przy tak małym ruchu na forum każdy post wydaje się na wagę złota, jednak takie komentarze jak wyżej to bardziej pod bezużyteczny spam podchodzą niż konwersację. Napiszcie chociaż parę zdań na temat tych gier. Bo takie wyliczanki to chyba tylko w WT powinny przechodzić.

Zgadzam się niemal w stu procentach, ale z tym mierzeniem postów na wagę złota to trochę przesadziłeś. Nie jest aż tak źle. :)
OK, wiem, że jest źle, ale daj mi żyć w moim świecie. :rolleyes:

I skoro już coś tutaj piszę to może przejdę do tematu.
Obecnie gram w Borderlands 2, którego to poprzedniczka skradła mi serce swym klimatem, atmosferą otaczającego mnie pustkowia, umiejętnościami postaci (BLOODWING & MORDECAI FTW!!) i niewiarygodną ilością broni, która, pomimo licznych zawodów na samym początku szybko zaczyna kusić by zdobyć coraz to lepszy model danego pistoletu lub celniejszy rewolwer zadający obrażenia od elementu eksplozji z powiększonym magazynkiem, który w wyśmienity sposób potrafi zastąpić karabin snajperski... OK! Rozmarzyłem się troszeczkę...

Wracając do tematu BL2. Miałem spore obawy, że nie spodoba mi się ona aż tak jak jej poprzedniczka nawet po przeczytaniu kilkunastu recenzji wychwalających ją jako grę lepszą pod praktycznie każdym względem i, oj ludzie, jak bardzo się myliłem.
Jest to wspaniała gra. Zostały w niej poprawione wszystkie potknięcia i błędy popełnione w części pierwszej (ok, zostawili tego robota...), a wszystko inne zostało ulepszone i doszlifowane. Jedynym mankamentem jest dla mnie oprawa wizualna, która została tutaj mocno rozjaśniona, użyto większej ilości kolorów przez co znika mój ukochany klimat nędzy, brudu i rozpaczy, ale gra dalej prezentuje się świetnie dzięki użyciu charakterystycznego już dla serii komiksowego stylu.

W 2016 nie wypatruję zbyt wielu tytułów. Jedynym, który uważam za wart uwagi jest Battleborn. Ma to być gra podobna do Borderlands względem mechaniki i połączenia gry FPS z RPG. Każda z postaci (których jest w sumie 20+) ma zupełnie inne umiejętności, które ulepsza się w trakcie rozgrywki poprzez wybór dwóch efektów dostępnych po wbiciu poziomu. Głównym założeniem ma być możliwość, lub nawet konieczność, rozwijania postaci w inny sposób w zależności od mapy, czy sytuacji w której się znajdujemy. Dostępne będzie kilka trybów takich jak rozegranie kampanii (tak, ta gra ma fabułę O.o) samemu LUB współpracując z innymi ludźmi w trybie wieloosobowym, bądź też rozgrywka sieciowa na mapce 5v5. To drugie sprawiło, że ludzie zaczęli porównywać tę grę z tymi z gatunku MOBA. Powiem, że nie mogę się doczekać. :)

I to by było na tyle. :)
14  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 01 Grudnia 2015, 20:27:08
OMG! Czemu ten Bezimienny wygląda tak wspaniale?!?
OK, jednostki wyglądają świetnie i wygląda na to, że ten ReShade, o którym tyle słyszałem, naprawdę daje fajny efekt.

Co do pozostałym mieszkańców... eh, no nie wiem, najchętniej wrzuciłbym tutaj jakąś jednostkę typu Cień, byłby w części niematerialny, tak jak duchy, wrażliwy na magię światłości (tak to się nazywało w HV? :P) i być może w miarę szybki. Nie wiem, z umiejętnościami słano mi wychodzi. :)
15  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Wasze Frakcje w Heroes VIII : 10 Listopada 2015, 22:38:27
Całkiem niezłe propozycje, muszę przyznać, zwłaszcza podobają mi się Rewenant i Mumia. Ten pierwszy ze względu na to, że raczej nie mięliśmy jego odpowiednika w żadnej z gier w serii, a ten drugi... bo to Mumia. :)
Dodam jeszcze, że bardzo podoba mi się pomysł Asderuki. Lisz i Wampir bardzo dobrze pasują na pozycje dowódców armii, głównie z tego względu, że jako jedne z nielicznych nieumarłych stworzeń zachowują swój rozum i są w stanie samodzielnie myśleć. :)

W każdym razie, moja propozycja:

I. Szkielet łucznik
Tutaj tradycyjnie. Szkielet ma być jednostką, która jest straszna głównie w znacznych ilościach oraz nie posiada za dużo HP, więc pierwszy poziom idealnie tutaj pasuje.


II. Barghest
Tutaj zaczerpnę trochę z pierwszej gry o Wiedźminie. Barghesty były dosyć ciekawym konceptem, przynajmniej dla mnie. W uniwersum Heroes byłyby to częściowo materialne duchy rzucające na przeciwnika klątwę w momencie ataku. Nie wydaje mi się, żeby zbytnio kłóciły się z konwencją Nekropolis.


III. Ghul
Szybka odmiana zombi, która zaraża przeciwnika przy ataku. Wydaje mi się dobrze komponować z resztą, gdzie mamy powolnego strzelca i piechotę z dużą inicjatywą.


IV. Pajęczy sługus (nie potrafię tworzyć nazw :'()
Czerpiąc z dziwnej fascynacji pająkami z HV-VII oraz uwielbieniem postaci Spider-Mana wpadło mi do głowy takie coś. Duże jednostki (4 pola), atakujące wręcz i wpadające w Szał Bitewny po zniszczeniu jednego z naszych oddziałów, po ataku spowalnia przeciwnika i powstrzymuje kontratak, nie posiada za dużo HP.


V. Mumia
Jednostka magiczna zastępująca w tej roli Licza, strzelec. Zna kilka zaklęć takich jak Klątwa, Osłabienie i Rozkład (tak, korzystam z nazw z HV, bo czemu nie? x]).


VI. Strzyga/Strzygoń/Strigoi (co tam chcecie :P)
Jednostka z umiejętnościami wampirycznymi tj. wysysająca życie po ataku. Posiada dużo HP, ataku i obrony, ale mocno ograniczoną inicjatywę.


VII. Nieumarły Smok
Jednostka klasyczna bez której ta frakcja wydaje się dziwnie pusta/niekompletna. Posiada sporo ataku i niematerialność, ale niewiele HP.


VIII. Mroczny Żniwiarz
Tak jak Smok miał mnóstwo ataku, tak też Żniwiarz ma ogromne pokłady HP, obrony i umiejętność zabójczego dotyku. Na dodatek obniża inicjatywę pobliskich żywych jednostek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 53




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.04 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry