Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
Na małych mapach niemal zawsze opłaca się ruszyć do przodu z tym co się ma i zdobywać zamki. Natomiast na dużych na 200% trzeba mieć złoto. Nie da się inaczej.
Zależy co kto lubi. To jest właśnie fajne w czwórce. Można zrobić wojwnika, stratega bądź maga. Wojownik może być praktycznie bez armii ale to raczej wielkie mapy. Nie do pogardzenia jest też zwiad bo zwiększa ruch jednostek o 50%. A oczywiście szlachectwo pozwala zbudować i wykupić dużą armię. Wtedy można odpuścić sobie wojownika. A w kampanii można brać wszystko. Raczej nie ma sensu brać taktykę i walkę. Albo armia albo bohater pokonują wrogów. Strateg: Obrona, taktyka, szlachectwo, zwiad i jakas magia lub wojownik Walka, zwiad i trzy magie. lub mag Obrona i cztery magie.
Postanowiłem zasilić Tawernę w trudnym okresie. Czytelnikiem jestem od dawna teraz będę i ,,pisarzem". Na innych forach oczywiś już się udzielałem. Ze światem MM zetknąłem się w 2001 i były to oczywiście Herosy III. Nie muszę mówić, że wrażenie było olbrzymie. Od tego czasu poznałem kolejne tytuły i seria podoba mi się ogólnie. Jednak znam tylko oryginalne gry NWC. Pozdrawiam wszystkich jestem pewien, że będzie dobrze. :-):-):-)