Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Piter
Strony: [1] 2 3 4 5
1  Hyde Park / Archiwum / PUCHAR CIEMNOŚCI : 04 Stycznia 2007, 16:20:37
Oj zdziwi?bys sie Jarek :P
2  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Wszystkie najdziwniejsze pytania na temat Heroes V : 28 Grudnia 2006, 22:08:10
Nie nie tylko, ale wiekszosc turnieji jest oparata na III, wiec lepiej sobie zalatw :P
3  Hyde Park / Pogaduchy / Zawód : 25 Grudnia 2006, 22:50:31
Cytuj
Elektryk , dordca finansowy ? Dla mnie są to nudne zawody ! Projektant wnętrz , wterynarz , badzacz ( podróżnik) to są dopiero zawody ciekawe...codziennie coś innego.... ;)
[snapback]2268[/snapback]

Nieważne czy są nudne czy nie, ważne ile sie zarabia.
4  Hyde Park / Pogaduchy / Zawód : 25 Grudnia 2006, 22:15:42
Co cóż, ja pracuje jako doradca finansowy, pokazuje ludziom możliwości pomnożenia swojego kapitału i uzyskaniu niezależności finansowej przez kompleksowe doradztwo w wyborze, prowadzeniu i zarządzaniu inwestycją. Specjalizuje się w kredytach, zwłaszcza studenckich. Co prawda dopiero zaczynam prace w tym zawodzie ale byłem szkolony już od dawna, gdyż mój tata pracuję w tej branży kilkanaście lat ;) Moja przyszłość była już od dawna zaplanowana :P Teraz zostałbym wydziedziczony gdybym zajął sie czymś innym hehe :P
5  Hyde Park / Pogaduchy / Wasze Nicki : 25 Grudnia 2006, 22:08:23
No cóż ja orginalny również nie bedę --> od imienia Piotr.
6  Hyde Park / Archiwum / PUCHAR CIEMNOŚCI : 25 Grudnia 2006, 22:01:24
Zalezy od turnieji, ale w ogólnopolskich tak - necro jest zabroniona.
7  Mody & modowanie / Wake of Gods / WoG : 25 Grudnia 2006, 21:23:13
Czytanie nie boli :P Wszystko jest tam napisane, trzeba zainstalować na dodatek SoD.
8  Hyde Park / Pogaduchy / Kosmici : 25 Grudnia 2006, 21:19:15
Prawdopodobieństwo że jesteśmy sami we wszechświecie jest mniejsze od trafienia 6 w lotka. Choc sądze że nigdy nie spotkamy naszych "sasiadów"
9  Hyde Park / Archiwum / PUCHAR CIEMNOŚCI : 25 Grudnia 2006, 21:16:41
Bo ten zamek w rekach doświadczonego gracza jest nie do pokonania. Trzeba troche pograc w te gierke zeby pojac kilka drobnych a jakze istotnych szczegółów.
10  Mody & modowanie / Wake of Gods / WoG : 25 Grudnia 2006, 21:13:51
Jest na naszej stronie w dziale download.
11  Hyde Park / Archiwum / PUCHAR CIEMNOŚCI : 25 Grudnia 2006, 20:19:48
Nie, to jest turniej Heroes 3 i takie sa po prostu zasady. Jest to turniej ogólnopolski i wazna jest tutaj równowaga, zeby kazdy miał takie same szanse, a wiadomo necro jest poza zasiegiem kazdego.
12  Hyde Park / Archiwum / PUCHAR CIEMNOŚCI : 15 Grudnia 2006, 11:09:51
W swoim domciu ;)
13  Hyde Park / Archiwum / PUCHAR CIEMNOŚCI : 14 Grudnia 2006, 20:59:04


Zapisy [/span]
Zapraszamy wszystkich chętnych na druga edycje Pucharu Ciemności. Żeby sie zapisać trzeba zrobić następujące czynnosci:
Zrobic posta a w nim podać nick, numer gadu-gadu, email.
Podanie dni i o jakich porach moze grac (np: moge grac w tygodniu wieczorami itd). Przed zapisaniem należy zapoznać się ze wszeliki zasadami obowiązujacymi w Pucharze Ciemności i upewnić się czy będzie się miało czas na gre. Zapis trwaja od 20 grudnia 2006 do 20 stycznia 2007. Turniej rusza 1 Lutego 2007 roku.
Uwaga zostalo wprowadzone 10 zl wpisowego. Całość wpisowego zostanie przeznaczone na nagrody. Nagodzone beda pierwsze 4 miejsca szklanymi dyplomami , wojownik ktory wygra dostanie dodatkowo [span style=\'color:orange\']Puchar Ciemnosci[/span].


[span style=\'color:red\']Regulamin:[/span]
Forma Turnieju.
Gramy w systemi 1v1. Są dwie tabele wszyscy gracze zacznaja w pierwszej tebeli. Wygrany przechodzi dalej a przegrany przestakuje do tabeli drugiej. Pierwsza tebela wyłoni 1 i 2 miejsce a tebela druga 3 i 4 miejsce. Turniej jest przewidziany na 5 rund.W każdej rundzie gracz zobowiązany jest do zamiany zamku, nie wolno wybierac tego samego zamku(wyjatkiem jest opcja zamek losowy gramy takim zamkiem jaki sie nam wygeneruje nigdy nie moze sie wygenerowac nekro). Każda runda trwa 3 tygodnie gramy do dwóch wygranych. Gramy z latka "Puchar Ciemności" która znajduje sie TU.
Lista zamków:
Zamek
Bastion
Forteca
Loch
Inferno
Twierdza
Cytadela
Wrota Żywiołów
Losowy Zamek

Na poczatku kazdej rundy gracze musza wygrac zamek ktory beda grac i wrazie w/o zamek zostanie zaliczony. Wrazie niewybrania, wybór wtej kolejności Bastion->Loch ->Twierdza->Wrota Żywiłów->Zamek->Cytadela->Inferno->Forteca .Pierwsze zamek podaje czerwony.

Wszystkie pary grają mapki M i L (trzecia gra do wyboru M,L badz arena - w przypadku braku porozumienia gralą na L) bez podziemi, 130%, Random Balans PC, potwory strong, bez wody, bohater losowy, gdy gracze wybrali te same zamki. Czas rundy dowolny. W braku porozumienia czas rundy wynosi 6 min. Kolor graczy ustala ogranizator.

Zasady Gry
[span style=\'color:yellow\']# FMG - Fight Missplaced Guards [/span]
Przymus walki ze strażnikami przejść do kolejnych stref, dostepu do resursów i artefaktów mimo iż przejście i dostęp obok jest możliwy. Na przejściu wystarczy walczyć z 1 strażnikiem.
[span style=\'color:yellow\']# No first day rush [/span]
Nie wolno atakować przeciwnika 1 dnia nowego tygodnia (nowo wykupionym wojskiem), podczas gdy u przeciwnika jest jeszcze stary tydzień;
[span style=\'color:yellow\']# No Hit & Run [/span]
Jeśli zaatakuje się jednostką lub czarem w aktualnej rundzie, trzeba doczekać do końca tej rundy by móc się poddać/uciec;
[span style=\'color:yellow\']# No diplomacy [/span]
Nie wolno używać dyplomacji, w celu przyłączania oddziałów neutralnych do swojej armii.
[span style=\'color:yellow\']# No Sir Mulich [/span]
Zakazane jest rozwijanie ww. bohatera jako głównego;
[span style=\'color:yellow\']# No 4-5lvl scrolls [/span]
zabrania się korzystania ze scrolli 4 i 5 poziomu, bez względu na to w jaki spsób zostały zdobyte;
[span style=\'color:yellow\']# No Fort Hill, Cartograf [/span]
Zabroniony korzystanie z Fortu na wzgórzu oraz Kartografa.
[span style=\'color:yellow\']# No grail [/span]
Nie stawiamy grala w zamku.
[span style=\'color:yellow\']# No spec logistics, 3-4lvl spels [/span]
Nie wolno rozwijać jako głównego, bohaterów ze specjalnością logistyka i czarami 3 i 4 poziomu. Nie wolno używać bohaterów ze startowymi czarami 3-4lvl w walce przyciwko graczowi. Wolno uzywac bohaterow ze startowymi drugo rzednymi zdolnosciami Logistyka
[span style=\'color:yellow\']# No combined artifacts & other relicts. [/span]
Zabrania się korzystania z artefaktów łączonych. Można je posiadać tylko jako rozłączone. Nie można ich łączyć w znaczeniu składać w jeden co pozwala na uzyskanie dodatkowych korzyści z posiadania kompletu.
[span style=\'color:yellow\']# Zabrania się ponadto korzystania ze Skrzydeł Anioła, Kapelusza Czarodzieja (all 5lvl spells) oraz inych artefaktow dodajace czary do ksiegi zaklac. Mozna korzystac czarow z ksiegi zaklec i zwojów do 3 poziomu.
# No Dwelings [/span]Zabrania się korzystania z siedlisk.
[span style=\'color:yellow\']# Zabrania się chowania do zamku w celu uniknięcia finałowej walki, nie dłużej niż 3 pełnych dni.
# Zabrania się korzystania z marketów na planszy umozliwia wymianę surowców z efektywnoscia 5 marketów w zamkach.
# Gdy trafi się plaga to nie ma loadu.
# Jesli na początku miesiąca jest +5 do jednostek 7 lub 6 lvl gdy któryś z graczy posiada tą jednostkę w zamku to obowiazuje load.
# # No Necropolis [/span]Zabronione jest wybieranie Necropolis jako zamku startowego. Zabronione jest korzystanie ze zdolności nekromacja nawet innymi zamkami.
[span style=\'color:yellow\']# W sytuacjach patowych jak np. bohater z 1 walking death zaatakuje 1 pixie i pixie bedzie ciagle uciekac uznaje sie za obowiazek poddania bohatera z 1 pixie gdyz ta jednostka ciagle ucieka wiec bohater tez musi uciec.
# Restart mapy w przypadkach: [/span]-jeśli gracze nie mogą do siebie dojść
-jeśli dostęp do: 2 zamku/drewna/kamienia jest wyraźnie utrudniony (powyżej 5 dni) lub pilnuje go znaczna ilość jednostek powyżej 3lvl (gracz który posiada taką blokade może ale nie musi prosić o restart).


[span style=\'color:yellow\']# Mapy generowane samodzielnie, bez udziału sędziego


JESLI CZEGOS TU NIE MA, TO ZNACZY ZE NIE JEST ZABRONIONE
Celowe zlamanie regulaminu gracz odpada z turnieju!!!
14  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Wszystkie najdziwniejsze pytania na temat Heroes V : 14 Grudnia 2006, 20:34:21
Drodzy poszukiwacze przygod, pojedynkow i wojen, drodzy Herosi.
Po powrocie reaktywuje oficjalny klan Tawerny - Smocze Bractwo.

Zbliżają sie przeróżne turnieje na których kazdy z was bedzie mógł pokazc swoja wartość i zaistnieć w księgach Heroes. Zaczynamy od zera.
W pierwszej kolejności chciałbym wiedzieć ilu jest chętnych do Bractwa. Wszystkich zainteresowanych prosze o zgłoszenie swojej kandydatury, jeśli ktoś grał już przez neta, w jakiś turniejach lub klanach warto żeby o tym wspomniał. Czekam więc na zgłoszenia (najchetniej widziani spece od Heroes III).
15  Inne gry / Pozostałe / Odp: W co gramy i na jakie gry czekamy? : 14 Grudnia 2006, 16:39:19
Co nie smith :D Bomber to klasyka :D ostatnio wlasnie gralem z kumplami na Xbox'ie w te gierke, ehh... i powiedzcie mi po co komu zarabista grafika :P
Strony: [1] 2 3 4 5




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.027 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry