Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Dr Wiktor Wektor
Strony: [1] 2 3 4
1  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Recepty na zwycięstwo : 20 Stycznia 2010, 10:33:02
Taktyka Kaju bardzo dobra. Sam często gram podobnie, gdyż z pomocą mentora można mieć nawet 1500 energii mroku (na większej mapie, na średnich jest to około 1000).

Jeszcze dwie rady ode mnie:
Do Mentora nie zawsze udaje się dojść, trzeba pamiętać żeby z Oświecenia wybierać wpierw Uczonego, dopiero potem Inteligencję. Jeśli zrobimy odwrotnie szanse na uzyskanie Uczonego znacznie zmaleją.
Energię Mroku najlepiej wykorzystywać na wskrzeszanie słabszych jednostek (szkieletów, zombie, duchów, czasami wampirów). Wbrew pozorom te oddziały w końcowych bitwach wytrzymują więcej ciosów niż smoki, lisze czy kostuchy.
2  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najlepszy/ najfajniejszy/ ulubiony bohater : 19 Stycznia 2010, 10:08:28
Dokładnie, aż 3 bohaterów ma skopany talent startowy: Alastor, Jezebeth i Grawl.

Chyba, że gramy na mapie z Mentorem to wtedy oczywiście nie ma problemu.
3  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najlepszy/ najfajniejszy/ ulubiony bohater : 18 Stycznia 2010, 16:21:26
Przy wyborze "ulubionego" bohatera powinno się przede wszystkim brać pod uwagę tych z kampanii. To głównie oni się wypowiadają, resztę to można co najwyżej lubić z wyglądu.

Powinno? Wybacz, ale każdy ma swoje "widzi mi się". Ja mam takie, że nie biorę pod uwagę bohaterów kampanii i wolę Nymusa. Inaczej jaki sens ma ten temat i cała lista?

A nawet jeśli brałbym pod uwagę np. Agraela to, mówiąc szczerze, nie lubię go. Nie podoba mi się jego wygląd (zarówno w grze jak i portret) i nie kupuję tej całej historii miłosnej przedstawionej w kampanii. To tyle o Agraelu.

Może na temat Nymusa wiadomo niewiele: brał udział w Wojnie Zaćmienia, podczas której był świadkiem śmierci Króla Alekseja. Reszta to już uzasadnienie jego zdolności. Fakt, że niewiele tego, ale własna wyobraźnia jest często silniejsza od jakiegokolwiek schematu, narzucanego nam przez autorów. Mojej sporo podpowiedziały dzieła pana Oliviera Ledroit, pokazujące postać zdecydowanie groźniejszą i silniejszą od "lofającego Agrusia":


Co kto lubi po prostu.  ;)
4  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najlepszy/ najfajniejszy/ ulubiony bohater : 17 Stycznia 2010, 12:30:31
Wybieram Maeve.
Ma dostęp do bardzo silnego masowego przyśpieszenia, nawet bez rozwijania magii światła. Do tego startuje z bardzo dobrymi talentami dla Rycerza.



Bardzo cenię Ellaine, duży przychód złota to u Przystani podstawa.
5  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najlepszy/ najfajniejszy/ ulubiony bohater : 17 Stycznia 2010, 12:18:15
Standardowo nie biorę pod uwagę bohaterów z kampanii, gdyż ci z reguły są o wiele silniejsi od pozostałych.

Wybieram Lukrecję.



Zdecydowanie najsilniejszy Nekromanta, jej wampiry w końcowej bitwie są silniejsze nawet od kościanych smoków. Poza tym jednego dostajemy za darmo już na starcie, co bardzo ułatwia pokonanie niektórych mobów przy pozycji startowej.
6  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najlepszy/ najfajniejszy/ ulubiony bohater : 17 Stycznia 2010, 10:09:36
Bohaterów kampanii nie biorę pod uwagę, a pytanie brzmi "którego lubię" nie "którego uważam za najlepszego", więc:

1. Nymus - kapitalny wygląd i zdolność:



2. Grawl - ponownie świetnie wygląda, zdolność OK, ale talent startowy do pupy:



Ostatecznie głos oddałem na Nymusa.
7  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Recepty na zwycięstwo : 25 Stycznia 2009, 12:40:54
@dooszoo

Sylvan przeciwko Nekropolis:
Wyngaalem nie widzę absolutnie żadnego problemu. Build opisałem trochę wyżej.
Osobiście nie lubię liczyć na szczęście i odparcie magii, wolę wykorzystać pewne zalety armii Sylvan, czyli dużą inicjatywę i możliwość szybkiego zaatakowania wielu celów jednocześnie.

Wyngaal przeciwko Haggash:
Ponownie musisz nastawić się całkowicie na atak. Jednostki Orków na początku nie są aż tak naładowane szałem, co należy wykorzystać. Wpierw atakujesz jednostki, które dużą prędkością zagrażają twoim strzelcom (najlepiej blokując przy tym centaury). Musisz utrzymywać poziom szału przeciwnika na niskim, a najlepiej ujemnym poziomie poprzez ciągłe ataki, pamiętając przy tym by nie dobijać do końca każdej jednostki (bo ładujesz dzięki temu szał pozostałym). Wyngaalem jest to o tyle proste, bo masz pewność, że jego jednostki zaatakują pierwsze (jednak przeciwko Haggash musisz liczyć się z tym, że jej centaury mogą wcześniej poważnie zranić lub nawet zabić twoje smoki). W skrócie: Ork bez szału = martwy Ork. ;]

Nekropolis przeciwko Orkom:
Level bohatera 20-21:
1. Ekspercka Magia Mroku (opcjonalnie Mistrz Umysłu lub nic - zależnie czy masz odpowiednie czary w gildii magów)
2. Eksperckie Oświecenie (Wyjątkowa Intuicja)
3. Lepsza Logistyka (Odkrywanie -> Lotny Umysł!)
4. Ekspercka Nekromancja (Znamię Nekromanty)
5. Ekspercka Obrona (nic)
6. Ekspercki Talent Magiczny (nic)

Lotny Umysł jest tutaj bardzo ważny, im szybciej przejmiesz jedną z jednostek przeciwnika tym większe straty on poniesie. W Obronie Unik jest zbędny, w końcu u Orków na dystans walczą tylko Centaury, których obrażenia można znacznie zmniejszyć odpowiednim ustawieniem Kościanych Wojowników.

Inna ciekawa taktyka na duże mapy, przydatna właśnie gdy gracie na podanych przez Ciebie zasadach (jedna końcowa bitwa, każdy ma czas na rozwój, 1 zamek):
1. Eksperckie Oświecenie (Inteligencja + Uczony -> MENTOR!)

Reszta talentów podobnie jak wyżej, odpada tylko Logistyka z Lotnym Umysłem. Dzięki Mentorowi możesz stopniowo zwiększać liczbę punktów Energii Mroku, która jak wiadomo zależy od talentu nekromancji bohatera oraz jego poziomu. Zatem kupujesz dodatkowych bohaterów i levelujesz ich swoim głównym bohaterem przed końcem każdego tygodnia (niech jeżdżą za nim cały czas). Na dużych mapach ta taktyka daje nawet ponad 1000 punktów Energii Mroku, a chyba nie muszę mówić jak wpłynie to na liczebność armii Nekromanty.
Należy pamiętać o zaoszczędzaniu jednostek neutralnych (nie zabijamy wszystkiego jak leci, zostawiamy sobie coś na później gdy doładujemy Energię Mroku). Nie wykorzystujemy Energii Mroku np. na 5 smoków kiedy kilka tur dalej mamy do zabicia chmarę chłopów, za których dostaniemy masę dodatkowych szkieletów.
Przy takiej liczbie jednostek nie musisz się martwić o pierwszy atak Orków, nawet jeśli część jednostek dojdzie do twoich w pierwszej turze.
Przy tej taktyce absolutnie miażdżący jest czar Widmowe Zastępy. :)
8  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Recepty na zwycięstwo : 17 Stycznia 2009, 00:08:38
@dooszoo
Spróbuj dojść do Empatii, która działa lepiej niż Talent Magiczny. Jednak może to być trudne lochem, ponieważ na trafienie Dowodzenia ma 2% szansy (chyba, że gramy bohaterem od minotaurów - on startuje z Dowodzeniem).
9  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Recepty na zwycięstwo : 16 Stycznia 2009, 17:53:03
Cytuj
Co do Vinraela - talent magiczny jak dla mnie jest zbędny. Lepszym rozwiązaniem z magią zniszczenia jest Deszcz strzał i Impregnowana strzała.

Jeszcze lepiej dorzucić do tego Dowodzenie z Empatią, jeśli już nastawiamy się na Magię Destrukcji wzmocnioną przez Druidów. Dojście do Empatii Łowcą jest bardzo proste.

Cytuj
Z centaurami barbarzyńców może się równać? Z Havezem? Z łucznikami Sylwanu albo z Kosznikami Hevenu?

Wiesz, nie da się tak określić czym zawsze pójdzie łatwiej. Za dużo zależy od mapy i jednostek neutralnych. Co poradzą centaury orków czy gremliny Haveza na początku przeciwko powiedzmy Mistycznym Łucznikom, broniącym ważnej dla gracza kopalni? Bo np. Loch mając niewielki zapas many, magiczną strzałę oraz grupę niewidzialnych Stalkerów poradzi sobie z nimi prawie lub w ogóle bez strat. Na wolniejsze jednostki walczące w zwarciu Loch może wystawić same Furie, aby zaoszczędzić manę. Dla mnie Loch jest jednym z najmocniejszych zamków jeśli chodzi o creeping, głównie dzięki niewidzialnym jednostkom. Nawet wybór bohatera nie ma tu aż tak wielkiego znaczenia (chociaż oczywiście ciut łatwiejszy start będzie miała Yrwanna dzięki Inteligencji).

Cytuj
I tak walczy się na początku tylko stalkerami + magią.

Zależy co chcemy zaatakować. Trafię przy tartaku hordę chłopów lub zwykłych szkieletów to nie będę przyspieszał walki czarem bo zwyczajnie szkoda mi many.
10  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Recepty na zwycięstwo : 15 Stycznia 2009, 22:58:41
Cytuj
Jest kilku lepszych bohaterów, poza tym mając kilka miast uzyskamy taki sam efekt bez marnowania specjalizacji bohatera.

Owszem, mając np. drugi zamek szansa się podwaja, ale pewności, że dostaniesz w jednym z nich runę wskrzeszenia mieć nie możesz.

Cytuj
Bo nie wiem akurat tego, raczej i tak nie dostanie się do jednostek wroga w zamku przed nim.

Dostaną się twoje smoki i Rusałki bez problemu, poza tym Wyngaalem przeciwko Nekromancie część jednostek będzie miała pierwszy ruch x2, nawet bez morale.

Cytuj
nie podejdzie jedna umiejętność i jest nieciekawie

Dopóki nie wyskoczy Szczęście lub Dowodzenie, ulepszamy atak. Jeśli do Eksperckiego Ataku nie wyskoczy żadne z powyższych to jako zabezpieczenie mamy jeszcze Mściciela.

Generalnie wiadomo, że może być i tak, że nie wyskoczy nam nawet Szczęście. Cóż zrobić, wtedy mamy wyjątkowego pecha.

Cytuj
jeśli jednak przeciwnik wytrzyma pierwszy atak - a uwierz, że grałem nie raz i nie dwa Sylvanem (Wyngaalem) i nie jest to znowu takie trudne - to bez magii (a tym bardziej bez obrony) jesteśmy w ciemnej dupie

Wierzę, wierzę. Przecież nie mam na myśli wybicia wszystkiego na polu bitwy za jednym atakiem (chociaż Wyngaalem jest to możliwe). Nie rozumiem tylko dlaczego po tak silnym ataku ''jesteśmy w ciemnej dupie"? Bo przeciwnik rzuci nam 1 hipnozę? Albo dezorientację? Albo nawet zabije nam większość smoków Boską Zemstą? Przecież nie rzuci wszystkiego naraz. Nawet mag z empatią musi zaczekać na ruch swoich jednostek. Pytanie tylko ile z tych jednostek będzie jeszcze nadawać się do walki. ;)

Cytuj
zwykły deszcz strzał (bez impregnacji) niewiele zdziała

Oj, deszcz strzał jest po prostu wymagany żeby dojść do Szczęścia Elfów. :)

Cytuj
obrażenia wchodzą w nasze jednostki jak w masło, przy odpowiednim ataku - nie mamy nawet podstawowej obrony

Bez przesady, głównym atrybutem Sylvan jest w końcu obrona a przeciwnik poniesie olbrzymie straty po pierwszych uderzeniach jednostek Wyngaala.

Cytuj
potrzebna jest duża mapa, bo przeciwnik może nas zaskoczyć na niskim poziomie, a niedokończona mieszanka umiejętności (powiedzmy masz Morale, ale nie mamy ataku) jest o wiele słabsza od ukończonej

Akurat talenty Dowodzenie i Szczęście są dla Wyngaala idealnym wyborem, nawet jeśli nie uda się dojść do każdej ze zdolności, które wymieniłem. Dodatkowy ruch jednostek przed przeciwnikiem jest zawsze mile widziany a Szczęście to u Sylvan po prostu podstawa.

Może po prostu spróbujcie takiej kombinacji jaką rozpisałem w praktyce. Gwarantuję, że Kara Boska robi olbrzymią różnicę. Granie Wyngaalem i wybieranie talentów defensywnych nie ma po prostu sensu, skoro mamy gwarancję pierwszego ruchu. Najlepszą metodą obrony jest atak. ;]
11  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Recepty na zwycięstwo : 15 Stycznia 2009, 19:21:34
Cytuj
Sylvan nie ma takiego potężnego uderzenia. Bohater nie jest w stanie mieć ataku na poziomie obrony Rycerza, Atak ekspercki też daje +15%, a obrona o 30% zmniejsza obrażenia.

Już na 18 levelu można zrobić następującego Wyngaala:

Ekspercki Atak (Taktyka, Szał Bitewny, Kara Boska)
Eksperckie Dowodzenie (Werbunek, Dowództwo, Aura Szybkości)
Eksperckie Szczęście (Szczęście Żołnierza, Pomysłowość, Szczęście Elfów)
Mściciel (Deszcz Strzał)

Dzięki tak dobranym talentom wszystkie jednostki Wyngaala dochodzą do przeciwnika w 1 turze, nawet zakładając, że przeciwny bohater również posiada Taktykę. Dalej, zakładając, że przeciwnik ma Ekspercką Obronę oraz Unik to wciąż jednostki Wyngaala otrzymują +10% obrażeń w walce wręcz oraz +5% w walce dystansowej. Dowództwo, wymagane do uzyskania Kary Boskiej, daje nam dodatkowe 2 punkty do ataku oraz wsparcie kilkudziesięciu dodatkowych Tancerzy Ostrzy. Wszystkie jednostki mają 50% szans na uzyskanie pozytywnego morale a to w połączeniu z Wyngaalem daje sporą szansę na to, że większość jednostek zaatakuje 2x przed przeciwnikiem. Mają również 30-50% (najczęściej 50% dzięki artom lub jednorazowym bonusom z mapy przygody) szans na zadanie podwójnych obrażeń + dodatkowe 25% obrażeń ze Szczęścia Elfów. Dodatkowo 3 jednostki uderzają w kilka celów jednym atakiem (Tancerze, Smoki, Rusałki).

Na większej mapie możemy dorzucić do tego Eksperckie Oświecenie ze zdolnością Poznaj Wroga Swego (50% szans na zadziałanie talentu rasowego Mściciel).

Chyba nie muszę pisać co będzie jeśli tak rozwinięty Wyngaal trafi jeszcze jakieś artefakty do inicjatywy i/lub ataku.

Największe szanse na przetrwanie takiego ataku i wygranie walki mają Krasnoludy, o ile posiadają Runę Wskrzeszenia (Inga) oraz Ekspercką Obronę (Unik + Ostatni Bastion). Ewentualnie Orkowie i Haggash, której Centaury mogą mieć szansę na wyeliminowanie smoków lub łuczników na początku walki.

No właśnie, Krasnoludy. Absolutnie zgadzam się, że runy Wskrzeszenia oraz Szału Bojowego są mocno przesadzone. Ta pierwsza na średnich i dużych mapach (jej siła zależy w dużym stopniu od liczby jednostek) daje zbyt dużą przewagę w końcowej bitwie. Z tymże to samo można powiedzieć o Przystani i zdolności Treningu (witaj hordo Paladynów). Na szczęście Krasnoludy mają dość słaby start a na mniejszych mapach gra nimi nie jest już taka łatwa.

Na podsumowanie moje TOP3 najbardziej przegiętych bohaterów:
1. Wyngaal (najlepszy dowcip hirołsa piątki :P)
2. Haggash (niepotrzebny + do inicjatywy centaurów, Orkowie mają już dostatecznie łatwy creeping i bez tego)
3. Inga (ze względu na dostęp do niemalże wszystkich run w końcowej bitwie)
12  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Recepty na zwycięstwo : 15 Stycznia 2009, 11:25:22
Cytuj
daje +30% do gotowości bojowej dla istot, ale TYLKO na pierwszą turę

I w tej jednej turze zabija "tylko" większość jednostek przeciwnika. Poza tym smoki pod dowództwem Wyngaala bardzo często uderzają 2x przed przeciwnikiem i to bez dostawania morale.

Proszę bardzo pierwszy lepszy screen z heroescommunity:



Zwróćcie uwagę na pasek inicjatywy, po prostu komedia. Z tego co pisało pod screenem żaden z graczy nie miał artefaktów do inicjatywy. Z ilości jednostek można wywnioskować, że gra nie trwała wyjątkowo długo, a co za tym idzie Wyngaal nie miał b. wysokiego poziomu.

Cytuj
Co do Wyngaala, to wystarczy zrobić herosa nastawionego na obronę i Sylvan ma ciężki orzech do zgryzienia.

Problem w tym, że właśnie często nie wystarczy. Owszem, podałeś przykład runy wskrzeszenia i Krzyżowca, ale to są Krasnoludy i jednostki Przystani. Oni z reguły mają dość wysoki parametr obrony, więc mają dość spore szanse na przetrwanie pierwszego uderzenia. Chociaż teraz, z tak przesadzonymi alternatywami jak Mistyczny Łucznik czy Kryształowy Smok, nawet oni mogą ponieść zbyt duże straty w pierwszym ataku i nie mieć już szansy na wygranie walki.

Spróbujcie sobie wygrać Inferno z Wyngaalem. Gwarantuję, że z przynajmniej sensownie rozwiniętym Wyngaalem jest to niewykonalne. Zmory (jak i połowa pozostałych jednostek) padną martwe zanim rozgrzeją kopyta.

Jak myślicie dlaczego zawsze jedna z zasad zagranicznego Tournament of Honor głosi "No Wyngaal as main hero"? (źródło: http://heroescommunity.com)
Ostatnio na mapach przeznaczonych do rozgrywek w ToH dochodzi również banowanie Haggash.

A co do angielskich nazw, to wybaczcie, ale często po prostu gram w angielską wersję gry i udzielam się na zagranicznym forum. Nie rozumiem czemu zaraz jest to odbierane jako ''kozaczenie". W dzisiejszych czasach umiejętność posługiwania się językiem angielskim nie jest chyba niczym szczególnym, a przynajmniej nie powinna być. o.O
13  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Recepty na zwycięstwo : 13 Stycznia 2009, 23:09:35
Cytuj
Co do Wyngaala, to przepraszam bardzo - dużo bardziej przegięte są krasnoludzkie runy

Nie ma nic bardziej przegiętego od Wyngaala.  ;> Oczywiście nie mówię, że runki kurdupli nie są w ogóle imba. ;]

Edit:Ależ się zgadał, napisz więcej i lepiej a jeśli mi się to powtórzy to będzie prezent/Loczek
14  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Recepty na zwycięstwo : 13 Stycznia 2009, 11:24:53
Cytuj
Z tego wnioskuję, że obrażenia maksymalne (dodatkowe) wynoszą +25%.

Zgadza się.

Cytuj
Co do Nekropolii - spróbuj Wyngaalem.

Wyngaal bleeeeeeeeee! Wywalić to coś z gry w następnym patchu. :)

Z normalnych (:P) bohaterów Sylvan dobry będzie Vinrael i taktyka na wielkie badab00m. :) Dochodzisz do Empatii z Dowodzenia, Eksperckiej Magii Zniszczenia oraz Poznaj Wroga Swego z Oświecenia. Oczywiście Deszcz Strzał i Impregowana Strzała do tego. Druidami zwiększasz swój spellpower i miażdżysz. Do tego dorzucasz Eksperckie Szczęście (level 19) i opcjonalnie Lotny Umysł z Logistyki (level 22).

Inna dobra opcja to Ylthin: Mistrz Łask + Mistrz Gniewu i Wichura (Nekro ma aż 3 latające jednostki), Dowodzenie i Empatia, Szczęście Elfów (Expert Luck), Ekspercki Atak z Łucznictwem i Taktyką. Wszystko do zgarnięcia już na 23 levelu.

Cytuj
co nie wyklucza, że rzemieślnik jest najsłabszym talentem rasowym
Cytuj
Robienie artefaktów nie ma żadnego celu.

O rany. Czytam i nie wierzę. Dobicie chociażby do 20 wiedzy nie jest specjalnie trudne (nawet bez artów), a to już daje nam taki fajny Ring of Speed zamontowany w jednostkach. ;) Innym dobrym boostem jest zwiększenie prędkości +2 do speeda już od 15 Wiedzy (dla rakszas, golemów, gargulców).
W każdym bądź razie na mniejszych mapach najczęściej wystarcza miniart 1 poziomu do inicjatywy, który nie jest aż taki drogi. I w końcu nie musi go mieć każda jednostka, np. Rakszasa potrafią się same świetnie doładować. ;]

Na większych mapach, bogatszych w zasoby, Rzemieślnik staje się automatycznie jedną z najlepszych zdolności w grze, dając nam jednostki z +30-50% do inicjatywy (w połączeniu z bonusem od zwykłych artefaktów), +4 do szczęścia, +3 do speeda, czy chociażby +7 do hp u gremlinów (!). :)

A Mark of The Wizard (Znamię Czarodzieja) jest znakomitą zdolnością i kto twierdzi inaczej ten nie ma pojęcia o grze Akademią. ;P
15  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Recepty na zwycięstwo : 19 Lutego 2008, 15:10:37
Cytuj
Kythra jest żałosna, prymitywna i w ogóle do niczego się nie nadaje.

Jeśli już miałbym wskazać żałosnego bohatera Lochu, to padłoby na Sorgala.

Wbrew pozorom Kythra to bardzo dobry bohater na większe mapy, a na większych mapach jej minotaury nie są wcale takie powolne (dużo czasu na zebranie/kupienie artefaktów).
Opisywana w poradniku Yrwanna ma lepszą specjalizację, to prawda. W końcu Furie mają największą inicjatywę i mają niemalże gwarantowane pierwsze uderzenie. Ale dojście Yrwanną do Empatii jest o wiele trudniejsze niż Kythrą.
Wystarczy spojrzeć na koło umiejętności do wersji 3.0. Yrwanna startuje z Oświeceniem i Inteligencją. Aby mięć dostęp do Empatii potrzebujemy jeszcze z Oświecenia zdolności: Uczony oraz Tajemne Podniesienie.  Jednak Yrwanna mając już wybraną Inteligencję otwiera drogę do 5 zdolności z tego talentu co daje jeszcze mniejsze szanse na dojście do Tajemnego Podniesienia, a jak trafi się wreszcie Uczony to mamy już otwartą drogę do 6 zdolności z Oświecenia. Coraz mniejsze szanse. A przecież potrzebujemy jeszcze Dowodzenia i Dyplomacji.
Szanse na szybkie dojście do Tajemnego Podniesienia (niezbędnego do uzyskania Empatii) można znacznie zwiększyć grając Kythrą i najpierw wybierając z Oświecenia Uczonego (otwarta droga do 3 zdolności a nie 5).
Strony: [1] 2 3 4




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.034 sekund z 14 zapytaniami.
                              Do góry