Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 472 473 474 [475] 476 477 478 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036659 razy)
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #7110 : 15 Lipca 2012, 10:16:12 »
Zmienili wszystkie leczące jednostki tak, że podstawa ma umiejkę od ulepszenia czyli kapłanki pacyfikację, meduzy oko meduzy a duchy to co osłabia leczenie na celu. Za to ulepszenie otrzymało leczenie. Zrobili tak ponieważ wyrównało to straty jednostek pomiędzy rasami z healerami a rasami bez takowych. Jak dla mnie bardzo dobra zmiana gdyż teraz grając nekropolią, rzeczywiście trzeba myśleć co się atakuje.

Pacyfikacja działa ale ją osłabili. Zresztą wszystkie umiejętności działają na zasadzie mocy. Pacyfikacja, hipnoza Lilim itd. nie zadziałają na dużo silniejszy cel. Oczywiście są umeijki, które działają za każdym razem typu oko meduzy czy trucizna pajęczycy.

W angielskiej wersji w opisach i ikonkach jest tak samo. Nic nie zmienili.

Wiadomość doklejona: 15 Lipca 2012, 14:32:44
Większa ilość stron jest spowodowana tym, że u nas tak jak tam roztrząsa się te same błędy/wyimaginowane niedociągnięcia itp. w kółko nie patrząc na to, że to już było. Stron byłoby pewnie dwa razy tyle gdyby nie Loczek. Biedak się musi męczyć ze spamem na kilkanaście stron co jakiś czas.

Co do tej petycji, którą ktoś utworzył to ja mam szczerą nadzieję, że Ubisoft ją oleje. Co tam za pomysły wstawiają ludzie... Usunięcie CD z aktywnych umiejętności, może jeszcze dać nieograniczone rzucanie pułapki czasy, szaleństwa czy jakichś innych mocnych czarów? Dużo tam jest propozycji wymyślonych przez ludzi, którzy nie ogarniają czegoś i od razu chcą ułatwienia.


« Ostatnia zmiana: 15 Lipca 2012, 14:32:44 wysłane przez Grownock » IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
sinner_pl

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 7


Grzecznie ugłaskany okazuje przyjacielskość.

Zobacz profil
« Odpowiedz #7111 : 15 Lipca 2012, 12:53:45 »
ubsoft zfailował - nie moge sie zalogoać do uplay, ale na ubi.com już moge... servery przeciążone, czy jak?/.../

Mam to samo. Wczoraj przeszedłem Adventure Pack, a dzisiaj chciałem zagrać podstawową kampanię, żeby zobaczyć czy można odblokować jakieś zwierzęta rodowe. Niestety nie działa uplay, a w związku z tym ani H6, ani Assassin's Credd, ani nawet Duel of Champions. Totalny fail ubi akurat gdy mam jeden wolny dzień, gdzie mogę sobie pozwolić na zagranie  :-/


IP: Zapisane
..:: Odi Profanum Vulgus ::..
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #7112 : 15 Lipca 2012, 13:02:05 »
Cytat: rtx
ubsoft zfailował - nie moge sie zalogoać do uplay

U mnie tak samo. Przy poprawnym loginie i haśle wywala mi błąd, że incorrect... Wkurzyć się można... Te serwery ubisoftu padają właśnie wtedy, kiedy człowiek ma najwięcej czasu, żeby sobie pograć... :(


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #7113 : 15 Lipca 2012, 15:45:37 »
Cytuj
Podsumowując: Ubisoft pokazuje, że prowadzenie takiego tytułu jak Heroes of Might and Magic przerasta go i najprawdopodobniej nic się w tej materii prędko nie zmieni. Nie przeszkadza mi ilość surowców, system fortów, wybór zamków czy podział jednostek. Chodzi o jakość wykonania, która w dalszym ciągu jest słaba przez politykę: We need additional money. Spawn more products.

Wcale go nie przerasta, po prostu jak każda kapitalistyczna firma, woli liczyć zyski. Tworzy jak najmniej za jak najwięcej, i w zasadzie to od samego początku było widoczne. Po stworzeniu gry, wycięli parę broni, by je później rozdać: jedną jako nagrodę za klasyczną akcję reklamowania gry (Zachęć znajomego do kupna Heroesa i zgarnij mega-pro broń!!) a drugą aby przyciągnąć graczy do grania w Heroes Kingdoms, która jest grą robioną idealnie pod zakup tych Pieczęci - praktycznie nie ma żadnego aspektu w tej grze, który finalnie nie wymagałby zakupu pieczęci lub konta premium (chcesz mieć więcej niż 3 miasta? Kup konto premium. Chcesz mieć więcej niż 3 bohaterów? Kupuj konto premium. Te dwie piękne zasady sprowadzają się do tego, iż jeśli chcesz mieć normalną własną mieścinkę, musisz kupować konta premium). I teraz tak samo jest z Piratami. "10 godzin kampanii!" to od razu przewodzi na myśl kilka nowych misji, dużo przygód itp. A tu, przy dwóch mapach, wychodzi na to, iż na każdą przypada 5 godzin rozgrywki. Także informacje o wielu nowych bohaterów okazały się średnio prawdziwe - nowy portret i tyle. Te same specjalizacje, te same modele. Już mogli by chociaż zmienić u Himiko i Kainshinie kolory, a tak to pacnęli zwykły model nagów i tyle.
I szczerze, to nie wierzę, aby prawdą było, iż w nowych miastach nie pojawią się żywiołaki. Jestem skłonny założyć się, iż w nowych miastach (o ile takowe zrobią) będzie kilka jednostek recyklingowych. Kto wie, może w Lochu będziemy mieli okazję zobaczyć wspaniałego Czarnego Smoka, który okaże się pomniejszoną Katarzyną?

I teraz jeszcze ten słitaśny cyrk z Uplayem ;D

A tak btw, zastanawia mnie, co spowodowało taką zmianę polityki w Ubisofcie? Bo jeszcze jakiś czas temu było inaczej; H5 jest najzupełniej normalnym tworem bez takich świństw, podobnie inne gry jak Assassin's Creed. Dopiero dwójka była już robiona pod zasadę "kup jak najwięcej", choć to nie było widoczne.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Lukasz89

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 120


Zobacz profil
« Odpowiedz #7114 : 15 Lipca 2012, 18:13:32 »
Cytuj
Wcale go nie przerasta, po prostu jak każda kapitalistyczna firma, woli liczyć zyski. Tworzy jak najmniej za jak najwięcej, i w zasadzie to od samego początku było widoczne. Po stworzeniu gry, wycięli parę broni, by je później rozdać: jedną jako nagrodę za klasyczną akcję reklamowania gry (Zachęć znajomego do kupna Heroesa i zgarnij mega-pro broń!!) a drugą aby przyciągnąć graczy do grania w Heroes Kingdoms, która jest grą robioną idealnie pod zakup tych Pieczęci - praktycznie nie ma żadnego aspektu w tej grze, który finalnie nie wymagałby zakupu pieczęci lub konta premium (chcesz mieć więcej niż 3 miasta? Kup konto premium. Chcesz mieć więcej niż 3 bohaterów? Kupuj konto premium. Te dwie piękne zasady sprowadzają się do tego, iż jeśli chcesz mieć normalną własną mieścinkę, musisz kupować konta premium). I teraz tak samo jest z Piratami. "10 godzin kampanii!" to od razu przewodzi na myśl kilka nowych misji, dużo przygód itp. A tu, przy dwóch mapach, wychodzi na to, iż na każdą przypada 5 godzin rozgrywki. Także informacje o wielu nowych bohaterów okazały się średnio prawdziwe - nowy portret i tyle. Te same specjalizacje, te same modele. Już mogli by chociaż zmienić u Himiko i Kainshinie kolory, a tak to pacnęli zwykły model nagów i tyle.
I szczerze, to nie wierzę, aby prawdą było, iż w nowych miastach nie pojawią się żywiołaki. Jestem skłonny założyć się, iż w nowych miastach (o ile takowe zrobią) będzie kilka jednostek recyklingowych. Kto wie, może w Lochu będziemy mieli okazję zobaczyć wspaniałego Czarnego Smoka, który okaże się pomniejszoną Katarzyną?

Owszem idą przedsiębiorstwa działającego w gospodarce kapitalistycznej jest maksymalizacja majątku właścicieli, w tym przypadku akcjonariuszy Ubisoftu. Cel ten jest  determinowany różnymi zmiennymi, w których skład wchodzi również osiągany zysk. Jednak pragnę zauważyć, że nie oznacza to, iż należy za wszelką cenę sprzedawać tandetę. Niestety po Heroes VI to mi się kojarzy z UBI. Pragę również zauważyć, że w dalszym ciągu są firmy produkujące dobre i w cale nie krótkie gry. Znakomitym przykładem może być Rockstar Games, którego właścicielem jest Take-Two. Produkują gry, w które można grać bardzo długo, samego Max Payna 3 przechodziłem ponad 5 dni. Oczywiście nie mogę tego uogólniać do wszystkich gier UBI, jednak po Heroes 6, niestety tak mi się już to będzie kojarzyć.


« Ostatnia zmiana: 15 Lipca 2012, 19:52:46 wysłane przez Lukasz89 » IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #7115 : 15 Lipca 2012, 18:15:42 »
Wcale go nie przerasta, po prostu jak każda kapitalistyczna firma, woli liczyć zyski. Tworzy jak najmniej za jak najwięcej, i w zasadzie to od samego początku było widoczne. Po stworzeniu gry, wycięli parę broni, by je później rozdać: jedną jako nagrodę za klasyczną akcję reklamowania gry (Zachęć znajomego do kupna Heroesa i zgarnij mega-pro broń!!) a drugą aby przyciągnąć graczy do grania w Heroes Kingdoms, która jest grą robioną idealnie pod zakup tych Pieczęci - praktycznie nie ma żadnego aspektu w tej grze, który finalnie nie wymagałby zakupu pieczęci lub konta premium (chcesz mieć więcej niż 3 miasta? Kup konto premium. Chcesz mieć więcej niż 3 bohaterów? Kupuj konto premium. Te dwie piękne zasady sprowadzają się do tego, iż jeśli chcesz mieć normalną własną mieścinkę, musisz kupować konta premium)...
A niby to Diablo III jest zrobione jedynie po to by wyciągnąć jak najwięcej od graczy, podczas gdy w porównaniu z taką sytuacją wydaje się, że Blizz to całkiem dobra firma.

Cytuj
A tak btw, zastanawia mnie, co spowodowało taką zmianę polityki w Ubisofcie? Bo jeszcze jakiś czas temu było inaczej; H5 jest najzupełniej normalnym tworem bez takich świństw, podobnie inne gry jak Assassin's Creed. Dopiero dwójka była już robiona pod zasadę "kup jak najwięcej", choć to nie było widoczne.
Być może kondycja finansowa Ubi się pogarsza? Choć nawet Blizz pomimo iż pokrywa ostre problemy finansowe Vivendi nie jest tak chciwy, więc sam nie wiem.

Cytuj
Ale dodanie osiągnięcia, które jest niemożliwe do zdobycia...
Osiągnięcia, które są nie do zdobycia przez większość userów to norma i jeden z większych samczków każdej gry. Dzięki temu, że są rzeczy do zrobienia w danej produkcji będące prawdziwym wyzwaniem gra zyskuje na atrakcyjności i nie nudzi się po chwili, więc nie rozumiem zbytnio o co Ci tutaj chodziło.


IP: Zapisane
TTTr96

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 180


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7116 : 15 Lipca 2012, 18:28:54 »
Cytuj
Ale dodanie osiągnięcia, które jest niemożliwe do zdobycia...
Osiągnięcia, które są nie do zdobycia przez większość userów to norma i jeden z większych samczków każdej gry. Dzięki temu, że są rzeczy do zrobienia w danej produkcji będące prawdziwym wyzwaniem gra zyskuje na atrakcyjności i nie nudzi się po chwili, więc nie rozumiem zbytnio o co Ci tutaj chodziło.

Chodzi o to, że są osiągnięcia, które powinieneś dostać, a ich nie dostajesz. W sensie są zabugowane. Ja tak zrozumiałem tamtego posta.


IP: Zapisane

Zapraszam na mojego bloga - GeekLog
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #7117 : 15 Lipca 2012, 21:39:37 »
hurra! uplay działa! no dobra, nie działa, ale jak (w ustawieniach) nie pozwole rzeczonej aplikacji na łączenie sie z internetem przez proxy to działa (nie od razu).
wypowiem sie jeszcze o healerach - w sumie dobrze, że dali im heala dopiero na ulepszeniu, może to bardzo poprawić balans, chociaż mogli by też zamienić dziwny skill zmornika na heal i było by jeszcze ciekawiej. (oczywiście zamiana kosztem statów).
edit:
w pierwszej misji kampanii craga falagar mówi, że jego dziadek zwał sie agar, tak nazywa sie jeden z wrogów na mapie 'księżniczka varnu' czy to oznacza, że wszystkie te światy (varn, enroth, antargiach, axeoth i ashan) usytuowane są na jednej planecie, bądź czymś podobnym?


« Ostatnia zmiana: 15 Lipca 2012, 23:17:18 wysłane przez rtx » IP: Zapisane
Travis
(Hydromax)

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 194


Zobacz profil
« Odpowiedz #7118 : 16 Lipca 2012, 15:40:00 »
Grając dziś Penelopą natknąłem się na ciekawy artefakt , którego nigdy wcześniej nie spotkałem w grze, mianowicie Klepsydrę Ładu , wisior pochodzący z zestawu Great Lich's .  niestety ten amulet nie ma obrazka, ale można zobaczyć jakie daje atrybuty i co dostajemy po zebraniu całego setu . ; )



« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2012, 19:35:29 wysłane przez Nagun » IP: Zapisane
GGnat

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 46


Zobacz profil
« Odpowiedz #7119 : 16 Lipca 2012, 17:20:47 »
Hurra , dziękuję rtx u mnie też działa a już myślałem że będę musiał się
zadowolić trybem offline.Co zaś wcześniej do osiągnięć , to u mnie też co po niektóre są zbugowane ale szczerze pisząc to mi niezbyt przeszkadza.
Przepraszam za Spam ale nie mogłem się powstrzymać



IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #7120 : 16 Lipca 2012, 20:09:21 »
Scenariusz VARN ukończony - nie jest niestety niczym ciekawym. Gigantyczna mapa jest świetnie zrobiona i należy według mnie do absolutnego topu H6, ale to jest scenariusz - powinniśmy mieć nieco ciekawszą treść, a nie taką którą można ująć w jednym zdaniu, w tym przypadku: "Księżniczka musi pokonać przeciwników, żeby odzyskać tron" - cała fabuła, żadnych pobocznych wątków, niewiadomych. Nie ma żadnych przerywników filmowych, wszelkie informacje przekazywane są w postaci wiadomości tekstowych pojawiających się na ekranie podczas gry (przypominają mi się kampanie w starych częściach serii). Właściwie nie różni się niczym od zwykłej mapki, ustępuje jakością jedynemu innemu scenariuszowi w grze - pochodzącemu z edycji kolekcjonerskiej Sercu Koszmaru, który był lepszy pod każdym względem i wprowadzał nowego bossa.

Ogólna ocena całego DLC jest trudna. Czy warto wydać na to 40 zł? Dla zagorzałego fana tak, również dla graczy, którzy bardzo dobrze bawili się grając w podstawową kampanię H6. Dla normalnego gracza, który preferuje zwykłe, niestandardowe potyczki odradzałbym kupno, co jest właściwie oczywiste - nie znajdą tam praktycznie nic ciekawego dla siebie, dodano chyba ze 3 mapki i 2 do duelów, ale równie dobre możemy pobrać za darmo z neta. Ja spełniam te dwa pierwsze kryteria, więc z zakupu jestem bardzo zadowolony.


IP: Zapisane
Virgo
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 80

Zobacz profil
« Odpowiedz #7121 : 16 Lipca 2012, 22:08:42 »
Ogólna ocena całego DLC jest trudna. Czy warto wydać na to 40 zł? Dla zagorzałego fana tak
Tutaj tak.
również dla graczy, którzy bardzo dobrze bawili się grając w podstawową kampanię H6.
A tutaj już nie. Gracze, którzy dobrze się bawili w kampaniach z podstawki (tacy jak ja) będą srogi zawiedzeni 2 mapami, z których druga jest wręcz żałośnie mała i krótka, natomiast czas spędzony na pierwszej to w dużej części grindowanie nastawianych na naszej drodze potworków (przejście przez podziemia z 30 grupami żywiołaków na naszej drodze, nie ma to jak pirackie przygody ;D).
Nie zgodzę się też, że ptak gromu jest w jakikolwiek sposób wymagającym przeciwnikiem. Ty chyba grałeś na łatwym poziomie trudności, natomiast ja na standardzie chcąc zdobyć osiągnięcie chyba przez 3 tury kazałem jednostkom się bronić, żeby go nie zabiły. Normalnie pada przez przysłowiowy attack-move w parę tur.

Plusy DLC (dałbym nowe osiągnięcia, ale jedno jest zbuggowane i z ubicia tych tysięcy potworków na pierwszej mapie nic nie dostałem):
- nowy zestaw artefaktów (dziwne, że dodaje aż tyle do obrony jak na pirackie klimaty, ale nie będę się czepiać, ten hak co zwiększa morale z każdym atakiem bohatera bardzo sympatyczny)
- nowa broń rodowa (chociaż dostajemy ją na samym końcu 2 mapy i praktycznie nie ma za bardzo okazji, żeby jej użyć, a co dopiero zlevelować. Myślałem, że będziemy z nią iść od połowy pierwszej mapy przez kolejne 3...Poza tym miecza tak jak Ognistego Języka Smoka nie ma w Soul Forge, więc szybkie wbicie na 4 lvl odpada.)
Minusy:
- wszystko inne ;D (ciekawostka: jak ktoś wykupił wcześniej wszystkich bohaterów rodowych to nie może wykupić nowych z piratów, bo ma zapełniony limit trololo)


IP: Zapisane
amanis

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 57

Zobacz profil
« Odpowiedz #7122 : 16 Lipca 2012, 23:23:56 »
Zgadzam się z przedmówcą.
Sama idea DLC i zarabiania na nich jest bardzo fajna, ja dostaje kolejne dobre w założeniu mapki czy przygody a wydawca wciąż zarabia na grze.
Niestety w rzeczywistosci już to takie piękne nie jest.
Cena 40 zł za to co otrzymalismy jest zupełnie nieadekwatna.
5zł, max 10zł to może by uszło.
Pierwsza mapa troche dłuższa, poboczne zadania niby są (proste i "samorobiące się") ujdzie to w tłumie.
Druga i oczywiscie ostatnia mapa to dosłownie 30minut rozgrywki.
Czarodziej z akademii, ktory jest szamanem, a jedyny nowy model w grze to głowa craga:p
Jest jeszcze scenariusz. W sumie bez wiekszej fabuły.
Plusem jest wygląd map, są ładne i przemyślane, ale cóz to skoro trzeba sie przebijac przez hordy zywiołaków.


IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
diament

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #7123 : 18 Lipca 2012, 16:16:51 »
Mam problem ze znalezieniem tunelu pod barierą koralową - czy mógłby mi ktoś pomóc - pływam i pływam i nic...


IP: Zapisane
Mati5001

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 100


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7124 : 18 Lipca 2012, 16:20:24 »
Na wyspie naszego przeciwnika jest taka jakby bryła lodowa, żeby ją "stopić" musimy popłynąć czarodziejem, on już to załatwi. Tunel znajduje na terytoriach wroga.   


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 472 473 474 [475] 476 477 478 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.183 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry