Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
  Wiadomości   Pokaż wątki   Pokaż załączniki  

  Pokaż wątki - Johny_Szalony
Strony: [1]
1  Hyde Park / Archiwum / Pokój Przyjaciół : 26 Lutego 2009, 01:02:59
Hmm, jak znam życie to nie będzie takie proste ustalenie terminu w którym wszyscy friendzi na raz spotkają się na gg w celu debaty.. a dobijać się na gg po kolei do każdego frienda z osobna będzie jeszcze cięższe... Jawny temat dla Przyjaciół, naszpikowany polem minowym  jest chyba lepszym pomysłem.
/ Finally mam komplet głosów Przyjaciół (Tosiek dał mi cynk na PW) :)

Fehu- Markal Wielki, Dabu, Sylath
Johny_Szalony- Markal Wielki, Dabu, Sylath, Sylan
Szałas- Markal Wielki, Sylath
Zehir15- Markal Wielki, Lazor, Sylath, Sylan, Sojlex
Neramir- n/a
Tosiek - Lazor, Markal, Sylan, Sylath

Podsumowując:
Markal Wielki- 5:1
Dabu- 2:4
Sylath- 5:1
Sylan- 3:3 (?)
Lazor- 2:4
Sojlex- 1:5
- Markal Wielki i Sylath przegłosowani do rangi przez grono Przyjaciół, jeszcze pozostała konsultacja Administracji forum ;) ten tego, ślę raport..


/...i tak od teraz będzie to wyglądać. Przyjaciele raz na jakiś czas, na wiadomość od Johnego, mają podać swoich kandydatów na przyjaciół, jeśli takowych widzą. Później ewentualne podać swoje głosy przeciw. Johny później to ostatecznie podliczy i podeśle do mnie na PW, stąd już się wszystkim zajmę. Temat jest WYŁĄCZNIE dla przyjaciół i administracji. Reszta tematu jest w archiwum, jakby ktoś chciał mnie cytować za dwa lata. Chyba wszystko zostało wyjaśnione. Nowo przyznane rangi pojawią się na dniach. Over and Out. TGLML
2  Hyde Park / Humor / umarłem : 09 Września 2008, 10:09:52
Czytać opinie użytkowników.  :o

http://www.ceneo.pl/;015411943-10.htm#productOpinions
3  Hyde Park / Humor / Relacja małżeńska : 22 Lipca 2008, 14:30:07

ONA: Co tak siedzisz?
ON: Jak
siedzę?
ONA: Taki znudzony. Dawniej sie ze mną nie nudziłeś.
ON: Nie
jestem znudzony. Czytam gazetę.
ONA: Dawniej w moim towarzystwie nie
czytałeś gazety.
ON: Od czasu jak jesteśmy małżeństwem, stale jestem w
twoim towarzystwie, a kiedyś przecież muszę przeczytać gazetę.
ONA: Już
ci sie nie podoba, ze jesteśmy małżeństwem? Dawniej byleś szczęśliwy z
tego powodu.
ON: Zlituj sie, wcale nie powiedziałem, ze mi sie nie
podoba.
ONA: Dawniej nie miałeś zwyczaju zarzucać mi kłamstwa.
ON: Nie
zarzucam ci kłamstwa. Czego ty chcesz ode mnie?
 ONA: Nic nie chce od
ciebie. Chce tylko, żeby mnie traktował jak dawniej.
ON: Dobrze,
postaram sie.
ONA: Dawniej nie musiałeś sie starać.
ON: Moja droga, daj
mi spokój.
ONA: Mogę ci dać spokój. Tylko ciekawa jestem, czy dawniej
też byś sie tak do mnie odezwał.
ON: <milczy>.
ONA: Już nawet nie raczysz
odpowiedzieć. Dawniej sprawiała Ci przyjemność każda rozmowa ze mną.
Może nie? No, powiedz, nie?
ON: Tak.
ONA: Ach, wiec przyznajesz sie
nareszcie!
ON: Do czego sie przyznaje, na miłość boską?
ONA: Do czego?
Żeś się zmienił w stosunku do mnie.
ON: O czym ty mówisz?
ONA: Na
szczęście sam sie przyznałeś, tylko dlaczego? Powiedz mi szczerze,
dlaczego jesteś inny niż dawniej?
ON: Przestań sie mnie czepiać. Czego
ty chcesz ode mnie?
ONA: Tylko tego, żebyś był taki jak dawniej, (chwila
ciszy) Ach, wiec nie możesz już być dla mnie taki jak dawniej ? Dobrze.
Tylko żeby później nie było na mnie. Ty sam tego chciałeś.
ON: Czego
chciałem? Co ty wygadujesz?
ONA: No sam przed chwila powiedziałeś, ze
mnie już nie kochasz. Bardzo sie ciesze, ze sam zacząłeś tę rozmowę.
Przynajmniej będę wiedziała. Już nie będę sie łudzić, ze kiedykolwiek
będziesz znów taki jak dawniej.
ON: Słuchaj, gadasz takie głupstwa, ze
aż mnie trzęsie. Przestań bajdurzyć, bo mnie szlag trafi, i daj mi
przeczytać gazetę, do wszystkich diabłów!
ONA: A kochasz mnie jeszcze?
Tak jak dawniej? I jesteś dla mnie znów taki jak dawniej? I przepraszasz
mnie za wszystko, coś powiedział bez zastanowienia? Biedny! Przykro ci,
żeś doprowadził do tego, żebym pomyślała, że już nie jesteś taki jak
dawniej... No, to dobrze. Już sie nie gniewam... Co tak siedzisz?
ON: Jak
siedzę?
ONA: Taki znudzony. Dawniej sie ze mną nie nudziłeś.
...
4  Heroes V / Taktyki i strategie gry / System gry poszczególnymi rasami : 03 Grudnia 2007, 10:45:36
Tu kierujemy nasze porady, sugestie, zadajemy pytania- opracowujemy jak najlepszy system gry daną rasą. Osobiście preferuje porady do grania na trudnym i heroicznym poziomie, ponieważ uważam, że na normalnym poziomie to można nawet "niechcący" wygrać :P No to dla przykładu zapodam takie swoje widzi mi się, kaman ciekierap:

Loch

Bohatera początkowego puszczam w świat bez dodawania mu jednostek, ponieważ nawet jeśli dodam mu tych Zwiadowców czy Krwawe Dziewice (do wyboru w dzień pierwszy) to i tak będzie ich za mało żeby rzucać się na hordy istot niskiego poziomu strzegących tartaku i kopalni rudy kamienia, które notabene zwykle są blisko naszego zamku. Więc lata on sobie po mapie dokąd tylko może bez walki i zbiera wolne zasoby, kształci się w miarę możliwości (kamienie wiedzy, mocy, etc. porozrzucane po mapie), zbiera jednostki (również względnie od mapy- o ile mamy taką mozliwość ;)). Tymczasem w dzień pierwszy inwestuje w Zwiadowców, dzień drugi- Krwawe Dziewice, dzień trzeci- gildia magów, czwarty- ulepszenie Zwiadowców w Zabójców, piąty- ulepszenie Krwawych Dziewic w Krwawe Furie (wymienione zakupy nie zabierają dużo zasobów- powinno dać radę nawet na heroiku). Dopiero w piąty dzień inwestuję w drugiego bohatera- czarnoksiężnika oczywiście. Ma on już do dyspozycji swoje jednostki początkowe które od razu ulepszam + jednostki z zamku + 3 zaklęcia 1-poziomowe- nie będzie miał najmniejszego problemu z podbiciem tartaku i rudy, trzeba naturalnie zadbać o to by nie odnieść strat w jednostkach- da się ;)(wysoka inicjatywa i zasięg Krw. Furii oraz brak kontrataku wroga sprawi że nawet neutralne jednostki 3-ciego poziomu da się lubić, zwłaszcza kiedy pomaga nam jeszcze trucizna zabójców. Warto tu uwzględnić podział Krw. Furii na grupy- zależnie co atakujemy...). W Dniu 6-tym nie powinniśmy mieć problemu z inwestowaniem w Minotaury (względnie od mapy a dokładniej- zasobów które znalazł nasz pierwszy początkowy bohater) / ewentualnie Rady Miasta- zależy jak stoimy finansowo, jeśli mapa jest wyjątkowo uboga w zasoby pieniężne to radziłbym jednak drugą opcję... Dzień siódmy- polecam inwestować w Cytadelę w celu zwiększenia przyrostu Krw. Furii i Zabójców- ta wymaga 5000 i trochę drewna z rudą kamienia. Powinniśmy mieć odpowiednią ilość w/w zasobów po podbiciu tartaku i rudy- zwykle przy kopalniach mamy jeszcze trochę tych zasobów do zebrania stąd uważam że da radę- co do tych 5000 to tu po prostu trzeba liczyć na powodzenie w poszukiwaniach kaski u naszego pierwszego bohatera- choć i tak nie powinno być problemu z tą sumą... Gdy nasz pierwszy bohater pozgarnia co się da, dalej nie będzie mógł zajść (straż graniczna w wszelakiej postaci) to wracamy nim do zamku by ulepszyć mu jednostki i nauczyć zaklęć. Wracając do drugiego bohatera po zdobyciu tartaku i kopalni rudy można go jeszcze wysłać na dokształcanie (tu znowu względnie od mapy) o ile pierwszy bohater odkrył taką możliwość, ale nie za daleko od zamku- tak by w pierwszy dzień drugiego tygodnia był już w zamku i dołożył sobie nową populację :) No i już w drugim tygodniu, po ulepszeniu jednostek 1-go bohatera polecam przekazać całą armię jednemu bohaterowi- bardziej doświadczonemu ma się rozumieć, i nie ma przebacz- musimy walczyć o pozostałe kopalnie. Tu o sukcesie będą zaważały nasze zdolności taktyczne. Aha, byłbym zapomniał o ważnym szczególe- zanim wypuścimy naszego zabijakę kupujemy mu jakiś artefakt, najlepiej jakby był jakiś dodający wiedzę oraz obowiązkowo budynek Lochu dodający wiedzę (moc mamy, a z wiedzą to już nie za ciekawie...)

Dalej nie ma sensu podpowiadać, gdyż jest to zbyt bardzo zależne od mapy i postępowania cpu... W ogóle uważam że najważniejszy jest dobry początek, a co dalej to już temat rzeka... Zapraszam serdecznie do dyskusji, uwag, pytań, besztania ( :P), własnych sugestii odnośnie grania poszczególnymi rasami :)
5  Heroes V / Scenariusze / Najpopularniejsza mapa : 13 Czerwca 2007, 10:32:20
No więc moją ulubioną mapką w HoMMV jest "Droga do władzy" ze względu na to, że jest możliwość wyboru 6 różnych zamków w różnych miejscach (żaden zamek nie jest z góry narzucony konkretnemu miejscu) Wystepuja w niej po dwa rodzaje terenów:
-2x trawa (zwykle przypisuje ją Sylvanowi i Przystani)
-2x lawa (dla Inferno i Lochu)
-2x bagno(?) (przeważnie dla Nekropolis i Akademii(?))
-w środku mapy pustynia nafaszerowana dobrze strzeżonymi skarbami i artefaktami dużej mocy
Poza tym każdy z 6 zamków ma równe szanse (na niektórych innych mapkach jeden zamek jest w bogatszym terenie niz inny /blink/ )

Dodam jeszcze że narazie nie posiadam dodatków...

zapodawajcie swoje typy /flower/
6  Hyde Park / Humor / Spowiedź : 18 Kwietnia 2007, 10:53:32
Przekształciłem z takiej sterej przyśpiewki, którą zapewne nasi rodzice znają...

Student u spowiedzi:
- W imię Ojca Ducha Syna,
była u mnie dziś dziewczyna...
- Ależ chłopcze to wesoło,
całowałeś dziewcze w czoło?
- Troche niżej prosze księdza...
- Ależ chłopcze to rozpusta,
całowałes dziewcze w usta?
- Troche niżej prosze księdza...
- Alez chłopcze ty nie żyjesz,
całowałeś dziewcze w szyje?
- Troche niżej prosze księdza...
- Alez chłopcze ty masz gust,
całowałeś dziewcze w biust?
- Troche niżej prosze księdza...
- Ależ chłopcze to występek,
całowałeś dziewcze w pępek?
- Troche niżej prosze księdza...
- Ależ chłopcze to obłuda,
całowałeś dziewcze w uda?
- Troche wyżej prosze księdza...
- Ależ chłopcze ty masz tupet,
całowałeś dziewcze w d...e?
- Nie z tej strony proszę księdza...
- Ależ chłopcze jak ci gwizdne,
całowałeś dziewcze w p...e!?
- Niech ksiądz skróci moją mękę,
całowałem dziewcze w rękę...
7  Hyde Park / Humor / Totalna paranoja : 21 Grudnia 2006, 12:33:13
To co tu zobaczycie może wywołać u was szok http://www.hasiok.com/connect.php?id=1635
Póki co, ja w to niewierzę /huh/
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.048 sekund z 14 zapytaniami.
                              Do góry