Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5 6    Do dołu Drukuj
Zadaj pytanie twórcom Heroes VI (Czytany 22195 razy)
Gotai

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 58

Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 28 Sierpnia 2010, 10:13:44 »
Ej, mam prośbę. Nie zadawajcie pytań wprost, jak np: Ile będzie miast w grze; bo oni na takie nie odpowiedzą jednoznacznie.

1. Jak liczba surowców w H6 wpłynie na strategię i na rekrutację jednostek np. Inferno w poprzednich częściach potrzebowało siarki do rekrutacji, czy teraz siarka całkowicie przestanie istnieć?

2. Orkowie i Mroczne Elfy w czasie fabuły H6 te rasy według historii Ashan dopiero zaczynały swój żywot w uniwersum, Krasnoludy zaś pozostawały w ukryciu. Czy zatem to spowoduje, że braknie dla nich miejsca w opowiadanej historii?

3. H5 miało dwa dodatki, czy H6 pójdzie w ślady poprzedniczki i możemy spodziewać kilku rozszerzeń?

4. Niedawno zapowiedziano, że piata frakcja będzie 'nowa'. Na ile będzie ona nowa, a na ile bedzie zlepkiem istot z H5,lub remakem jakiejś rasy z poprzednich części Heroes, albo znanej z historii Ashan, ale nie występującej z H5 (vide Bezimienni)? Jeśli będzie to całkiem nowa rasa, to jak wytłumaczycie jej brak w H5, które opowiada o wydarzeniach przyszłych w stosunku do fabuły H6.

5. Czy bractwo Smoczych Rycerzy możemy nazwać 'rasą' lub frakcją? W końcu miało swoją twierdzę.

6. Istnieje taka możliwość, aby któryś z dodatków powracał do 'teraźniejszości' pokazanej z H5 i rozwiązywał historię królowej Izabeli, czy musimy się zadowolić tym, co dostajemy w Dark Messiah of Might and Magic?

Wiadomość doklejona: 28 Sierpnia 2010, 10:33:38
7. Bossowie sprawdzili się w KB. Są zatem swojego rodzaju 'zgapą' i eksperymentem, czy na stałe wejdą w krajobraz M&M: Heroes? Jak w takim razie będą oni wyglądać? Mamy liczyć na Wielkiego Pajaka lub Pradawnego Żółwia, czy coś bardziej heroesowego? Np. 5 rodzajów bossów dla każdej frakcji, a każdy z nich byłby czymś w rodzaju nieokiełznanej jednostki 8 poziomu danego miasta (8 poziom, mam na myśli coś potężniejszego od championa)

8. Jak brak np. Elfów z Irolan lub innej frakcji znanej z H5 wpłynie na fabułę H6? Bo idę o zakład, że na pewno zagramy Przystanią, Akademią, Inferno i Nekropolią. Jeżeli 5 frakcja ma być nowa, to siłą rzeczy dla Elfów braknie miejsca. No chyba, że blefujecie i będzie mimo wszystko więcej frakcji, ale tylko 5 grywalnych (jak w Disciples 3). A jeśli nie blefujecie, to nie boicie się reakcji fanów związanych z brakiem ich ulubionej rasy?

Chyba tyle co chcę wiedzieć na dzień dzisiejszy. Na resztę poczekam ;D


« Ostatnia zmiana: 28 Sierpnia 2010, 10:33:38 wysłane przez Gotai » IP: Zapisane
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 28 Sierpnia 2010, 10:43:23 »
Czy można spodziewać się dodatków, jeśli tak to ilu i czy dojdą w nich nowe frakcje lub alternatywne ulepszenia?

Czy jest możliwe zmienić jeszcze coś w już wykonanej pracy z HVI, czy raczej to co zaprezentowano na Gamescom jest już pewne np. cztery surowce, jednostki poszczególnych frakcji.

Na jakiej dokładnie zasadzie będzie wyglądał rozwój bohatera?


IP: Zapisane
spidermiso

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 75


Życie to teatr w którym nie ma suflera...

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 28 Sierpnia 2010, 10:50:39 »
Czy mogliby pokazać screena lub filmik z walki z bossem


IP: Zapisane
"Praca z masą ciałą jest bardziej autentyczna; trenuje człowieka w sposób, do którego jego ciało jest ewolucyjnie przygotowane. Z tego powodu powstaje mniej mikrourazów i w mniejszym stopniu uszczupla się zasoby organizmu. Po treningu z masą ciała nie musisz czuć się na wpół żywy."
Wade
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 28 Sierpnia 2010, 11:00:37 »
Jak wytłumaczycie swoja pomyłkę, że przesuneliście w czasie panowanie rodu Gryfów do czasu, gdy jeszcze Imperium należąło do rodu Falconów?

Jak wyjaśnicie pojawienie się nowej rasy w szóstej odsłonie gry, skoro nawet nie została wspomnianaw piątce?

Czy wydarzenia związane z czasem fabuły gry, np: Deszcz ognistych łez, konflikt elfów z mrocznymi braćmi będą miały wpływy lub będą ukazane w szóstej odsłonie gry? Będziemy ich świadkami w grze?


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Sycjan

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 28 Sierpnia 2010, 11:28:47 »
Ja chciałbym się dowiedzieć ile będzie ras?Czy będą leśne elfy (moje ulubione) i ile będzie surowców oraz chciałbym poznać szczegółowy opis jednostek ze wszystkich miast :D       


IP: Zapisane
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 28 Sierpnia 2010, 11:43:40 »
Mam kilka pytań:

-Czy fizyka gry pozwala na takie efekciarskie zniszczenia na polu bitwy na przykład fala uderzeniowa ,która zniszczy pień ,który stoi na planszy albo kawałek pola bitwy odpadnie i runie w przepaść?

-Czy podczas walki siły natury będą nakładać czasem pozytywne jak i nie efekty np:słońce będzie gorzej wpływać na nekropolis a noc gorzej na heaven?

- Czy będą podczas walki zmiany w otoczeniu np: padający deszcz ,trzęsienie ziemi, mgła , zwalanie się drzew, erupcja wulkanu itp.

- Czy nowa szósta rasa będzie jakoś powiązana z fabułą poprzednich części?



IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 28 Sierpnia 2010, 11:46:17 »
@UpUp
To może wysiliłbyś się i przeczytał kilka wywiadów? Ilość surowców i zamków już dawno była wyjaśniona.

1. Co z magią? Czy spotkamy się, tak jak w poprzedniej części z zaklęciami światła, mroku, przywołania, zniszczenia, czy w tej kwestii też nas czekają zmiany?
2. Jak już słyszeliśmy jednostki będą się dzieliły na trzon, elitę i czempiona. Czy jednostki z trzonu będą sobie równe pod względem statystyk? To samo tyczy się elity.


« Ostatnia zmiana: 28 Sierpnia 2010, 20:19:23 wysłane przez Sylath » IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Amikczek

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 28 Sierpnia 2010, 12:19:13 »
Ile będzie zasobów?
Czy nowa drużyna będzie warta serii heroes?
Czy w następnych dodatkach pojawi się reszta frakcji znanych z poprzednich serii?
Ile planujecie dodatków?
Jak będzie wyglądać drzewko rozwoju miast?
Kiedy poznamy kolejne wyglądy jednostek?



IP: Zapisane
mikmike93

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 5


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 28 Sierpnia 2010, 12:51:14 »
1. Czy zdobyte artefakty będą widoczne na bohaterze?
2. Czy będą jakieś jednostki specjalne dla danej rasy, np. jakiś lewiatan na obszarze nabrzeżnym zabijający jednostki przy wodzie?
3. Czy zanim jednostka zaatakuje, będzie widoczna krótka animacja walki z wrogiem, a potem cios krytyczny?
4. Czy będzie jakaś zupełnie nowa "zajefajna" rasa?
5. Czy toczone bitwy będziemy rozgrywać dłużej niż w 5, gdyż w arcie pisało np. że nekromanci będą starali się jak najdłużej toczyć bitwę?

Wiadomość doklejona: 28 Sierpnia 2010, 12:57:36
Ps. Czy można przedstawić swoje propozycje jednostek (rysunki).


« Ostatnia zmiana: 28 Sierpnia 2010, 12:57:36 wysłane przez mikmike93 » IP: Zapisane
One Live, One World, One (E)kwador
Naga Queen

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 28 Sierpnia 2010, 13:33:28 »
Sylath ukradł moje pytanie, ale mam także inne.

1. Czy każdy z bohaterów będzie posiadał własną unikalną moc/umiejętność/talent?
2. Ile będzie szkół magii?
3. Czy będą zaklęcia działające na mapie przygody takie jak Przywołanie okrętu, Drzwi wymiarów?
4. Na jakich poziomach trudności będzie można prowadzić rozgrywkę?
5. Ile będzie scenariuszy poza tymi kampanijnymi?
6. Czy każda frakcja będzie posiadała własnego gralla i jak będzie on wspomagał bohaterów oraz miasto?


IP: Zapisane
Dosiadacz Modliszek

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 28 Sierpnia 2010, 14:14:30 »
1.Czy i ile będzie dodatków.
2.Czy w dodatku dojdą nowe rasy nie znane dotąd.
3.Czy i które stare rasy dojdą w dodatkach.

Oto moje pytanka,mam nadzieję że się nadadzą :D


IP: Zapisane
Buber

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 43


Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 28 Sierpnia 2010, 14:46:47 »
1. Czy tworząc rasy będą tez patrzeć na Nowe rasy tawerny w poszukiwaniu pomysłów?
2. Czy bedą karawany?
3. Czy będzie możliwość gry wieloosobowej w trybie pojedynek (jak Toe i Hof)?
4. zy będzie generator map losowych?
5.Jak silne będą żywiołaki? Czy będą tak samo słabe jak np. homm 3,4,5?
6.Czy będzie rasa "morska"?


IP: Zapisane
Animaluki1

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 18


Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 28 Sierpnia 2010, 15:24:11 »
ile będzie stworzeń i czarów w grze oraz jeśli lęgowiska mają działać tak jak kopalnie zwiększając przyrost stworzeń to co jeśli podbijemy lęgowisko w którym występują stworzenia z innej nacji???


« Ostatnia zmiana: 28 Sierpnia 2010, 15:27:54 wysłane przez Animaluki1 » IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 28 Sierpnia 2010, 16:36:19 »
Czy planujecie powrót rasy Jaszczuroludzi rodem z Heroes III?

:P (no co, tyle mogliby zrobić dla fanów Trójki...)


IP: Zapisane
wojo1290

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 28 Sierpnia 2010, 16:43:15 »
Kiedy ma być dostępne demo HOMM VI?


IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5 6    Do góry Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.034 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry