Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
  Wiadomości   Pokaż wątki   Pokaż załączniki  

  Pokaż wątki - Fauch
Strony: [1]
1  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / [NCF Based] 3rd Upgrades : 27 Grudnia 2011, 09:49:57
Ten mod dodaje 3rd aktualizacji (dostępne tylko za wzgórzu fort) do niektórych stworzeń w grze.

This mod adds a 3rd upgrade (only accessible through hill fort) to some creatures of the game.

download
rozpakuj w UserMods. / unzip in UserMods.

Haven

Design by Vokial BG
Enraged, Large shield, Magic proof 50%


Jousting, Imm. to blind, Caster (Blind Expert)

Sylvan

Shooter, Imm. to earth, Caster (Stoneskin Expert, Summon elementals Expert)


Enraged, Entangling roots, Caster (Wasp swarm Expert)

Academy

Flyer, Magic proof 50%, Random caster (dark), Whip strike


Shooter, No melee penalty, Mind immunity, Stormstrike

Fortress

Mind immunity, Bravery, Force arrow


Shooter, No range penalty, Warding arrow, Imm. to air, Caster (Deflect arrows Advanced, Lightning bolt Advanced)

Inferno

Demonic, No retaliation, Fierce retaliation


Demonic, Shooter, Range retaliation, Cursing attack

Dungeon

Enraged, No retaliation, Cleave, Brutality


Shooter, Mana destroyer, Caster (Righteous might Advanced, Vulnerability Advanced, Slow Advanced, Dispel Expert)

Necropolis

Undead, Life drain, Cleave


Undead, Crystal scale, Imm. to water, Caster (Ice bolt No mastery, Deep freeze Advanced)

Stronghold

Sacrifice goblins, Fast attack, Purge, Caster (Slow Advanced, Haste Advanced, Antimagic Expert)
Rage 1 : +2 initiative, Magic proof 25%
Rage 2 : +8 HPs, Magic proof 50%
Rage 3 : +10 defense, Magic proof 75%


Fear, Imm. to berserk, Caster (Berserk No mastery)
Rage 1 : +2 initiative
Rage 2 : +10 HPs, Imm. to puppet master
Rage 3 : Caster (Berserk Advanced)
2  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / [Mod] Miasto schronienia (zastępuje twierdzy) / Refuge Town (replaces stronghold : 07 Listopada 2011, 19:15:16
download
muzyka (umieścić w music/Town-Themes)
mod w języku angielskim

To miasto zastępuje Stronghold, Jest to rodzaj alternatywnego oddziału Haven armii, armii renegatów, są może zorientowany, ale powinny odgrywać bardzo różni się od orków, to nic więcej jak karły w rzeczywistości, tym więcej czasu masz na przygotowanie się, tym lepiej to jest.

 Ich umiejętności rasowe jest duchowość. Istoty zyski punktów duchowości, kiedy rzucać czary, gdy bohater używa Prayers (okrzyki wojenne), a kiedy bronić. tracą punktów duchowości, gdy są one przez czary wroga lub cierpią na pewne negatywne skutki.

 Punktów duchowości dokonać stworzenia lepiej chronione przed niszczącym i ciemne czary i bardziej podatne na czary światła, ale także daje lepsze czary i nowe umiejętności. punktów duchowości nie absorbują uszkodzeń.
stworzenia :



poziom 1 (stworzenie przez psatkha) :


poziom 2 :


poziom 3, Priestesses :


poziom 4, Glories :


poziom 5, Crusaders :


poziom 6, Church Guardians :


poziom 7 :


statystyka :


Heroes :




Oyssin, Offender, Spirituality Basic, Training Basic, powerful blow, Benediction
Ingham, White knight, Spirituality Basic, Enlightment Basic, Intelligence Benediction
Jerwall, War leader, Spirituality Advanced, Prayer Basic, War cry call of the blood, Benediction
Sorsha, Tiers 5, Spirituality Basic, Shatter dark basic, Detain dark, Benediction
Bakrus, Tiers 6, Spirituality Basic, Defense basic, Protection, Benediction
Orrin, Tiers 2, Spirituality Basic, Attack basic, Archery, Ammo cart, Benediction
Rion, Empiric, Spirituality Basic, Shatter destructive Basic, Might over magic, Benediction
Adelaide, Courtier, Spirituality Basic, Leadership, Diplomacy, Benediction




umiejętności :


rage (Spirituality) 10%
Memory of our blood (Elrath's Blessing)
Powerful blow
Might over magic (Faith over magic)

training 5%
Retaliation strike
Powerful blow
==> Weakening Strike (Requires Retaliation strike)
==> Stunning blow (Requires Retaliation strike)
Bodybuilding
==> Defend us all

Leadership 10%
Recruitment
==> Goblin support (Pikemen support)
==> ==> Aura of swiftness
==> Battle elation (In Elrath we Trust) requires memory of our blood
==> ==> Divine guidance
Fortunate
Diplomacy
==> Empathy

Logistics 5%
Scouting
==> Swift mind
==> Silent Stalker
Pathfinding
==> Death tread
==> Path of war
==> ==> Snatch
Seamanship

Luck 2%
Warrior's luck
==> Dead man luck
Fortunate adventurer
==> Tear of Asha visions
==> Spoils of war
Magic resistance
==> Barbarian luck (Divine Protection)

Defence 10%
Toughness
==> Hold your ground
==> ==> Preparation (requires Tactics)
Protection
==> Resistance
Evasion
==> Last stand

Attack 15%
Tactics
Frenzy
==> Retribution (requires battle elation)
Archery
==> Flamming arrows
==> Nature's wrath
Excruciating strike (Requires Powerful blow and Retaliation strike)

War machine 8%
Ballista
==> Triple Ballista
Catapult
==> Triple catapult
First aid

barbarian enlightment 2%
warcries learning (Disciple)
Intelligence
==> Tutor (Requires Disciple)
==> Dark revelation
==> Academy award
Power of blood (Ardent passion)

Voice (Prayer) 10%
Mysticism
Voice training (Enlightened)
Voice of rage (Compassion)
==> Mighty voice (Faith)
==> ==> Distract

Shatter destructive 8%
Corrupt destructive
==> Mana burst
Detain destructive
Weaken destructive
Fire resistance (requires Faith over magic)
Elemental overkill (requires Faith over magic)

Shatter dark 15%
Corrupt dark
Detain dark
==> Stormwind
==> ==> Refined Mana
Weaken dark

Absolute rage (Absolute spirituality) requires :
(Attack) Tactics, Archery, Nature's wrath
(Shatter dark) Detain dark, stormwind, Refined Mana
(Prayer) Compassion, Faith, Distract
(Spirituality) Faith over magic, Elrath's Blessing

na poziomie-up :
Atak: 35%
Obrona: 35%
Zaklęcia: 10%
Wiedza: 20%

Spirituality :

poziom 1 : 100 pts
poziom 2 : 100 pts
poziom 3 : 400 pts
Czaru: + 100 pkt
 Otrzymuj magię uszkodzenia: - 50 pkt
 Otrzymuj przekleństwo: - 50 pkt
 obrony: + 25 pkt
 złe morale: - 50 pkt
 oślepiony na kolei: - 50 pkt
 coef w szał: * 0
 działania w ramach zahipnotyzować: - 50 pkt
 na poziomie zapomnienia: - 5 pkt
 strach: - 50 pkt
 osłabiona: - 50 pkt
 moc coef naszej krwi: * 1,5
 pamięci naszej krwi: + 25 do + 50 pkt
 uniesienia bitwy: + 25 pkt
 stos naszych wrogów: + 25 pkt
 absolutnej duchowości: + 400 pkt



Budynków na mapie przygody :





zamek :





3  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / New town Arcania (replaces Academy) : 25 Września 2011, 02:24:29


I've put everything there :
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=33995

it's in english, but there are lots of screenshots :)

Download
oh yes, I forgot the music : put in : /music/Town-Themes
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.035 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry