Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 42 43 44 [45] 46 47    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Edytor map i Save HommV - problemy, porady (Czytany 251856 razy)
Toth_Lar

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 13


Zobacz profil
« Odpowiedz #660 : 22 Lutego 2013, 21:30:32 »
Ja mam taki problem z edytorem:


Gdy chcę zapisać mapę niby ją zapisuje. (Mapa waży 1KB [dokładnie 22 bajty]). Gdy usiłuje ją wczytać wyskakuje mi błąd
Cytuj
Nie załadowano pliku tego i tego
. Pomógłby ktoś z tym ?


Dodatkowo w mapie nie mogę edytować linijek w drzewie właściwości mapy ,a przynajmniej tych dwóch bo tylko te dwie sprawdzałem:


NameFileRef
DescriptionFileRef


Gra oryginał + patch 3.1


« Ostatnia zmiana: 22 Lutego 2013, 21:34:41 wysłane przez Toth_Lar » IP: Zapisane
Revold
Main Programmer

**

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 162


One of The Indoctrination Theory's founder

Zobacz profil
« Odpowiedz #661 : 22 Lutego 2013, 21:52:20 »
22 bajty to za mało.
Popularny crash- zawsze powtarzam- robić kopie zapasowe map! Nie pracujcie na jednej, bo Edytor został zrobiony po macoszemu i jest bardzo niestabilny.
Prawdopodobnie nie uda się odzyskać starej mapy (spróbuj podstawowych prób- zrób reload; file- open zamiast 'ostatnio tworzone', itd.). Jeśli nie pomoże- nic nie pomoże.
Co do NameFileRef i DescriptionFileRef--> Możesz zostawić je puste, nie mają zbyt dużego wpływu na mapę (pewnie wpisujesz, a potem Ci znika- zostaw jak jest).

Pozdrawiam.
Rev


IP: Zapisane
Piszę poprawnie po polsku

Pomogłem w temacie? Chcesz się odwdzięczyć? Przyznaj punkt uznania! Link

Toth_Lar

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 13


Zobacz profil
« Odpowiedz #662 : 22 Lutego 2013, 22:51:32 »
Problemem były polskie znaki - w każdej mapie z polskimi znakami mi się tak robiło ,a przy każdej następnej próbie bez polskich znaków mapa się normalnie odpalała. Problem raczej rozwiązany.


IP: Zapisane
Revold
Main Programmer

**

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 162


One of The Indoctrination Theory's founder

Zobacz profil
« Odpowiedz #663 : 22 Lutego 2013, 23:05:46 »
Aaach.
Toż to podstawa jest ;)
Pasowałoby kiedyś stworzyć swoistą 'solucję' do Edytora HV.
Cieszę się, mimo wszystko, że wszystko już działa.
Ale o back-upach i tak nie zapominaj :)


IP: Zapisane
Piszę poprawnie po polsku

Pomogłem w temacie? Chcesz się odwdzięczyć? Przyznaj punkt uznania! Link

SpokoPL

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 27


Zobacz profil
« Odpowiedz #664 : 20 Marca 2013, 10:33:03 »
Jak zmienić zdolności jednostek w edytorze, np. żeby mistyczny łucznik nie miał pełnego zasięgu, albo żeby np. minotaur strażnik miał potrójny atak, a nie podwójny itd? Gdzie moge to znaleźć?


IP: Zapisane
Agrael II

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 123

Pastafarianin

Zobacz profil
« Odpowiedz #665 : 20 Marca 2013, 12:32:59 »
Takich cudów to ty w edytorze map nie znajdziesz. Aby zmienić zdolności jednostki, musisz to zrobić ogólnie dla całej gry. Trzeba pogrzebać w jej właściwościach znajdujących się w plikach gry.


IP: Zapisane
Chwała Latającemu Potworowi Spaghetti!
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #666 : 20 Marca 2013, 13:19:12 »
A potrójnego ataku nigdy nie wprowadzisz, chyba że umiesz stworzyć nową zdolność :P

I nie da się takich rzeczy zrobić w Edytorze Map :D


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
SpokoPL

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 27


Zobacz profil
« Odpowiedz #667 : 20 Marca 2013, 14:52:11 »
No dobra a powiedzmy takie rzeczy:
-zwinność daje +2 do obrony dla tancerza wiatru za każdy ruch zamiast +1
-stabilna postawa daje +15 do obrony zamiast +5 dla strażnika gór, gdy sie nie poruszy
takie rzeczy da sie zrobić? Jeżeli tak to jak? Albo jak np zmienić współczynniki szansy dla różnych zdolności np współczynnik szansy niedźwiedziego ryku z (powiedzmy) jednego na 1,5 np? Chodzi mi o zmiany na gotowej już mapie (na arenie)


IP: Zapisane
Agrael II

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 123

Pastafarianin

Zobacz profil
« Odpowiedz #668 : 20 Marca 2013, 15:54:17 »
Jak już napisałem, musisz pogrzebać w plikach gry i w zdolnościach jednostki zmienić parę numerków, czy przenieść coś stąd do tamtąd. Nie podam Ci teraz dokładnych instrukcji, bo, mimo że się w takie rzeczy bawiłem, odinstalowałem H5, gdy tylko zdobyłem szóstkę (czytaj: ponad rok temu). Jeśli wprowadzisz zmiany we właściwościach jednostki będą one "na całą grę", nie da się ograniczyć modyfikacji jednostek do jednej mapy. Zmiany, które teraz zasugerowałeś powinny być możliwe i nietrudne do wprowadzenia.


« Ostatnia zmiana: 20 Marca 2013, 16:08:43 wysłane przez Agrael II » IP: Zapisane
Chwała Latającemu Potworowi Spaghetti!
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #669 : 20 Marca 2013, 16:03:05 »
Zmiany, które zasugerował SpokoPL są chyba możliwe jeśli wejdziesz w pliki gry data.pak/RPGStats/DefaultStats.xdb , dalej spróbuj użyć opcji "Wyszukaj..." w edytorze tekstu i możesz zmodyfikować parametr umiejętności. Nie wiem, czy znajdziesz tam dane każdej umiejętności i będzie to działać dla całej gry, a nie tylko dla Twojej mapy...


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
SpokoPL

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 27


Zobacz profil
« Odpowiedz #670 : 20 Marca 2013, 18:10:41 »
Hayven dzieki ci, to jest to o co mi chodziło. I znalazłem to i dla całej gry i tylko dla tej mapy. tylko musiałem wpisać w wyszukiwarce w folderze bin "Arena" i dalej tak jak mówiłeś. Wiedziałem, że to jest możliwe bo na stronie ligi heroes ktoś, kto robił tą arene dokonał tego typu zmian, tylko nie wiedziałem jak, teraz już wiem, dzieki.


IP: Zapisane
kaiutoue

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #671 : 27 Stycznia 2014, 16:10:29 »
chciałbym w edytorze zrobić taką grupkę potwórów, taką która ma taki czerwony sztandar, że kilka jest rodzajów potworów w jednej armii. ale nie wiem jak to zrobić.


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #672 : 27 Stycznia 2014, 16:22:30 »
A chcesz wiedzieć, jak to zrobić. Dobrze zrozumiałem?


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
kaiutoue

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #673 : 27 Stycznia 2014, 16:31:26 »
A skąd. po co mi to wiedziec, oczywiscie ze wiem, takto bym nie pisał z zapytaniem jak to zrobic. .Oczywiscie, ze chce wiedziec.


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #674 : 27 Stycznia 2014, 16:33:40 »
Aha, bo myślałem, że tak po prostu chciałeś się podzielić z nami tym, że nie wiesz  :)

Z tego, co pamiętam, musisz stworzyć jednostkę (czyli postawić ją na mapie), a następnie, kliknąwszy na nią, wejść w jej właściwości. I gdzieś tam masz sloty, w których możesz to ustalić.


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Strony: 1 ... 42 43 44 [45] 46 47    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.046 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry