Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Sombrero
Strony: [1]
1  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Najlepiej wyglądający stwór : 26 Sierpnia 2011, 10:34:59
Wyróżnienie najlepiej wyglądającej jednostki jest dość ciężkie. Ja wybiorę 2 jednostki z każdego miasta:
a.Przystań
-Anioł/Archanioł
-Jeździec Słońca / Krzyżowiec Światłości
b.Inferno
-Czart/Czarci Lord
-Dręczyciel / Rozpruwacz
c.Nekropolia
-Wampir / Wampirzy Lord
-Prządka Losu/Tkaczka Przeznaczenia
d.Twierdza
-Cyklop / Dziki Cyklop
-Łapacz Snów / Niszczyciel Snów
-Wojownik Jaguara / Wojownik Pantery
Wiem, że mówiłem po 2, ale w Twierdzy podobają mi się te 3
e.Świątynia
-Kenshi/Kensei
-Kirin/Święty Kirin

Takie jest moje zdanie, ale i tak każda jednostka wygląda b.dobrze. Wręcz kozacko.
2  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Ulubione Smocze Bóstwo : 26 Sierpnia 2011, 10:21:26
Dla mnie wszystkie są świetne. Każda dobrze wygląda i posiadają ciekawe aspekty.
3  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Stwory jaki jest najlepiej wyglądający potwór? : 22 Sierpnia 2011, 12:02:03
W sumie ciężko jest wybrać najlepiej wyglądające jednostki. To może tak
1.Czarci Lord
2.Kostucha
3.Cyklop

Taki jest mój typ.
4  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Heroes 5 - wrażenia z gry, ogólna dyskusja : 22 Sierpnia 2011, 11:54:31
Kiedy tylko dowiedziałem się, że H5 jest w sklepach poleciałem do MM i miałem takiego farta, że akurat z kartonów wyciągali. Wróciłem, zainstalowałem i to co ukazało się moim oczom przerosło moje oczekiwania. Dla mnie H5 to piękny powrót do korzeni H3. Świetna grafika, muzyka, jednostki (może oprócz wyglądu gargulca i enta), zamki - po prostu miałem kisiel w gaciach jak to zobaczyłem. Można się przyczepić do paru rzeczy: kiedy atakują jednostki i ciężko jest dostać najlepszą umiejętność, ale to wszystko poszło dla mnie w zapomnienie. H5 to wg. mnie 2 (lub nawet postawiona na równi z H3) najlepsza odsłona Heroes'a jaka kiedykolwiek wyszła.
Dodatek ,,Kuźnia Przeznaczeni'' była dobra, ale bez zbędnego szału. Za to Dzikie Hordy to po prostu rewelka.
5  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 21 Sierpnia 2011, 15:51:13
Szczerze to nie mogę się doczekać kolejnej odsłony Heroes'a. Na początku martwiłem się ekranem miast, ale jak przesunęli premierę i BHE bierze się za ekrany miast to się uspokoiłem. Mimo, że jest już demko to nie chcę go pobierać - 1. rozmiar (4.3gb), 2. nie odpali XP (szukałem wymagań i nigdzie nie wymienili XP) 3. a nawet jakby chodziło na XP to nie chcę sobie psuć niespodzianki lub się głęboko zawieść.
Każda nowa część Heroes'a ma pewien problem z którym musi się zmierzyć nawet jak jest tylko na papierze - H3. To coś z czym (wg. mnie) tylko H5 sobie poradził. Mam nadzieję, że nie przedobrzą bo mogą się nieźle na tym wyłożyć. Czekam z niecierpliwością, ale i z obawą na nowego Heroes'a.
6  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Odp: Czy podoba ci się Heroes IV? : 21 Sierpnia 2011, 15:42:17
Heroes 4. Gra, która miała okazać się wielkim hitem, okazała się (według mnie) totalną klapą, która odbiła się na studiu 3DO dość boleśnie czyli upadkiem (o czym pisał tominator). Jak każda gra H4 posiada swoje wady i zalety:

,,+''
-muzyka - zawsze mocna strona Herosów
-karawany - świetna nowość
-kumulacja jednostek w siedzibach
-niektóre jednostki - np: modliszki :D
-brak przypadkowości umiejętności - to było dobre

,,-''
-grafika - paskudztwo
-wygląd niektórych jednostek - np" Behemot i jego małpia twarz
-wygląd miast - mnie się nie podobało
-wybór między jednostkami - totalnie chybiony pomysł
-dzienny przyrost - j/w
-walczący bohater - może i dobry, ale czegoś w tym zabrakło
-poruszanie się jednostek po mapie walki - to już przegięli (czarny smok musiał planszę na 2 lub 3 razy przelatywać)
-widok podczas walki - kiepsko
-walka podczas oblężenia - postanowię przemilczeć
-jednostki bez bohatera - może i ułatwia rozgrywkę, ale coś mi tu nie pasuje
-brak ulepszeń - jak można było z tego zrezygnować?

W mojej ocenie H4 był jednym z największych zawodów zbliżającej się dekady. Może i gra miała ogromny potencjał to nie można do końca winić gry tylko twórców. To 3DO wyprodukowało H3 i postawiło sobie poprzeczkę zbyt wysoko i zamiast ją przeskoczyć to wylądowali pod nią. Za bardzo chcieli pojechać na opinii H3 i odwalili fuszerkę zamiast się przyłożyć do projektu. Smutne, ale prawdziwe.
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.027 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry