Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Sesja- D&D modified- heroes4 [ rekrutacja+info] (Czytany 3678 razy)
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« : 26 Września 2010, 10:59:26 »
Witajcie!
Na początku chciałbym zapytać moderację i administrację o pozwolenie, na zorganizowanie pbf-rpg, o którym już mówię.
A więc byłoby to D&D 3.5, jednak zmodyfikowane pod Heroes4, czyli już wiadomo co i jak. Akcja działaby się w Axeoth, 20 lat po przejściu tam przez portal ofiar kataklizmu na starym świecie.
Potrzebowałbym 4-5 chętnych, wtedy opiszę co i jak z rasami, klasami, poziomami, przedmiotami itd. Itp.
Oraz oczywiście zgody Moda/Admina, jak już wspominałem. Żeby nie było, że urządzam tu nie wiadomo co bez ich zgody.



« Ostatnia zmiana: 26 Września 2010, 11:15:39 wysłane przez andre94nt » IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 26 Września 2010, 11:04:54 »
Jak znajdziesz ludzi i będzie to miało ręce i nogi to ja nie mam nic przeciwko.


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 26 Września 2010, 11:11:37 »
Ja tam byłbym jednak przeciw temu, żeby robić własne modyfikacje systemu na potrzeby jednej sesji. Zwłaszcza że byłoby to okropnie niejasne. Zrób po prostu DnD (3,5 najlepiej : D) w FR i tyle. Bo takie przerabianie nie wyjdzie na dobre. Zwłaszcza, że Axeoth sam w sobie jest niezbyt znany dla graczy.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 26 Września 2010, 11:14:59 »
Nie, nie nie. Ja te modyfikację wprowadze mądrze, nie będą wiele mieszały. A, że to forum o heroesach, to niech będzie Axeoth. Ja bardzo lubię ten świat to po 1. A po 2. napewno więcej osób zna go niż Forgottena, czy DL.

Dziękuję za zgodę admina :)


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 26 Września 2010, 16:59:02 »
Chętnie wezmę w tym udział, jak tylko będę miał więcej wolnego czasu.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 26 Września 2010, 18:12:14 »
Tak samo jak Ptakuba jestem temu stanowczo sprzeciwmy. Lubię zarówno Toril(chociaż DeDak nie tylko tam jest) i jak Axeoth, ale co ma to do tego. Axeoth akurat mało kto zna, świadczą to słowa większości ludzi"Ja chcę powrotu do Enroth!", "Zniszczyli świat! Buuu!", "Aaaaa! Jak mogli!". Świat Axeothu ma swoją historię nie tylko w Heroes of Might and Magic IV, co nie wie bądź zapomina większość graczy. Tak samo sprawa Forge. Zresztą D&D dla wielu początkujących graczy(cRPG się nie liczą, to inna bajka) jest nieco trudniejszym etapem(trzeba się wczytać i mieć bystry umysł by dobrze zrozumieć), dlatego na początek zalecam pozostania przy Warmłotku(Łatwo zapamiętać rzuty kostką, bardziej rozsądne statystyki przy wyborze itp.).

Zobaczmy co jeszcze stoi na przeszkodzie:
1.Kapłan, Druid, Łowca, Paladyn - te klasy potrzebują boga-patrona, w DeDaku mamy Lloth, Corellona Larethiana, Moradina, Helma, Mystrę/Mystryl, Vecnę itp. W Axeoth, Enroth i innych światach M&M nie mamy ich(bogów).
2. Kreeganie i demony z niższych sfer - Kreeganie, czyli demony z III, IV części Heroes są kosmitami o nieznanym pochodzeniu. Demony w DeDaku pochodzą często z Otchłani, Tartaru(zwanego też Cerceri), Hadesu, Gehenny i Baator.
3. D&D nie tylko się dzieją w Abeir-Torilu, szczególnie w Faerunie. Są też w Sigil, Mieście Drzwi rządzone przez tajemniczą Panią Bólu.
4. Wszechświat M&M się różni od Wszechświata D&D bardzo. Plany i sfery to co innego niż statki kosmiczne i inwazje Kreegan.

i te de, i te de

Zresztą głównie co popieram w poście Ptakuby jest to:

Ja tam byłbym jednak przeciw temu, żeby robić własne modyfikacje systemu na potrzeby jednej sesji


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 26 Września 2010, 18:33:23 »
no, dobra, nie napisałem w temacie Axeoth, więc po prostu może to być zmodyfikowane D&D z elementami MECHANIKI heroes4. Tj. Stwory, klasy, statystyki.
A więc takie coś się podoba?
Ew. Axeoth, ale nie jako taki tj. Demony-Otchłań itede.


IP: Zapisane
Solarious

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 26 Września 2010, 19:31:34 »
Ja jestem starym wygą w kwestii RPG, na Forum cóż nowy jestem. Tak więc ile ja dni spędziłem przy statystykach, ile ja potu, krwi i wylanych łez spędziłem nim poczułem esencje mechaniki D&D. Moim zdaniem barbarzyństwem byłoby to wszystko zmieniać na potrzebę tylko jednej sesji. Stanowczo odradzam ci to, jak koledzy poprzednio.

Radzę ci zaimplementować mechanikę prostą, przyswajalną.

Właśnie dla tego uwielbiam Klanarchie, mało cyfr, a jaka radość z ubierania ich w słowa. Pamiętam jak z kolegami toczyliśmy spontaniczną sesję (  kształtując w niej irracjonalny świat) właśnie z pomocą tej prostej mechaniki.   

Podsumowując jest przeciw, nie tylko przez odmienność Światów, ale dlatego że mechanika niektórych może przytłoczyć. Coś myslę  że "wyg" w RPG nie pozyskasz. :D


IP: Zapisane
Za dobrze jest człowiekowi samemu na ziemi - Rzekł Pan - I zesłał mu niewiaste.
                                Kornel Makuszyński.

<--- Kliknijcie i zapoczątkujcie żywot smoka.
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 10 Października 2010, 11:51:12 »
Ech, niech wam już będzie. Ale możnaby poprowadzić storytella, ale wtedy znowu będzie źle. Ale jak zaś będzie, że normalne D&D to będzie, że to nie heroes, a forum o heroes. Więc chyba nie ma po co prowadzić jakiejkolwiek sesji. A po drugie to zmiany w mechanice byłyby kosmetyczne, by bardziej dopasować do klimatu Homm4. Więc zastanówcie się jeszcze.


IP: Zapisane
Regeth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 390


Thor Mit Uns!

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 10 Października 2010, 11:56:26 »
Najważniejsze pytanie: czemu niby Axeoth?! Erathia jest imo o wiele ciekawsza i jest bardziej znana.
Druga sprawa, storytelling czy D&D?Chyba lepszy byłby storytelling, bo nie każdy zna D&D i lubi mechanikę.


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 10 Października 2010, 11:59:54 »
Nie Erathia, bo ja lepiej orientuję się w h4. Ewentualnie możnaby zrobić takie coś, że storytell i sporadycznie k100 czy coś się udało, czy nie.


IP: Zapisane
Regeth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 390


Thor Mit Uns!

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 10 Października 2010, 12:03:22 »
No to póki co ja się deklaruje na udział, ale bez większej ilości graczy to nie ma prawa wypalić.



IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 10 Października 2010, 12:11:09 »
Czyli robimy tak: Storytell, Axeoth.
                     mechanika: tylko k100 na to, czy coś się udało
                     postacie: rasy: człowiek, krasnolud, niziołek, satyr, ork, leśny elf, troll, goblin, ifryt, dżin, licz, minotaur, ogr, wampir.
                     Klasy: te same co w h4 podstawowe, potem awanse.
                     Gracze: Regeth, Ptakuba


« Ostatnia zmiana: 10 Października 2010, 12:47:58 wysłane przez andre94nt » IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #13 : 10 Października 2010, 12:43:27 »
Zgłaszam się z leśnym elfem czarownikiem


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 10 Października 2010, 17:00:17 »
Dobra to tak. Na początek: Statystyki losujemy na k10 ( kostnica.eu)
Staty: Punkty życia, Mana, Prędkość, Wytrzymałość, Intelekt, Zręczność, Walka Wręcz, Walka dystansowa, Obrażenia, Obrona przed walką wręcz, obrona przed dystansem, ruch, siła, odporność, morale, szczęście.

I mamy tak: podstawowe to: PŻ ono sumujemy z wytrzymałością. Mana: ją sumujemy z intelektem. Prędkość- sumujemy ze zręcznością. WW sumujemy z siła, WD z ZR. Obrażenia z Siłą, Obronę Wręcz z odpornością, OD z ZR, Ruch z ZR+Sił+Wyt.

Rasy: Ludzie:+1 wszystkie statystyki, klasy: wszystkie. Specjalne: +1 morale, +1 do at. wszystkimi brońmi i +1do czarów lub +1 do broni (kumuluje się). Startowe pż:5

Leśne Elfy: +2 intelekt, +10 zręczność, -3siła, -4 odporność, -1 wytrzymałość, +1 szczęście. Startowe pż: 5 Specjalne: +10 do ataku łukiem, +1 do czarów natury.

Klasy: Barbarzyńca: +2morale, +2WW,+1WD, -3 mana. Pż:+20. Zdolności- te co w H4 (każdy tak ma)
Łucznik: +2szczęście, +2WD, +2OD, -4OW. PŻ:+15.
Druid: +3mana, -3OW, +3Szczęście. Pż: +5
Mag: +10 mana, -1wyt., -4ww, -1OW, -4OD, +1Szcz. Pż: +3
Lord:+2 pręd. +1WW, +1OW, -4szyb, +3mor. Pż:+10
Czarownik: +5mn,+1WW,-3OW,-2Wt, +3szcz. PŻ: +5
Złodziej: +2prdk., +1WW,+1WD, -3OW, -3mn,-2Wyt,+3szcz. Pż:+8
Rycerz/Rycerz śmierci: +5OW,+5OD,+2WW, -2Mn, -2WD, -2rch, +3Mor. Pż: +10
Kapłan: +5mn, +1prd, -3OD,-3Rch, +2Mor., Pż:+5
Nekromanta: +10mn,+1WD, -5OW, -3Rch, -3Prdk. Pż:+3.

Wiem, nie wszystkie rasy opisane, tylko 2, jeśli ktoś chciałby grać inną, wcześniej wymienioną, to ją opisze. Chyba każdy wie, od czego jest dana statystyka, jeśli nie, proszę zadać pytanie tu lub na pm, to odpowiem.
W karcie postaci musi znajdować się: Imię postaci, Gracz, Klasa i poziom, Rasa, Charakter (dobry, neutralny, zły), Frakcja(życie moc itd.), Płeć, Wiek, Wzrost, Waga, Włosy, oczy, Skóra, inne cechy ( np. tatuaż, blizna), Pż, mana i reszta statystyk (wszystko losujemy na k10 i stosujemy opisane modyfikatory). Atak1: tutaj przedmiot wraz z danymi, ile dodaje ataku/obrażeń (przedmioty z h4, PRZEDMIOTY na początek, nie artefakty), Umiejętności: tutaj piszemy umiejki i na jakim stopniu zaawansowania np. barbarzyńca 1: siła podstawowa, walka wręcz podstawowa, odporność na magię podstawowa. itd.(tak jak w H4).
Specjalne zdolności: te od ras.
Zbroja: te z h4
Tarcza: -"-
Inne: tj, pierścionki i inne
Plecak: pakowność: max 12 przedmiotów.
Pieniądze: tj. ile srebra, miedzi złota. Na początek po jednej złota, dwadzieścia srebra, czterdzieści miedzi. Szlachta dwie złota, magowie ładu, nekromanci osiemdziesiąt srebra, brbn bez złota, rycerz 2 zł.
Atuty: co 10 poziomów zyskujemy atut, gdy ktoś będzie miał 10 poziom, to powiem, na czym to polega.
Języki- bazowy plus jeden na każdy pkt inty podziel przez 2. zaokrąglij w dół
Czary: na początek DWA z danej szkoły magii, z pierwszego poziomu. Do wyboru.
Towarzysze/zwierzęta: na początku łucznicy i druidzi, gdyby ktoś nimi grał powiem o co chodzi. Również nekromanci (nieumarły sługa).

I to tyle w razie jakichś wątpliwości tutaj, lub do mnie na pm. Karty tak samo, jak wolicie. Mile widziane sugestie co do karty (ale racjonalne), oraz załączony avatar (błagam ,nie z bazowych h4,h3,h2,h1)
I oczywiście dokładny opis wyglądu i cech postaci, może też być coś o jej życiu np. czym się zajmowała, co robiła w mieście, czy ma rodzinę. Minimum pół strony A4 opisu, proszę, postarajcię się!


I tak stworzyłem mini-system ;P


« Ostatnia zmiana: 10 Października 2010, 18:25:29 wysłane przez andre94nt » IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.049 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry