Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 19
Sinodzioby
|
|
« : 01 Sierpnia 2011, 15:18:26 » |
|
Autor modu, BanBreaker aka Set poprosił mnie, abym ogłosił premierę nowej modyfikacji do HoMM III - Modern Forge! Mod w wersji 1.00 można ściągnąć na stronie projektu http://www.bb-lair.yoyo.pl. Wersja 1.00 zawiera w pełni grywalne miasto, czyli w pełni funkcjonujący ekran miasta, wszystkich bohaterów i jednostki oraz zmiany graficzne związane z nową frakcją. Ze względów technicznych wersja ta nie zawiera jeszcze kampanii, ani opcji WoG. Wersja WoG zostanie wydana w najbliższym czasie, a uaktualnienia do wersji SoD będą co pewien czas wydawane w wersji małych 'patchek' Zapraszam do ściągania moda!
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1 : 02 Sierpnia 2011, 00:46:27 » |
|
Dwa pytania: Czy zastępuje jakieś miasto? Czy nie gryzie się z Grove Town?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #2 : 03 Sierpnia 2011, 08:43:03 » |
|
ciekawe miasto, ale powtórze pytanie czy nie zastąpi jakiegoś miasta np. grove town?
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 19
Sinodzioby
|
|
« Odpowiedz #3 : 03 Sierpnia 2011, 14:30:31 » |
|
Radzę inne stronki poczytać. Np. Heroes Community, wszystko byście wiedzieli ^^
Miasto nie ma prawa gryźć się z Grove Town. Ten mod ma póki co wersję tylko opartą a SoDzie, a Grove jest oparte na WoGu. Twórca modu zrobił zupełnie nowy plik .exe włączający Heroesów, nie potrzeba już płyty z Heroes of Might and Magic III. Ale prawdopodobnie Grove będzie działać. (Mam nadzieję, że sprawnie). Te modyfikacje nie mają być połączone w jakikolwiek sposób, także jeśli niepoprawnie działa wam Grove, to po prostu sprawa tego, że nie było zamiaru, aby oba miasta współgrały ze sobą...
Druga, znacznie krótsza sprawa - Mod zastępuje miasto Conflux, tak jak to miało miejsce przy oryginalnym Forge, które nie wyszło.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 214
Twój multi ;p
|
|
« Odpowiedz #4 : 14 Sierpnia 2011, 20:40:49 » |
|
Moim zdaniem Forge to ciekawy projekt. Można wreszcie zagrać cyborgami i robotami w Heroes of Might and Magic III, a nie niedopracowanym confluxem. Sciągne sobie ten mod, bo znudziły mi się Wrota Żywiołów.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 19
Sinodzioby
|
|
« Odpowiedz #5 : 28 Sierpnia 2011, 17:13:45 » |
|
Chcę tylko poprawić, że to nie Forge, a Modern Forge... xD Forge to ta Niebiańska Kuźnia, która nie weszła w dodatku, która też niedługo ujrzy światło dzienne za sprawą team'u użytkownika Manigoldo, lub też Silverado.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 214
Twój multi ;p
|
|
« Odpowiedz #6 : 28 Sierpnia 2011, 22:18:16 » |
|
Jednak między Forge, a Modern Forge jest jakaś różnica. Nie tylko taka, że są inne jednostki, niż te, które miały być w Armaggedon's Blade.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #7 : 31 Sierpnia 2011, 21:38:22 » |
|
Miasto ładnie wygląda, jednostki też ujdą w tłumie. Mod jest całkiem ciekawy. Ale mi to nie robi żadnej różnicy, czy to Forge, czy Modern Forge.
|
Unfortunately, life is nothing but trouble and worry.
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 214
Twój multi ;p
|
|
« Odpowiedz #8 : 14 Września 2011, 19:41:32 » |
|
Miasto ładnie wygląda, jednostki też ujdą w tłumie. Mod jest całkiem ciekawy. Ale mi to nie robi żadnej różnicy, czy to Forge, czy Modern Forge.
Mi chyba też. Mam pytanie, czy będzie wersja 1.1, albo coś takiego? Bo od dawna nie było tu wiadomości na temat nowszych wersji.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #9 : 21 Marca 2012, 00:34:35 » |
|
Dziś pojawiła się wersja 1.1 wzbogacona między innymi o puzzle graala. Aktualizacja pod linkiem: http://www.bb-lair.yoyo.pl/index.html Można tam też znaleźć parę ciekawych informacji o kierunku w którym idą prace
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #10 : 21 Marca 2012, 16:01:35 » |
|
Mam pewien problem. Otóż już pobrałem ten patch ale nie wiem gdzie go umieścić aby działał. Dziękuję z góry za pomoc
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #11 : 21 Marca 2012, 17:59:54 » |
|
exe wrzucasz do folderu z grą. Plik .wog natomiast do folderu update w folderze z grą. Następnie uruchamiasz H3upd albo jakoś tak. To program który instaluje aktualizacje. Jeśli dobrze pamiętam by działał poprawnie musisz ustawić sobie język komputera angielski i dopiero wtedy odpalić.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #12 : 21 Marca 2012, 18:15:27 » |
|
Czyli mod działa z wogiem czy bez i jak będzie się go uruchamiało?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #13 : 21 Marca 2012, 18:27:20 » |
|
Z tego co wiem mod działa bez woga. Wog wykorzystywany jest ze względu na program do instalowania modów. To wygodne narzędzie. Całość odpala się przez zamieszczony w paczcie plik exe
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #14 : 21 Marca 2012, 19:20:05 » |
|
Jak mam zainstalować moda bo w ogóle nie mogę sobie poradzić ?
|
|
|
|
|