Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: lepszy mag czy wojownik??
MAG - 302 (73.3%)
WOJOWNIK - 110 (26.7%)
Głosów w sumie: 412

Strony: 1 ... 22 23 24 [25] 26 27 28 ... 31    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Magia vs. Walka (Czytany 144615 razy)
Zabójca smoków

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 117


"Dawne Dni przeminęły, świtają nowe dni"

Zobacz profil
« Odpowiedz #360 : 11 Listopada 2009, 15:41:31 »
Zaraz, zaraz, doliczyłem się 8 jednostek w polu. Jak każdy wie, można mieć tylko 7 jednostek i bohatera  :rolleyes:

Cytuj
No właśnie 150 golemów padło mi błyskawicznie (zostały zaatakowane przez 160 Mistycznych Łuczników za szczęściem   a resztki zostały zmielone przez smoki)
W tym rzecz. Na trudnych poziomach (trudny i heroiczny), już byś tytanów nie miał albo magów, a armie wroga nie byłyby tak zmiksowane  :P
Cytuj
3. oddział to 15 kryształowych  Smoków- walczyły z 30 rakszasami (wyginęły).
No to wyciągam wnioski, że grałeś z bohaterem o obronie słabej (albo w ogóle z jakimś słabiakiem grałeś), a Ty musiałeś mieć atak niezły, bo wybić 30-stoma kszaszami 15 smoków to wyczyn nie lada  ^_^
Cytuj
6. oddział to enty. One się uparły żeby dobić gargulce. W końcu zginęły
Kolejna ciekawostka, bóg wie ile entów, które mają najlepszą w grze obronę, nie może sobie poradzić z gargulcami i (zapewne, bo wszystkie oddziały podobno były zajęte) tytanami oraz/lub magami  :huh:


« Ostatnia zmiana: 18 Listopada 2009, 14:20:26 wysłane przez Zabójca smoków » IP: Zapisane

"Idę swoją własną drogą, możliwe jednak, że wasza droga przez jakiś czas będzie równoległa do mojej. Nikt prawie nie wie, dokąd go zaprowadzi droga, póki nie stanie u celu."
KamcioKowal

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 102


Zobacz profil
« Odpowiedz #361 : 13 Listopada 2009, 19:02:24 »
Zaraz, zaraz, doliczyłem się 8 jednostek w polu. Jak każdy wie, można mieć tylko 7 jednostek i bohatera  :rolleyes:

?
Na polu były:

JA                 
200 gremlinów (
150 golemów
150 gargulców
40 magów bitewnych
20 dżinów
30 rakszas kszatrij
14 tytanów

ON

150 M. Łuczników
40   inkwizytorów
chyba krzyżowcy, ich nie pamiętam
20 entów
12 archaniołów
15 kryształowych smoków
40 jednorożców

Jasne?

W tym rzecz. Na trudnych poziomach (trudny i heroiczny), już byś tytanów nie miał albo magów, a armie wroga nie byłyby tak zmiksowane  :P

Miałem trudny poziom.


No to wyciągam wnioski, że grałeś z bohaterem o obronie słabej (albo w ogóle z jakimś słabiakiem grałeś), a Ty musiałeś mieć atak niezły, bo wybić 30-stoma kszaszami 15 smoków to wyczyn nie lada  ^_^

Źle napisałem. Rakszase odegrały główną rolę w zabiciu smoków, ale pomagali im tytani, magowie & zaklęcia.

Kolejna ciekawostka, bóg wie ile entów, które mają najlepszą w grze obronę, nie może sobie poradzić z gargulcami i (zapewne bo wszystkie oddziały podobno były zajęte) tytanami oraz/lub magami  :huh:

 Nie znam się na tym.20 entów było zajętych 150 gargulcami. Garulce miały exp. obronę.
Enty miały cierpienie (-12 atk), osłabienie.


« Ostatnia zmiana: 13 Listopada 2009, 19:04:28 wysłane przez KamcioKowal » IP: Zapisane
Wszyscy patrioci mówią o umieraniu za ojczyznę, ale nikt nie mówi o zabijaniu dla ojczyzny.
lawojtek

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 64


Zobacz profil
« Odpowiedz #362 : 13 Listopada 2009, 20:08:41 »
Magia wymiata szczególnie zniszczenia :rolleyes:


IP: Zapisane
Im awesome!!!
Kruk

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 32


Zobacz profil
« Odpowiedz #363 : 14 Listopada 2009, 20:42:15 »
Ja osobiście wolę magię. Gdy ktoś potrafi jej mądrze używać może  wyrządzić olbrzymie szkody wrogim oddziałom. Magia potrafi zmienić przebieg całej bitwy.
(a do tego można się nią fajnie bawić np. Hipnoza ;D)


IP: Zapisane
lawojtek

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 64


Zobacz profil
« Odpowiedz #364 : 03 Grudnia 2009, 13:49:13 »
ja magią lubię sobie implozję robić jest bardzo silna i bardzo efektownie wygląda, a i ogólni najbardziej lubię magię zniszczenia bo są najefektowniejsze według mnie :D 


IP: Zapisane
Im awesome!!!
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #365 : 06 Grudnia 2009, 00:06:08 »
Magia to w dużych potyczkach tylko dodatek mimo wszystko dzięki magii mroku stawiam na magię ...


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #366 : 12 Grudnia 2009, 10:57:56 »
O! Myślę że to będzie dobry temat na moje pytanie.

Jaką mieliście największą siłę czarów na do 25 poz. bohatera z artefaktami? Najlepiej jeżeli swoje wypowiedzi potwierdzicie savem or. screenem z gry ja miałem około 40 z artefaktami i oświeceniem (czarnoksiężnik) save/screena wrzucę później. i jeszcze nadal gram jest 4 miesiąc

Mam juz gniew żywiołów a wzmocniona implozja zabiera około 3500 obrażeń mam też szmaragdowe buciki xDDD

Wiadomość doklejona: 12 Grudnia 2009, 10:59:56
No i oczywiste jest że mam szczęście wojownika. :] ;>


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #367 : 15 Grudnia 2009, 11:05:38 »
Trochę za małą liczbę podałem... bo w końcu wyszło mi 57 siły czarów :]

Dowód:




Sory za double post.


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #368 : 15 Grudnia 2009, 15:28:48 »
Trochę za małą liczbę podałem... bo w końcu wyszło mi 57 siły czarów :]

Dowód:




Sory za double post.

Bo jak cwaniaku zrobiłeś sobie specjalną mapę i najlepsze artefakty tam umieściłeś do Siły Czarów to się nie dziwię :P

Podaj najsilniejszego bohatera z kampanii to sobie porównamy z moim Gotaiem albo Zehirem ^^.


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #369 : 15 Grudnia 2009, 15:54:36 »
Mapa jest z gry...

o tu macie sava i powtórkę z gry:


save:  http://hostuje.net/file.php?id=057c752f9fe87f1e57127641b47e3918
powtórka:     http://hostuje.net/file.php?id=f50e981d98e61fdd9e63920b971246a7


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Aleksiej

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 86


Zobacz profil
« Odpowiedz #370 : 15 Grudnia 2009, 18:28:36 »
Wolę wojownika. Mówicie tylko tu o grze. W grze to racja. Magia wygra. Lecz jeśli byłaby ta walka bardziej serio to... Zależy jaki woj i jaki mag  ;D Jak co to możecie spytać kto wygra (może mi się uda odpowiedzieć  :niepewny: )

Przykład: Smoczy Rycerz Vs Arcymag

Chodzi o takie pytanie się. AJJJ! Się rozpisałem.


IP: Zapisane
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #371 : 15 Sierpnia 2010, 22:07:43 »
No please, ludzie, przejrzałem całe 11 stron "Ogólnie o Heroes 5", "Jednostki & Bohaterowie" i dział ToE i nie mogę uwierzyć, że takiego tematu nie ma!  :o
Każdy (może prawie) na tym forum słyszał wypowiedzi w stylu "no weź, przecież Mściciel jest badziewny, tylko Rzemieślnik jest gorszy!", albo "Brama jest zaje**sta, przed chwilą rozniosłem dzięki niej kogoś tam" lub "przecież Orkowie przez ten Szał Krwi są niepokonani!". No więc dowiedzmy się w końcu, który talent rasowy jest najlepszy. Głosujcie, wypowiadajcie się, może uda nam się rozstrzygnąć wątpliwości.  ;)
Ja zacznę. Wahałem się między dwoma talentami, które moim skromnym zdaniem są najlepsze. Mianowicie Nekromancja i Szał Krwi. Dzięki Nekromancji po każdej bitwie nasza armia nie traci, ale zyskuje nowych żołnierzy jeśli tylko potrafimy ograniczyć do minimum straty w naszym wojsku. W ten sposób często już w pierwszym tygodniu możemy mieć setkę szkieletów. Z kolei Szał Krwi na poziomie Eksperckim absorbuje aż 70% obrażeń! Oczywiście nasze jednostki nie często osiągną trzeci poziom Szału, ale nawet pierwszy (50% absorbowanych obrażeń) daje nam więcej niż Ekspercka Obrona i jest w stanie przesądzić o losach bitwy. Jako fan Nekropolii jako najlepszy talent rasowy wybiorę jednak Nekromancję - hordy żołnierzy maszerujące na wroga, to jest to!

EDIT. A i ludzie, piszcie też coś, bo takie głosowanie w ankiecie to tak naprawdę mało daje. Wypisujcie co, jak i dlaczego. Posty sobie nabijecie :P


« Ostatnia zmiana: 15 Sierpnia 2010, 22:34:35 wysłane przez Nekro_L » IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #372 : 15 Sierpnia 2010, 22:46:49 »
Ja dałem na szał krwi. Nekro może żyć bez nekromancji ale orkowie bez szału już nie. Co prawda jestem fanem Nekro i Lochu, ale inne zdolności też zauważam. Wszystkie czary barbarzyńcy dotyczą szału, a Nekro ma czary które nie dotyczą w żadnym stopniu Nekromancji.( nie liczę zdolności, tylko np cierpienie, szał etc.)

P.S. Chętnie poznam wypowiedzi innych.
P.S.2 Z tymi postami to dowaliłeś  ;D


IP: Zapisane
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #373 : 15 Sierpnia 2010, 22:55:41 »
Trzeba zachęcać ludzi, bo tak to do niczego nie dojdziemy :P
Ale nie zgodzę się z Tobą co do Necro. Właśnie oni nie mogą żyć (albo nie żyć) bez nekromancji. Liczebność to ich główna siła, a nekromancja w znacznym stopniu powiela ich szeregi. Gdyby nie możliwość wskrzeszania Nekropolis nie miałoby większych szans w starciu z innymi nacjami. A Szał Krwi oczywiście jest super zdolnością, ale jednak ciągły atak, atak, atak mi nie podchodzi. Wolę poczekać na wroga, przetrzebić jego szeregi strzelcami, a potem dobić.


IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #374 : 15 Sierpnia 2010, 23:07:26 »
No cóż, ja graczem Twierdzy nie jestem, za mało jednostek dobiegających w 1 turę do wroga ;D Atak nie jest mi obcy, grając Lochem nie raz to udowodniłem. A i w podstawce było do wskrzeszenia tylko szkieleciki i łucznicy.(a łucznicy jak wiadomo to gówno nie łucznicy, o wiele lepsi wojownicy) Jakoś Nekro w pewnym sensie 'żyło'. Teraz zaawansowane wskrzeszanie, w Hordach, ale normalnie grało się bez niego. Do tego da się rozwalić gracza bez nekromancji. Co prawda naszego mistrza, Iuza nie pokonasz ale jakichś średnich-słabych graczy dałbyś radę. Gr. Rozkład+ Gr. Cierpienie + Gr. osłabienie poważnie osłabiają wroga. Do tego szał i Hipnoza. Trzeba trochę poczekać zanim się rzuci to wszystko ale wystarczy szał na początku żeby poważnie osłabić wroga. W przypadku Twierdzy to niemożliwe. Bez szału nawet początkujący gracz potrafiłby pokonać doświadczonego. Twierdza bez szału jest... niczym.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 22 23 24 [25] 26 27 28 ... 31    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.069 sekund z 25 zapytaniami.
                              Do góry