Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Cepek
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 159
31  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najgorsza jednostka każdego poziomu : 05 Czerwca 2011, 10:14:58
@Michał: Mam kilka zastrzeżeń co do kapłana. Po pierwsze: jego zaklęcia są nieużyteczne, bo jako rycerze zazwyczaj mamy własną magię światła i masówki, więc pojedyncze zaklęcia kapłana są prawie nieprzydatne (wyjątkiem są dwie pierwsze tury, zanim nie zdążymy rzucić wszystkich masówek)
Nie jest on również porażającym strzelcem. W ogóle zadaje słabe obrażenia, a co dopiero na odległość. Jego jedyną zaletą jest spora wytrzymałość, i to wszystko..
A jeśli wybierzemy magię mroku? 2 oddziały kapłanów żeby wzmocnić jednostki magią światła dają dobry efekt, ponadto nie mało kiedy mamy wszystkie masówki, albo buffy, a kapłani razem posiadają prawie wszystkie co może uzupełnić nasz asortyment.
Berserkerzy mogliby powstrzymywać kontratak ale nie powstrzymują (chyba że używamy zdolność "berserk", ale jej można użyć tylko raz podczas jednej bitwy), w związku z tym już po pierwszym ataku mamy nieźle przetrzebiony oddział.

Tej umiejętności można używać do woli, nie tylko raz.
Gryfy: jeżeli nie odpowiada ci wytrzymałość to po pierwsze: możesz rzucić zaklęcie wytrzymałość, po drugie wskrzesić, po trzecie wybrać alternatywę, która ma 52 hp. Ale przecież główna zaletą gryfa królewskiego jest inicjatywa. Kiedy mamy specjalność Meave (bonus do przyspieszenia), to jego inicjatywa oscyluje gdzieś w granicach 25. Mało kto jest w stanie to przebić. No a poza tym pikowanie jest o wiele przydatniejsze od roztrącania.

Od Meave, wolałbym Irine, jej gryfy są strasznie mocne i potrafią namieszać, a wytrzymałość nawet przypadku królewskich daje do myślenia.
32  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Pokaż swoją twarz! : 04 Czerwca 2011, 09:50:59
http://imageshack.us/photo/my-images/35/e2e71e117d.jpg/ joł.
33  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Wszystkie najdziwniejsze pytania na temat Heroes V : 30 Maja 2011, 22:37:43
Z takim modem się nie spotkałem , bo taki nie istnieje. Jeśli raz zerwie równoczesne tury to niemożliwym jest żeby one potem znowu powróciły. Strażnik też tutaj ma dużo do gadania, bo w wielu przypadkach to właśnie po jego ubiciu tury się kończą.
34  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Wszystkie najdziwniejsze pytania na temat Heroes V : 30 Maja 2011, 18:39:02
Równoczesne tury włączają się gdy przeciwnicy spotykają się na tym samym terenie (strefie), ale nie koniecznie na takiej zasadzie to działa. Gdy jeden gracz odwiedził jakiś teren i stamtąd ucieknie w inne miejsce, a pojawi się tam drugi, również nastąpi skrzyżowanie tur. Czasem dochodzi do rozłączenia tur szybciej , spowodowane jest to chyba zbyt bliską odległością bohaterów od siebie, ale nie daje sobie głowy uciąć.
35  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edytor map i Save HommV - problemy, porady : 19 Maja 2011, 11:26:20
Skoro masz wersję gry 1.6 to ściągasz mapy do podstawki (Heroes 5 oryginal) i powinny działać.
36  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edytor map i Save HommV - problemy, porady : 11 Maja 2011, 23:49:28
Może po prostu ściągasz mapę do nie odpowiedniej wersji gry i jej nie widzi...
Stwórz folder maps w: C:\Program Files\Ubisoft\Heroes of Might and Magic V
Mapy możesz ściągnąć z podanych stronek:
http://www.maps4heroes.com/heroes5/maps.php
http://www.celestialheavens.com/search2.php
37  Hyde Park / Zaginione Zwoje - poezja / Odp: Twórczość by Cepek : 28 Kwietnia 2011, 18:34:02
Przyjaciółko...
bądź przy mnie w nocy i w dzień,
bądź ciągle tak jak mój cień,
bądź dzisiaj i bądź jutro,
bądź zawsze gdy jest mi trudno,
bądź też wtedy gdy jest łatwo,
popłyń ze mną szczęścia tratwą.
Bądź gdy spieprzę coś ważnego,
bądź gdy zdarzy się coś złego,
bądź gdy powiem coś przykrego,
tak głupiego, nie mądrego.

Przyjaciółko...
powiem krótko,
jesteś dziewczyną milutką,
trochę małą, nieskromniutką,
za to słodką i cieplutką.
Sympatyczną i pomocną,
też zabawną i stanowczą,
delikatną, naśladowczą,
w końcu śliczną i radosną.

Przyjaciółko...
wszystko wiesz już,
jesteś niczym anioł stróż,
zostań nim na zawsze, wiecznie,
tak będę się czuł bezpieczniej...
38  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Taktyka na Inferno : 26 Kwietnia 2011, 23:51:48
To jest coś innego, tam masz 15% redukcji obrażeń z wszystkich poprzednich obliczeń , a tu masz pkt obrony co dodaje obronę Twoim jednostkom.
39  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Feniksy : 25 Kwietnia 2011, 09:31:27
No jakby to było nie możliwe, to by tego nie było na YT. Sam miałem tak mocną Freyde że w podobny sposób mogłem to rozegrać. Umiejka wyborowych zrobiła swoje.
40  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Taktyka na Inferno : 25 Kwietnia 2011, 09:26:42
Tak. Magia mroku z mistrzem umysłu znacznie pomaga demonom. Do tego moc przyśpieszenia z ataku i Twoje jednostki wykonują turę z dwa razy częściej niż przeciwnika. Doliczając w to wszystko bramy, cały pasek inicjatywy nie raz jest Twój.
41  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Taktyka na Inferno : 24 Kwietnia 2011, 20:40:04
Magia mroku, druga magia inferno za słaba sp demonów jest zbyt niskie żeby czary destro mogły coś zrobić. Do tego nie bagatelne dwa skille moc wytrzymałości i moc prędkości.
42  Świat HoMM / Pomoc / Odp: Equilibris CZYLI CO I JAK : 10 Kwietnia 2011, 19:45:05
A co to jest za mod? Nie chodzi Ci czasem o Equilibrium?
43  Tawerna / Sprawy Tawerny / Odp: Wywiad z Jarqiem, założycielem Tawerna.biz : 08 Kwietnia 2011, 15:33:58
I ja z tego miejsca chciałem podziękować Jarkowi za cztery lata pobytu i współpracy na forum. Z obecnym zaangażowaniem wielu osób można śmiało stwierdzić że serwis trzyma bardzo przyzwoity poziom i miejmy nadzieję że nadal będzie się rozwijał w tym oczywiście jakże dobrym kierunku.  ;)
44  Świat HoMM / Pomoc / Odp: ---> HELP HoMM3 Złota edycja <---- : 23 Marca 2011, 23:02:33
Oj nie mam pojęcia , sam nie korzystałem z emulatorów, brat się trochę w tym bawił, musisz poszukać gdzieś na necie.
45  Świat HoMM / Pomoc / Odp: ---> HELP HoMM3 Złota edycja <---- : 22 Marca 2011, 19:07:11
http://stare.e-gry.net/artykuly/emulator-windows-98
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 159




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.031 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry