Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17 ... 28    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM5 Chaos Theory (Czytany 177970 razy)
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #195 : 22 Kwietnia 2013, 15:17:38 »
EDIT:
Mam takie małe pytanie. Czy mogę w jakiś sposób oddać głos w ankiecie jeszcze raz? Nie wiem co mnie podkusiło, czy opętało, że kiedyś nie wybrałem Forge :(
hmmm... no dobra, ale to pierwszy i ostatni raz kiedy można zmienić oddany głos, od tej pory liczę +1 dla Forge i -1 dla Klanów.

Dziękuję. ^_^


@WMS
Wiesz? Podobna sytuacja jest z mrocznymi elfami, a mianowicie, są one przekokszone i gdyby nie ich mały przyrost, to ta frakcja byłaby nie do pokonania. Z Forge możnaby zrobić to samo, czyli, mogłyby być to super silne jednostki, ale ich przyrost musiałby być znikomy.


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #196 : 22 Kwietnia 2013, 15:40:16 »
Ale na logikę to weźmy. Weź rzymskiego Legionistę i Amerykańskiego Marine. Gdybyśmy mieli im dać statystyki to Hp takie same ,armor może większy u legionisty ,ale tak czy siak starczy atak u pretorianina byłby 10 ,a u marine 600 tak na logikę. Ale gdyby były te "Cesarskie Kuźnie" to można by odtworzyć mały fakt historyczny u Krasnoludów ,a mianowicie...
"Car Piotr rozkazał nanieść większy nacisk na naukę i modernizacje ,gdyż w owym okresie Rosja była dużym ,ale za to zacofanym państwem ,a przez te modernizacje stała się jedną z najnowocześniejszych frakcji."
Gdyby przenieść ten fakt w świat Ashan? Gdyby krasnoludy z górników,kowali i wojowników staliby się jeszcze rusznikarzami, inżynierami i strzelcami? Czyżby to nie było forge tylko że pasujące do epoki? Czyżby to nie jest bardziej pasujące do klimatu? I tu by nie było dużego przyrostu, jednostki strzelnicze by miały duży dopak do obrażeń ,ale przypłaciliby to spadkiem obrony. Czy wczesna wersja forge posiadająca jeszcze z 2/3 oddziały typowych wojowników pancernych? W sumie mamy tu złoty środek moim zdaniem.
EDIT
Pozwolę sobie dodać parę przykładowych artów.
1)Spójrzcie na ten obrazek. Na pierwszym planie Gwardzista ,którego można by wykorzystać ,a za nim Kapłan Run z którego by zrezygnowano ,a za nimi mamy strzelca krasnali: http://www.google.pl/imgres?hl=pl&biw=1680&bih=901&tbm=isch&tbnid=2XrCoAUeItc9EM:&imgrefurl=http://www.malaksiaznica.fora.pl/viewimage.php%3Fi%3D40&docid=UrNzWO4wMsT8HM&itg=1&imgurl=http://www.malaksiaznica.fora.pl/images/galleries/8226435754cee7ead2e2ee-698413-wm.jpg&w=900&h=661&ei=RT51UZzEBKeo4ATbiIEg&zoom=1&ved=1t:3588,r:80,s:0,i:334&iact=rc&dur=1026&page=3&tbnh=189&tbnw=257&start=79&ndsp=42&tx=153&ty=75
2)Tu mamy kolejnego strzelca (nie liczyć misia): http://www.google.pl/imgres?hl=pl&biw=1680&bih=901&tbm=isch&tbnid=g425tTSLBOsLWM:&imgrefurl=http://wiki.redemptorhominis.pl/index.php%3Ftitle%3DKrasnoludy&docid=DcvF9F_KslokrM&imgurl=http://wiki.redemptorhominis.pl/images/thumb/5/5d/Kras.jpg/250px-Kras.jpg&w=250&h=202&ei=RT51UZzEBKeo4ATbiIEg&zoom=1&ved=1t:3588,r:4,s:0,i:97&iact=rc&dur=238&page=1&tbnh=161&tbnw=190&start=0&ndsp=35&tx=117&ty=45
3)Proszę bardzo ,a tu mamy inżyniera Krasnali: http://www.google.pl/imgres?hl=pl&biw=1680&bih=901&tbm=isch&tbnid=AmLHDy04HJb1wM:&imgrefurl=http://everold.pun.pl/viewtopic.php%3Fid%3D21&docid=vddNclhL5bZMWM&imgurl=http://everold.pun.pl/_fora/everold/avatars/6.png&w=183&h=215&ei=hz91UfZ4yafgBLDHgXA&zoom=1&ved=1t:3588,r:4,s:0,i:94&iact=rc&dur=368&page=1&tbnh=172&tbnw=146&start=0&ndsp=32&tx=48&ty=48
4)A tu co prawda figurkowa ,ale armata ^^: http://www.google.pl/imgres?hl=pl&biw=1680&bih=901&tbm=isch&tbnid=cU7FSI0aHIYkmM:&imgrefurl=http://kryptakrolow.blogspot.com/2012/02/krasnoludy-z-bitwy-o-przeecz-czaszki.html&docid=3h6KQ21oomCaVM&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/-O_wQ59-XyM8/T0p_6zYyOUI/AAAAAAAAAHg/XZ1oTT_5GQc/s1600/DSC_0012.JPG&w=775&h=410&ei=6z91UdS8IeaH4gTMn4DABQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:34,s:0,i:191&iact=rc&dur=420&page=2&tbnh=163&tbnw=309&start=31&ndsp=33&tx=131&ty=114


« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2013, 15:50:23 wysłane przez WMS » IP: Zapisane
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #197 : 22 Kwietnia 2013, 16:16:23 »
No tak, ale to o czym ty mówisz to nic innego jak zwykły rozwój technologiczny, który i tak będzie miał kiedyś miejsce. Osobiście wolę jednak pierwotny pomysł polegający na odnalezieniu i wykorzystaniu przez mieszkańców danego świata pozostałości technologii, którą pozostawili Starożytni. Ten pomysł bardziej pasuje do realiów tego MOD'a. Ma on sens jeszcze z tego powodu, że Ci, którzy odnaleźli by tę technologię, nie wiedzieliby jak ją dokładnie wykorzystać i przez to ich atak, czy obrona byłby podobne do tych posiadanych przez inne jednostki lub byłyby nieznacznie większe, ale to, jak już mówiłem, możnaby rozwiązać tak jak w przypadku Lochu.
EDIT: Ale i tak ostateczną decyzję podejmie Lord Khorne, więc wszystko się jeszcze okaże. ^_^


« Ostatnia zmiana: 23 Kwietnia 2013, 23:56:28 wysłane przez Hadras » IP: Zapisane
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #198 : 29 Kwietnia 2013, 17:17:12 »
Ale na logikę to weźmy. Weź rzymskiego Legionistę i Amerykańskiego Marine. Gdybyśmy mieli im dać statystyki to Hp takie same ,armor może większy u legionisty ,ale tak czy siak starczy atak u pretorianina byłby 10 ,a u marine 600 tak na logikę.
Tak na logikę to się tego nie da, bo w Ashanie jest coś co daje tym bez nowoczesnej technologii przewagę - magia. Teraz sobie to spróbuj porównać, stoi powiedzmy 20 marine z tymi swoimi giwerami, a na przeciw nim staje pięciu magów i co.. nim ci zdążą ubić magów, jeden z nim wali gigantyczną kulą ognia w ich stronę.. drugi zsyła im na łby grad meteorytów i co?.. albo jeszcze lepiej, wyobraź sobie marine stoją i czekają na wojska nieprzyjaciela, a tu nagle zamiast wojsk.. WIELKA, wściekła hydra! I po której stronie chciałbyś teraz być? ;P

Ale Forge mam nadzieję ,że jeżeli by wyszło to nie byłyby to wręcz zbyt wykoksane cyborgi. Rozumiem Golemy, jakieś Armaty, Muszkieterów krasnoludzkich i jakiś miotacz płomieni. W sumie trochę się przestraszyłem informacją o forge ,bo myślałem ,że będzie to coś w stylu UFO, lasery, karabiny maszynowe itp.
Mogę Cię trochę uspokoić bo na pewno nie będzie UFO ani czołgów czy coś.. jednak jeśli o lasery chodzi to sam nie wiem, być może się jakiś pojawi i coś w stylu tesli.. :P

W sumie można by dojść do porozumienia i stworzyć "renesansowe/barokowe imperium krasnoludów" coś jak z uniwersum Warhammera ,bo ta rasa byłaby nowoczesna porównując ją do "rzymskiego" imperium czy też (najprawdopodobniej) barbarzyńskiej twierdzy ,a nie byłaby miliony lat świetlnych do przodu tylko jakieś 2 wieki... I to byłby fajny pomysł tylko czyby ludzie preferujący Klany czy Forge by na to poszły oczywiście za zgodą twórcy ^^
Nie.. w tej kwestii akurat nie można pójść na taki kompromis, bo nie wiem czy zauważyłeś ale Klany z D3 już są mniej więcej w taki sposób zrobione, są miotacze płomieni, goście z czymś ala shotgun itp.. dlatego jak dla mnie Forge to raczej odkryta nieznana wcześniej technologia. :)


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #199 : 01 Maja 2013, 14:06:43 »
W pierwszym poście napisałeś, że przy sporym optymiźmie premiera nastąpi jesienią 2012.

Jaka jest obecnie przypuszczalna data premiery moda?


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Drakus150

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 12

Zobacz profil
« Odpowiedz #200 : 01 Maja 2013, 18:25:35 »
Tak na logikę to się tego nie da, bo w Ashanie jest coś co daje tym bez nowoczesnej technologii przewagę - magia. Teraz sobie to spróbuj porównać, stoi powiedzmy 20 marine z tymi swoimi giwerami, a na przeciw nim staje pięciu magów i co.. nim ci zdążą ubić magów, jeden z nim wali gigantyczną kulą ognia w ich stronę.. drugi zsyła im na łby grad meteorytów i co?..
Ale zauważ że wypowiedzenie zaklęcia trochę trwa, a w tym czasie wystarczy że marines nacisną spusty i BUM 5 sekund i magów nie ma.

PS. A tak w ogóle to zamierzasz zmienić model Avatara Śmierci? Czy będziemy grać Sauronem ;D?


« Ostatnia zmiana: 01 Maja 2013, 18:34:30 wysłane przez Drakus150 » IP: Zapisane
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #201 : 06 Maja 2013, 11:49:04 »
W pierwszym poście napisałeś, że przy sporym optymiźmie premiera nastąpi jesienią 2012.

Jaka jest obecnie przypuszczalna data premiery moda?

Napisałem to wtedy opierając się o na tym jak szybko wtedy robiłem nowe jednostki... ale zauważ, że teraz ich jakość uległa wyraźnej poprawie... szczególnie jeśli chodzi o tekstury.
Tak więc obecnie przewidywana data wydania moda jest.. nie do przewidzenia. ;P Wszystko zależy od tego jak szybko nauczę się robić nowe modele i czy dodawanie ich do gry jest jakoś bardzo skomplikowane. Jeśli wszystko poszłoby dość sprawnie to myślę, że za jakiś roczek wszystkie jednostki tych czterech frakcji były by już gotowe, tworzenie map i kampanii zajęło by jakieś powiedzmy dodatkowe cztery - pięć miesięcy, także całość najwcześniej, przy dobrych wiatrach wyjdzie za jakieś półtora roku...

Tak na logikę to się tego nie da, bo w Ashanie jest coś co daje tym bez nowoczesnej technologii przewagę - magia. Teraz sobie to spróbuj porównać, stoi powiedzmy 20 marine z tymi swoimi giwerami, a na przeciw nim staje pięciu magów i co.. nim ci zdążą ubić magów, jeden z nim wali gigantyczną kulą ognia w ich stronę.. drugi zsyła im na łby grad meteorytów i co?..
Ale zauważ że wypowiedzenie zaklęcia trochę trwa, a w tym czasie wystarczy że marines nacisną spusty i BUM 5 sekund i magów nie ma.
No tak, ale magowie mogą sobie np. wcześniej rzucić czar Odbicie pocisku.. xP

PS. A tak w ogóle to zamierzasz zmienić model Avatara Śmierci? Czy będziemy grać Sauronem ;D?
Wydaje mi się, że ten model raczej już pozostanie bez większych zmian.


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #202 : 06 Maja 2013, 16:42:51 »
Hmm... skoro "tylko" cztery, pięć miesięcy, to wnioskuję, że  tych map nie będzie zbyt wiele... :P Albo nie będą wyjątkowo rozbudowane, nie wiem. Chyba że Ciebie nie doceniam, co jest nawet niewykluczone :)


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #203 : 07 Maja 2013, 00:40:26 »
Półtora roku? Prawie akurat na moją osiemnastkę!! :D
Ciekawi mnie jak to wszystko będzie wyglądało w wersji finalnej, ale racja nie musisz się spieszyć, ważne, że robisz świetne jednostki do wspaniałego MOD'a, który (jeśli go nie.porzucisz w ciągu tych kilku lat tworzenia) może okazać się najlepszym MOD'em do H5 (bez obrazy dla wszystkich, którzy tworzą jakieś MOD'y, jest to tylko moja opinia :P).


IP: Zapisane
eska204

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 65


"Zawsze będzie,mroczniejsza opcja"

Zobacz profil
« Odpowiedz #204 : 07 Maja 2013, 22:00:13 »
Mam jedno pytanko,Bo jest konkurs na frakcje.Czy można głosować też na nie?Bo jeśli się nie mylę(A raczej się mylexD) to opinia "Ludu" jest doszyć ważna...Widzę że jest kłótnia o 20 Marines vs 5 Magów XD.Ja stawiam na Marines,zanim jakiś Mag zrobi odbicie pocisku co trwa w grze mniej więcej 4sek to Marinesi wystrzelą ich jak Kaczki :P.Fakt mogą nie zdążyć zabić,ale pomyśl czy Mag mógłby rzucać zaklęcie jednocześnie być Masakrowanym przez Marines(Ja bym normalnie oszalał)?Ja ci teraz dam nowy przykład.Wilki z działkami na plecach też 20 na 5 Hydr,Znasz szybkość hydry,inicjatywe i to samo z wilkami(+ ze to Cyber wersje) to wiadomo że to będą mobilni strzelcy,czy muszą podchodzić do Hydr?Nie,powystrzelają dziwnymi laserkami czy rakietami Hydry i po kilku minutach koniec z biednymi wężami :P.


EDIT:Ciekawy jestem czy będzie w Chaosie będzie Cerber nie łasica tylko pies,równierz w całej serii go rozwalili,jak sobie poczytamy o jego Micie to zobaczymy Potężnego Strażnika Hadesu(Jego właściciel równierz się tak nazywał XD) Marzę o takim na 4 pola jako Boss.Ale to tylko moje marzenie,Co jest z Sanktuarium?Jest mozliwość pobrania tylko tego?Bo mój net jest wolny a nie chce mi się tracić całego Dnia na paczkę miast którą większość już posiadam -.- .Błaaagam na kolanach :(


« Ostatnia zmiana: 08 Maja 2013, 09:41:37 wysłane przez eska204 » IP: Zapisane
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #205 : 08 Maja 2013, 00:57:56 »
Hej ludzie jest tu jakiś poliglota, który przetłumaczy mi powyższy post na polski?
Nie jestem w stanie ogarnąć tego bełkotu.
Cytuj
Widzę że jest kłótnia o 20 Marines vs 5 Magów XD.Ja stawiam na Marines,zanim jakiś Mag zrobi odbicie pocisku co trwa w grze mniej więcej 4sek to Marinesi wystrzelą ich jak Kaczki
Widzę, że o Herosach wiesz tyle co egoista o empatii. Przecież Heroes to gra turowa.

Cytuj
Fakt mogą nie zdążyć zabić,ale pomyśl czy Mag mógłby rzucać zaklęcie jednocześnie być Masakrowanym przez Marines(Ja bym normalnie oszalał)?
Jak każda jednostka dystansowa marines  :/ mieliby też swoją inicjatywę, zasięg itp. Czy wg Ciebie w walce z takimi żołnierzykami nie poradziłby sobie jakiś niematerialny duch, czy inne widmo? Albo kawałek skały, którym jest elemental ziemi.

Cytuj
Ja ci teraz dam nowy przykład.Wilki z działkami na plecach też 20 na 5 Hydr,Znasz szybkość hydry,inicjatywe i to samo z wilkami(+ ze to Cyber wersje) to wiadomo że to będą mobilni strzelcy,czy muszą podchodzić do Hydr?Nie powystrzelają dziwnymi laserkami czy rakietami Hydry i po kilku minutach koniec z biednymi wężami :P.
Po pierwsze primo to wyglądałoby dość śmiesznie - gdzie znajdziesz wilka skłonnego nosić kawał żelastwa na plerach dobrowolnie, zwłaszcza, że owo "działko" musiałoby ważyć dużo więcej niż pół wilka.  Z tego powodu byłaby to jednostka, albo mało mobilna, albo miałaby b. małą ilość strzałów.
Swoją drogą, by the way, btw; składnia twoich wypowiedzi pozostawia wiele do życzenia.
Cytuj
Nie powystrzelają dziwnymi laserkami czy rakietami Hydry i po kilku minutach koniec z biednymi wężami :P.
To powystrzelają czy nie?

Postscriptum twojej wypowiedzi to męczarnia dla oczu. Po przeczytaniu 5 razy pierwszego zdania można załapać jego sens.
Serio nie podkreśla Ci błędów? "równierz"?? Dlaczego w środku zdania "Micie" dużą? Dlaczego w nawiasach dużą?

Sylath widzisz i nie grzmisz...



IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #206 : 08 Maja 2013, 06:59:51 »
Cytat: eska204
EDIT:Ciekawy jestem czy będzie w Chaosie będzie Cerber nie łasica tylko pies,równierz w całej serii go rozwalili,jak sobie poczytamy o jego Micie to zobaczymy Potężnego Strażnika Hadesu(Jego właściciel równierz się tak nazywał XD) Marzę o takim na 4 pola jako Boss.

W Heroes 6 masz cerbera na 4 pola...


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Waverley
M&M's

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 336


Po co to-to...

Zobacz profil
« Odpowiedz #207 : 08 Maja 2013, 07:11:17 »
Sylath woli grać w LoLa :P

Widzę, że niektórzy tutaj robią z igły widły. I marines, i magowie mieliby przecież swoje tury, gdyż, bo, ponieważ,

Cytuj
Heroes to gra turowa.

Czyli marines nie powystrzelaliby magów w czasie rzucania przez nich zaklęcia, jak ktoś zasugerował.

Dalej.

Myślę, że nie byłoby większego kłopotu ze zbalansowaniem tego typu istot, a dodatkowo Lord na pewno o to zadba, więc w/w marines czy wilki z działkami na plecach nie miałyby aż tak dużej przewagi nad jednostkami "klasycznymi"

Gdzie tu problem?


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #208 : 08 Maja 2013, 14:51:18 »
A taką Teslę to nawet nietrudno byłoby zrobić :D

Przemalować i lekko zmodyfikować balistę/katapultę, dodać obsługującego ją krasnoluda i jako efekt strzału dać Łańcuch Błyskawic :D


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
eska204

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 65


"Zawsze będzie,mroczniejsza opcja"

Zobacz profil
« Odpowiedz #209 : 17 Maja 2013, 15:44:02 »
Oj...Sorki dawno w Heroesy nie grałem a na dodatek mam słabą pamięć ;P.

@Hayven tak na 4 pola a cienias jak na pół pola...


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17 ... 28    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.065 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry