Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20 21 ... 28    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM5 Chaos Theory (Czytany 177996 razy)
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #255 : 06 Listopada 2013, 22:52:19 »
GK to obrońcy wiary Boga-Imperatora Ludzkości, którzy gromią demony i są genetycznie zmodyfikowanymi jegomościami w zbrojach energetycznych z wielowarstwowego czegoś o nazwie 'plasteel' [platinum + steel = plasteel] dostatecznie wytrzymałego, żeby przetrwać w próżni. Są oni ultra OP, nawet w fabule co widać chociażby po Kaldorze Draigo, który utknął w wymiarze demonów i mimo przytłaczającej przewagi liczebnej tego tałatajstwa tłucze WSZYSTKIE pomioty chaosu na swojej drodze.

Tak to wygląda w Warhammerze, nie wiem co zrobi Khorne [brzmi zabawnie, zważyszy na to, iż w wh40k Khorne jest jednym z bogów chaosu, odpowiedzialnym za krew i ogólnopojętą rozróbę].

Model St. Celestine z Dawn of Wara, czy sam zrobiłeś? Bo robi wrażenie. Ciekawie wyglądałby 'czołg' SoB w H5. :D [ten z organami, które strzelają rakietami, FTW]

A tak na serio - w Imperium będą tradycyjne Mariany i czy ograniczą się do broni białej? W sumie to nie wykbrażam sobię boltera w Heroesach, chociaż w pierwszych czterech częściach mógłby znaleźć uzasadnienie fabularne. :P


IP: Zapisane
kamilwol123

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 24


Demon Hunter > DK

Zobacz profil
« Odpowiedz #256 : 14 Listopada 2013, 18:15:26 »
I co dalej?

Przestań spamować bo moderatorzy cie złapią miło nie będzie.

O treści szarego Rycerza to zastrzeżeń nie mam, model wręcz idealny. Ale co do serafii nie jest już tak kolorowo, poprzedni serafii był lepszy (oczywiście według mnie :) )


IP: Zapisane
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« Odpowiedz #257 : 18 Listopada 2013, 14:03:15 »
@kamilwol123

Wybacz, ale ja po trosze się niepokoję, że nie ma żadnych nowych postów od mojego szefa czy od kogokolwiek z mojego teamu, bo w ten sposób rozumiem, że mamy drobny postój w pracy i jakoby nic nie robimy. A my raczej powinniśmy chociaż troszkę pracy poświęcić temu projektowi..

Nwm, czy wrobię się z mapką. Edytor odmawia mi posłuszeństwa przy próbie wczytania jakiejkolwiek mapy. A to mi niestety, utrudnia pracę.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #258 : 18 Listopada 2013, 16:53:05 »
Spokojnie, Nekrosie, wszystko w swoim czasie :P Heroes V raczej nie zginie, zależy nam na dobrej modyfikacji, a taką trudno zrobić, gdy w życiu ma się jakieś niezałatwione sprawy.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #259 : 22 Listopada 2013, 19:02:39 »
Dziś pokażę kolejną jednostkę, jest to raczej już ostateczna jej wersja i póki co będzie to ostatni screen jaki pokażę, następnym newsem będzie filmik, jednak po nim nie pokażę już nic, aż do ukończenia patcha do moda Sanktuarium..


IP: Zapisane
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« Odpowiedz #260 : 23 Listopada 2013, 14:37:06 »
Cud, miód i malina :upadl:


IP: Zapisane
Wonderweiss

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 17


Zobacz profil
« Odpowiedz #261 : 23 Listopada 2013, 15:10:17 »
Jednostka całkiem wyjefajna :) ale czy jeździec ma dziurę w głowie? Po hełmie wygląda, jakby na środku czaszki miał takie V-kształtne wcięcie. I troszku nieproporcjonalne ciało/zbroja mi się wydaje (za krótki i za wąski tułów w stosunku do dość dużych naramienników) ale tu się chyba za dużo zrobić nie da.


IP: Zapisane
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« Odpowiedz #262 : 23 Listopada 2013, 19:41:44 »
@up

Jeśli chodzi o hełm Rycka, to chyba jest taka "stylistyka" (że tak ma wyglądać hełm, nie widzę w nim jakichś niedoskonałości). Natomiast jeśli chodzi o pozostałe usterki, to cóż.. Gracze bd musieli się przyzwyczaić.


IP: Zapisane
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #263 : 23 Listopada 2013, 20:05:45 »
Obrońca wiary bardzo dobrze wygląda. Co prawda naramienniki troszeczkę przyduże, ale to nie powinno się zbytnio rzucać w oczy w grze. Kolorystyka świetna, taka szarość świetnie pasuje do rycerzy na koniach. Jest tylko jeden problem: peleryna? Serio? ;)


IP: Zapisane
Wonderweiss

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 17


Zobacz profil
« Odpowiedz #264 : 23 Listopada 2013, 21:55:57 »
Nie chodzi mi o to, że cały wygląd hełmu jest zły, bo w sumie całkiem fajny pomysł z tym wcięciem, z tym że jest ono za głębokie. Kończy się mniej więcej na wysokości poziomej  szczeliny "krzyża", czyli tam, gdzie powinny się znajdować oczy. Człowiek (bo to człowieki są główną rasą Imperium) nie byłby w stanie ubrać takiego hełmu bez ucinania sobie połowy mózgoczaszki. Jakby je tak kawałek zmniejszyć to byłoby wszystko świetnie :) Inna sprawa, jeśli to tylko kwestia perspektywy, a na środku jest jakieś półkole czy coś. W tedy cały ten post nie ma sensu :P


IP: Zapisane
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #265 : 24 Listopada 2013, 11:44:33 »
czy jeździec ma dziurę w głowie? Po hełmie wygląda, jakby na środku czaszki miał takie V-kształtne wcięcie.
Ten kształt jest tylko taki na zewnątrz w środku jest jak zwykły hełm więc głowy nie trzeba będzie ciąć.. :]  niestety nie widać tego akurat na tym screenie. Żeby Cię bardziej uspokoić dodam, że hełm był robiony na bazie hełmu Inkwizytora, został tylko trochę inaczej zmapowany, tak czy siak, jeśli widziałeś hełm Inq z h5 ten jest taki sam. ;)
Naramienniki trochę pomniejsze. :)

Kolorystyka świetna, taka szarość świetnie pasuje do rycerzy na koniach. Jest tylko jeden problem: peleryna? Serio? ;)
Właśnie w takiej kolorystyce będę chciał utrzymać alternatywy Imperium... przy okazji dodam, że po Szarym Rycerzu pozostanie tylko nazwa... :P
Co do peleryny to tak, serio.. :P ma taką małą peleryne, ale wydaje mi się, że nie wygląda to źle. Sam zobaczysz na filmiku. ;)


« Ostatnia zmiana: 24 Listopada 2013, 11:47:10 wysłane przez Lord Khorne » IP: Zapisane
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« Odpowiedz #266 : 24 Listopada 2013, 16:23:07 »
Tylko pytanko drobne acz ważne: kiedy filmik na jutjubie się pojawi?


IP: Zapisane
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #267 : 24 Listopada 2013, 18:23:43 »
Jak będzie gotowy to się pojawi.. ;P
Nie podam konkretnej daty, mogę jedynie powiedzieć, że wkrótce go zobaczycie.. ;)


IP: Zapisane
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« Odpowiedz #268 : 23 Grudnia 2013, 11:12:14 »
Obawiam się, że prawdopodobnie w nowym roku 2014 bd ten filmik :(  :/


IP: Zapisane
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #269 : 30 Grudnia 2013, 09:47:11 »
No sory ale stworzenie nowego modelu dla jednostki to nie wszystko.. tworzenie efektów, i nowych dźwięków też zajmuje trochę czasu. Także radzę po prostu być cierpliwym. ;)


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20 21 ... 28    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.031 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry