Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Ptakuba
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 176
46  Tawerna / Sprawy Tawerny / Odp: Propozycje zmian na stronie i forum : 14 Września 2015, 20:55:18
Jeśli to jest twoja gafa życia, to musisz być niespotykanie zaradna i ogarnięta w życiu : D
47  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Bazgroły i inne takie takie : 14 Września 2015, 17:53:52
Tu masz według mnie najlepszy tutorial na temat nadawania twarzom ekspresji: http://majnouna.deviantart.com/art/Emotions-and-Facial-Expression-47118559?q=gallery%3AMajnouna%2F6557&qo=6 Można z nim bardzo łatwo namierzyć ciekawe rzeczy, które potem dobrze wykorzystać zamiast zwykłych skupionych czy zupełnie neutralnych min
48  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Bazgroły i inne takie takie : 14 Września 2015, 14:36:28
Świetne prace, masz bardzo fajny styl, zwłaszcza podobają mi się wszelkie "magiczne" elementy, ozdobniki. Gdzieniegdzie postaciom brakuje dynamiki, z twarzy tak naprawdę tylko sukkub (Fierce) mi się podoba, bo facjata ma bardziej konkretny wyraz. Szacun w każdym razie.
49  Inne gry / Pozostałe / Odp: Chronicles of Might and Magic - mod do Mount & Blade Warband (DOWNLOAD) : 13 Września 2015, 15:25:13
Zbiór moich wrażeń, pytań, propozycji, uwag. Część tych sugestii dotyczy rozszerzenia arsenału niektórych postaci o "niekanoniczne" elementy, żeby ubarwić grę kosztem oderwania się od jednolitego kształtu z Hirkowego pierwowzoru (bo według mnie fajnie byłoby traktować te przedstawienia jednostek w Hirkach jako jedynie symboliczny ogólny kształt, co w niektórych przypadkach jest tak zrobione, bo np. truposzom zróżnicowaliście uzbrojenie i świetnie to gra)

OGÓLNE:
- wiem, że w ostatnim patchu spowolniliście strzelanie kosturem, bo było za mocne, ale teraz jest chyba odrobinę za słabe przez ten nerf
- czemu wszelka broń dystansowa jest tak koszmarnie niecelna w porównaniu do Native? I czemu ta niecelność nie dotyka jednostek, a jedynie gracza?
- co prawda zdaję sobie sprawę z wady tego rozwiązania (SI by szalała), ale co byście powiedzieli na znaczne zeskalowanie do małych rozmiarów "niewidzialnych jeźdźców" jednorożców itp. i danie im jeszcze mocniejszych pancerzy? Głupio trochę to wygląda, gdy lepiej jest walić w powietrze (gdzie siedzi jeździec), niż w jednostkę
- ogólna propozycja w kwestii rozszerzania arsenału: niejednolite tekstury ubioru, w tym też na przykład różne warianty kolorystyczne kory Drzewców, różnobarwne Jednorożce (nie mam na myśli odwalania tu MLP, ale jakieś leciutko błękitne czy żółtawe opcje byłyby fajne) - niby trochę roboty w implementacji tony nowych przedmiotów do listy, ale estetyka wzrosłaby niebotycznie

OGÓLNE W SINGLE:
- w walce przy przekradaniu się do miasta (strój pielgrzyma i te sprawy) jest ostry bug (wynikający zapewne z niemożliwości namierzenia pożądanych przez system rodzajów jednostek), gdzie chodzisz normalnym sobą, widzisz swój prawidłowy, pielgrzymi model jako NPC, a wokół jako inni nieruchomi NPC są kopie ciebie
- system czarów jeszcze nie jest wdrożony? Czy skąd należy się ich uczyć? I czy broń która jest dualnego przeznaczenia w multi już pozostanie uszczuplona w singlu jak obecnie?
- jest jeszcze masa rzeczy, które są "błędne" (z czego większości zapomniałem, ale np. lordowie z damskimi modelami, ciągle wyskakujący błąd o braku Black Bootsów itp.), ale domyślam się, że to po prostu tymczasowy stan - na ogół nie psują zabawy
- będzie kiedyś jakiś szerszy system wyboru rasy, czy tylko tak jak teraz?
- dotyczy poprzedniego: co z tymi wszystkimi "potworzymi" orężami i pancerzami dostępnymi w sklepach?
- nie uczestniczyłem chyba jeszcze w żadnym oblężeniu, albo nie spotkałem się jeszcze z takim problemem, ale jaki jest plan, co będzie się działo z "niewidzialnymi jeźdźcami" jednostek takich jak jednorożce i cerbery w czasie oblężeń?
- Miecz Mrozu jest chyba najpotężniejszym mieczem, a jest tani i łatwo dostępny jakby był jakąś tandetą. Ale podoba mi się to, daje mi przewagę nieustannie xD
- co tam pokopaliście w systemie rozkazów, że połowa tekstów jest zbugowana?
- w turniejach Filcefix daje chyba 30 albo 300 tysi expa, a wcale nie jest wybitnie zabójczym przeciwnikiem w turniejowych warunkach, więc jak na 3 poziomie go zabiłem, to wskoczyłem chyba na 15. Fajny kickstart dla postaci, ale przypuszczam, że niezamierzony (podobnie jak Miecz Mrozu). Ogólnie możesz przekazać Filcowi, że bardzo go przepraszam za skopanie go tyle razy i bardzo dziękuję za całe te expy.

W MULTI:
- nie wertowałem wszystkich map pod tym kątem, ale ogarniecie jakieś fajności do trybu CTF? Bo patrzyłem, że raczej nie gra ten tryb
- nie pojmuję mechaniki zaklęć ożywienia i wskrzeszenia, tym bardziej różnic między nimi. BTW. czy Deyja ma jakieś zwiększone profity w korzystaniu z tych konkretnych?

ERATHIA:
(tę nację poznałem najlepiej, bo postanowiłem używać tylko jej jednostek w singlu i już mocno ograłem)
- skąd brać anioły i archanioły (na stałe, poza zwojami przywołania)? Czy jeszcze nie ma ich "siedliska" zaimplementowanego?
- fajnie byłoby, żeby Łucznicy mieli chociaż częściową szansę (i możliwość w MP) walczyć łukiem
- podobnie można też poszerzyć Chłopom uzbrojenie o te biedne rodzaje broni, z którymi startuje większość Rekrutów/Współplemieńców w Native
- Kapłani są kozaccy, kocham ich - wręcz nie wiem, czy nie są trochę za mocni (a z drugiej strony jarałbym się, gdyby ich broni dodać efekt dżinnów)
- w drzewie rozwoju brakuje mi jakiejś finalnej, porządnej jednostki piechoty. Niby Mnisi dobrze robią za piechurów, niby można nie awansować Krzyżowców na Kawalerię, ale jest tu na moje drobny niedosyt - przydałoby się coś przeznaczonego w 100% do robienia za mur chroniący strzelców, pasuje to ogólnemu klimatowi Zamku

AVLEE:
- Jednorożce są chyba odrobinę OP, według mnie dobre byłoby nałożenie na ich broń cechy "nie nadaje się do blokowania", żeby przynajmniej dało się je sensownie tłuc a nie zastanawiać, co niewidzialny jeździec w danym momencie robi swoją niewidzialną bronią
- z kolei w multi, gdy samemu się jest jednorożcem, trochę nie ogarniam, jak efektywnie używać tej broni, być może przydałoby się jakieś drobne wyjaśnienie
- i trzecia sprawa przy Jednorożcach: czy ich broń ma tę właściwość, co u Dżinnów - eksplozji łamiącej blok podczas ataku?
- uwielbiam Drzewce i Krasnoludy, fajnie zbalansowane poprzez nawał różnych wad i zalet
- nie znam drzewka rozwoju, ale na moje przydałoby się więcej elfów do armii, mam na myśli dodanie czegoś niekanonicznego, np. jednostki druida albo piechura - wiem, że pierwowzorem jest Trójeczka, gdzie nie było zbytnio jednolitości rasowej w zamkach, ale fajnie byłoby jej odrobinę dodać w tej wersji. BTW. czy elf awansuje na Strzelca w jakimś późniejszym etapie, czy mi się wydaje? To akurat fajny motyw.
- urozmaiciłbym rynsztunek Pegazów o jakieś lekkie lance, może broń miotaną, a nawet łuki - dla ubarwienia. BTW. dałoby się jakoś zaskryptować, żeby Pegaz nie otrzymywał obrażeń od upadku z wysokości? Lub miał jakieś rozszerzone możliwości podchodzenia pod górę? Pewnie obie rzeczy niemożliwe, albo nieopłacalnie trudne, ale wolę podsunąć.
- dajcie tym biednym Krasnalom topory poza młotami. I halabardy. I broń miotaną. I kusze. Wszystko im dajcie. Niech będą jeszcze fajniejsze i ciekawsze
- mniejszy i słabszy wariant miotanych głazów dla Drzewców?
- czy to już tak w grze pozostanie, że wszystko jest wyższą wersją Krasnoluda? Wygląda to absurdalnie i smutno bo dyskryminuje biedne Krasnale
- Smoki będą? Wiem z Artefaktów, że macie model i występuje w grze, więc pytanie tylko, czy planujecie coś w tej sprawie?

EOFOL:
- odnośnie Ogarów to co przy Jednorożcach - zabranie bloków. I wyjaśnienie używania broni. W sumie Cerberom można trochę dopakować atak, jeśli stracą blokowanie - dodać obrażeń albo szybkości, bo po nerfie będą już trochę słabawe. I nie wiem czy ich ogień ma jakieś właściwości przeciw-blokowe (jak Dżinnowy), ale jeśli nie, to wyższym wersjom Ogara można dać
- czy Czarty w SP ożywiają demony? I jaka jest mechanika tej zdolności w MP? Bo próbowałem, ale nie jestem pewien, czy dobrze pojąłem - ożywia tylko jednego demona na bitwę? Dałbym wincyj.

DEYJA:
- czemu nie dać graczowi w Multi opcji grania takimi jednostkami, jakie dostaje komputer (nie tylko w SP, ale też w MP rzeczywiście) - szkielety z kuszami, z kosami itp? Ogółem Nekropolia prezentuje się w bitwach jako najfajniej zróżnicowana, z mnóstwem różnistych broni i pancerzy, ale brakuje możliwości użycia tego wszystkiego osobiście.
- jaka jest mechanika trującej chmury Lisza?
- Wampy są kozackie, chyba odrobinę OP po prostu - może niech przemiana w nietoperka zżera manę? W SP tak to nie przeszkadza, bo komp nie umie nimi wymiatać, ale w MP takie ograniczenie by się przydało
- Deyja w SP jest chyba trochę zbyt słaba, przynajmniej w obecnym stanie (idealnie wpasowuje się w rolę Rhodoków xD). Może dałoby się np. zaskryptować tak, żeby jednostki umarlaków nie umierały, a zawsze były ogłuszane, więc przy wygranej bitwie Nekropolia nic by nie traciła? W ten sposób odpowiednio prowadzeni mogliby nieźle klepać maski. W tej chwili są śmiesznie słabi, na "bandyckie" pochody to latałem z cztery razy mniejszym oddziałem, 3/4 wroga wybijałem osobiście, a potem wychodziłem z tego jak gdyby nigdy nic.

KREWLOD:
- jest zaskakująco mocno dopakowany, co szczególnie doskwiera w SP. Ich kawaleria jest ultra szybka i zwrotna, strzelcy zabójczy (szczególnie poraża mnie ogromna celność orków w połączeniu z mocnymi obrażeniami i sporą liczebnością), piechota wymiata. Nawet durne gobliny mają bardzo silną broń. Według mnie przydałoby się trochę znerfić cała nację. Po grze w MP wydawało mi się, że Cyklopy są przepakowane, ale w SP zauważyłem, że Cyklopy stanowią najmniejszy problem
- urozmaiciłbym całej piechocie i kawalerii uzbrojenie - toporki, dzidy i miecze goblinom, dzikom i ogrom. Toporki, dzidy i obuchy wilczym jeźdźcom. Może też jakieś oszczepy albo toporki do rzucania. Barbarzyńska nacja i jednolite uzbrojenie nie pasują do siebie na dłuższą metę. Za to ogr i kolosalny topór pasują do siebie bardzo dobrze.
- planujecie w jakiś sposób Behemoty? Jarałbym się jak norweskie kościoły

TATALIA:
- chyba najnudniejsza nacja w grze, przy tym raczej słaba i trudna w użyciu. Przynajmniej moim zdaniem. Możliwe, że to tylko powierzchowne wrażenie, bo wiele z nimi styczności nie miałem tak naprawdę
- Gorgon dotyczą podobne kwestie, co Jednorożców i Ogarów. Przy tym bardzo mi się podoba ich rola jako niesamowicie ciężkich do zaciukania czołgów.
- nie ogarniam broni ważek. W ogóle nie ogarniam ważek.
- Bazyliszki w jakiejś formie może się pojawią?
- szanuję urozmaicenie i wyniesienie w górę reptilionów, fajnie byłoby to samo zrobić z gnollami - głównie przez rozbudowanie arsenału, ale też według mnie stworzenie szamańskich jednostek byłoby ciekawe
- ogólnie wielkim plusem w modzie jest fakt, że w ogóle Cytadela się pojawiła i ma równie znaczącą rolę, co cała reszta, bo w samych Hirkach jest potraktowana lekko po macoszemu, choć ma wielu fanów, którzy w kółko psioczą, że zniknęła w następnych częściach

NAJEMNICY I PRZESTĘPCY:
- Tytanów tak okropnie ciężko trafić w hitbox, że to chyba ich większa siła niż żywotność i moc razem wzięte. Tak samo zresztą było z nietrafialnym smokiem (Mutare) na Artefaktowni. Ale ogółem są boscy, genialna sprawa, że można się z nimi prać, potężne wrażenie
- Troglodyci? Harpie (można zrobić tak jak ważki, choć może skrzydła będą głupio wyglądać - ale skoro pegaz i anioł biegają ze złożonymi, to czemu nie)? Mantikory (wiem, że zabójczo dziwaczny i trudny model, ale może w dalekiej przyszłości...)? Smoki?
- Gremliny (broń można zastąpić czymś rozsądniejszym)? Gargulce (jak u harpii sprawa)? Zwykłe golemy? Nagi (skoro są meduzy)?
- Dżinny są strasznie mocne przez swoją niezwykłą broń (u ifrytów jakoś mniej to odczuwałem). Ale może tak powinno zostać, bo nie mają innych zalet, więc ma to sens w grze.
- zdecydowanie wywalić Dziki z tego repertuaru, skoro są u Twierdzy, tak jak Chłopi są w Zamku. Swoją drogą, podobna sprawa w Multi, co u Nekro - komp gra dzikami, gracz nie może
- Niziołki? Łotry? Nomadzi? Czarodzieje? Mumie (może bardziej do Nekro)? Trolle?

SŁOWO NA ZAKOŃCZENIE:
Kocham was za tego moda, jest przegenialny, świetna robota, tak trzymajcie
50  Inne gry / Pozostałe / Odp: Chronicles of Might and Magic - mod do Mount & Blade Warband (DOWNLOAD) : 08 Września 2015, 21:26:06
Cały dzień mi zleciał na łupaniu w to. Masakra.
51  Inne gry / Pozostałe / Odp: Chronicles of Might and Magic - mod do Mount & Blade Warband (DOWNLOAD) : 07 Września 2015, 22:13:58
Kurde, akurat mi net strasznie muli i zrywa. Jutro to wszystko pościągam, bo mam nową machinę i w kółko pocinam w MnB, nie ma to jak bitwy na maksymalną ilość wojsk : d
52  Hyde Park / Zaginione Zwoje - konkurs literacki / Odp: Ej chopaki : 07 Września 2015, 22:12:13
Szanuję ten temat.
53  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Jak być oryginalnym czyli: mazianie Asderuki : 01 Września 2015, 21:02:12
Ta najnowsza praca jest świetna, naprawdę cholernie dobra. Jedyny mankament jaki widzę, to pewne miejsca, gdzie kontur poszedł ci lekko kanciato, niedbałą kreską. Choć nie wiem, czy to nie zamierzone, wszak twarz miewa swoje rzeczywiste "mankamenty".
54  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 11 Sierpnia 2015, 17:45:20
Mi się bardzo podoba smok, cieszę się, że idą we wpisaną w założenia świata mistyczność tych istot, a tutaj jest to chyba najgodniejszy przykład. Wręcz powiedziałbym, że pewne skojarzenie z ćmą czy innymi dziwactwami jest zupełnie na miejscu przy bestii mroku. Zdecydowanie mi też odpowiada, że bawią się barwami - czarny to najnudniejszy możliwy kolor i dlatego najbardziej podobała mi się wersja z H3, gdzie mieliśmy trochę zabarwienia złotego oraz purpurowego, co dawało świetny efekt i tu jest do tego pewne nawiązanie.

Szanuję smoka.
55  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Odp: Mapy do Heroes IV : 08 Sierpnia 2015, 14:32:29
Mapa zapisana w standardowym folderze? Jaki system? Czy na mapie są ustawieni gracze?
56  Hyde Park / Humor / Odp: Dowcipy : 06 Sierpnia 2015, 17:57:57
>forum policyjne
>lolcats net
Śmiechłem xD
57  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Graficzna twórczość Cahan : 04 Sierpnia 2015, 12:04:28
Rzucam ci wyzwanie. Narysuj kucyka, który nie patrzy w górę.
58  Hyde Park / Humor / Odp: Dowcipy : 04 Sierpnia 2015, 12:01:50
Czyli nagle to dostrzegasz, chociaż najpierw twierdziłeś, że się mylę? xD
59  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edycja mapy w czasie gry : 01 Sierpnia 2015, 03:14:36
W starszych Heroesach (i wielu innych RPGach) plik save'a dublował sobie stan mapy, więc zmiany w pliku mapy nie miały wpływu na grę. Jednak jeśli wierzyć wypowiedzi J'Berga, najwyraźniej nowsze części traktują rozgrywane mapy jako bezpośrednio wykorzystywane - co ma sens.

W każdym razie - nie ma opcji, żeby w środku gry poprzez edytor map zmienić coś w rozgrywce. Gdyby nie różne sposoby słusznego uniemożliwienia tego, powodowałoby to drastyczne błędy w działaniu AI między innymi, istniałoby też ryzyko oszukiwania w rozgrywkach wieloosobowych.
60  Hyde Park / Humor / Odp: Dowcipy : 20 Lipca 2015, 21:29:38
Kuźwa, ty jesteś genialny. Te boty są powszechne, widziałem je wiele razy i ich działanie jest bardzo proste: zamiast wrzucać chamski nowy wątek do działu (wtedy byłyby od razu wykryte i skasowane), skanują forum pod względem słów kluczy i wrzucają tam posty o treści adekwatnej do wątku. Założeniem jest, że ktoś po prostu kliknie w te sygnatury. Spróbuj do nich coś popisać, to zobaczysz, do czego sprowadza się ich aktywność. Nie wydaje ci się to podejrzane, że userzy z pojedynczymi postami na koncie mają identycznie zbudowane sygnatury z reklamami zupełnie niepasującymi do tematyki forum?
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 176




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.039 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry