Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 431886 razy)
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #105 : 13 Sierpnia 2014, 23:02:45 »
Trochę z innej beczki. W tym wywiadzie wspomnieli, że gra opiera się na unreal engine 3. Jeśli to prawda, a znam trochę ten silnik, to obawiam się, że na wysokich ustawieniach graficznych gra może nieźle mulić nawet na potężnych kombajnach - mam nadzieję, że ten problem już nie występuje. Z drugiej jednak strony zaoszczędzili pewnie dzięki temu trochę kasy i sporo czasu, bo tworzenie nowego silnika za pewne trochę by im zajęło. Na plus można zaliczyć też to, że unikną dużej ilości bugów, bo ue3 jest bardzo solidny i w miarę prosty w obsłudze, więc data premiery wyznaczona na rok 2015 wcale nie musi być zbyt optymistyczna.
Edit: Z wywiadu wynika też, że mamy do dyspozycji 7 jednostek, a czempion do wyboru:
" - There will be 7 creatures in a player's army. The player will have to choose between the 2 champions of his faction."
I sporo innych informacji, np. powrót karawan i inne:
"The next faction vote will be : Dungeon vs. Inferno
- There will be 6 factions at launch and the 2 factions that will lose the votes won't come as DLC
- Townscreens will be 2D. Every building will be seen on them
- No more city conversions
- No more global recruitment. Caravans will be back
- Ballista, Healing Tent and Catapult are back (no mention of the Ammo Cart though)
- Skillwheel is back !
- There will be 7 campaigns of 4-6 maps each: one per faction and a final one. You can do the "final"  campaign anytime you finished one campaign, but the less campaigns you've completed, the harder to complete it will be
- There will be 7 ressources : no sulfur, mercury or gems though
- The current UI is a prototype
- There will be more interaction with map objects
- The game uses the Unreal Engine 3
- A map-editor will be shipped with the game"
Ciekawe Q&A z twórcami:
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=40447


« Ostatnia zmiana: 13 Sierpnia 2014, 23:14:16 wysłane przez Hex » IP: Zapisane
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #106 : 13 Sierpnia 2014, 23:10:14 »
Hellsik, ale skoro H6 jest gdzieś w okolicach YSD 500/600, a H7 800... To coś sie tu komuś nie zgadza chyba, albo bardzo się nie zrozumieliśmy...


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #107 : 13 Sierpnia 2014, 23:12:56 »
Hells to zapalony orkofan warcraftowy.
Anastazja raczej jest to na pewno, skoro jest podobna, już dawno umarła i kolejne 100 lat tego nie zmieni. Poza tym, który inny hierofanta zgodziłby się na pomoc gryfonowi w zdobyciu coś tak materialnego jak tron imperium.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #108 : 13 Sierpnia 2014, 23:16:37 »
Anu, masz rację, popierdolił mi się timeline. x] WYmieniłem  chyba HV z HVI i mi wyszło, że wydarzenia siódemki poprzedzają szóstkę. x]

Tak czy siak, to tylko przeterminowany człowiek, ileż lat toto może wytrzymać zanim się rozłoży. x]


IP: Zapisane
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #109 : 13 Sierpnia 2014, 23:19:31 »
Zastanawia mnie tylko, czy Anastazja "na starość" będzie utrzymywać takie kontakty z rodziną jak Svetlana chociażby. Swoją drogą, jeśli chodzi o zawarcie sojuszu, to najpewniej Ivan zwróciłby się właśnie do niej, w końcu krewna, więc większe szanse na pozytywne rozpatrzenie prośby. Z kolei, gdyby w głosowaniu wygrały demony - identyczna sytuacja mogłaby wystąpić dodatkowo z Kiryłem (o ile mi wiadomo nie umiera on na koniec H6, i żyje sobie dalej, tylko czy też wpisane czity na nieśmiertelność?)


IP: Zapisane
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #110 : 13 Sierpnia 2014, 23:35:00 »
A właśnie - pojawiły się spekulacje na AC, że Ulrich von Jungingen będzie bohaterem inferno. :)


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #111 : 14 Sierpnia 2014, 01:41:32 »
Obejrzałem trailer i się najarałem na tą cześć, bo w końcu będzie Akademia :D Bardzo mnie ubódł i skłonił do przeniesienia zakupu na czas nieokreślony brak tej frakcji w HVI, zwłaszcza przy tak fajnych artach jakie później ukazano. Co do koncepcji odnośnie ochłodzenia kolorystyki to nie jest zła. Inna sprawa, że grafika wygląda trochę... słabiej niż w VI. Może jednak to tylko moje błędne wrażenie. Fajnie by było jakby przywrócili dużo surowców. Jednak w jednym z Hellsem odnośnie zalet HVI się zgodzę:
Cytuj
Mi się akurat strefy kontroli podobały, była to jakaś motywacja, by oblegać wrogie miasta i eliminowała strategię "Zaczepię, podpieprzę kopalnię ucieknę", która tak kochać grać zwłaszcza AI. x]
Szkoda tylko, że znowu dają do wyboru pomiędzy frakcjami zamiast dać te 6 startowych jak w HV.


IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #112 : 14 Sierpnia 2014, 08:20:05 »
A właśnie - pojawiły się spekulacje na AC, że Ulrich von Jungingen będzie bohaterem inferno. :)
Bardzo śmieszne :P

Cóż, jest tak jak przeczuwałam - nigdy już nie zagram "prawdziwymi" Demonami, które nie przypominają robaków w nowej i ładnej grafice ;P w VII ich pewnie nie będzie :(

Co do pomysłu Cytadeli w Ashan to wątpię, czy twórcy chcieliby wprowadzić do gry kolejną "barbarzyńską" frakcję. Mamy już orków i wojownicze krasnoludy, wątpię żeby zrobili kiedykolwiek bagniaków.

Jeśli anioły mają być osobną frakcją (o ile dobrze to wszystko rozumiem) to się jeszcze pewnie dowiemy, że po jakimś czasie się zbuntowały i zostały Demonami :D


« Ostatnia zmiana: 14 Sierpnia 2014, 08:23:05 wysłane przez Laxx » IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #113 : 14 Sierpnia 2014, 08:40:25 »
Trochę z innej beczki. W tym wywiadzie wspomnieli, że gra opiera się na unreal engine 3. Jeśli to prawda, a znam trochę ten silnik, to obawiam się, że na wysokich ustawieniach graficznych gra może nieźle mulić nawet na potężnych kombajnach - mam nadzieję, że ten problem już nie występuje. Z drugiej jednak strony zaoszczędzili pewnie dzięki temu trochę kasy i sporo czasu, bo tworzenie nowego silnika za pewne trochę by im zajęło. Na plus można zaliczyć też to, że unikną dużej ilości bugów, bo ue3 jest bardzo solidny i w miarę prosty w obsłudze, więc data premiery wyznaczona na rok 2015 wcale nie musi być zbyt optymistyczna.
To sumie bardzo optymistyczna wiadomość bo może "w końcu" gra Ubi na starcie uniknie dużych bugów które mogłyby uniemożliwić czerpanie przyjemności z gry. Ale jak pisałem wcześniej 2015 i miesiąc który wyznaczą na data premiery zapewne się zmieni, jeśli miałoby by się to odbyć kosztem poprawienia optymalizacji i dobrego działania Uplay'a i Confluxa to dałbym okejkę - CDP Red pokazali iż można to zrobić mówiąc konkretnie i bez ogródek popierając racjonalnymi argumentami.

Co do głosowania cóż mogliśmy się spodziewać iż Loch będzie bo pewnie coś wykorzystają z H6 jeśli idzie o jednostki bo kilka było udanych. Inferno według mnie może przegrać i dołączy do obsady zapewne rok lub półtora po premierze podstawki w dodatku.
I uwaga według mnie będzie 2 dodatki - zapewne zapytacie dlaczego? Bo według mnie nie zmarnują tego iż mają gotową rasę jaką jest Sanktuarium, mieli pogląd jak gracze przyjeli tą frakcję w H6 i było to ciepłe przyjęcie choć nie obyło się bez zgrzytów. Jeśli dojdą do tego żeby było więcej Nag niż żywiołów to będzie spoczi bo obiektywniej pacząc lepiej wykorzystać coś gotowego aniżeli tworzyć nowe vide Forteca krasnali gdzie nawet nie widzieliśmy ich koncept-artów do H6.
Nie żebym był hejterem brodaczy, też są spoko tylko paczę na to z punktu Devów i budżetu.

Jednakże było by fajnie jakby powstały 2 dodatki i 3 frakcje dołączyły i były wszystkie zbalansowane przez co gra stała by się grywalna i pokazała że H3 w nowym opakowaniu też może być klasykiem.


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #114 : 14 Sierpnia 2014, 12:22:43 »
Wstawiam przetłumaczony na nasze wywiad z dwoma reprezentatywnymi twórcami siódmego Hirołsa.

Jak długo trwają prace nad Might & Magic Heroes VII?

[Gary] Dyskusje na temat projektu rozpoczęły się w późnym okresie 2012 roku. Około marca 2013 roku zaczęliśmy pra-produkcję Might & Magic Heroes VII razem z Limbic Entertainment. Na chwilę obecną, produkcja gry trwa około 15 miesięcy.

Jaka była Wasza główna motywacja do stworzenia Heroes VII?

[Gary] Might & Magic Heroes VI było dobra grą, lecz niepozbawioną wad.
By stworzyć grę Heroes taka, jakiej chcieliby fani, postanowiliśmy zacząć na nowo, z doświadczonym studiem (Limbic Entertainment) oraz sprawdzoną technologią (Unreal Engine 3).
Głównym celem, jaki chcemy osiągnąć tą grą, jest zapewnienie najlepszej rozrywki w historii serii, a żeby to osiągnąć, uznaliśmy, że musimy wrócić do samej esencji Heroes.
Teraz, gdy mamy solidną strukturę gry, połączoną z głębią uniwersum Might & Magic [bujać to Hellsik, ale nie Hellsika – przyp. tłumacza], wiemy, iż możemy opowiedzieć graczom wciągające historie  oraz dać fanom grę Heroes, na jaką zasługują.

Czy możesz powiedzieć mi więcej o studiu tworzącym Heroes VII?

[Gary] Limbic Entertainment to studio obecnie odpowiedzialne za produkcję Heroes VII. Mają siedzibę w Niemczech, nieopodal Frankfurtu. Pracowali z Ubisoft Partners przez wiele lat, podczas których udało nam się ustanowić wspaniałą współpracę z ich utalentowanym, wielokulturowym zespołem. Jest on wielce doświadczony, dobrze rozumie markę Might & Magic, a także odznacza się wielką pasją względem gier strategicznych i tytułów Heroes.
Limbic po raz pierwszy pracował nad Heroes VI po jego wydaniu, a następnie wrócił do korzeni, tworząc “Might & Magic X – Legacy”, wydaną w styczniu 2014 roku. Podczs tworzenia tej klasycznej gry Might & Magic sformowany został drugi zespół developerów Limbic aby zacząć pracę nad Heroes VII.

Jakie są główne aspekty gry, które postanowiliście usprawnić?

[Stephan] Naszym celem jest w zasadzie wybranie najlepszych cech z poprzednich tytułów i zbudowanie na ich bazie Heroes VII. Zaimplementowane zostaną, oczywiście, nowe element czy pomysły, nieniszczące ducha oryginalnego Heroes, takie jak więcej interakcji na mapie przygody. Nie będziemy się teraz skupiać na szczegółach, ale wprowadziliśmy setki drobnych poprawek które pomogą nam uświetnić całość. Podsumowując, wierzymy, że posiadamy perfekcyjną mieszankę sprawdzony, usprawnionych oraz całkowicie nowych aspektów rozgrywki.
Inną ważną zmianą produkcyjną jest przeniesienie się na Unreal Egine 3. Pozwala to nam na skupienie się na strukturze gry, jej elementach, rozgrywce czy fabule, nie martwiąc się o problemy związane z technologią.
Dodatkowo, jedną z głównych części naszej nowej wizji Heroes jest “wzmocnienie” graczy, gdy tylko możemy. Aby to osiągnąć, zaprojektowaliśmy potężny, lecz przystępny zestaw narzędzi. Nasi fani wielokrotnie prosili o te element I uważamy je za część spełnienia ich oczekiwań.
Na koniec, by posunać ten pomysł jeszcze dalej, przygotowaliśmy wyjątkową platofmorę społecznością – uwaga na spoiler! – pozwalającą graczom na tworzenie swych awatarów, dostęp do informacji, wpływanie na grę czy dzielenie się jej zawartością, a także zdobywanie nagród.

Czego nauczyliście się z poprzednich części Heroes wydanych przez Ubisoft?
[Stephan] Z perspektywy developera, Limbic Entertainment nauczyło się, że gry Heroes to wymagające produkcje. Sama ich natura warunkuje to, że składają się z wielu warstw, które muszą do siebie pasować. W grze Heroes musisz upewniać się na każdym kroku produkcji, że mapa przygody, ekran walki, a także ekonomia i elementy RPG tworzą razem zwartą całość. Takie wyzwania czynią prace nad grą niezwykle ekscytującą!
[Gary] Dowiedzieliśmy się też, że powinniśmy poświęcić więcej czasu na stworzenie narzędzi pozwalających naszym graczom na tworzenie zawartości gry, ale także zwrócić uwagę zespołowi na utrzymanie efektywnego poziomu wsparcia technicznego po wydaniu gry. W przypadku Heroes VII przewidzieliśmy te potrzeby i jesteśmy gotowi zaoferować i graczom, i developerom środki to urzeczywistnienia nawet ich najdziwniejszych pomysłów.

O czym właściwie jest fabuła Heroes VII? Czym się inspirowaliście?

[Stephan] Historia Heroes VII obrazuje wojnę domową, w wyniku której zmieniła się dynastia panująca Świętego Imperium. Morderstwo Cesarzowej pozostawiło pusty tron, królestwo z płomieniach oraz wielu pragnących zagarnąć władzę. Nasz główny bohater, ksiażę Iwan Gryf, jest jedynym, który może przywrócić pokój i dobrobyt państwu. Na swojej drodze do zdobycia tronu, Iwan nauczy się, co to znaczy być prawdziwym przywódcą – włączając w to trudne wybory i ich konsekwencje – za pomocą “Rady”.
“Rada” składa się z sześciu doradców, z których każdy posiada własne ambicje, przeszłość i cele. Każdy z członków rady reprezentuje jedną z grywalnych frakcji. Z każdą kampanią, Iwan zdobędzie wiedzę o tych frakcjach, ich wyjątkowości, a ostatecznie – to, w jaki sposób wpływają na jego własną próbę zdobycia tronu.
Nie chcemy oczywiście spoilować fabuły Heroes VII, ale już niedługo dowiecie się więcej!

Wspomnieliście o doradcach. Jaka jest ich rola i jak wpływają na grę?

[Stephan] Każdy doradca reprezentuje jedną z sześciu unikalnych frakcji. Podczas kampanii Heroes VII każdy z nich będzie opowiadał Iwanowi pradawne historię, które ukształtowały losy ich ludu. Każda z historii okazuje się ważną lekcją dla księcia Gryfów, które pomogą mu wywalczyć drogę do tronu i zmierzyć się z przeznaczeniem.
Co interesujące, kampania jest zbudowana wokół hubu, pozwalając graczom zagrać w sześć różnych kampanii w dowolnej kolejności.

Wraz z zapowiedzią gry na GamesComie, usłyszeliśmy o Radzie Cieni. Na czym ona polega? W jakim stopniu rózni się od “zwykłej” rady?
[Stephan] Koncept Rady Cieni [Gul’dan się w grobie przewraca – przyp. tłumacza] jest prawdopodobnie największym społecznościowym upodmiotowieniem, którego kiedykolwiek dokonaliśmy. Zaczynając już dzisiaj, chcemy zaprosić fanów, graczy i ludzi nowych w świecie Heroes, by dołączyli do nas i przeżyli coś wyjątkowego, jednocześnie wpływając na rozwój gry.
Istnieją pewne decyzje, które należy podjąć, aby stworzyć finalny produkt – niektóre z nich pozostawiliśmy w waszych rękach. Dla przykładu, samodzielnie wybraliśmy cztery frakcje, jednak zaoferowaliśmy wam możliwość wybrania dwóch pozostałych w drodze głosowania. To naprawdę ogromna decyzja, która wpłynie na rozwój gry, oddziałując na wszystko, począwszy na fabule, poprzez środowisko, kończąc na dostępnych oddziałach i ich zdolnościach.
Poza elementem “głosowania”, Rada Cieni to wyjątkowa platform, która da wam szansę zapoznać się z najnowszymi informacjami, współdziałać społeczności z zespołem developerskim, grać i rozwijać się, odblokowując ekskluzywne nagrody. Więcej informacji o Radzie Cieni zostaniu udostępnione już wkrótce!
Dlatego prosimy, nie przegapcie okazji na dołączenie do Rady Cieni I aktywny udział w tworzeniu gry, ostatecznie pozwalajać wam na stworzenie gry Heroes waszych marzeń!
By dołączyć do Rady Cieni, po prostu odwiedźcie stronę https://mmh7.ubi.com/pl/blog i zalogujcie się poprzez swoje konto Uplay.

Czemu postawiliście na kooperację podczas procesu tworzenia gry?
[Stephan] Nie tworzymy tej gry w skrajnym odosobnieniu. Wiele osób z naszego zespołu to albo aktywni członkowie społeczności, albo “podglądają” for a od wielu lat.
W 2012 roku, kiedy pracowaliśmy nad patchami do Heroes VI, śledziliśmy dyskusje na forach Heroes, wliczając w to te dotyczące wyboru frakcji, generatora losowych map, symultanicznych tur, koła zdolności (skillwheel), edytora map czy wielu innych tematów.
Wszystkie te dyskusje już teraz mają ogromny wpływ na pra-produkcją Heroes VII, chcieliśmy jednak wynieść ten koncept na wyższy poziom. Ostatecznym wynikiem tych planów jest Rada Cieni.

Jakie są wady i zalety takiego procesu developerskiego?
[Stephan] Główną zaletą jest to, że fani rzucają nam wyzwanie na każdym kroku. Zawsze musimy zastanawiać się nad naszymi decyzjami, dokonanymi wyborami i przemyśleniem naszego sposobu tworzenia gier. Z naszej strony, popchnęło to zespół do bycia tak zrozumiałym w stosunku do ciągłych decyzji i rzeczy, nad którymi pracujemy.
Główną wadą, z kolei, jest bycie zmuszonym do ciągłego przewidywania, co może się zdarzyć. Bazując na odezwie fanów, musimy zaadaptować nasz harmonogram. W konsekwencji musimy być jak najbardziej elastyczni aby ograniczyć wpływ tych wyborów na czas produkcji i budżet.
Innym frustrującym aspektem tegoż procesu jest to, że biorąc pod uwagę ogromną ilość opinii, po prostu nie możemy wyjśc naprzeciw każdej prośbie. Z tego powodu uważamy, że głosowania są najbardziej demokratycznym sposobem na wzięcie pod uwagę opinii społeczności.

Czy Heroes VII zaoferuje rozgrywkę sieciową?

[Stephan] Oczywiście! Tryby Potyczki i Pojedynku są już gotowe!
Swoją drogą, tryb Hot Seat jest dalej obecny! Więcej o trybach wieloosobowych ujawnimy wkrótce.

Gary Paulini (Producent) & Stephan Winter (Dyrektor generalny Limbic Entertainment)


« Ostatnia zmiana: 14 Sierpnia 2014, 12:26:29 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
Kurokuma
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Zobacz profil
« Odpowiedz #115 : 14 Sierpnia 2014, 12:33:28 »
Jeszcze wczoraj po południu było 5 stron. Oj, nie wiem jak ty Andre tą mafię zrobisz, kiedy każdy będzie tutaj pisał :D

To Inferno będzie w głosowaniu? Ivan poprosi o pomoc demony? No nie wiem. Zapewne przeciw mrocznym elfom wystartuje Sanktuarium i loch zapewne wygra. Wydaję mi się, że to będzie Heroes bez demonów - no może jakieś neutralne jednostki, ale bez grywalnego zamku. Chyba, że pójdą na dodatek.


IP: Zapisane

,,The Hobbit: The battle of the five armies'' is coming
Aktualności
Dyskusja
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #116 : 14 Sierpnia 2014, 12:37:04 »
Demony będą i koniec kropka. :P
Jeśli będzie trzeba to założę kilkaset kont uplay i podciągnę głosy na Inferno.


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #117 : 14 Sierpnia 2014, 12:37:15 »
W presskit znajduje się kilka nieznanych artów:

Seraf

Gargulec

Elf - prawdopodobnie heros
i kilka ikon:
Haven - ulepszania już pokazanych jednostek, a także Seraf z ulepszeniem i Strażnik z H6 z ulepszeniem:

Akademia - golem, gargulec, rakszasa:

Edit: Jeszcze dwie ikony Haven - Priest i Inkwizytor:



« Ostatnia zmiana: 14 Sierpnia 2014, 12:57:35 wysłane przez Hex » IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #118 : 14 Sierpnia 2014, 12:47:48 »
Te pierwsze 3 arty są w galerii Tawerny. :)

A te ikony zostały sprytnie poddane dataminingowi przez jednego z userów Heroes Community. ;) Wyciągnięte bezpośrednio z of. strony gry, ino jeszcze nie udostępnione publicznie.


IP: Zapisane
Kurokuma
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Zobacz profil
« Odpowiedz #119 : 14 Sierpnia 2014, 12:57:03 »
Demony będą i koniec kropka. :P
Jeśli będzie trzeba to założę kilkaset kont uplay i podciągnę głosy na Inferno.
Możliwe, że demonów w ogóle nie będzie w głosowaniu.

Gargulec świetny! Cieszę się, że nie będzie wyglądał tak jak w HoMM V.


IP: Zapisane

,,The Hobbit: The battle of the five armies'' is coming
Aktualności
Dyskusja
Strony: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.035 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry