Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 25 26 27 [28] 29 30 31 ... 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 431911 razy)
Pafik

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 7


Put In

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #405 : 13 Września 2014, 09:09:16 »
Mam głupie może pytanie, ale co to są te warfare units co są poniżej championów na stronie?

Katapulta, balista i namiot medyka.
W 6 wprowadzono personalizacje katapult ( wielki pająk u Necro) i widać się to spodobało.
Tu masz jak będą wyglądać te jednostki u przystani i akademii

http://savepic.ru/5572085.png



IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #406 : 13 Września 2014, 11:52:55 »
Ptaku - skoro gracze mają głosować na pakiety proponowanych jednostek to tak, to jest oficjalne. Tak samo jak Sylvan kontra Forteca.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #407 : 13 Września 2014, 12:55:31 »
Zagłosowałem na siłę lasu - opcja#1
Zdecydowałem się na tę opcję, ponieważ opiera się ona na sprawianiu, że przeciwnik znajdzie się tam gdzie chcemy (dzięki umiejętności oplątywania u kilku stworzeń) i ostrzeliwaniu go plus atak i powrót (Szmaragdowy rycerz), a nie jak wielu sądzi na tankowaniu i turtlingu.
Jednak kiedy dowiedziałem się kilku ciekawych rzeczy o niektórych jednostkach, waham się między siłą lasu a idealnym balansem ziemi - opcja#2. Dokładniej mówiąc stało się to po przeczytaniu postów Mahrzina na HC (dla tych co nie wiedzą jeden z twórców):
1. Zielony Smok w H7 nie będzie jednostką latającą:
"posted September 12, 2014 03:10 PM
The H7 Green Dragon will definitely be a walker."
Dwóch kroczących czempionów? :huh:
2. Szmaragdowy wojownik nie będzie na niczym jeździł - przynajmniej nie na tym jakby rysiu (ang. Lynx) z tego arta http://img855.imageshack.us/img855/775/amazoneelfe.jpg
"posted September 12, 2014 03:30 PM
 AFAIK Emerald Knight is not a rider. But that would be a cool idea (although not with that lynx though. I hate his creepy human face )"
Na szczęście zapytany czy mógłby dosiadać czegoś innego zapowiedział, że może to ulec zmianie:
"posted September 12, 2014 03:51 PM
Indeed. It'll need to be discussed with the game's designer though. Don't want to ruin his carefully thought-out line-up ideas.
So what would you see the Emerald Knight ride, then?
It cannot be a flying creature, because it would change the role of the unit too much."
3. Feniks w H7 to tzw. Moonix, czyli Fenix Księżycowy (taki jak w H6), a przynajmniej będzie taki prawdopodonie w ulepszeniu tej jednostki. Zapytany czy tak właśnie będzie odpowiedział:
"posted September 12, 2014 03:23 PM
Upgraded version at least is very likely to be, yes."
Czyli będzie bardzo podobny do Magicznego Ptaka z Akademii :( - mam nadzieję, że tak jednak nie będzie jeśli wygra opcja z Feniksem.
Na koniec wizerunki driady i rusałki z kompendium ashan:
Driada

Moim zdaniem driada prezentuje się bardzo porządnie i taką chciałbym widzieć jeśli wygra opcja#1.
Rusałka

Rusałka wygląda jak jakiś liściowy pokemon. ;D



Wiadomość doklejona: [time]13 Wrzesień 2014, 13:01:54[/time]
Stan na godz. 13:00, 13 września - powadzi Siła Lasu przed Idealnym Balansem ziemi 38% do 36%, Furia Sylanny jest na przegranej pozycji 26%.



« Ostatnia zmiana: 13 Września 2014, 13:02:21 wysłane przez Hex » IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #408 : 13 Września 2014, 13:41:25 »
Zagłosowałem na opcję 3 czyli furię sylanny. Te arty juz kiedyś flapdzak podesłał na forum, tylko nie były tak podkolorowane. Juz wole opcje 1 niż 2, nawet jeśli feniks będzie taki jak w H6 to mi kompletnie nie pasuje.

Smoki być może będą wzorowane na arcie sylanny, takie wielkie kroczace godzille, to jak dla mnie nie trafiony pomysł. No nic, pożyjemy, zobaczymy.


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Vusapion

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 36


Zobacz profil
« Odpowiedz #409 : 13 Września 2014, 14:07:02 »
Uważam,że nie po to były wybierane Elfy,żeby teraz miały być defensywne.
Sam zagłosowałem najpierw na 3 opcję, ale szczerze dwa duszki w trzonie są niepotrzebne i skusili mnie tancerze, którzy byli bardzo efektowni w HOMM5 oraz jednostka której do tej pory nie było czyli łanie.
Jednak bardzo ofensywny styl to też nie będzie do końca esencja Sylwanu, a Szmaragdowi rycerze mają bardzo dobrą umiejętność powrotu i mogą być lepsi niż Tancerze. Dodatkowo balans pozwoli wygrywać z resztą frakcji ze względu na różnorodność i dostosowywanie taktyki. Jeżeli komuś przeszkadzają Feniksy to też trzeba sobie jasno powiedzieć,że to jest alternatywa dla Szmaragdowego smoka, więc Feniksy nie będą zasilały twojej armii jeśli tego nie chcesz.
Na dokładkę smoki prawdopodobnie będą kroczące więc Feniksy mogą się okazać bardzo dobrą alternatywą dla flegmatycznych Entów i Smoków. 

Wydaje mi się,że wybór wpłynie również na statystki stworzeń i proszę osoby które zagłosowały na Furię Sylanny oraz tych którzy zagłosowali na Siłę Lasu o przemyślenie jeszcze raz swojego wyboru.




IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #410 : 13 Września 2014, 14:37:27 »
Nie chcę nic mówić, ale w HV elfy też były rasą defensywną typu "przytrzymać wroga i wystrzelać". Choć miały też bardzo dobry atak.
Nie widzę powodu by smoki musiały być kamiennymi godzillami. Art Sylanny był w końcu robiony do HVI, a nie HVII, więc niekoniecznie muszą wzorować się na konceptach robionych lata temu.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #411 : 13 Września 2014, 14:38:02 »
Uważam,że nie po to były wybierane Elfy,żeby teraz miały być defensywne.
Sam zagłosowałem najpierw na 3 opcję, ale szczerze dwa duszki w trzonie są niepotrzebne i skusili mnie tancerze, którzy byli bardzo efektowni w HOMM5 oraz jednostka której do tej pory nie było czyli łanie.
Jednak bardzo ofensywny styl to też nie będzie do końca esencja Sylwanu, a Szmaragdowi rycerze mają bardzo dobrą umiejętność powrotu i mogą być lepsi niż Tancerze. Dodatkowo balans pozwoli wygrywać z resztą frakcji ze względu na różnorodność i dostosowywanie taktyki. Jeżeli komuś przeszkadzają Feniksy to też trzeba sobie jasno powiedzieć,że to jest alternatywa dla Szmaragdowego smoka, więc Feniksy nie będą zasilały twojej armii jeśli tego nie chcesz.
Na dokładkę smoki prawdopodobnie będą kroczące więc Feniksy mogą się okazać bardzo dobrą alternatywą dla flegmatycznych Entów i Smoków. 

Wydaje mi się,że wybór wpłynie również na statystki stworzeń i proszę osoby które zagłosowały na Furię Sylanny oraz tych którzy zagłosowali na Siłę Lasu o przemyślenie jeszcze raz swojego wyboru.
Nigdzie nie jest powiedziane, że Drzewce i Zielone Smoki będą flegmatyczne - patrz Kirin w H6. Siła Lasu odpowiada taktyce Sanktuarium z H6, które pomimo braku stworzeń latających (nie Kirin nie lata :P) świetnie sobie radziło nawet przy oblężeniach.
Poza tym Feniksy w Ashan to nie to samo co te z poprzednich części, tylko niebieska plama - podobnie z resztą jak Magiczne Ptaki w Akademii. Czempionom-ptakom mówię stanowcze raczej nie. :P
A tak w ogóle co to za Sylvan bez Jednorożców. Zerknij też na mój poprzedni post.


IP: Zapisane
Vusapion

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 36


Zobacz profil
« Odpowiedz #412 : 13 Września 2014, 14:55:19 »
Hex

Możesz mieć rację co do tego, że podobnie będą wyglądały Elfy jak Świątynia, jednak co do smoków to uważam, że bardziej prawdopodobny będzie wygląd jak smoki Krasnoludów z 5 niż Azjatyckie Kiriny. Wszystko okaże się w grze i fajnie, że jest możliwość głosowania, chociaż początkowo do tego pomysłu byłem sceptycznie nastawiany (uważałem, że jest to tylko zagrywka pijarowska).

Widziałem twój wcześniejszy post zanim napisałem poprzedni, a jednorożce nie są mi aż tak potrzebne i w przeciwieństwie do ciebie z chęcią bym powitał ogromne ptaki w Sylwanie (byle różniły się dosyć mocno od tych Akademickich).
Zobaczymy jak potoczy się głosowanie i szanuje twoje zdanie, ale liczę na balans.



IP: Zapisane
Taryfa

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #413 : 13 Września 2014, 20:23:48 »
Wybrałem 2 opcje, gdyż pięknorożce nie są dla mnie niezbędne dla tego zamku. Symbolem natury w Heroes stały się dla mnie smoki i enty. W H4 ubolewałem nad brakiem entów, a pięknorożców nigdy nie wybierałem. W H5 .... jakoś tak nie wiedziałem co mam robić z tymi konikami, zawsze żal było to słać na ubój.

Reasumując, 2 opcja gdyż wolę w jednej armii mieć smoki i enty, trudniej mi będzie między nimi dokonać wyboru niź, niż pomiędzy smokiem a feniksem.

Czytam wszą argumentacje, być może ktoś mnie przekona do zmiany zdania. Ostatecznie i tak się zastanawiam. Strasznie bym chciał zobaczyć teho jelenia, ale driady i rusałki na raz to przegięcie.


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #414 : 13 Września 2014, 20:42:59 »
A ja uwielbiam stereotypy. Stereotypowe, szybkie, zwinne elfy, posiadające morderczy atak, ale będące delikatnymi stworzeniami były dla mnie ideałem. Nie chcę widzieć Sylvanu defensywnego, bo mi zwyczajnie nie pasuje, nie chcę też widzieć drugiej opcji 'bo feniksy'. Art Enta bardzo mnie cieszy - wyglądają epicko, jak typowe chodzące drzewa, lepiej być nie mogło.

Czytam wszą argumentacje, być może ktoś mnie przekona do zmiany zdania. Ostatecznie i tak się zastanawiam. Strasznie bym chciał zobaczyć teho jelenia, ale driady i rusałki na raz to przegięcie.

Jak widać z artów Driady i Rusałki pozostaną podobne tylko w naszych wspomnieniach dotyczących poprzednich części Hirołsów. Tutaj bowiem wyglądają zupełnie inaczej, co więcej sądzę, że zachowując podział jednostek z H7, twórcy pozostawią również koncepcję jednostek-pomagierów, czyli jednostek typowo strategicznych, pomagających.

W związku z czym Driada będzie jednostką wspierającą Enty, być może również będzie posiadać jakieś naturalne umiejętności wspomagające armię, zaś Rusałka będzie najprawdopodobniej jednostką zadającą wiele pomniejszych ran przeciwnikowi, wykorzystującą swoją szybkość itede ipeja.

Mamy już defensorów Rycerzy, możliwe, że kiedyś tam w dodatku wyjdą defensorzy - Krasnoludy, dlatego pragnę klasycznych wojowników sił natury, jak w każdej poprzedniej części. Z tego samego powodu ludzie właśnie na Sylanna's Fury nie głosują. Również mocno denerwującym faktem jest to, iż wielu graczy patrzy tylko na jednostki i w d*pie ma taktykę....


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #415 : 13 Września 2014, 21:05:02 »

Rusałka

Rusałka wygląda jak jakiś liściowy pokemon. ;D

Tak, też to zauważyłem...
Przypomina troszeczkę tegoż oto Pokemona:

Tak troszeczę...

A wracając do tematu.
Dokonałem wyboru! Opcja druga!

Trójeczka jest moim zdaniem mało ciekawy...
Nie powiem, chciałbym zobaczyć jelonka w armii Sylvanu (ach, te wspomnienia z Clash of Heroes  :rolleyes:), ale nie chcę żeby line-up wymuszał na mnie wybieranie jednego czempiona, a drugiego odsuwał na bok, bo nic z nim nie ma tej "więzi". :P
Oczywiście wiem, że driady nie staną się kompletnie bezużyteczne jeżeli nie wybierzemy Drzewców, ale to już sprawia, że stają się mniej istotną jednostką.
Ten sam problem mam z opcją pierwszą. No i jeszcze są te jednorożce, które trochę mi się przejadły, podobnie jak gryfy. Rozumiem, że niektórzy uważają te jednostki za kultowe (bo grali nimi w H3 i prawdopodobnie jeszcze tylko w HV :P), ale trochę nowości na pewno nie zaszkodzi.

Co do opcji drugiej, to nie powiem, tu też nie pasuje mi kilka rzeczy, ale dam je jakoś przełknąć, bo dzięki temu mogę mieć w armii i tanka (tak, Drzewca :P) i jednostkę latającą (tak, jestem za pomysłem Feniksów w armii Sylvanu :D), albo drugiego tanka. 8)
Co jak co, ale tutaj przynajmniej mamy jakiś wybór, między czempionami i żaden z nich nie spycha drugiego na bok, bo jest jakoś połączony z inną jednostką, co daje mu swego rodzaju przewagę przy wyborze. Tutaj także nasz wybór nie będzie się ograniczał między tankiem, a tankiem poprzez co będziemy mogli stosować zupełnie inne strategie rozgrywki (nie chodzi mi tutaj o umiejętności jednostek, a o ich funkcje na polu bitwy w sensie jednostka naziemna i jednostka latająca :P).

Dlatego właśnie sądzę, że Doskonała Równowaga Ziemi jest swego rodzaju najodpowiedniejszym wyborem.
Dziękuję za uwagę. :D


IP: Zapisane
Vusapion

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 36


Zobacz profil
« Odpowiedz #416 : 14 Września 2014, 00:29:22 »
Stan na godz. 13.00 13 września podany przez Hexa to: Siła Lasu 38%, Doskonała równowaga ziemii 36%, Furia Sylanny  26%

Stan na godz. 00.01 14 września (czyli 11 godzin później) to:
Siła lasu 34%, Doskonała równowaga ziemii 37%, Furia Sylanny 29%
Widać, że sytuacja zmienia się mocno w przeciągu małego odstępu czau, a to dopiero początek głosowania, więc nie można żadnego stylu skreślać.


Edit: Proszę o nienadużywanie kolorów. Wystarczyło pogrubić a nie tworzyć tęczę./Loczek


« Ostatnia zmiana: 14 Września 2014, 09:49:20 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #417 : 14 Września 2014, 00:58:36 »
A teraz coś co na dobre odrzuci was od opcji 2 i 3, czyli Rusałka, która według kompendium ashan ma 30 cm wzrostu - pomyślcie jak będzie wyglądać na polu bitewnym. Wyobraźcie sobie coś co będzie jeszcze mniejsze niż gargulec z ostatniego screena i  nie będzie sięgać kusznikowi nawet do kolana. :P
A teraz już bardziej poważnie, to pomiędzy tymi stylami gry defensywnym, zbalansowanym i ofensywnym tak na prawdę nie ma żadnej różnicy - aż 4 z 7 jednostek występuje w każdym z nich: Myśliwy, Druid, Zielony Smok i Drzewiec, a kilka jednostek występuje jednocześnie w dwóch, czasem nawet przeciwnych opcjach. Tak naprawdę jest to tylko wybór między stworzeniami, które bardziej nam się podobają lub mają fajniejsze umiejętności.
Sądzicie, że wybór pomiędzy Zielonym Smokiem a Drzewcem to wybór między tankiem a tankiem? Nic bardziej mylnego! Przecież każdy czempion jest tak na prawdę tankiem - dużo hp oraz wysoka obrona. Czy Feniks nie spełnia tych warunków?
A może atutem Feniksa ma być to, że tylko on będzie istotą, która może latać i dzięki temu będzie bardziej przydatny podczas oblężenia.
Tą tezę też można włożyć między bajki, bo przecież nie tylko dzięki lataniu można przedostać się za mury - mamy umiejętność teleportacji przedstawianą w postaci wszelakich animacji - patrz Chwały, Wampiry czy umiejętność przenikania przez przeszkody Jeźdźca Słońca. Wszystkie te przykłady mamy w poprzedniej odsłonie gry.
Ponadto podczas oblężenia możemy korzystać z magii ziemi, np. trzęsienia ziemi, erozji, itp.
Podsumowując jest to tak na prawdę wybór oparty na sentymencie do danej jednostki bądź subiektywnym odczuciu - co bardziej nam się podoba niż na różnicy w stylu gry. W rzeczywistości to my wybieramy jakim stylem chcemy zagrać a nie line-upy przedstawione nam przez Ubi.
PS. Zapomniałem o jeszcze jednym poście Mahrzina, w którym wspomniał, że w przyszłym tygodniu dostaniemy więcej informacji dotyczących jednostek oraz zarys jak będą one wyglądać, lecz nie będą to artworki takie jak dotąd, bo te nie są one jeszcze gotowe, tylko grafiki ze starszych gier, co może być odrobinę mylące przy dokonywaniu wyboru.
Oto rzeczony post:
"posted September 12, 2014 04:15 PM
I'm pretty sure there will be some more in-depth posts about the creatures next week.
The issue is of course we don't have actual concept arts for the new guys. So any post will be illustrated with art from older games, which might cause some confusion."
Dalsze informacje będą za pewne miały wpływ na nasze decyzje odnoście wyboru "opcji taktycznej".


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #418 : 14 Września 2014, 01:04:17 »
Trzecia opcja FTW.
Popatrzmy na to:
Tancerze ostrzy! - to jedna z najlepiej wyglądających jednostek w heroes 5, a tutaj mogą prezentować się jeszcze lepiej.
JELENIE- HYPE HYPE HYPE I Jeszcze raz Hype, po co komu głupie kucyki pony, w jeleniach siła Baratheon approves.

Tylko węży, tylko węży żal...
Ale i tak nie wybiorą tego lineupu, bo brony muszą mieć jednorożce i tyle ;/


IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #419 : 14 Września 2014, 10:46:44 »
A ja wolę jednorożce, bo to dla mnie jeden z symboli Sylvanu. I nie mieszam do tego ukochanych pastelowych taboretów, które w ogóle nie przypominają koników z hirołsów.

W HV jednorożce były szybkimi, mobilnymi, silnymi jednostkami, które na dodatek oślepiały i miały inne fajne bonusy. One nie tylko wyglądały, ale wręcz były idealną jednostką wspomagającą.

Jeszcze nie wybrałam swojej opcji, ale zastanawiam się nad pierwszą i drugą.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Strony: 1 ... 25 26 27 [28] 29 30 31 ... 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.076 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry