Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Schmidtek
Strony: [1]
1  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Bronie rodowe : 24 Stycznia 2012, 14:14:34
A no to dzięki, bo już zacząłem się denerwować  :/
2  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Bronie rodowe : 24 Stycznia 2012, 13:02:56
Czyli że w zwykłych potyczkach nie można używać ich? W kampani i na multi można .
3  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Bronie rodowe : 23 Stycznia 2012, 18:04:05
Czemu będąc samurajem nie mozna używać broni rodowych?
4  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Prawdopodobne jednostki/dodatki do Heroes VI : 15 Stycznia 2012, 15:55:23
O nie. Tylko nie krasnoludy-kobiety. Wystarczy że widziałem je tylko disciples 2, gdzie bardziej przypominają małych chłopców.
5  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Prawdopodobne jednostki/dodatki do Heroes VI : 14 Stycznia 2012, 18:28:55
Ale jakby nie patrzeć to jednostki frakcji po ulepszeniu noszą barwy bohatera po ulepszeniu na drogę krwi lub łez:
Jednostki przystani można przyporządkować do drogi łez
Inferno również
Nekropolie i Twierdzy do drogi krwi
Jedynie u Świątyni Jednostki różnie wyglądają kolorystycznie.
6  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Prawdopodobne jednostki/dodatki do Heroes VI : 14 Stycznia 2012, 16:22:16
Żywiołaki w zamkach to zły pomysł i mam nadzieję że w następnym dodatku zamienią te wodne duszki i ajglaje( chociaż ta mogła by zostać, nie jest taką złą jednostką, ale wtedy powinni zmienić przynajmniej model żywiołaka światłości na coś lepszego.
7  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Co wam się najbardziej podoba w H6? : 14 Grudnia 2011, 16:54:56
W heroes 6 spodobały mi się następujące rzeczy:
-zbalansowanie oraz różnorodne cechy miast ( wreszcie przystań nie jest najlepszym zamkiem w grze, każdy znajdzie coś dla siebie)
-podział jednostek na 3 poziomy a nie 7 ( gra robi się bardziej taktyczna, wymaga większej współpracy między jednostkami )
-urozmaicone pole bitwy (przeszkody dają premie do obrony, sztandary, kapliczki, pułapki, a także przeszkody generowane przez gracza)
8  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Odp: Czy podoba ci się Heroes IV? : 06 Grudnia 2011, 15:47:22
A mi się nie podoba. Grafika nędzna, nowy świat jeszcze gorszy, brak ulepszeń, pole bitwy jest takie że aż nijakie. Miasta mogły być lepsze. Najbardziej zawiodłem się na nekropolii, połączenie dwóch miast w jedno? Diabły? Oblężenia miast są gorsze niż żałosne. Gdzie są machiny oblężnicze? Muzyka nie przypadła mi do gustu. Design niektórych potworów wołają o pomstę do nieba. Ktoś wspomniał wcześniej: Behemot wygląda jak małpa.
Obowiązek wybierania pomiędzy jednym siedliskiem a drugim. A co jeśli ja lubię i Krzyżowców i mnichów na przykład? Mapa przygód jest pusta, że aż szkoda ją zwiedzać.
W tej grze podobało mi się jednak uczestnictwo bohatera na polu bitwy. Wreszcie można poczuć na wysokich poziomach że naszą armią dowodzi prawdziwy koks.
Do reszty elementów jestem nastawiony neutralnie, lub nie poznałem ich na tyle dobrze, aby się wypowiadać.
Dziękuje.
9  Inne gry / Pozostałe / Odp: Co lepsze wiedzmin, oblivion czy gothic? : 28 Listopada 2011, 15:14:46
Gothic!
10  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Prawdopodobne dodatki do Heroes VI : 23 Listopada 2011, 20:01:58
Ja nie dostałem tego emaila >:( A przynajmniej nie mogę go znaleźć
11  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Prawdopodobne dodatki do Heroes VI : 15 Listopada 2011, 15:21:22
A ja mam jeszcze taki pomysł żeby do każdej frakcji dodać kilka jednostek np. 2 podstawowe, 2 elitarne i jednego czempiona. Jeśli wybudowalibyśmy 3 siedliska podstawowe to zabraknie miejsca na dwa dodatkowe. Jedno siedlisko czempiona zablokuje drugie. Coś jak w H4. Nekropolia dostała by np.
pająk, zombie(trzon)
czarny jeździec, mumia(elita)
kościany smok albo Kostucha(czempion)
12  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Prawdopodobne dodatki do Heroes VI : 13 Listopada 2011, 17:13:10
Ja bym chętnie ujrzał:
-coś w stylu cydadeli: jaszczury, ważki, hydry itp.
-fortecę krasnoludów
-The Forge  ;D
13  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 30 Października 2011, 14:37:30
Co zrobić gdy wyskakuje taki komunikat?:
Ubisoft game launcher:
kod błędu 2
14  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Która rasa zapowiada się najlepiej? : 14 Lutego 2011, 09:46:39
miejsce 1 oczywiście twierdza. Nie będę wymieniał dlaczego bo dużo tego. Po prostu tak mają wyglądać orkowie
miejsce 2 Inferno. Wreszcie normalne demony a nie jakieś impy i inne gówno
miejsce 3 Nekropolia. Bardzo podoba mi się ghul, wreszcie coś nowego. Prządka losu też niezła, chociaż wolałbym, żeby miała tylko pajęczą formę. Necro miałby 2 miejsce gdyby nie te lamasu, wolałbym już tego nieszczęsnego upiora albo czarnego rycerza
miejsce 4 Heaven. Tu naprawdę się zawiodłem. spodziewiałem się opancerzonych krzyżowców, dumnie wyznających swoją wiare, a dostaje armie półnagich zakonnic. W skrócie: WTF?!

15  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Która rasa zapowiada się najlepiej? : 11 Stycznia 2011, 17:34:43
Mi się podoba Necropolis i Stronghold. Kobieta pająk jest super. Oryginalna i w ogóle. Orkowie są jeszcze lepsi. Nie podoba mi sie tylko że centaurka jest 4 poziomem i jest jednostką strzelniczą. Twierdza nigdy nie miała dobrych strzelców
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.023 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry