Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Cebulak
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 159
16  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Forumowa Mafia- Historyjki : 10 Lutego 2014, 18:50:30
EDYCJA 21

Była to niespokojna zima. Z Tawerny znikło wiele osób w niewyjaśnionych okolicznościach. Zaczęło się od zniknięcia Fasta. Niby nic dziwnego, każdemu czasami zdarzało się zaginąć na jakiś czas. W końcu Tawerna jest olbrzymia, ale on nie pojawiał się od dłuższego czasu. Kolejny był Loczek, potem Hellscream. Każdy z nich znał świetnie Tawernę, więc wszyscy byli zaskoczeni, próbowano ich szukać, ale nikt ich nie zauważył w Tawernie. Nikt też nie widział, żeby któryś z nich wychodził. Ludzie zaczęli omijać Tawernę szerokim łukiem z powodu niejasnej sytuacji. Hadrian chciał się dowiedzieć co jest przyczyną owych zaginięć. Wyszukał Revolda w mrocznych ostępach pustyni na północy. Mógł on wiedzieć coś na ten temat, miał przecież dobry kontakt z zaginionymi. Ten jednak zagadkowo stwierdził, że czarne chmury się zbierają nad administracją. Ktoś chce się ich pozbyć, być może konkurencja, albo ktoś z Tawerny przejąc intratny interes. Możliwe, że konkurencja wynajęła paru członków Tawerny, którzy mają usunąć obrońców, którzy strzegą tajników tego miejsca. Nic więcej nie wiedział. Na pożegnanie rzekł tylko, by Hadrian uważał i na siebie, on sam natomiast woli się nie mieszać. W końcu ktoś musi zając się kochankami, żonami i matkami, których ma tak wiele.

Młody redaktor postanowił na własną rękę odnaleźć rozwiązanie zagadki zaginięć. Jego przetrząsanie podziemi na niewiele się zdały. Nie było żadnego śladu, który mógłby mu pomóc. Zrezygnowany oparł się o ścianę przy pokoju nr.21 i uderzył lekko łokciem o cegłę. Ta niespodziewanie przesunęła się do tyłu. Hadrian nacisnął mocniej, mechanizm uchylił kawałek ściany obok pokoju 21. Było tam bardzo ciemno, ale on miał przy sobie pochodnie. Wszedł do małego pokoju, już po chwili ukazał mu się trup, śmierdział okropnie, wyglądał na rozszarpanego przez dzikie zwierze. Hadrian podszedł bliżej, by mu się przyjrzeć. Nagle ściana za nim się przymknęła, a on nieostrożny upuścił pochodnie, która zgasła natychmiast po zetknięciu się z piachem. Chwile po tym usłyszał jak coś rozlewa się w komnacie. To był beton.

-Biedak... - rzekł morderca, po czym dodał - kogo następnego się pozbędziemy?
-Zobaczymy, zobaczymy co się będzie działo - odpowiedział drugi.
17  Hyde Park / Forumowa Mafia / Forumowa Mafia - Edycja Dwudziesta pierwsza : 09 Lutego 2014, 19:17:06
Regulamin:

1.   Nie wolno ujawniać korespondencji z MG pod groźbą wykluczenia z forumowej mafii, a jak i dobrze wyjdzie to miesięcznego bana na forum Tawerny.
2.   Pozbawiony życia gracz (z pominięciem osób wyrzuconych karnie) ma prawo (lecz nie obowiązek) do napisania jednego postu - testamentu.
3.   Za brak postu lub głosu w linczu należy się jeden punkt karny - obojętnie, czy danego dnia gracz popełnił jedno, czy oba przewinienia. Uzyskanie 3 punktów karnych jest równoznaczne z eliminacją z gry. Wyjątkiem jest poniedziałek (10), czyli czas przed  1 mordem.
4.   MG ma prawo dać ostrzeżenie tzw. Cichaczom, których posty nic nie wnoszą,  później dostaje się 0,5 punktu karnego.
5.   MG ma prawo dać jeden punkt karny graczowi, który jest obraźliwy w stosunku do innych graczy.
6.   "Gambit Revold" jest zabroniony. Martwy gracz nie może porozumiewać się z innymi. JAKIKOLWIEK kontakt z martwym graczem będzie nagradzany w wiadomy sposób. Wyjątek: martwy mafiozo może porozumiewać się z żywymi mafiozami.
7.   Historyjki są jak najbardziej dozwolone, za dłuższe historyjki MG może odejmować punkty karne, lub dać tzw. specjalne błogosławieństwo - osoba, która będzie najaktywniejsza w temacie historyjkowym dostaje moc zabicia jednego dowolnego gracza (tzw. jaszczomb - zabójca). Otrzymuje ją w dniu 13 stycznia. Osoba ta nie musi użyć tej umiejętności, natomiast jeśli będzie chciała pisze post z tematem JASZCZOMB i nazwą gracza, którego chce się pozbyć do MG. Nie jest ujawniana jego tożsamość.
8.   Kontakt poza forum jest wzbroniony. JEDYNYM wyjątkiem są antymafie, które można zakładać i zgłaszać do godziny 10 we wtorek (11) MG. MG umożliwia się wgląd na forum i/ lub komunikatorze na którym się porozumiewa antymafia.
9.   Gramy na pełnym systemie 1-dniowym. Oznacza to codzienne wydarzenie (mord, lincz) w stosunku 2:1 dla linczów (za wyjątkiem pierwszego mordu), gdzie lincz odbywa się codziennie (począwszy od dnia drugiego), a mord co 2-gi dzień.
10.   Jeśli czegoś nie wiesz, zapytaj swojego MG o to w prywatnej wiadomości.
11.   MG zastrzega sobie prawo zmieniać dowolnie regulamin w dowolnym czasie.
12.   Po linczach jest potwierdzane, czy dany gracz jest obrońcą czy mordercą.
13.   Miasto NIE JEST informowane o tożsamości gracza, który został zabity przez mord mafii.
14.   Kolejność wysłania głosów JEST uwzględniana w wynikach głosowania (chronologia).
15.   Tylko "żywi" mafiozi mają prawo wysyłania wiadomości z mordem. Nawet jeśli pozostali w grze są nieaktywni. W takim przypadku- mord przepada.
16.   Detektyw otrzymuje informacje o ew. winie osoby, o którą poprosi dopiero PO linczu miasta. Jeśli detektyw zginie w owym linczu- nie dostaje on informacji n/t osoby, którą sprawdzał.

17.   Harmonogram:
-10 mord + barman
-11 lincz + detektyw
-12 lincz + mord + barman +ksiądz
-13 lincz + detektyw + wybranie Zasłużonego + wybranie Zabójcy
-14 lincz + mord + barman + ksiądz
-15 lincz + detektyw
-16 lincz + mord + barman + ksiądz
-17 lincz + detektyw
- 18 lincz + mord + barman + ksiądz

18.   Role:
*Mordercy (mafia) – jest 3 morderców, chcą przejąć władzę w Tawernie mordując niewinnych obrońców. Kryją się oni wśród tych obrońców i podstępnie zabijają co dzień kogoś. Zabić ich wszystkich!

*Imperator (Ojciec chrzestny) – głowa mafii wybrana przez nich samych,  on decyduje kto ma odpaść gdy w linczu będzie remis. Jeśli pomodli się za niego ksiądz Imperator dowiaduje się o jego tożsamości.

*Obrońcy (mieszczuchy) – mają za zadanie wykryć mafię i ją wyeliminować.

*Ksiądz – lubi się modlić, czasami to może komuś pomóc nawet! Modli się przed każdym mordem (oprócz pierwszego). Jeżeli pomodlił się za osobę, która miała zniknąć, to ta osoba pozostaje przy życiu. Po prostu wstawiam na forum informację o tym, że Ksiądz uratował sytuację [i epicką historyjkę do tego]. Nie podaję informacji o tym, kto miał zniknąć.

*Detektyw – administracja jest okropnie zajęta innymi sprawami (m.in. niszczeniem opozycji karczm i innych grot), więc by wspomóc Tawernowiczów  posłali detektywa.  W momencie gdy ma miejsce sprawdzenie  wysyła do MG wiadomość z zapytaniem o tożsamość jednej, wybranej osoby. MG wysyła jemu  PW o treści winny/niewinny (zależnie od osoby, którą sprawdził). Jeżeli detektyw sprawdzi  OC, to otrzymuje informacje, że sprawdził porządnego Tawernowicza. Jeżeli sprawdzi opryszka,  to otrzymuje informację, że sprawdził winnego.

*Opryszek – biedne niewiniątko, które może paść ofiarą detektywa.  Nie jest informowany o swojej roli.  Jeśli sprawdzi go detektyw wyjdzie mu, że jest to morderca. Tak też zostanie podane na ogłoszeniach parafialnych. Dopiero gdy obrońcy zabiją dwóch mafiozów to dowiadują się, że wcześniej skazany był opryszkiem. Każdy czasami może się pomylić…

*Wielebny ojciec Kerotw Sobotni (w skrócie Wielebny) – otrzymuje moc, dzięki której może raz na całą grę zablokować czyiś głos w jednym linczu. Nie może nim być morderca. Żeby zablokować czyiś głos zgłasza MG wiadomość z tematem UPOMNIENIE oraz nazwą gracza, którego chce zablokować. Jeśli zablokuje głos mafiozy ten o tym się dowiaduje. Jeśli ksiądz lub detektyw nie żyje, wielebny nie może napisać testamentu. Wielebny nie może należeć do morderców.

*Barman - Barman działa po głosowaniu miasta, w dniu zabójstwa mafii. Po upiciu członka mafii, w mordzie, ginie losowy gracz nieposiadający żadnej niemafijnej roli (nawet opryszka) i niebędący w mafii. Gdy takich osób zabraknie – ginie Barman. Jeśli Barman nie trafi w mafiozę, mord odbywa się na osobie, którą wybrała mafia. Upicie nie działa, gdy mafia próbuje zabić członka mafii. Nie może 2 razy z rzędu upić tej samej osoby. Barman nie dostaje informacji , czy osoba, którą upił była w mafii, może tylko próbować wywnioskować to z gracza, który zginął.

*Zasłużony – nie jest informowany o swojej roli prywatnie. Losowo wybrany gracz dostaje tarczę na lincz miasta. Nie można go linczować na okres jednego linczu. Losowanie odbywa się po drugim mordzie, MG zawiadamia o tym publicznie w temacie przy linczu. Głosy na niego będą wtedy unieważnione. Może nim być mafioza, mieszczuch lub mieszczuch z jakąś specjalną rolę.

19. Czas linczów i mordów
-lincze: około 21.00 lub 8-9 dnia następnego.
-mordy około 22.00 lub 8-9 dnia następnego.

20. Gra kończy się gdy:
a) Wszyscy mafiozi zostaną wyeliminowani. Oznacza to wygraną miasta.
b) Liczba mafiozów i liczba niemafiozów będzie równa. Oznacza to wygraną mafii.

21. Lista chętnych
1. Waverley
2. Divine - 2 ofiara miasta - niewinny
3. Cahan
4. Hadras
5. rtx - won
6. Fenir
7. Imperator RHS - 1 ofiara miasta - niewinny
8. Thunder510
9. Sojlex
10. Niebieskooki Smok
11. Nnoitra - won
12. Andre94nt
13. Nekross - won
14. Belegor - 2 ofiara mordu mafii
15. Ikee - 1 ofiara mordu mafii
16. ZeldoPL
18  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Forumowa Mafia- Zasady, Zgłoszenia, Pytania : 29 Stycznia 2014, 21:30:20
A więc... Zapraszam na 21 Hadriańską edycję FM :D Proszę zgłaszać się tutaj kto jest chętny. Edycja rozpoczyna się w poniedziałek - 10 tego, za niedługo powinien pojawić się odpowiedni temat z regulaminem.

Lista chętnych

1. Waverley
2. Divine
3. Cahan
4. Hadras
5. rtx
6. Fenir
7. Imperator RHS
8. Thunder510
9. Sojlex
10. Niebieskooki Smok
11. Nnoitra
12. Andre94nt
13. Nekross
14. Belegor
15. Sylath
16. Ikee
17. ZeldoPL
18. TA cyfra jest specjalnie dla CIEBIE
19  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Czar i magia... zieleni?? : 28 Stycznia 2014, 22:13:03
Podlej ją.
Jest podlewana zgodnie z zaleceniem wodą destylowaną raz na kilka dni.
20  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Bitwa sławnych ludzi. : 28 Stycznia 2014, 22:08:02
2

1. Janusz Palikot - 14 Na potęgę rzutki - GIŃ!!!!
2. Edyta Górniak - 28
3. Piotr Żyła - 32
4. Stanisław August Poniakowski - 48 Ratuj... przed czym?
5. Brad Pitt - 28
21  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Czar i magia... zieleni?? : 28 Stycznia 2014, 21:51:46
Pomocy, moja muchołówka wygląda strasznie, robi się czarna :(

Proszę o pomoc! Co zrobić mam, żeby ją uratować?
22  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Bitwa sławnych ludzi. : 28 Stycznia 2014, 21:45:48
1. Janusz Palikot - 16 Zabij
2. Edyta Górniak - 28
3. Piotr Żyła - 32
4. Stanisław August Poniakowski - 46 Ratuj
5. Brad Pitt - 28
23  Hyde Park / Humor / Odp: Wybitne Cytaty Tawerny : 28 Stycznia 2014, 18:00:30
Cytuj
[Dzisiaj o 09:42:27] ♣ Loczek: Głupcy! I wy myślicie że nie czytam was? Czytam i zbieram ten "wybitny" materiał i wykorzystam w niecnych celach ;D

Podsumowanie wczorajszych niecnych wybryków tutejszych.

+ Dzisiejsze heheszki
Cytuj
[Dzisiaj o 14:33:43] ♣ Fenir: byłem u fryzjera

[Dzisiaj o 14:34:26] ♣ Cahan: Do Fenir: I co?

[Dzisiaj o 14:35:31] ♣ Hadras: Zobaczył włosy i powiedział: zakładam, że farbowanie?

[Dzisiaj o 14:35:34] ♣ Hadras: ?

[Dzisiaj o 14:37:33] ♣ Cahan: Do Hadras: Też o tym pomyślałam xD

[Dzisiaj o 14:39:07] ♣ Hadras: Do Cahan: Ciekawe czemu :rolleyes: ;D

[Dzisiaj o 14:41:43] ♣ Cahan: Do Hadras: Bo rud...- a nie, to by pod rasizm podchodziło- czerwonowłosy/

[Dzisiaj o 14:42:35] ♣ Andre94nt: siemka

[Dzisiaj o 14:43:49] ♣ Cahan: Do Andre94nt: Hej

[Dzisiaj o 14:45:06] ♣ Fenir: mam ochotę wrócić się i wbić nóż w serce tej kobiety

[Dzisiaj o 14:46:02] ♣ Cahan: Do Fenir Zielonowłosy: Farba była czarna?

[Dzisiaj o 14:46:45] ♣ Fenir: Do Cahan: jestem rudy

[Dzisiaj o 14:46:53] ♣ Fenir: Do Cahan: i nie mów zielonowłosy

[Dzisiaj o 14:47:02] ♣ Fenir: bo już jedną od tego wyzwiska mam

[Dzisiaj o 14:49:55] ♣ Sylú: Jaki rasizm?

[Dzisiaj o 14:50:20] ♣ Sylú: Inny kolor włosów powoduje przynależność do innej rasy?

[Dzisiaj o 14:50:35] ♣ Fenir: Do Sylú: tak
[Dzisiaj o 14:50:45] ♣ Fenir: rudzi nie mają dusz

[Dzisiaj o 14:50:50] ♣ Sylú: To jakiej jesteś rasy w takim razie.

[Dzisiaj o 14:50:54] ♣ Fenir: co kwalifikuje ich jako demony
[Dzisiaj o 14:51:02] ♣ Fenir: bo one też nie mają dusz

[Dzisiaj o 14:51:29] ♣ Sylú: Zwierzęta też nie mają.

[Dzisiaj o 14:52:09] ♣ Fenir: zwierzęta mają dusze :P

[Dzisiaj o 14:52:18] ♣ Fenir: tylko są to dusze niewykształcone
[Dzisiaj o 14:52:35] ♣ Fenir: takie pierwotne

[Dzisiaj o 14:52:41] ♣ Sylú: Co to znaczy?

[Dzisiaj o 14:52:49] ♣ Fenir: takie dusze wśród ludzi posiadają szaleńcy i psychopaci

[Dzisiaj o 14:53:01] ♣ Cahan: Do Fenir: I Cahan.

[Dzisiaj o 14:54:06] ♣ Hadras: Do Fenir: i dzieci, ale może lepiej o nich nie wspominać po tym co się tu wczoraj działo.

[Dzisiaj o 14:55:08] ♣ Sylú: Zależy jakie dzieci.
[Dzisiaj o 14:55:20] ♣ Sylú: Te w mojej piwnicy, to nie sądzę.

[Dzisiaj o 14:55:30] ♣ Cahan: Do Sylú: Heroes5magi.

[Dzisiaj o 14:55:30] ♣ Fenir: Do Sylú: małe dziewczynki :)
[Dzisiaj o 14:55:48] ♣ Fenir: Do Sylú: jeżeli trzymasz dzieci w piwnicy to masz dusze pierwotną
[Dzisiaj o 14:56:50] ♣ Fenir: Do Sylú: możesz się tytułować monstrum/bestią/potworem

[Dzisiaj o 14:57:09] ♣ Cahan: Do Fenir: Trollem...

[Dzisiaj o 14:57:23] ♣ Sylú: Czemu? To są cygańskie dziewczynki, które chronię przed dyskryminacją ze strony Polaków.

[Dzisiaj o 14:57:33] ♣ Sylú: dlatego je ukrywam.

[Dzisiaj o 14:57:54] ♣ Sylú: A że w domu nie mogę, bo mało miejsca i ktoś mógłby je zauważyć, to trzymam je na dole.
24  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Graciarnia Sojlex'a... Czyli pseudotwórczość Pączkowa. : 26 Stycznia 2014, 22:23:52
Chcę Niedziela! Głosy na Sonica to chyba z przypadku są. Glosować na Niedziela!
25  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Jak wyobrażacie sobie Heroes 7 ? : 22 Stycznia 2014, 21:54:18
Muzyka w HVI? Nudna jak flaki z olejem, odgrzewane kotlety, lekko zmienione. Jedynie ścieżka dźwiękowa Katarzyny i Michała oraz trenów śnieżnych była na wysokim poziomie. Reszta zanudzała, a mnie osobiście odstraszyła od gry.

Co do H7, wątpię, żeby wyszło. Jak już, to będzie na 90% Ashan, bo i po co się wysilać? Jeszcze jest kilka pustek do wypełnienia i tzw. pole do popisu na wschód od terenów Wolnych Miast i zamieszkałych przez Orków.
26  Hyde Park / Literatura / Odp: Książki : 17 Stycznia 2014, 22:40:37
Hadi, a czytałeś Wiedźka? Bo to jeden z wiodących tytułów, a coś nie słyszałem, byś czytał :>
Nie czytałem - z waszych opisów i z kilku godzin gry mi się nie spodobał. Ale może mnie przekonacie, jak na razie jak widzę, słyszę Wiedźmin, to kojarzy mi się to raczej z bohaterem co ma wszystko gdzieś, robi za moralizatora a sam nie świecąc wielkim przykładem. Ale najpewniej się mylę, także próbujcie mnie przekonać do niego.

Wiesia i w sumie też polecam "Trylogię husycką" oraz całą serię o Jakubie Wędrowyczu, choć to może nie są książki stricte słowiańskie, ale dużo w nich tego typu motywów.
O czym są mniej więcej opisz proszę.
27  Hyde Park / Literatura / Odp: Książki : 17 Stycznia 2014, 18:33:18
Tawernowicze polecilibyście by mi literaturę fantastyczną o klimatach magiczno-słowiańskich?

Czytałem już Bohatyra Żelazny Kostur, a teraz będę zabierał się za tomisko Korona śniegu i krwi. Szukam jednak czegoś więcej. Polećcie mi coś ;)
28  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Forumowa Mafia- Zasady, Zgłoszenia, Pytania : 13 Stycznia 2014, 22:06:50
SEKUNDĘ - jaki Revold? Po Hellcream'ie to JA zająłem miejsce jako XXI MG. Także Revold to sobie może organizować po mnie. Co do terminu, może Wielkanoc, a może gdzieś w lutym? Jak wolicie, ostrzegam tylko, że jeśli będzie to Wielkanoc to macie dodatkowe utrudn... atrakcje zapewnione :rolleyes:.

Dziękuję wszystkim parafianom za wysłuchanie. Pamiętajcie siostra Zefiryna wciąż czuwa nad wami!
29  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Graciarnia Sojlex'a... Czyli pseudotwórczość Pączkowa. : 11 Stycznia 2014, 20:23:01
Andre - nie podoba mi się anime już, przepraszam, nie przepadam też za kotami, a i Andre w sumie nie znam to dam 3/10 - mogłeś szyję i tułów przekoloryzować na czarno byłoby 6/10

Mhenel - jestem za ^_^ Świetne wpasowanie w otoczenie, dobre połączenie elementów, profesjonalnie zrobione sklejenie, dużo dodanych elementów. Jak najbardziej zasłużone 9/10
30  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Heroes and Fools: Bohaterowie Głupoty : 08 Stycznia 2014, 22:03:45
Przez te oczko pudelek Fast wygląda tak smutno... łejeju, poryczę się :niepewny: ...Albo nie. Jak dla mnie to nie Pudel a zakamuflowany pies-Indianin. No, ale co ja się tam znam. W każdym razie, o zgrozo, ale będzie beka z Fasta ;D Dobry model Menelag wybrałeś.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 159




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.041 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry