Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - JarOak
Strony: [1]
1  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Wszystko o Magii i Mocy w H6 : 05 Maja 2014, 19:16:39
Witam.
Czy może mi ktokolwiek wytłumaczyć jak wygrać mocą z magiem opierającym się na skillach dmg. Wzmocnienie skillów za pomocą: magia powietrza I+II+III, magia wody I+II+III, magia pierwotna I+II+III, tajemna moc I+II+III.
Nawet stojąc, nie ruszając jednostek zdążymy (zanim do nas podejdą wrogie i unicestwią) przykładowo rzucić:
Mag (nekro) bez przedmiotów - 30lvl (440 many):
Łańcuch piorunów: wroga jednostka nr 1 - 1735 dmg, nr 2 1475, nr 3 1254
Implozja: wroga jednostka nr 1 - 2324 dmg
Lodowy krąg:  wroga jednostka nr 1 - 1623 dmg, nr 2 1623
Błyskawica:  wroga jednostka nr 3 - 1750 dmg
Zostaje 240 many, powtarzamy kombo:
Łańcuch piorunów: wroga jednostka nr 1 - 1735 dmg, nr 2 1475, nr 3 1254
Implozja: wroga jednostka nr 1 - 2324 dmg
Lodowy krąg:  wroga jednostka nr 1 - 1623 dmg, nr 2 1623
Błyskawica:  wroga jednostka nr 3 - 1750 dmg
Błyskawica:  wroga jednostka nr 2 - 1750 dmg

Policzmy ile zadaliśmy dmg jednostkom:
11364 dmg - wroga jednostka nr 1
 7946 dmg - wroga jednostka nr 2
 6008 dmg - wroga jednostka nr 3

25318 !! - prawie 200 jednostek mieszanych unicestwionych. I z taką osłabioną siłą, nawet ze swoimi buffami od mocy przeciwnik nie może się mierzyć z naszą nieosłabioną w taki sposób armią.

Moim zdaniem w normalnej grze gdzie jest od kilkanaście do 0,5k jednostek na polu bitwy - te skille urywają głowę. Czy może się mylę?

Edit: aczkolwiek po symulacji 1k jednostek wygrywa moc  >:(
2  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Nekropolis....rozwój postaci : 18 Stycznia 2014, 12:53:37
Witam po raz pierwszy na forum :).

Niedawno zakupiłem herosów 6 (oprócz kilku godzin spędzonych nad 4 nie miałem do czynienia z tą serią). Kampanie przechodzę od początku i jestem w 3. misji kampanii Nekropolis. Anastazją gram w profesji magii i na drodze krwi. Piszę ten post, gdyż zastanawia mnie fakt, że nigdzie nie znalazłem propozycji build'u, który sobie wymyśliłem:
link

Grę przechodzę bazując praktycznie na kilku skillach: najpierw niszczę wiele grup jednostek, zazwyczaj zostawiając najsilniejszą: chain lighting, circle of winter + skill od magii krwi. Potem najsilniejszą niszczę za pomocą Implosion + ewentualnie lighting bold.
Tak więc bazuję na prostych czarach ofensywnych, wzmacnianych jak widać skillami pasywnymi rozdanymi do maksimum z każdej ze szkół, z których korzystam ze skill'ów + dodatkowo arcan exaltation I + II + III. Cały czas kładłem nacisk by budować postać pod jak największą ilość mocy magicznej. Gram na poziomie trudnym i praktycznie każdą potyczkę (oprócz starć z innymi bohaterami oczywiście) przechodzę bez straty jednostki. W międzyczasie ożywiam jednostkę (tak jednostkę - gdyż gracz komputerowy skupia swoje ataki zazwyczaj na jednej jednostce) za pomocą zdolności nekromancji + leczenie od zjaw. Pozdrawiam
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.033 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry