Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - SebastianHommVI
Strony: [1] 2 3 4 ... 11
1  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Grove Town w Heroes V : 17 Sierpnia 2011, 17:47:53
lol , :P może i to wasz pierwszy projekt ale słabo to wygląda jak już ktoś powiedział nazwa i kolor to jest nic ,widziałem już mnóstwo tego typu projektów mniej i bardziej udanych ale najlepsze są te w których powstają nowe jednostki ze zlepek innych a nie takie pomalowane coś . Ja osobiście umiem też tylko wymalować rozjaśnić jednostki dlatego się za to nie biore robie coś co umiem robić czyli mapki w edytorze czuje się swobodnie a to co widze tutaj nie bd. kłamał umiecie w tym robić tyle co ja czyli nic . Wiem ,że prawda zaboli ale najgorsze jest to ,że nikt nie chce tego powiedzieć tylko żyje nadzieją .
2  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Heroes VI beta : 09 Lipca 2011, 16:04:48
Jest już podana data wypuszczenia  dema ?
3  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Heroes VI beta : 30 Czerwca 2011, 13:52:27
Zawsze znajdą się tacy którym się coś nie bd. podobać (nie możliwe jest zadowolić wszystkich) jedni będą płakać ,narzekać a później jeszcze raz płakać inni zobaczą zagrają spodoba im się (tak jest z każdą grą ).Gdyby nawet rasy nawiązywały do starożytnych kultur nwm co to ma wspólnego z grywalnością mi to jest zupełnie obojętne czy to bd. Chiny ,Hiszpania czy Mozambik grunt to dobry klimat  Ja powiem tylko tyle doceńcie ich prace bo nie jest łatwo zrobić hiperultrauniwersalnąwszystkichzadowalającą grę możecie sami spróbować bo przecież to nie jest nic trudnego jeżeli miałbym porównywać Gothica 4 a hommV to dziękuje twórcą V że się aż tak postarali .
4  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Heroes VI beta : 29 Czerwca 2011, 19:59:46
Właśnie tak robie ... tylko tak jak mówie ja ustawiam a ustawienia się nie zmieniają na low tylko zostają na high nie uciągne za bardzo cina . Próbowałem też po ustawieniu wył . gre ten sam efekt . Może trzeba zrobić coś więcej ?
5  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Heroes VI beta : 29 Czerwca 2011, 19:40:06
U mnie jest wszystko ok oprócz tego ,że gdy chce zmienić na low grafike nie zmienia się wizualnie , żadnej reakcji i zaraz z powrotem automatycznie zmienia się na very high  . Jakieś propozycje ?
6  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Od której będzie można ściągać betę? : 28 Czerwca 2011, 10:28:54
Mam 2 pytania , pierwsze  gdzie bd. trzeba wpisać ten klucz ? I drugie pytanie skąd pobrać te bete ?
7  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Uzurpator- MOD : 12 Lutego 2011, 20:17:36
Sepulchure mój drogi ... twarz jest moja w woli ścisłości nie jestem gruby  :/ proszę mnie nie obrażać BTW Kończę właśnie kampanie nekromanty .

A tak w ogóle ja też wrzucę dwa screeny z misji :



Uploaded with ImageShack.us

A tu drugi :



Uploaded with ImageShack.us
8  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Uzurpator- MOD : 24 Stycznia 2011, 22:11:04
być może ja coś wymyśle ale to byłaby misja nie więcej ale niestety krasnoludami nie bd. można grać tylko raczej przeciwko nim bo kampanie są już ustawione dla konkretnych nacji . Fabuła znacznie odbiega od krasnoludów właściwie ich nie dotyczy .
9  Hyde Park / Sport / Odp: Ulubiony zawodnik z wwe : 24 Stycznia 2011, 21:08:08
A to wtedy co Cena dostał od Punka krzesłem ... To na następnym raw właśnie punk dołączy do Nexusa .
10  Hyde Park / Sport / Odp: Ulubiony zawodnik z wwe : 24 Stycznia 2011, 20:20:25
nwm czy oglądasz odcinki na bieżąco na extreme sports była gala tlc i B . dostał krzesłami i nie było go przez dwa raw chyba przez ten czas
Cm punk miał wytłumaczyć cenie czemu go zaatakował i szukał sprzymierzeńców aby mu dokopać więc niespodziewanie padło na Nexus wtedy to po zaatkowaniu Ceny włożył opaske nexus i został liderem kiedy wrócił B Cm punk powiedział że jeśli wygra Triple threat mecz w klatce on odda Nexus ponownie w jego ręce kiedy barret wychodził z klatki przyszedł cm punk sprzedał mu kopa i zrzucił z klatki i tak został Liderem.
11  Hyde Park / Sport / Odp: Ulubiony zawodnik z wwe : 24 Stycznia 2011, 19:59:12
Jest on przywódcą the corre (co znaczy rdzeń) ma to się odnosić to prawdziwego Nexusa tak pisał  . W skład The Corre wchodzą J .Gabriel , H .Sleather , Ezekiel Jackson no i Barret . Promowany jest też powrót The game'a Triple H'a . jego powrót jest zapowiedziany na 19 marca ale może to być nawet gala elimination Chamber a może nawet Royal Rumble .
Są też plany do Wrestlemanii XVII Undertaker miałby sie zmierzyć z The Game a sędzią specjalnym byłby HBK . Niedługo na Raw pojawi się HBK  ponieważ w tym roku ma zostać dodany do Hall of fame . Sprzeda też Del Rio piękne Sweet Chin Music .To wszystko już wkrótce na Raw . ;)
12  Hyde Park / Sport / Odp: Ulubiony zawodnik z wwe : 24 Stycznia 2011, 19:16:29
Możecie nie wierzyć ale powstał kolejny Nexus teraz (The Corre na SD) natomiast na Raw został Nexus z CM punkiem na czele . Do Nexusa na Raw doszedł też nowy wrestler bardzo podobny do Batisty gdy ten był jeszcze młody . Mam też pytanie (szczególnie kieruje do Hellscreama)
W jaki dzień jest emitowana tygodniówka TNA ? Widziałem walke i wyglądała naprawde bardzo prawdziwie .
13  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Uzurpator- MOD : 24 Stycznia 2011, 19:08:43
Bohater raczej żaden się nie pojawi  natomiast bd. wsparcie wojskami krasnoludów to wszystko . Bo właściwie nie ma z nimi wiele wspólnego U 2.
14  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Giovanni - Twórczość : 14 Stycznia 2011, 18:12:12
Andre94nt - mi wydaje sie , że on ma jednak olbrzymi talent i świetnie mu to wychodzi jak patrzyłem na prace niektórych to jego prace są o 90 % lepsze no oczywiscie, jak powiedziałeś z Oliwsen nie ma się narazie co mierzyć ale potencjał drzemie w nim ogromny.
15  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: A gdzieś tu było wytłumaczone?- Walka w edytorze. : 14 Stycznia 2011, 18:03:42
Co prawda Menelag objaśnił ale brakuje tam mnóstwo ważnych szczegółów jak akurat posłużyłem się skryptem do mapy którą właśnie robie objaśnie go po kolei z opisami każdego wersu .

function Fight( heroname )
   if heroname == "Razzak" then
PlayObjectAnimation("t", "attack00", ONESHOT);
sleep(5)
PlayObjectAnimation("inquisitor", "hit", ONESHOT);
sleep(5)
PlayObjectAnimation("t", "attack01", ONESHOT);
sleep(5)
PlayObjectAnimation("inquisitor", "hit", ONESHOT);
sleep(5)
PlayObjectAnimation("s", "rangeattack", ONESHOT);
sleep(5)
PlayStation("t", "hit", ONESHOT);
sleep(5)
PlayStation("t", "death", ONESHOT);
Trigger( REGION_ENTER_AND_STOP_TRIGGER, "fight", nil );
end;
end;
Trigger( REGION_ENTER_AND_STOP_TRIGGER, "fight", "Fight" );

W linijce Heroname należy wpisać nazwe skryptową bohatera który (w tym wypadku) po stanięciu na zaznaczonym przez nas obszarze właczy trigger . Nazwe skryptową bohatera znajdziemy stawiając go na mapie a później naciskając na niego i patrząc na dół edytora tam gdzie są X i Y danego pkt. na mapie . Teraz to PlayObjectAnimation("t", "attack00", ONESHOT); jak nazwa mówi jest to fcja która włącza zdarzenie na mapie w tym wypadku włącza ona animacje "t" to nazwa skryptowa jednostki tę nazwe w przeciwieństwie do nazw skryptowych bohaterów należy wpisać samemu a robi się to tak stawiasz jednostke która bd. uczestniczyła w animacji następnie po lewej stronie rozwija się drzewko i tam pisze name w to miejsce wpisujesz co chce możesz wpisac np : sierotka Marysia :D . Ważne jest aby podczas edytowania i pisania skryptu nazwa skryptowa była napisana w cudzysłowie jak tu : PlayObjectAnimation("s", "rangeattack", ONESHOT); jak widać tu jedn. nazywa się s . A teraz opisuje rodzaje akcji w animacji
attack00 - ma go każda jedn. zwykły atak jak w grze
attack01 - tu radze nie kombinować bo jeżeli jedn. nie ma ataku fcja wygeneruje błąd i klapa.
rangeattack - atak strzelecki też nie wszyscy mają ale to chyba oczywiste :)
hit - czyli inaczej obrażenia jedn. otrzymuje obrażenia jak w grze lecz nie zabija jej to
death - czyli zgon na miejscu :)
opisałem tylko niektóre animacje jest ich masa np : idle00 idle01 move itd
A teraz dalsza część
Trigger( REGION_ENTER_AND_STOP_TRIGGER, "fight", nil );
Tutaj właśnie znajduje się wyzwalacz który uruchamia naszą fcje region stop ...) czyli tam zatrzymuje się bohater i nie mozna sie nim poruszać aż do zakończenia animacji następne w tym wersie czyli "fight"jest to nazwa obszaru .
Więc tyle w razie pytań pisz gg jest widoczne z boku jestem cały czas na niewidoku .
Nazwy akcji też w cudzysłowie muszą być Sorki ale zapomniałem szczegół a bez niego skrypt nie bd. chodził.
Przepraszam za interpunkcje ale spieszyłem sie :P.
Strony: [1] 2 3 4 ... 11




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry