Przedstawiam strategiczną grę rpg, którą stworzyłem w programie rpg maker xp. Do stworzenia jej zainspirowały mnie takie tytuły jak HOMM, King's Bounty i Septerra Core. Zainteresowanych zapraszam do ściągania, oto link:
http://www.mediafire.com/download/sgf6fyryzom415u/Septerra+Core+Trzy+%C5%9Awiaty+%28ver1.4%29.rarGatunek: strategia/rpg
Długość gry: 10 godzin +
Opis:
Gra zainspirowana tytułami King's Bounty, Septerra Core i Heroes of Might and Magic. Jednak nie jest to ich odwzorowanie, a całkowicie nowa koncepcja. Posiada wiele strategicznych elementów i wymaga myślenia nie tylko w trakcie walki, ale przede wszystkim poza nią. Gracza czeka kupowanie budowli, rekrutacja jednostek, uczenie się czarów, zdolności i wiele więcej. Czy gra jest przeznaczona tylko dla fanów Septerry? Nie. Gra ma tylko czary i grafiki jednostek i bogów tego tytułu. Fabuła się nie zazębia z oryginałem, więc jest to gra dla każdego.
Spis cech gry:
- ponad 10 godzin gry
- drużyna składa się z 1 z 4 dostępnych przywódców i 3 z 30 dostępnych jednostek (wariacje dają aż 150 jednostek razem)
- wszystkie jednostki można ulepszać za pieniądze
- ulepszanie jednostek dodaje nowe umiejętności, odporność lub zwiększa statystyki, dodatkowo zmienia grafikę
- budynki dostępne za pieniądze i surowce, dzięki którym można rekrutować jednostki
- szkoła magii, dająca 3 poziomy nauki kart losu, 1 - karty pojedyncze, 2 - czary łączone dwóch kart, 3 - czary łączone trzech kart
- 150 czarów dostępnych dzięki kartom losu
- 16 nowych kart losu, których nie było w oryginalnej Septerra Core
- karty losu do wykupienia za pieniądze
- możliwość rozwoju dodatkowych zdolności postaci w akademii wojny
- dodatki, typu katapulty i zwierzęta za pieniądze, wspomagające bohatera w trakcie walki
- poza wątkiem głównym będą dostępne zadania poboczne i dziennik zadań
- możliwość poruszania się nie tylko na lądzie, ale również po wodzie
- rozdawanie punktów statystyk
- wybór poziomu trudności
- mapa przygody w grafice 2D, walka w renderowej grafice 3D