Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Św. Drakoni
Strony: [1] 2 3 4 5
1  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Mapa Ashan : 11 Stycznia 2008, 20:27:33
podejrzewam że on to zeskanował, a jak chcesz link do tej mapy to po prostu na nią kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz właściwośc - pod windą powinien tam być podany też adres pliku

a mapa jest po to żeby..no właśnie dlatego że jest fajna
2  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Tribes of the East - dyskusja, problemy , pytania : 10 Stycznia 2008, 08:48:27
W miarę jak zbliża się wydanie hord w naszej wersji zaczynam się martwić, czy opłaca się kupić jeśli miałoby działać tak samo wolno jak demo.
Nie wiem co jest, demówka ślamazarzy się potwornie. Chodzi mi o czas jakiego komputer potrzebuje na 'przemyślenie' wszystkiego - ładowanie map, zapis, nawet przeskakiwanie na inny fragment mapy - wszystko dzieje się o wiele wolniej niż w podstawce czy w Kuźni.
MAm z tego powodu pytanie - może to ja coś pominąłem, teoretycznie wszystkie opcje poustawiałem w grze na minimum, ale gra nadal się tnie. Da się coś zrobić żeby przywrócić performance taki jak w poprzednich wersjach?
Czy może to tylko demo jest jakieś zrąbane a już np. angielska pełna wersja działa płynnie?
3  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp. : 10 Stycznia 2008, 08:35:47
ta mapa 'Temptation' to jak rozumiem też w Hordach?
4  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Wszystkie najdziwniejsze pytania na temat Heroes V : 08 Stycznia 2008, 20:07:48
czołg miał być w podstawce, tak jak w kuźni jest samolot. No to teraz wiemy że w Hordach jest ufo..rzuciłbyś screenem?
5  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Kody : 08 Stycznia 2008, 19:41:46
bo do tego katalogu w [..]/moje dokumenty/[..]/Heroes of Might and MAgic V/HAmmers of fate to dopiero musisz przekopiować plik autoexec_a1.cfg z folderu gdzie zainstalowałeś grę, nie do końca byłem pewien czy rzeczywiście tam, czy jeszcze głębiej do profiles i czy autoexec_a1 czy po prostu autoexec, więc na wszelki wypadek skopiowałem oba do obu miejsc :D małe pliki to się można bawić.
A powinieneś znaleźć ten plik tam gdzie zainstalowałeś herosów w podkatalogu profiles (Tyle że tam nie przyda ci się on do kodów)
6  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Kody, nie działają : 06 Stycznia 2008, 11:16:13
jedyny pomysł to że coś źle odczytujesz/wpisujesz, albo nie dodałeś tj linijki z 'schwinge-des-todes'.
Jest też inna możliwość, że od któregoś patcha miały być ponoć niektóre kody powyłączane, w takim razie możesz jeszcze spróbować LUA scriptów (tutaj: kodów zaczynających się od @), tutaj ich nie mamy, ale są na stronce 'Age of Heroes' m.in tutaj: http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/heroes5_cheats_misc.shtml
7  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edytor map i Save HommV - problemy, porady : 05 Stycznia 2008, 15:38:02
czytać czytamy, ale niestety nigdy nie próbowałem robić kampanii, i chyba nie tylko ja.
8  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Wszystkie najdziwniejsze pytania na temat Heroes V : 05 Stycznia 2008, 15:27:50
a działają ci jakiekolwiek kody? i w podstawce czy w kuźni bo jest drobna różnica, jak poszperasz trochę na forum zauważysz że w kuźni trzeba parę plików pokopiować w odpowiednie miejsce zanim to zacznie działać
9  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najsłabszy/najgorszy oraz najlepszy/najsilniejszy Zamek : 05 Stycznia 2008, 10:57:25
jeśli chodzi o sam zamek to rzeczywiście przystań zostawia pozostałe trochę w tyle, dwie jednostki strzelające całkiem łatwo osiągalne, piechota chroniąca innych przed częściąostrzału wroga, genialna kawaleria, wskrzeszenie pod ręką w postaci archaniołów (no i magia światła pasuje do bohaterów) a prawie bezużyteczne jednostki 1szego poziomu można zostawić w zamku żeby robiły kasę. Do tego gryfy mogące nieźle namieszać jeśli dobrze trafią z pikowaniem i stajnie na życzenie.
Ale jak już doliczyć bohaterów - dobrze rozwinięty sylvanin albo infernal (zwłaszcza z ich najlepszym skillem) sprawdza się równie dobrze jeśli nie lepiej. Strzały ze szczęśliwym ciosem od łowczych i druidów, dodatkowe wojsko na mapie jak inferno wywali bramę (a maksymalna zdolność w tejże jest czymś taktycznie genialnym) i rycerzyki nagle zaczynają mieć problem.
10  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najlepszy rodzaj magii ? : 03 Stycznia 2008, 21:09:24
A ja waham się między magią mroku i światła, podstawowe dwa powody: wskrzeszenie i oślepienie. Czary zadające obrażenia zdają się nie wzrastać w siłę prz pewnej mocy bohatera, za to te dwa są genialną pomocą taktyczną, zwłaszcza w kampanijnych misjach gdzie nie ma się miast. utrzymanie się bez strat to podstawa, a wyeliminowanie silnej jednostki na parę tur też swoje robi.
11  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Wszystkie najdziwniejsze pytania na temat Heroes V : 02 Stycznia 2008, 12:44:15
Przejrzałem sobie katalog z muzyką w herosach i o dziwo te *.ogg da sięodtworzyć winampem, ale jednego nie mogłem znaleźć - muzyki do zaśnieżonego terenu. Może coś przeoczyłem, może jest jakoś bardziej ukryta, może ktoś z was wie gdzie (i w ogóle czy) ona jest?
12  Heroes V / Kampania I Królowa / Odp: Kampania 1 misja 4: Pułapka : 31 Grudnia 2007, 14:50:49
bo przejść trzeba w zasadzie nie przez most ale obok niego, a do tego przydaje się jeszcze widzieć gdzie się chce wylądować (mapa tam powinna być odkryta żebyś był w stanie kliknąć gdzieś na brzegu)
13  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Wszystkie najdziwniejsze pytania na temat Heroes V : 29 Grudnia 2007, 15:25:55
balista z 3 strzałami już kosi całkiem nieźle

JAk myślicie, opłaca się próbować czarnoksiężnikiem dojść do umiejki "gniew żywiołów" (na skillwheelu to to w samym środku)? Bo awansuję uparcie bohaterkę w 2 kampanii Kuźni w tym kierunku, ale teraz odnoszę wrażenie że czegoś jej brakuje (głównie magii powyżej 2giego poziomu) tylko gdybym po drodze dał jej jakąś szkołę magii to już zabrakłoby miejsca na umiejki potrzebne do "gniewu".
14  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Problem : 29 Grudnia 2007, 15:12:38
generalnie patche robi się po coś, między innymi właśnie żeby nie natrafiać na takie problemy. Jeśli grasz w zasadzie tylko w dodatek to powinien wystarczyć patch tylko do niego.
Choć jeśli twierdzisz że wcześniej wszystko grało to radziłbm też popatrzeć w jakim stanie jest twój cały komputer, wirusy, defrag, takie tam.
15  Inne gry / On-Line / Odp: Travian : 28 Grudnia 2007, 19:00:53
jakiś kolejny klon ogame czy raczej coś bardzier turowego pokroju Knights of DArkness?
Strony: [1] 2 3 4 5




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.027 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry