Haha.. i burknąłem. No dobra, przejdźmy do tematu. Ogólnie, najbardziej, perspektywicznie, analitycznie rzecz ujmując to podobają mi się trzy umiejętności. Nie powiem wam, jakie
Nie no to taki żarcik, aby was trochę wytrenować z reakcją.
1. Mądrość- chyba każdy wie, ze Mądrość to jedna z najbardziej docenianych umiejętności w grze. Gdyby nie mielibyśmy jej z początku, grając bohaterem magicznym, zapewne próbowalibyśmy jak najszybciej zdobyć ten talent. Wiadomo, bez niego nie zapoznamy się z czarami 3, 4 i 5 poziomu gildii magów. W dodatku, jeśli gram wojownikiem i nie mam mądrości, to czuję się tak jakby brakowało mu 5 klepki. Ale, cóż, to tylko i wyłącznie moje obsesje...
2. Logistyka- dobra, przeżyj jeszcze jeden mój rozpisek. Logistyka to bardzo, ale to bardzo przydatna umiejętność, dzięki której możemy zdobyć 2 razy więcej pól ruchu. Niestety, aby w pełni mogła pracować, potrzeba nam Znajdowania Drogi, aby po trudnym dla nas terenie nie otrzymywali dodatkowych kar do ruchu. Oczywiście, logistyka jest czasami odkładana na bok, ponieważ wiele niedoświadczonych graczy Heroes III, używa kodów, szczególnie takiego przydatnego jak nieskończony limit ruchu. No i wtedy, wiadomo, logistyka nam nie potrzebna.
3. Dyplomacja- dyplomacja jest bardzo przydatną umiejętnością w I i III fazie gry. Na samym początku przydadzą nam się dodatkowe jednostki, które z dyplomacja okażą się być tak jakby darmowe. W III fazie gry- czyli kiedy już posiadamy wielka armie, gnamy na każdego wroga, a szczególnie na neutralne jednostki, które bojąc się naszej armii, uciekają, lub przyłączają się do naszego wojska po tańszych kosztach. Wiadomo, każda jednostka jest na wagę złota i w razie potrzeba mamy kilka dodatkowych Mięs Armatnich.