Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Drukuj
Klasy (Czytany 2575 razy)
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« : 02 Maja 2008, 10:44:55 »
Wojownik: Noszą najczęściej lekkie nie krępujące pancerze które
nie ograniczają ich ruchów. Potrafią do perfekcji opanować sztukę
wyprowadzania ciosów jednym lub dwoma lekkimi ostrzami. Jeśli dodać do
tego możliwość ukrywania się i ataku z zaskoczenia powstaje wyjątkowo
niebezpieczny wojownik z zadatkami na skrytobójcę.
Atuty Klasowe:
+2 do zwinności
+2 do zręczności
+1 do siły
+1 do walki lekkim uzbrojeniem

Zbrojny: Używają często różnego rodzaju broni jednoręcznych,
wspomagając się tarczą lub używając wielkich dwuręcznych mieczy.
Wyznają zasadę że dobry pancerz potrafi obronić wiele lepiej niż uniki i
prędkość, dlatego też noszą ciężkie pancerze które częściowo
krępują im ruchy. Zbrojni dążą do równowagi pomiędzy duchem a siłą fizyczną 
dlatego często zostają paladynami.
Atuty Klasowe:
+2 do siły
+2 do wytrzymałości
+1 do zręczności
+1 do walki ciężkim uzbrojeniem

Strażnik: Strażnicy uważają że nic nie da im takiej przewagi nad
wrogiem jak tężyzna fizyczna i ciężkie uzbrojenie dlatego też używają
olbrzymich młotów, halabard, kafarów i innych tego typu broni. Niezwykle ciężkie
zbroje które noszą bardzo ich spowalniają, ale dają też niezwykłą ochrone przed atakami fizycznymi.
Atuty Klasowe:
+3 do siły
+2 do wytrzymałości
+1 do walki bronią drzewcową

Strzelec: Strzelcy specjalizują się w każdym rodzaju broni
dystansowej począwszy od zwykłych proc, a na niszczycielskich łukach i
kuszach kończąc. Strzelcy najczęściej nie używają pancerzy jeśli już to tylko jego fragmentów.
Atuty Klasowe:
+2 do percepcji
+2 do zwinności
+1 do zręczności
+1 do używania broni dystansowej

Elementalista: Elementaliści specjalizują się w używaniu magii
żywiołów. Do wspomagania swoich umiejętności korzystają z potężnych
bereł oraz szat wykonanych ze specjalnego materiału. Magowie żywiołów
mogą po obraniu odpowiedniej drogi zostać magami energi.
Atuty Klasowe:
+2 do inteligencji
+2 do mądrości
+1 do zręczności
+1 do magii żywiołów
+5 punktów many na poziom

Czarnoksiężnik:
Czarnoksiężnicy to wszelkiego rodzaju
demonolodzy, nekromanci i magowie śmierci. W walce korzystają z potężnej
magii zniszczenia i ciemności. Potrafią także przejąć kontrole nad
umysłami wrogów, każąc im wykonywać rzeczy niezgodne z ich wolą.
Atuty Klasowe:
+2 do inteligencji
+2 do mądrości
+1 do zręczności
+1 do czarnej magii
+5 punktów many na poziom

Kapłan: Szkolony w uzdrawianiu i wspomaganiu czarami swoich
sojuszników. Używają wielu zaklęć z zakresu magii światła. Po
odpowiednim treningu mogą zostać magami światła lub Inkwizytorami.
Atuty Klasowe:
+2 do inteligencji
+2 do mądrości
+1 do zręczności
+1 do magii światła
+5 punktów many na poziom

Druid: Druidami zostają najczęściej ci magowie którym obcowanie z
naturą nie jest obce. Właśnie na naturze skupia się ich cała magia.
Mogą przyzwać do pomocy leśne zwierzęta lub rośliny. Sami szkoląc się w
Likantropi mogą zmienić się w wilkołaka.
Atuty klasowe:
+2 do inteligencji
+2 do mądrości
+1 do zręczności
+1 do magii natury
+5 punktów many na poziom


« Ostatnia zmiana: 31 Lipca 2008, 15:06:36 wysłane przez Kolcz » IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Strony: [1]    Do góry Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.037 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry