Sołtys Anduiny
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 533
Multikonto Martina
|
|
« : 02 Maja 2008, 10:44:55 » |
|
Wojownik: Noszą najczęściej lekkie nie krępujące pancerze które nie ograniczają ich ruchów. Potrafią do perfekcji opanować sztukę wyprowadzania ciosów jednym lub dwoma lekkimi ostrzami. Jeśli dodać do tego możliwość ukrywania się i ataku z zaskoczenia powstaje wyjątkowo niebezpieczny wojownik z zadatkami na skrytobójcę. Atuty Klasowe: +2 do zwinności +2 do zręczności +1 do siły +1 do walki lekkim uzbrojeniem
Zbrojny: Używają często różnego rodzaju broni jednoręcznych, wspomagając się tarczą lub używając wielkich dwuręcznych mieczy. Wyznają zasadę że dobry pancerz potrafi obronić wiele lepiej niż uniki i prędkość, dlatego też noszą ciężkie pancerze które częściowo krępują im ruchy. Zbrojni dążą do równowagi pomiędzy duchem a siłą fizyczną dlatego często zostają paladynami. Atuty Klasowe: +2 do siły +2 do wytrzymałości +1 do zręczności +1 do walki ciężkim uzbrojeniem
Strażnik: Strażnicy uważają że nic nie da im takiej przewagi nad wrogiem jak tężyzna fizyczna i ciężkie uzbrojenie dlatego też używają olbrzymich młotów, halabard, kafarów i innych tego typu broni. Niezwykle ciężkie zbroje które noszą bardzo ich spowalniają, ale dają też niezwykłą ochrone przed atakami fizycznymi. Atuty Klasowe: +3 do siły +2 do wytrzymałości +1 do walki bronią drzewcową
Strzelec: Strzelcy specjalizują się w każdym rodzaju broni dystansowej począwszy od zwykłych proc, a na niszczycielskich łukach i kuszach kończąc. Strzelcy najczęściej nie używają pancerzy jeśli już to tylko jego fragmentów. Atuty Klasowe: +2 do percepcji +2 do zwinności +1 do zręczności +1 do używania broni dystansowej
Elementalista: Elementaliści specjalizują się w używaniu magii żywiołów. Do wspomagania swoich umiejętności korzystają z potężnych bereł oraz szat wykonanych ze specjalnego materiału. Magowie żywiołów mogą po obraniu odpowiedniej drogi zostać magami energi. Atuty Klasowe: +2 do inteligencji +2 do mądrości +1 do zręczności +1 do magii żywiołów +5 punktów many na poziom
Czarnoksiężnik: Czarnoksiężnicy to wszelkiego rodzaju demonolodzy, nekromanci i magowie śmierci. W walce korzystają z potężnej magii zniszczenia i ciemności. Potrafią także przejąć kontrole nad umysłami wrogów, każąc im wykonywać rzeczy niezgodne z ich wolą. Atuty Klasowe: +2 do inteligencji +2 do mądrości +1 do zręczności +1 do czarnej magii +5 punktów many na poziom
Kapłan: Szkolony w uzdrawianiu i wspomaganiu czarami swoich sojuszników. Używają wielu zaklęć z zakresu magii światła. Po odpowiednim treningu mogą zostać magami światła lub Inkwizytorami. Atuty Klasowe: +2 do inteligencji +2 do mądrości +1 do zręczności +1 do magii światła +5 punktów many na poziom
Druid: Druidami zostają najczęściej ci magowie którym obcowanie z naturą nie jest obce. Właśnie na naturze skupia się ich cała magia. Mogą przyzwać do pomocy leśne zwierzęta lub rośliny. Sami szkoląc się w Likantropi mogą zmienić się w wilkołaka. Atuty klasowe: +2 do inteligencji +2 do mądrości +1 do zręczności +1 do magii natury +5 punktów many na poziom
|