Astronomicum
Miasto Dobre
Muzyka
Miasto
Dawn of War - Space Marines Theme
https://www.youtube.com/watch?v=BG42F-5AVOETeren Przestrzeń kosmiczna (szybciej w kosmosie)
Earth-2160-Soundtrack-UCS-Main-Theme-360p
https://www.youtube.com/watch?v=2iNup0A7YnwWalka
Mad Max: Fury Road OST - Brothers In Arms
https://www.youtube.com/watch?v=4sCXkpZsBRgOpis: Miasto kosmitów z poza Ziemi,
którzy chcą uwolnić Ziemian do Nieba
Filozofia: Miłość i Odpowiedzialność
Wierzchowiec: Tir dostawczy
po 10 levelu - UFO dostawczy
po 20 levelu - Okno wymiarów (komputer)
z lewitacją - Stacja orbitalna
z logistyką - Kwadrat informacyjny (telewizor)
statek: Latający lotniskowiec (może latać i pływać)
Magiczny: Dziennikarz -> po 10 levelu Pogodyn -> po 20 levelu Scenarzysta
Zrównoważony: Dostawca -> Firmista
Niemagiczny: Senator kosmosu -> Władca kosmosu
W polu: Zielony latarnik -> Strażnik kosmosu
Umiejętności:
Frakcyjna: Idealizm - Nie działają przejmowanie
w ilości 1 % oddziału z astronomicum na level, powyżej 100 % mogą
się nie przejmować odziały z innych frakcji,
przy 200 nie ma przejmowań, poza tym mamy ochronne przed
negatywną magią w ilości 0,5 % na level, przy 200
nie działa ręka śmierci
Magiczny: Dziennikarz - powoduje że słońce wychodzi nad
horyzont - mamy 1 % wskrzeszania na level, przy 101
levelu powiększa nam się z każdym dniem ilość oddziałów
-> po 10 levelu Pogodyn - powoduje zmiany ciśnienia
i wiatrów - utrudnia latanie owadzim istotą,
mają o 1 pkt. na level mniejszy ruch,
samoloty wroga mają o 0,5 pkt. mniejszy ruch.
Ciśnienie powoduje że nie działa
lewitacja i latanie jedn. morskich
-> po 20 levelu Scenarzysta
Może zmienić w zabawkę każdego potwora w
ilości 1 % na level, każdy level
powyżej 100 levelu daję nam doświadczenie równe
utracie 1 % oddziału potworów
Zrównoważony: Dostawca - zwiększa o
4 % dostawy zasobów z hurtowni i kopalni
-> Firmista - zwiększa ilość gotówki
o 10 % na level
Niemagiczny: Senator kosmosu -
dobre decyzję - możemy skupować
z targu surowce po tańszych cenach
o 0,5 % na level
-> Władca kosmosu -
Rekrutacja jedn. humanoidalnych i
maszyn zwiększ się o 8 % na level
W polu: Zielona latarnia -
broń się nie psuje i zadaję o 6 %
większe obrażenia
-> Strażnik kosmosu -
Pancerz broni lepiej o 4 pkt.
obrony na level
Bohaterowie
Małżonkowie i są to rasy rady Oriona:
Mamy parę na polu walki lub w ikonie
(para to kobieta i mężczyzna)
Kobieta jest odporna na zagrzybienie i rękę śmierci,
Mężczyzna jest odporny na rękę śmierci i zagrzybienie dodaje mu życie
(nie traci pkt. życia)
Lisze - Jednostki mają właściwości nieumarłych, nekromancja wroga z każdym levelem
Mroczne elfy - Jednostki mają niewidzialność, liczba tur równa levelowi
Elfy Symbiotyczne - Jednostki mają właściwości goblinów chaosu z corruptora,
z każdym levelem orkizacja spada
Inkuby - Jednstki mają właściwości demonów, z każdym levelem demonizacja spada
Elfy Światła - Wszystkie jednostki humanoidalne mają właściwości
elfów światła (mogą rozgrywać symulacje meczy w ilości levelu bohatera)
Elfy florańskie - wszystkie jednostki są niezniszczalne w ilości
tur równej levelu bohatera
Morskie elfy - Wszystkie jednostki potrafią pływać i chodzić podwodą,
mogą też oddychać podwodą w ilości tur równej ilości levelu bohatera
Niezależne Golemy - Wszystkie jednostki mają właściwości maszyn,
i mogą być nadbudowane (czyli naprawa daję dodatkowe pkt. życia w ilości 7 pkt. życia na level bohatera)
Geniusze - Wszystkie jednostki mają właściwości żywiołaków, po
za tym mają nieskończoność życia na czar równy połowie levelu bohatera
Przodkowie - Wszystkie jednostki mają właściwości duchów, po za
tym nie można ich zaatakować przez ilość tur równy połowie levelu
bohatera
Śnieżne elfy (niebieskowłose) - Jednostki mają właściwości scalitowe - mają odporność na magię i na przebicie magiczne przez ilość tur równy levelowi bohatera
Laserowe elfy (czerwnoskóre) - Jednostki mają właściwości krwi laserowej - mają aurę ciepła wokół siebie która zmniejsza obrażenia o pół levelu bohatera (przy 201 levelu zamiast ataku ma stratę punktów życia u wroga)
Cytohumanoidy (jak ken i barbie) - Jednostki mają właściwości odporności
na zagrzybienie i rękę śmierci przez 2-krotność levela bohatera
Elfy troskliwe (różowe) - Jednostki mają odporność na zagrzybienie i
miłowanie na 2-krotność levelu bohatera (zamiast miłować mogą atakować lub włączyć obronę - przy tym obrona działa 2 razy bardziej)
Elfy jadowite (zielonowłose) - Jednostki mają właściwości przestrzeni niebiańskiej
- to znaczy że każde obrażenia od trucizn dają dodatkowe pkt. życia,
te dodatkowe pkt. życia wynoszą 4-krotność levelu bohatera
Bohaterowie kampanijni:
Praorion i Praorionka - Możemy rzucać czar odwrócenia tyle razy ile
mamy levelu, ponadto znikają jedn. przywoływanie - nieumarli
i żywiołaki
Minerva i Michael - Możemy rzucać czar wyrównania szans na
tyle tur ile mamy levelu, ponadto mamy coś jak większy egzorcyzm
- znikają demony i owadzie jednostki
Syriusz i Żona Syriusz (w biografii wyjaśniają że pozostała anonimowa)
- każda zwycięnska symulacja daję poza wygraną też level,
po za tym usuwa wrogowi duchowe i jedn. orkizowane
Pr. Lego i żona Pr. Lego (nie znamy imienia) -
Każda usunięta jednostka zwierzęca daje mu level (usuwa
jedn. zwierzęce), Zamienia pozostałych wrogów na lego (Lego
ma mniejsze parametry o 0,5 % na level)
Last (pod koniec dochodzi żona last'a)
- przed żoną daje jedn. nieatakowanie prze wroga w ilości
0,5 na level (po dojściu żony 1 na level)
po za tym usuwa jedn. morskie i maszyny (potwory morskie i maszyny
nie będą występować w roli zarażonych wirusem T).
God Arc i partner Arca (może być kobieta lub mężczyzna -
ma być odwrotna płeć do niego) - broń działa lepiej o 1 % na level,
czyli większe obrażenia i atak, po za tym wyłącza jedn.
roślinne i każde usunięte drzewo daje mu level,
jeśli zasadzi drzewo dostaję 2 levele,
ponadto można zauważyć że arc nie psuje się wierzchowiec
(chodzi pieszo)
Jednostki:
1. Obywatel - jeśli nie walczy zwiększa rekrutacje
jedn. humanoidalnych, dodatkowe dochody dla gracza,
modlitwa - czary dobroczynne działają lepiej,
czytanie gazet - może tym sposobem dodawać
mocy bohaterowi, cywil - wroga jedn. humanoidalna lub maszyna,
czy też żywiołak nie może go pokonać (musi być potwór
lub owad lub nieumarły, demon), zwiększa talent taktyczny -
można iść 20 % dalej, zwiększa parametry pojazdów o 1 % na każdego cywila
-> Federata - Zwiększa rekrutacje, dodatkowe dochody,
modlitwa, czytanie gazet, zwiększa talent taktyczny,
zwiększa parametry pojazdów, wybory - najsilniejszy
bohater zwiększa inicjatywę 2 razy bardziej,
komfort psychiczny - wszystkie niehumanoidalne
stworzenia zostają zamienione na ludzi (nikt
nas nie może pokonać, jeśli zostaniemy zaatakowani
przychodzą faceci w czerni i nam pstrykają
zapominaczem, liczba jedn. wraca do tej sprzed ataku),
jedn. żyje podobnie jak bohater niemagiczny,
tak długo jak jest armia
2. RoboCop - - Oko namiarowe szansa na zadanie od 0 do 80 % większych obrażeń,
atak laserowy - strzał w linii, atak plazmowy - strzał przechodzi przez
tarczę plazmową, podgląd zdarzeń (może wyszpiegować siły wroga),
Teflonowy pancerz - odp. na magię bez magii umysłu, wysuwana broń -
trudniejsze kradnięcie amunicji przez duchy, właściwości maszyny
-> Humacyborg - Oko namiarowe, atak laserowy, atak plazmowy, podgląd zdarzeń, teflonowy szkielet, odp. na magię (bez magii pozytywnej - można nią używać na nim), broń z magii (nie da się mu ukraść amunicji), właściwości pozytywne maszyny i żywego organizmu, Życie rodzinne - może żyć w rodzinie co powoduje wzrost 1 przywoływanych jednostek
na każdą 1 jedn. naszą, Pole ochronne, Umiejętność posługiwania się
dowolną bronią (broń zadaje większe obrażenia),
Opiekunka do dziecka - zamienia wrogie jedn. nie humanoidalne w zabawki pluszowe (Plusz jest słabszy i podatny na spalenie), zamienia wrogie jedn. humanoidalne na lalki (laki są mniejsze niż humanoidu mają wiele mniej życia), Opieka nad dziećmi - nie ma plag w mieście (każda jedn. dochodzi do dorosłości), Dokarmianie - Jednostki mają zawsze morale i szczęście na + 1
-> Nauczycielka dzieci - zamienia wrogie jedn. nie humanoidalne w zabawki pluszowe, zamienia wrogie jedn. humanoidalne na lalki, Wrogie zabawki i lalki nie mogą się ruszyć, Opieka nad dziećmi, Dokarmianie,
nauczanie dzieci - jednostki mają mniejsze obrażenia, czytanie dziecią -
za każdy dzień w szkole (czyli 5 dni na 7) dostajemy 1 punkt mocy,
Nauka czarów mugoli (możemy codzienne rzucić kilka czarów które dla ludzi są zwykłymi czynnościami życiowymi - nie czarami, ilość czarów równa ilości oddziałów w armii)
3. Egzoszkieleton - Maszyna, Wyczuwa ruchy człowieka w środku - (do podstawy pkt. dodają się pkt. najlepszego bohatera, Atak strzelecki, atak nożem - szansa na efekt przebicia, pancerz - można naprawiać, po naprawie traci 1 pkt. z ataku, obrony i obrażeń, atak rakietą - może atakować latające jedn.
-> Goliat - Maszyna, poprawia ruchy człowieka (do podstawy pkt.
dodaje się pkt. 2 najlepszych bohaterów), atak strzelecki - laserem
bądź pistoletem maszynowym, atak nożem, pancerz hartujący się
(nie traci pkt. za naprawę), atak włócznią (przechodzi przez pola ochronne)
Aurora - Maszyna, Rodzi dzieci (po 7 dniach od wstąpienia do
armii jest jej 2 razy więcej), Sterowanie bronią - może odbić atak strzelecki, Dyskretny atak - Nie widać jak zabija (odziały mają lepszą inicjatywę jak jest w armii), Dobry wzrok - Nie ma potrąceń za odległość, Warstwa samoczyszcząca się - odporna na pasożyty, rękę śmierci, nekromacnję, demonizację i orkizację,
Aura zdrowia - wszystkie jedn. obok mają regenerację 50 % (a ona sama 100 %), Wykształcenie - po wstąpieniu do armii zwiększa moc bohatera
Błogosławiona - odporna na magię śmierci i na negatywną magiem natury (zagrzybienie)
-> Matka boska - Żywiołak z właściwościami maszyn (ma pozytywne właściwości maszyn i żywiołaków), Rodzi dzieci (jeśli stracimy jakąś jedn. z oddziału ta ją urodzi), Boska pomoc - nie da się do niej strzelać (trzeba dziabnąć siekierą lub innym atakiem bezpośrednim), Moc Sanktuarium (nie można jej pierwszy zaatakować, dopiero po ataku przez nią można atakować), Niewidzialny atak (jednostki przy niej mają lepszą inicjatywę i szybkość), Wyrocznia matrixu (może bez potrąceń atakować każdą jedn. na polu bitwy, po za tym przepowiada co należy zrobić - mamy wyświetlone która jedn. nasza zadaję najwięcej obrażeń jedn. wroga), Z czystego światła - odporna na przejmowanie przez wroga (w tym też dyplomancje), Cuda - może leczyć obszarowo regeneracją (100 %) oraz wskrzesza 1 % na level najsilniejszego bohatera nasze jednostki (powyżej 100 % okazuje się że doszli do nas nowi rekruci), Mądra pani - zwiększa moc bohatera 2 razy lepiej niż aurora, Przebłogosławiona - odporna na magię śmierci, magię negatywną natury i umysłu oraz zawsze największe obrażenia, Tworzenie źródeł wody - zwiększa wiedzeębohatera (czyli pkt. many), Obecność jezusa - ma małego jezuska
który może wchodzić wszystkich którzy jeszcze nie widzą (oczami)
w ten sposób szpieguje dla armii, i może przejąc wrogą jedn.
humanoidalną w liczbie jezusów (czyli tyle ile jest matek boskich),
Postać obrazu - w tej postaci może spać (za cene tury może się
pozbyć negatywnych czarów z przebicia magicznego)
Atak boskim światłem (zadaje obrażenia od światła wszystkim
jednostką wroga, ubity wróg idzie spać potem elfy wydzierają
duszę (żeby nie wrócił po walce)
4. Sylvański elf - Pulsarowe wnętrze (jest zbyt ciężki
żeby go podnieść, może ustać na nogach po uderzeniu - każdy
atak na niego kończy się minusowymi pkt. szczęścia wroga w
ilości odzdiału elfów), Miecz z elfiej stali - (odkrywa
wokół nas niewidzialne jednostki, wyciąga duszę -
zabity wróg nie może się wskrzeszać), Honorowy
pojedynek - może wyzwać jednego na walkę bohatera wroga
(bohater taki ma losową szansę że przeżyję -
jeśli zginie nie będzie go walce - wróci po walce
lub nie wróci jeśli my wygramy),
Duch natury - Jedn. roślinne zadają mniejsze
obrażenia, odporny na negatywną magię natury
-> Elf światła - Z szkła magicznego (wewnetrza
czarna dziura uniemożliwia podniesienie lub
rozszarpanie, lub śmierć od ciśnienia,
może rzucać wszystkie czary magiczne z wyjątkiem
negatywnych, może negatywne magii światła, dopóki
stoi na lądzie i nie atakuje nie można go pokonać),
Miecz z staltu (odkrywa niewidzialne jedn.
uniemożliwia wskrzeszenie, regeneruję - jeśli
się zepsuje po 1 turze się naprawi),
Pokojowy Pojedynek - Możemy wyzwać wrogą armię
(w czasie wyzwania nasz odział stanie do
walki z najlepszym bohaterem wroga, jeśli
wygramy wróg traci armię, a jego bohaterzy
giną lub odchodzą do jego miasta jeśli ma je),
Duch Światła - (roślinne jedn. i jedn. ludzkie
nie będące orkami, nieumarłymi lub demonami
słabiej atakują, odporny na negatywną
magię natury), Pierścionek od żony/męża (Wszystkie jedn.
astronomicum mają większe 2 razy parametry, ściąga
rodzinne - zwiększona rekrutacja jedn. o losową liczbę)
Posiadanie dzieci - Jeśli mamy miasto
to jedn. ma kilka razy większe parametry - liczba jest
losowa gdyż zależy od uczuć w rodzinnie,
po za tym robi prezenty - głód jest losowo kilka razy
słabszy), Spowalnianie czasu - Może spowalniać czas gdy walczy (wróg nie ma odporności na kontratak, 1 atakuje, ma maksymalne
obrażenia, może pozbawić przeciwnika wsparcia broni),
rządzi magią (odporny na rękę śmierci i inne negatywne czary),
Można go naprawić jeśli ma się kryształy,
Może nawigować pojazdy - nasz wierzchowiec ma losowo
kilka razy większy ruch
-> Wolny elf (człowiek) - Z matrycy przestrzeni (program
powoduje że jest nie do podniesienia lub
rozszarpania, lub śmierci od ciśnienia,
może rzucać wszystkie czary magiczne, bez ręki śmierci i
zagrzybienia oraz pozostałych kilku które łamią
przykazania boże z wyjątkiem nie zabijaj, dopóki
stoi na lądzie i nie atakuje nie można go pokonać),
Paralizator (odkrywa niewidzialne jedn.
uniemożliwia wskrzeszenie, broń z czarów nie
psuję się, powoduje że wróg traci przytomność po czym wyziewa dusze),
Pojedynek Symulacyjny - Możemy wyzwać wrogą armię
na symulację (w czasie wyzwania nasze 1 do 11 najlepszych
oddziałów stanie do walki z najlepszymi tyle samymi oddziałami wroga,
jeśli wygramy wróg traci armię, a jego bohaterzy
giną, walka to symulacja możemy sami ją przeprowadzić
lub żeby komputer to robił, symulacja polega na tym
że walczymy dopóki któryś z oddziałów nie dotknie najsilniejszego
oddziału przeciwnika wtedy jest 1 : 0 dla nas, wynik
zależy od liczby pkt. po 90 turach),
Duch Człowieka - (roślinne jedn. i jedn. ludzkie słabiej
atakują, odporny na negatywną magię natury i umysłu),
Pierścionek od żony/męża (Wszystkie jedn.
astronomicum mają większe 2 razy parametry, ściąga
rodzinne - zwiększona rekrutacja jedn. o losową liczbę)
Zwiedzanie okolicy - Może w czasie tury nocnej zwiedzać
okolicę wraz z rodzinną - z wyjątkiem walki z
nexus lub glacier (mamy dodatkową gotówkę i
targ daje taniej zasoby i artefakty)
Posiadanie dzieci - Jeśli mamy miasto
to jedn. ma kilka razy większe parametry - liczba jest
losowa gdyż zależy od uczuć w rodzinnie,
po za tym robi prezenty - głód jest losowo kilka razy
słabszy), Stopnie w klasie (w szkole) - Bohaterowie Mogą mieć większą
moc o losową liczbę od 1 do 5
Zatrzymanie czasu lub cofnięcie - Może zatrzymać obraz gdy walczy (wróg nie ma odporności na kontratak, jedn. 1 atakuje, maksymalne obrażenia i wyłączenie inicjatywy - czasu na ruch), Cofanie czasu - Może cofnąć 1 turę wroga lub naszą, jeśli się pomyliliśmy, rządzi magią (wolna wola tylko pod wpływem hipnozy można go atakować negatywnymi czarami),
Można go regenerować jedzeniem lub kryształami,
Może nawigować pojazdy - nasz wierzchowiec ma losowo kilka razy większy ruch, Można wejść do wierzchowca wroga i zamienić go na nasz odział (siła tego oddziału będzie równa sile najsilniejszego bohatera w polu walki)
-> Kosmiczny elf - Z matrycy kosmosu (program
powoduje że jest odporny na wiatr, rozszarpania,
lub śmierci od ciśnienia, może rzucać wszystkie czary magiczne, bez ręki śmierci i zagrzybienia oraz pozostałych kilku które łamią
przykazania boże z wyjątkiem nie zabijaj, zamiast ręki śmierci
może wyciągnąć z jaja broń, zamiast zagrzybienia może zwiększać
wielkość piersi u kobiet (rzucanie utraty tury wrogowi), u mężczyzn zatrzymanie matrixa (może dać wrogowi utratę broni magicznej wróg może się bić tylko odnóżami), dopóki stoi na lądzie i nie atakuje nie można go pokonać), Paralizator (odkrywa niewidzialne jedn.,
broń z czarów nie psuję się i nie można jej stracić,
powoduje że wróg traci przytomność po czym wyziewa dusze, u dusz humanoidów lądują w mieście naszym jako jedn. humanoidalna czyli 4 poziomu), Odwołanie pojedynku - Możemy odwołać pojedynek tak długo
aż uznamy że wygramy (oczywiście lepiej dobrze ocenić czy się
ma szansę), Duch Kosmity - (roślinne jedn., jedn. ludzkie i
żywiołaki słabiej atakują, odporny na negatywną magię natury, umysłu
i śmierci), Pierścionek od żony/męża (Wszystkie jedn.
astronomicum mają większe 2 razy parametry, ściąga
rodzinne - zwiększona rekrutacja jedn. o losową liczbę)
Zwiedzanie okolicy - Może w czasie tury nocnej zwiedzać
okolicę wraz z rodzinną (mamy dodatkową gotówkę i
targ daje taniej zasoby i artefakty)
Posiadanie dzieci - Jeśli mamy miasto
to jedn. ma kilka razy większe parametry - liczba jest
losowa gdyż zależy od uczuć w rodzinnie,
po za tym robi prezenty - głód jest losowo kilka razy
słabszy), Stopnie w klasie (w szkole) - Bohaterowie Mogą mieć większą
moc o losową liczbę od 1 do 15, Sprawiedliwość - Z liczby kosztów
pensji wszystkich naszych jedn. humanoidlanych oblicza
się średnią płace, średnia płaca decyduje jakie dodatkowe
morale ma odział kosmicznych elfów (przejmują się naszym utrzymaniem)
Zatrzymanie czasu lub cofnięcie - Może zatrzymać obraz gdy walczy (wróg nie ma odporności na kontratak, jedn. 1 atakuje, maksymalne obrażenia i wyłączenie inicjatywy - czasu na ruch, omijanie czasu - może się teleportować w dowolne miejsce na polu bitwy), Cofanie czasu - Może cofnąć 1 turę wroga lub naszą, jeśli się pomyliliśmy lub dać na początek walki jeśli to klapa (nie trzeba czekać aż się załaduję save), rządzi magią i umysłem (nie można go atakować negatywnymi czarami), Pierwsza pomoc (może wskrzeszać trochę jednostek), Można go regenerować pkt. magii (czyli też na polu bitwy), Może nawigować pojazdy - nasz wierzchowiec ma losowo kilka razy większy ruch
i ma zdolność coś jak wrota wymiarów, Można wejść do wierzchowca wroga i zamienić go na nasz odział (siła tego oddziału będzie równa sile
najsilniejszego bohatera w polu walki), Rekonwalescencja - Wskrzeszane przez nas jednostki lądują najpierw w szpitalu, a później w armii (na czas
szpitala, nie funkcjonuje czas więc wciągu jednej tury odzyskujemy armię, mamy przy tym wybór do armii lub do wybranego miasta na liczbę odwrotną do największego levelu naszej armi - czyli 30 na 1 levelu i 3 dni na 10 levelu na wyzdrowienie - jedn. zdrowa jest na następną walkę odporna na ujemne pkt. parametrów zrobione przez wroga - dobre przed ważną walką)
5. Emisariusz boga - przychodzi na pomoc w katastrofach i pożarach (odziały utracone w oblężeniu miasta wracają do nas w innym mieście), powstrzymuje magię ognia, pomoc przy naprawianiu kabli - energia nie może spać poniżej 1 pkt. (czyli zawsze wszystko działa), straż nad grobem jezusa (magia kultu działa kilka razy lepiej), Dobra jednostka - jednostki pod pozytywnym czarem nie mogą mu nic zrobić
-> lewitujący emisariusz boga - lewituję (plecakiem rakietowym),
przychodzi z pomocą, powstrzymuje magię ognia, trucizny i choroby,
pomoc przy naprawianiu kabli, straż nad grobem jezusa, asystowanie
przy pamiątkowej drodze krzyżowej (zmniejsza
liczbę znekromatyzowanych i demonizowanych), promienie kamiennej skóry (powstrzymuje trzęsienie ziemi, można odbudować za cenę tury bramę lub wieżyczkę murów miasta), dobra jednostka, atak gaśnicą - zwiększone obrażenia demonom, można gasić maszyny (za cenę tury ratujemy je przed wybuchem amunicji), pierwsza pomoc - może regenerować jednostkę za cenę tury
Statek-meteor - Maszyna, Lewituje, Pancerz litinium (regeneracja 100 %), Broń dźwiękowa (atak dookoła), broń elektryczna (skuteczniejsza na
żywiolaki), broń rakietowa (na cele w powietrzu),
broń laserowa (na cele podwodą i w kosmosie), broń jonowa (wyłącza maszyny)
-> Kosmiczne jajo - Maszyna, Lewituję, Pancerz litinium, broń dźwiękowa, broń elektryczna, broń rakietowa, broń laserowa, broń jonowa, broń plazmowa - przechodzi przez tarczę plazmową, niewidzialność (wygląda jak meteor), przenosi jednostki (może przenieść odział za mury miasta)
Robot Apollo - Maszyna, Lewituje, Naprawia maszyny, rzut tarczy dyfrakcyjnej (tarcza mocy chroni jedn.), Impuls jonowy - powoduje że przez kilka tur obrażenia wrogiej jednostki dla nas zamieniają się w obrażenia dla niej, Asymilcja - może przejmować wrogie maszyny, rzucanie niewidzialności, rezonator - powoduje psucie się amunicji (wróg nie może strzelać), Sztorm antymaterii - daje obrażenia jedn. w powietrzu
lub
Medyk komputerowy - dobry - nie da się go atakować, naprawa życia - leczy z chorób i dodaje pkt. życia (jak przy regeneracji 200 %), przyklejanie broni - broń nie wypada i się nie psuję (nie mamy potrąceń za odległość), nano wirus - zabija jedn. mechaniczne i owadzie dookoła
jednostki, Kwarantanna - powoduje że po rzuceniu choroby na jedn.
więcej jedn. naszych nie może otrzymać osłabień za tan czar, rzucanie
aury światła - powoduje że demony, orki i nieumarli nie mogą atakować
bezpośrednio naszą jedn., naprawa komputera - może naprawiać komputer lub przez niego wierzchowca bohatera, Maseczka ochronna - chroni przed truciznami i chorobami (możemy z jej zrezygnować jeśli wróg ma przebicie)
Elf duchowy - Wnętrze z eternitu - odporny na przegrzanie - nie działa
na niego bronie energetyczne, postać widmowa - niewidzialny, i przenikają przez niego strzały z konwencjonalnej broni, prawość - dopóki nie atakuje nie można go zaatakować, Żłobek pana jezusa - daje dodatkowe dochody gotówki i złota, Odpuszczanie grzechów - jedn. po nim nie można atakować dopóki nie zaatakuje, Wierne kobiety - zwiększona rekrutacja w mieście i odp. na negatywne czary umysłu, Parasol - odporność na wyczyszczenie prze wroga pozytywnych czarów, Naprawa duszy - zmienia Upiory i Dusze czyśćcowe na Przodków, Ceremonia pogrzebowa - powoduje
że po śmierci naszych żywych jedn. zostaje nam w ilości początkowej
liczby oddziału odział Przodków (za darmo) lub Elfów światła (jeśli zapłacimy za gregoriankę), Odporny na wrogie przejmowanie lub dyplomacje, Pozytywna jedn. - zwiększa parametry jedn. z dobrych miast, przy tym humanoidów (2 razy lepiej), i oddziałów kapłanów, bogów, świętych i przodków (4 razy lepiej), Odnawia duszę - uzupełnia pkt. życia i many jednostką naszym
6. Statek thor - Pojazd, Lewituję, Olbrzymi, Broń dźwiękowa (atak dookoła), broń piorunowa (dobra na jedn. latające), rzucanie rakiet młotowych - (mają szanse przebić pancerz, omijają pole ochronne), przywoływanie miasta (możemy za cenę nieruszania armii przeprowadzić nasze miasto do armii, armia może spać codziennie, powoduje to że
jesteśmy bardziej odporni na choroby i możemy od razu nowych rekrutów dołączyć do armii), odporny na ciśnienie - możemy nim nurkować i poruszać się w kosmosie, pancerz z lithinium (100 % regeneracja), rzucanie pulsaru (powoduje obrażenia na całej połowie przeciwnika)
-> Artyleria Atena - Pojazd, Lewituje, Olbrzymi, Broń dźwiękowa,
broń piorunowa, rzucanie rakiet młotowych, atak działem mrozowym -
może poza obrażeniami również jakby skamienieć jedn., przywołanie miasta, budowa energetycznych ogrodzeń (można zabudować miasto ogrodzeniem - wróg traci 1 turę na przebicie ogrodzenia - nie można przejść ogrodzenie czarem wrota wymiarów, więc unikamy głupiej sytuacji kiedy wróg portalem zabiera nam miasto), odporna na ciśnienie,
pancerz z lithinium, rzuca pulsar, forma oblężnicza - może
zmienić się w artylerie która rzuca bomby neutronowe (powodują
zniszczenie murów, bramy lub wieżyczek miasta wroga),
rzuca plazmę - daję to atak jak przy bombie atomowej (tyle że
energetyczny czyli niektórzy wrogowie są na to odporni),
po nadto można ją skierować do płaszcza ziemi - wtedy powstaje
w tym miejscu nowa kopalnia (losowo czego, z tym że rzadkie
zasoby mają 2 razy mniejsze szansę niż podstawowe, i nie
tworzy zasobów słupkowych - jedzenia, energii, gotówki)
Robot Zeus - Maszyna, Z teflonowego pancerza (odp. na magię),
działo plazmowe - przechodzi przez tarcze ochronne, działo
postmaszynowe - może tworzyć efekt przebicia na odległość,
Działo laserowe - zapala amunicję wroga, stingery - rakiety
które dają wielkie obrażenia jedn. latającym i lewitującym,
Oczy na całym ciele - odporny na oślepienie (z wyjątkiem
klejącego oślepienia pewnej jedn. z ulu), promienie gamma -
działo niszcząco bardziej na jedn. żywe
-> Robot Hyperion - Maszyna, pancerz z hydrominum -
substancji seledynowo-grantowej (odp. na magię
i przebicie magiczne oraz ciśnienie), Działo
plazmowe, dzidorpedy - może tworzyć efekt przebicia
nawet podwodą, Działo nświatła - 7 razy większy atak
niż laserowe (może niszczyć jedn. duchowe jeśli
nas zaatakowały - wcześniej się nie da), Oczy
chronione działem i grzałką termiczną - odp. na oślepienie (z wyjątkiem
śluzu jedn. ulu - śluz wyparowuję po 1 turze),
Promienie gamma - niszczy bardziej jedn. żywe,
Aura termiczna - może chodzić podwodą, lub na platformie kosmicznej
7. Statek Arka - Lewituje, Pojazd, może przewozić za mury miasta, broń impulsowa (wszystkie rakiety spadają), tarcza ochronna, przebijanie kosmosu i wody (nie zwalnia podwodą i w kosmosie), Ucieczka (może zabrać całą armię do najbliższego miasta, lub na krawędź mapy - jeśli miasta nie mamy)
- > Rajski Statek - Lewituje, Pojazd, przewozi za mury miasta, broń
impulsowa, tarcza ochronna, przebijanie kosmosu i wody, ucieczka,
rysomatory - produkuje z rysunków wielowymiarowe jedzenie (jedn.
i odział na statku nie głodują), Fala skamialna (może skamienieć
jednostki na połowie przeciwnika - uwaga nasze też - także po
skamienieniu można atakować), Pilot Geniusz - Pilot ma nieskończoność
życia czyli 14 mld pkt. (dopiero po jego pokonaniu można zniszczyć statek)
8. Gamma-statek - Widmowy (statek niewidzialny i z niematerii ducha
- może taranować duchy), Atak promieniem antymaterii - niszczy wszystko w linii, kula atymaterii - do niszczenia pojedynczego celu,
Pilot elf florański - Pilot jest niezniszczalny dopóki jest w pojeździe -
żywi się jego światłem (nie jest głodny), tarcza ochronna (daje odporność na kilka strzałów nawet najsilniejszą bronią energetyczną), widmowa budowa - może zginąć tylko od broni energetycznej (strzała przechodzi przez niego), Gammma aura - giną wszystkie wokoło jednostki żywe, nadaje się do przenoszenia za mury miasta jednostki komputerowe (w tym maszyny)
9. Człowiek-iluzja - Widmowy (niewidzialny - odporny na atak duchów),
widmowa budowa - może zginąć tylko od broni energetycznej, znikanie
- ma 50 % szans że broń energetyczna nie trafi, Lokaj - częstuje
sojusznika super drinkiem (regeneruje całą manę sojusznika),
Opary Mystmaterialne - regeneruje się po utracie pkt. życia z powodu
ataku energetycznego, Zesłanie ducha świętego - może zmieniać
jedn. humanoidalne w jedn. o właściwościach ducha człowieka
+ odporność na zagrzybienie
10. Bóg - Zna całą pozytywną magię, przyjmuje postać najsilniejszej
humanoidalnej jednostki - nie olbrzymiej, odporny na całą magię negatywną, Może uleczyć z demona - demon odchodzi i jest 50 % szans że zostanie naszym przodkiem (naszego gracza - 50 % gdyż bóg szanuje naszą wolną wolę), Znosi mikrowiatry statkom i aniołom (można latać),
Modlitwa na 12 tur zwiększa 2 razy wszystkie parametry,
Zaćmienie demoniczne - Jeśli bóg zginie (chociaż 1 z kilku) na
tyle ile zginęło bogów wróg traci dni - nie może się ruszyć
i nie działają wrota wymiarów i miejski portal przez liczbę
zabitych wrogów, Potem bóg wraca w mieście zaprzyjaźnionym do
życia - uwaga zdolność nie działa jeśli mamy dziennikarzy (to
znaczy wraca do miasta, a wróg nie ma miejskiego portalu
i wrót wymiarów, ale dzień wstaje), Przechodzi przez
mury miasta jak duch - można wysłać go żeby uwolnił nam
bohatera który poszedł do więzienia, lub może otworzyć
bramę miasta, wszystko umie - można za cenę straty
tury przejąć od wroga lub sojusznika jakąś umiejętność,
umiejętność będzie niszczyć lub pomagać do końca walki,
przy tym jeśli będzie pomagać to będzie 4 razy bazowej
pomocy tej umiejętności
Kampania
1 sc. Dostajemy 11 elfów wolnych (człowieków) i miasto
atronomicum.
I rozpoczynamy podbój mapy. Naszym zadaniem jest
rozegrać walkę symulacyjną po 1 razie z każdą jednostką
z mapy. Czyli wygrać z wszystkimi (około 1000 meczów).
Po tym stwierdzamy że symulacyjnie wygrał bóg (zakład
z demonem). Sponsorem jest Praorion i praorionka.
Trenerem jest Michael i Minerva.
Nie działają wtedy specjalności.
2 sc. Dostajemy planetę syriusz czyli kilka miast
astronomicum. Naszym zadaniem jest zebrać zasoby,
gotówkę i jedzenie dla ziemi, na najbliższą przyszłość
(ilość zależy od naszego levelu i mamy wyższy level
tym więcej trzeba zebrać). Okazuje się że robimy
to po to żeby ziemia nie była biedna aż do momentu
ataku wirusa T (wirus czeka na swoją turę
liczbę levelu bohatera czyli ok. od 50 do 200 lat).
Syriusz ogłasza składkę na ziemie, i musimy odwiedzić
inne planety, a na koniec przenieść wszystkie
zasoby na ziemie (przy tym możemy oddać ziemi najwyżej
połowę zasobów naszych - syriusz też się obłowił).
Ten sc. sponsoruje Praorion, i nadzoruję Syriusz (przywódca
Syriusza). W tym sc. pomaga nam również Praorion.
3 sc. Kosmici chcą zorganizować wyścig poprzez całą galaktykę.
W tym celu trzeba oczyścić drogę z potworów i bandytów.
W tym celu odział Syriusza rozpoczyna oczyszczenie.
Z demonów oczyścić ma nas Michael. W celu oczyszczenia
musimy przejść przez 31 planety każda z jednostkami
z innych frakcji niż nasza. Początkowa baza to świat
astronomicum (Syriusz). Pomaga nam Pr. Lego.
Pr. Lego zamienia wszystkie stwory po drodze w figury z
lego (tak są mniej groźne). W tym sc. pomaga nam
kosmici pod dowództwem God Arca (który
chcę odwiedzić to co stworzył - inne światy).
4 sc. Minęło 50 do 200 lat. Wirus zombii przedostał się
do zdrowych ludzi. Nasza armia ma uchronić Last'a
(ostatniego człowieka boga) przed śmiercią.
Last nie może wiedzieć o pomocy. Nasze jedn. muszą
być dla niego cały czas niewidzialne.
Dajemy mu jedzenie i oczyszczamy przejście z potworów.
Po drodzę Last z Jerozolimy prowadzony jest do
krajów arabskich (naszej bazy),
Potem idziemy pieszo last'em do Indii. Tam
dowiadujemy się że istnieje reinkarnacja (niebo
okazało się dla Last wróceniem do miasta jego
gracza). Reinkarnacja to możliwość stania się dzieckiem.
Tylko trzeba umrzeć, Last nie wie jak to zrobić
(umarł na krzyżu - nie wie więc jak umrzeć
reinkarnacyjnie). W tym celu idzie spytać
się buddystów. Idziemy do chin. W chinach
buddyści mówią że aby stać się dzieckiem trzeba
zapłacić duszą przodków. Ci mają od kosmitów
broń odmładzającą.
Ta broń zamienia w dziecko. Przodkowie
zaś go podrzucają kobietą chcącym dzieci.
Last mówi, a jest coś lepszego niż
reinkarnacja, mówią że lepiej być
Przodkiem. A jak to zrobić.
Oni mówią że jak umrzemy w przestrzeni
powietrznej to zmienimy się w przodka.
W innym wypadku potrzeba pomocy innych
przodków (bez niej zostaje dusza
czyśćcowa - nikt ich nie chcę,
lub upiór jeśli interesują się
nami złe miasta - umiemy zabijać lub
pięknie wyglądamy u kobiet). Last mówi że nie umie
latać. Na to Buddyści mówią że trzeba
iść w góry gdzieś na szczyt nad chmurami.
Last wybiera się w himalaje.
Kiedy dojdziemy do szczytu.
Słyszymy głos i tak pójdziesz do nieba,
na razie żyj w Japonii (Syriusz mówi).
Last wraca do buddystów i pyta się co to Japonia.
Ci mówią że to wyspy na wschodzie.
Więc Last wypływa na wyspy.
Po dopłynięciu ostaje i ma
żonę. Tam żyję aż do chin dostaje się
wirus T. Kosmici którzy cały czas
go obserwują. Ewakuują go z rodzinną.
Kiedy wirus dostaje się do Japonii.
Mamy utrzymać wyspę aż do końca ewakuacji.
Potem wygrywamy kampanię.
Epilog
Last pośród Sylvańskich elfów obserwuje
drzewo życia. Potem występuje w mediach
kosmitów. Jako przywódca Federacji.
Na koniec usypia jako starszy człowiek
i śni mu się sen o dzieciństwie.
Marzenie zepsute przez krwawą frakcję
zwaną sadohalem (znów jest jezusem).
Przechodzi do Jezusa i tak wygrywa kolejne
życie. Wraz z nim przechodzi Maria
córka Michaela i Minervy (tym razem
jednak w czymś dla niej zupełnie nowym
Marii matki Jezusa).
W tym samym czasie Arthas zabija swojego ojca.
Przez co zostaje Bogiem Ojcem (co zabijesz
jest twoje). Po utracie królestwa przybywają
po niego emisariusze żywiołów i zapraszają
do podbicia wszechświata (a przynajmniej
galaktyki). On mówi że najpierw musi znaleść
pewną czaszkę.
Jezus nie umarł ponownie gdyż anioły z miasta angeloum
zwane Plejaranami uratowali go przed śmiercią...