Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - wojtusownik
Strony: [1] 2 3
1  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Jednostki neutralne w H5 : 16 Września 2012, 14:19:13
Żywiołak ziemi jest strasznie słaby. Kiedyś pokonałem 200 takich (oddział neutralny) mając bohatera pierwszopoziomowego z jednym impem. Imp uciekał, a bohater atakował. To była NAJDŁUŻSZA bitwa w moim życiu.
2  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Brak równowagi podzczas gry przystanią. : 16 Września 2012, 14:03:06
Szkodnikowi można rozkazać kradzież many tyle razy na bitwę ile się chce, a czarami waliłem we wrogów jak w bęben.
3  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Brak równowagi podzczas gry przystanią. : 15 Września 2012, 16:32:10
Grałem akademią, bohaterem który zwiększa siłę magów co kilka poziomów. Rozwinąłem mrok, miałem hipnozę, rozkład, widmowe zastępy i kilka czarów osłabiających. W armii miałem (niestety ilości jednostek nie pamiętam):
-tytany
-arcymagów
-uwodzicielskie sukkubusy (zdobyłem miasto inferno przed bitwą)
-gremlinów sabotażystów
-szkodniki
-stalowe golemy

Udało mi się też zdobyć zamek taty, (jedyny zamek przystani na mapie) i tam też się broniłem przed fanatykami, w towarzystwie wież i murów. Ostatecznie przeżyło kilka szkodników z mojej armii.
4  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Brak równowagi podzczas gry przystanią. : 14 Września 2012, 16:51:39
Dziękuję za wszystkie rady. Udało mi się wygrać!
5  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Brak równowagi podzczas gry przystanią. : 23 Lipca 2012, 21:05:00
Jeśli podzielisz uwodzicielki na parę oddziałów, to w jednym będzie po 3 jednostki, a wtedy to one nawet hipnozy nie będa mogły użyć , w zależności ile byłoby fanatyków.  :P
Fanatyków jest zwykle 200/250 na początku bitwy.
6  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Brak równowagi podzczas gry przystanią. : 03 Lipca 2012, 13:33:13
Ewentualnie możesz też grać tak, jak twój tato. Wtedy umiejętności taktyczne o wszystkim zadecydują. ;)
Nie ma możliwości wyboru 2 razy takiego samego bohatera. Laszlo bardzo wspomaga fanatyków- bez niego nie są tacy silni. Jeśli bym grał tak samo jak tata, musiałbym mieć innego bohatera. Wtedy używanie samych fanatyków, jak u taty, było by nieskuteczne.
7  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Brak równowagi podzczas gry przystanią. : 26 Czerwca 2012, 18:27:06
Kokoju dzięki, wypróbóję. ;D
SpokoPL gram wszystkimi rasami na zmianę.
8  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Brak równowagi podzczas gry przystanią. : 26 Czerwca 2012, 17:41:53
Czasami używa mrocznych kapłanów, jednak nie sieją oni takich spustoszeń jak fanatycy. Balista też zwykle jest w jego armii, ale bez talentu machiny wojenne.
9  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Brak równowagi podzczas gry przystanią. : 26 Czerwca 2012, 17:17:20
Często na jednym komputerze gram z tatą w tryb hot seat.
Mój tata znalazł jednak niemal niezawodną taktykę gry.
Za każdym razem wybiera przystań, a jako bohatera Laszlo (dowódcę piechoty).
Później całe pieniądze inwestuje w fanatyków, łuczników, zamek i plac treningowy. Łuczników na placu zmienia w zbrojnych, ulepsza ich na fanatyków, zamek podwaja mu przyrost. W rezultacie tygodniowo przybywa mu niemal 50 fanatyków. Następnie wyrusza bohaterem w świat z samymi fanatykami. Laszlo awansuje, a armia staje się prawie niepokonana. W tym czasie miasto dalej się rozwija i ma zapewnioną ochronę reszty istot które nie idą do armii. Fanatycy z ok. 15 poziomowym Laszlo są niemal niepokonani. Dwie setki (wynik około 4-5 tygodni) są w stanie rozbić potężne wojska. Nieraz bywa że rzucając się na przeciwników (z 250 fanatykami) z poziomem zagrożenia śmiertelny traci 180 fanatyków i wygrywa(!). Czy możecie poradzić mi czym najlepiej walczyć z taką mocą? (Ci którzy mi nie wierzą mogą sprawdzić.)
10  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Co byś chciał/a zmienić w sobie? : 24 Czerwca 2012, 14:15:11
Chciałbym schudnąć, mieć większe poczucie humoru i przestać siedzieć tyle przed komputerem.
11  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Nonsensopedia o "hirołsach" : 12 Listopada 2011, 18:42:09
 :haha:  - to mówi samo za siebie.
12  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Żywiołaki w świecie Homm!? : 12 Listopada 2011, 18:21:47
Najfajniej wyglądał żywiołak ziemi z heroes 4. Nie wiem dlaczego, ale bardzo mi się podobał. Fajne też były z 2. Nie będę mówił który, bo wszystkie były takie same. Najgorzej wyglądają żywiołaki wody, powietrza i ognia z 5.
13  Heroes VI / Prolog / Odp: Prolog - zamknieta brama : 12 Listopada 2011, 18:01:45
Może musisz podbić miasto nieumarłych? Jest taki cel misji.
14  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Która część Heroesów jest najlepsza? : 10 Listopada 2011, 20:47:49
Ja lubię czwórkę za muzykę, bezpośredni udział bohatera w walce i przede wszystkim za to że jednostki mogą chodzić po mapie bez bohatera.
15  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Jak oceniasz poszczególną cześć Heroesów? : 10 Listopada 2011, 17:33:49
HOMM 1: Nie grałem, nie oceniam.
HOMM 2: Fajne, jak na starą grę to świetne 6/10
HOMM 3: Nie grałem, ocena- ?/?
HOMM 4: Moja ulubiona część, podoba mi się pomysł walki samego bohatera oraz to że jednostki same chodzą po mapie (bez bohatera) 9,5/10.
HOMM 5: Bardzo fajne, ciekawe, super grafika 8/10
HOMM 6: SUPER!! Najgorszy minus jaki dostrzegłem (nie gryźcie się ze mną, to tylko moje zdanie) to grafika, ale i tak ocena 9/10
Strony: [1] 2 3




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry