Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 [4]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Forge i technologia w fantasy. (Czytany 15961 razy)
Spromultis

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 223


Zobacz profil
« Odpowiedz #45 : 26 Lipca 2011, 18:04:30 »
Technologia i fantasy mogą być połączone, ale taki przypadek jak Forge to bardzo zły pomysł. Wiem, że to pasuje do M&M, ale jeśli już, to dodatek powinien wzbogacić każdą nację w grze o trochę technologii. Bo jedno miasto Sci-Fi i reszta fantasy to za duży kontrast.

Warhammer 40 000 z założenia jest taką mieszanką, więc tam to pasuje. W HoMM nie, poza tym nacja z technologią byłaby albo nielogiczna, albo miażdżyłaby wszystkie inne. Jakie szanse mają miecze i łuki w starciu z piłami i blasterami?

Co innego nacja steampunkowa jak właśnie Vinci, wtedy technologia nie byłaby aż tak górująca, to mogłoby przejść. Potrzebne jest też wyjaśnienie, jak nacja na poziomie średniowiecza lub podobnym radziłaby sobie z technologią, jak np. wszechobecna magia czy to, że dana rasa fizycznie jest tak mocna jak maszyny. Np. u mnie w Korialdzie gnomy są fizycznie bardzo słabą rasą i prawie w ogóle nie używają magii, co nadrabiają swoją technologią.

Także, fantasy ze sci-fi - tak, jeśli walczące nacje pozostaną równe. Forge - nie.


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #46 : 27 Lipca 2011, 18:07:29 »
Te kompromisy byłyby tu bez sensu : | Zarówno steampunk jak i rozbicie pomiędzy miasta to nie to o co chodzi (choć ta druga opcja jeszcze mogłaby mieć jakiś sens, jeśli dobrze rozwiązać, to nawet duży).
Autorzy Forge popełnili ten błąd że nie zwrócili uwagi na to, że Starożytni byli też potężnymi magami. Wrzucili w koncept wyłącznie technologię, a stylistyka całości mogłaby być znacznie lepsza, jeśliby w tą technikę wtrynić magiczne kryształy i tym podobne rzeczy, ogólnie zmienić ten styl.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Spromultis

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 223


Zobacz profil
« Odpowiedz #47 : 30 Lipca 2011, 13:32:21 »
Kompromisy nie są takie bez sensu. Po co robić grę kręcącą się wokół walki, skoro jedna strona powinna mieć miażdżącą przewagę nad innymi, jeśli się trzymać logiki? Co prawda zdarzało się, że nacja mniej rozwinięta podbijała bardziej rozwiniętą, ale to nie były aż takie różnice. Możnaby zrobić coś w stylu "Nacja z technologią vs reszta świata", ale z tego co wiem w Forge wszystkie "złe" nacje dorwały się do technologii.

I rzeczywiście, wielgaśny robot zasilany kryształami i pokryty święcącymi się znakami, to byłoby coś bardzo ciekawego. Co nadal nie oznacza, że jedna strona znacznie silniejsza od drugiej to dobry pomysł.


IP: Zapisane
Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #48 : 30 Lipca 2011, 16:12:53 »
Ja tam sie cieszę, bo o ile M&M dobrze z tym wszystkim wygląda, to HoMM nie. No chyba, że jakaś rasa steampunkowych gnomów/ gremlinów czy cos takiego. Ale nie cyborgi i to do tego jeszcze tak tandetne jak w Froge. Fabuła fabułą, ale robiąc to miasto chyb a nie nastawiali się na wysiłek większy, niż zrobienie jednego z miast w podstawce. Naga- czołg, phi...


IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #49 : 30 Lipca 2011, 20:31:36 »
I tak w AB doszło miasto które jest banowane na turniejach przez zbytnią potęgę więc nie rozumiem waszej reakcji xp


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #50 : 30 Lipca 2011, 20:49:14 »
A czy ja twierdzę, że wrota żywiołów są świetną frakcją? Nie przepadam za tym zamkiem, jednak jakbym miał wybierać to wybrałbym wrota (a może w sumie najlepiej nic).


IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #51 : 05 Sierpnia 2011, 19:56:10 »
Forge jak dla mnie jak ulał pasował do HoMM, choć mogliby dać koncept z magicznymi kryształami jako paliwo, w końcu to one uruchomiły maszynę do robienia blasterów.
Szkoda, że do tego nie doszło, bo teraz w Ashan raczej by to nie przeszło, chyba że jak Miker wtrącił byłaby to nacja a'la da Vinci.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

PaoDak
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41

Zobacz profil
« Odpowiedz #52 : 09 Sierpnia 2011, 15:32:36 »
Jak dla mnie w dodatku Armaggedon's Blade zamiast Conflux, powinni dać Forge. Dlaczego? Bo według mnie miasto cyborgów pasowało by do HoMM i wolałbym to zobaczyć w tym dodatku, niż jakieś Conflux. Wreszcie w Heroes of Might and Magic byłoby coś nowego. Nawet w M&M już były Gobliny z miotaczami laserowymi.

Ale trudno, trzeba się z tym pogodzić  :)


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #53 : 09 Sierpnia 2011, 18:39:51 »
Próbowano połączyć obie serie- nie wyszło. Zrobiło to Ubi na swój ubisowski sposób. Na szczęście został opracowany mod i teraz będziemy mogli zagrać Forgem, a nie niedopracowanym Confluxem.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 214


Twój multi ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #54 : 12 Sierpnia 2011, 21:47:15 »
To dobre wieści, bo fajnie zagrać w grę taką, jak Heroes mechanicznymi istotami. Jednostki mają ciekawy wygląd, nawet klimat zamku jest ciekawy. Skoro M&M ma mechaniczne istoty, to niech Heroes też je ma.


IP: Zapisane
Rakszasa Maciej

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil
« Odpowiedz #55 : 13 Sierpnia 2011, 11:53:54 »
Próbowano połączyć obie serie- nie wyszło. Zrobiło to Ubi na swój ubisowski sposób. Na szczęście został opracowany mod i teraz będziemy mogli zagrać Forgem, a nie niedopracowanym Confluxem.

Czy ów mod jest do pobrania z tawernowego dałnlołdu  ?


IP: Zapisane
Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 214


Twój multi ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #56 : 14 Sierpnia 2011, 16:15:31 »
Rakszasa Maciej

W downloadzie Tawerny nie ma tego modu. Jeżeli szukasz tego modu, to zobacz ten temat
http://www.tawerna.biz/forum/index.php?topic=7658.0

Tam jest link do ściągnięcia


IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 [4]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry