Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - MatteoX
Strony: [1] 2 3 4 ... 8
1  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 31 Marca 2015, 00:19:21
Robi się coraz ciekawiej, wg dziennikarzy pewnej poczytnej strony internetowej, już po premierze gry w ramach płatnego DLC dostaniemy grywalne Inferno :D
2  Heroes VI / Might & Magic Heroes VI: Cienie Mroku / Odp: Shades of Darkness- Dyskusja, problemy i pytania : 13 Maja 2013, 19:03:09
Wielkie dzięki wszystkim za rady, w końcu ubiłem potwora ;)
A tak ogólnie to nawet dobrze, że są limity na jednostki w walce z bossami, bo gra prez to staje się bardziej wymagająca :)
3  Heroes VI / Might & Magic Heroes VI: Cienie Mroku / Odp: Shades of Darkness- Dyskusja, problemy i pytania : 13 Maja 2013, 14:19:00
Mógłby ktoś poradzić jak pokonać tego kirina? Próbowałem już kilka razy i zawsze zostaje mu ok 30 tys pkt życia. Może macie jakiś fajny sposób?
4  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 09 Stycznia 2013, 20:25:24
Grownock! Skoro zaprezentowane Smoki są avatarami Malassy to rzeczywiście muszą wyglądać podobnie, ale nie muszą IDENTYCZNIE!!!
Np. Dragon Eel jest avatarem Shalassy, a wygląda inaczej.
A na plastyce mnie uczyli, że jeżeli 6 rzeczy jest w kolorach czarnym i fioletowym, a jedna brązowa i czarna, to jednak coś się tu gryzie, nie?
5  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 09 Stycznia 2013, 19:01:13
Smok mógłby być, ale dobrze zrobiony. Bo to coś to masakra, nie dość, że gryzie się kolorystycznie z fioletową resztą, to jeszcze bezczelnie zrobili bestię na modelu Malassy...
6  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 03 Stycznia 2013, 13:00:33
Mnie się nie wydaje żeby to był smok, bo 4 jednostki latające w lochu to zdecydowanie za dużo...
7  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 22 Września 2012, 22:52:27
Nie wiem czy w dobrym temacie, ale było nie było Heroes 6 trochę to dotyczy. Mianowicie wyszło to duże Kompendium Ashanu, w Polsce tego kupić nie można, a na Kwasowej jest tylko filmik jak gość sobie to ogląda, ale nawet w HD nic nie widać (choć i tak ukłony dla gościa, za to że w ogóle mu się chciało). I tutaj prośba, jakby ktoś miał namiary jak się do tego dobrać, albo wyraźniejsze arty, to nie krępować się i pisać, bo jest tam tego trochę.
Co do tego, że arty chociażby elfów ( i mrocznych i "zielonych") czy krasnoludów zainteresują tutaj wszystkich nie mam wątpliwości, więc szukajmy aż znajdziemy.
Best Regards ;)
8  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 18 Czerwca 2012, 14:08:13
Miasto piratów? Not bad, skoro w WOG-u dało radę to w szóstce też mogło by być ok.

Ale to tylko marzenia. Co zaś do Ubi, to niech lepiej szuka ekipy która zrobi im porządny dodatek, a nie "dodateczek", bo mam dziwne przeczucie, że Limbic spartoli robotę...
9  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 11 Czerwca 2012, 15:17:59
Ma ktoś jeszcze jakieś kawałki oprócz tych?

http://zapodaj.net/48e91916440fc.jpg.html
10  Heroes VI / Kampania Przystani / Odp: misja pierwsza : 31 Października 2011, 22:29:42
Jej, dzięki stary, świetna robota. Bardzo pomogłeś :D
11  Heroes VI / Kampania Przystani / misja pierwsza : 31 Października 2011, 20:46:16
Ma ktoś może taktykę na pierwszą misję? Gram na standardzie i jakoś wszystko idzie dobrze dopóki nie otwierają się dwie bramy i turkusowy gracz zdobywa moje miasta zanim dojdę do Djordje :-/
12  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 19 Października 2011, 22:42:53
Dla tych wszystkich, którzy nie interesują się Heroes VI ze względu na słabe komputery pragnę zakomunikować, że gra na najniższych detalach śmiga aż miło na karcie graficznej GeForce 8600 GT 256MB, procesorze Intel Core 2 Duo E4500 i na 2GB RAM. Tak więc są to niższe wymagania od minimalnych podanych przez UBI, także czasami warto spróbować zainstalować i wbrew wymaganiom cieszyć się grą :D
13  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 02 Sierpnia 2011, 14:18:11
NO to się doczekaliśmy kolejnych smoków. Arkath http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150272344699588&set=a.10150271318394588.348087.161184829587&type=1&theater i Shalassa http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150272344704588&set=a.10150271318394588.348087.161184829587&type=1&theater Ja osobiście jestem zachwycony :D
14  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 26 Lipca 2011, 19:13:05
Tak, mamy 8 herbów w rozdziale o dyplomacji: są już znane Necropolis, Stronghold, Sanctuary oraz Inferno, są też nieznane: Dungeon, Academy, Sylvan i Fortress, ale zapomiałeś, że wśród tych herbów nie ma Haven więc zamków będzie 9 i to mnie cieszy :D
15  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Heroes VI beta : 26 Lipca 2011, 18:56:00
Ciekawe co to za foto z Michałem, czyżby znowu wyciągnęli z bety ?
Strony: [1] 2 3 4 ... 8




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.026 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry