Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Asderuki
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 54
16  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 04 Kwietnia 2016, 22:27:47
Młahahaha... musze powstrzymać ten idiotyczny ślinotok, bo zobaczyłam logo jakie stworzyłam do tego na końcu zwiastunu...

Ale jestem też pod wrażeniem zamku nekro... znaczy legionu :D
Jest piramida - jest, wygląda bosko - wygląda. Naprawdę takie trudne było dla ubi zrobić serio mroczne to?
Brawo brawo brawo! :D
17  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Gra o tron w heroes 5? : 30 Marca 2016, 11:59:10
Pomysł ciekawy, ale Kartoflu123 weź rób spacje po kropce i pisz z dużej litery, bo ciężko czyta się twoje posty.

Może po swojej magisterce w końcu zakupiłabym herosy i pobawiła się modami to i by można coś zobaczyć :P
18  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Pożegnanie : 22 Marca 2016, 21:20:09
Nooo... to tawerna się rozpada :/
19  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 14 Marca 2016, 23:58:46
Ale już po miniaturkach widać, że to będą dokładne modele. Już je lubię, nawet jak ich nie widziałam jeszcze <3
20  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 15 Lutego 2016, 12:11:47
Ciekawy dobór kolorów... te hydry wołają do mnie:

Michel Angelo!
                                    Leonardo!
                                                                     Rafael!

To nic złego! Po prostu żółwie ninja aż za nadto mi się narzuciły do głowy :D

Jednostki są bardzo fajnie zrobione. Podziwiam cierpliwość i chęci. Jak zwykle ^^
21  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 09 Lutego 2016, 21:03:25
Nie no Khorne smoki to tradycja ;P

Smok wszak wszędzie pasuje :P

(Tak tak ciągle myślę o 7 poziomie dla Somnium...)
22  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 20 Stycznia 2016, 14:35:34
Ten mod nie ma jeszcze 5 lat

No nie ma ale w tym roku stuknie 5 latek od początku prac :P
23  Heroes VII / Problemy Techniczne / Odp: Might and Magic Heroes VII Editor i mapki : 18 Stycznia 2016, 16:20:56
Potwierdziłam ile RAM jest potrzebne... 8GB

Jeśli będzie miało się mniej, lub tyle samo to na pewno edytor będzie się ciął. Taka niestety natura komputerów, że sam system też wymaga RAM aby działać, więc te 8 to dla samego programu potrzeba plus system i inne badziewia jak Google Chrome itd.
24  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 13 Stycznia 2016, 20:15:28
Hmmm myślę, że przyda ci się z nazwami poszukać mitów i legend związanych z żeglugą. Nie jestem specjalnie za tym aby nazywać jednostki azjatyckimi nazwami. To domena Świątyni/Sanktuarium :)

Co prawda aż się prosi aby smok zwał się Seiryu, błękitny smok często kojarzony z błyskawicami i powietrzem :D

Zawsze może być mały przekręt i nazwać go ptakiem. Burzowym ptakiem, Ptakiem gromu itd.
25  Heroes VII / Problemy Techniczne / Odp: Might and Magic Heroes VII Editor i mapki : 12 Stycznia 2016, 14:14:27
Nie mam jeszcze herosów 7 ani edytora, ale słyszałam, że edytor wymaga jakieś sporej ilości ramu aby się uruchomić i operować. 6-7? Nie powiem dokładnie, ale Menelag sprawdzał.

PS: To ciekawy sposób aby powstrzymać ludzi od modowania mimo, że dało się spore narzędzie do modów... O ile oczywiście to było zamierzone. Nie zrażaj się, to mój sceptycyzm się objawia ;P

PS2: I tak sama tez w końcu dorwę H7.
26  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 12 Stycznia 2016, 14:08:18
A mnie smok interesuje. Widzę, że ma ptasie skrzydła i cały takie ptasi jest. Czym będzie ziać? Na podstawie jego elementu można pomyśleć nad nazwą.

PS: o ile model jest generalnie świetny, martwi mnie trochę sztywność skrzydeł.
27  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Jak być oryginalnym czyli: mazianie Asderuki : 11 Grudnia 2015, 12:25:57
... Phi, dobrze że nie widziałaś moich rysunków, tam wszystko wygląda na karykaturę ;) .

A tam, warto wrzucać swoje dzieła. Ja rysuje od... podstawówki. To będzie ponad 10 lat bazgrolenia po zeszytach XD Musiało w końcu zaowocować nie? Tak samo może być u ciebie.
28  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Jak być oryginalnym czyli: mazianie Asderuki : 09 Grudnia 2015, 17:50:12
Może zasmucę, ale aerografu i rozmazów nie używałam :D to sam pędzel, bardzo fajny stworzony przez jedną z osób na deviantarcie. Tak, pani ma takie szparki/kocie źrenice.

Mówi się, że sztuka sama powinna się obronić, więc więcej tłumaczyć się nie będę i zapamiętam to na przyszłość. :D
Karykaturę rysować, to w całości. ;P
29  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Jak być oryginalnym czyli: mazianie Asderuki : 08 Grudnia 2015, 13:48:00
Ptakubo, na twarz nie mam usprawiedliwienia, ale jeśli chodzi o ramiączko to jest dość proste. Dziewczyna jest zgarbiona, stąd wklęśnięcie. Możliwe, że nieco je przerysowałam, ale przy wielkości biustu tej postaci możliwe, że wydaje się bardziej zakrzywione niż powinno.

Znów udało mi się wyrwać moment i pozwolić sobie coś narysować od siebie. Kolejne szkicowe dzieło, choć raczej powinnam napisać twór, bo daleko temu do dzieła :)

Nieco zapomniana przeze mnie postać - kot. Wytwór mojej wyobraźni trzymający się mnie od czasów podstawówki. Przeszła niezłą przemianę. Może kiedyś uda mi się zrobić zestawienie :)

30  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Wasze Frakcje w Heroes VIII : 06 Grudnia 2015, 01:58:33
Ach, wrota żywiołów... zamek z h3 kultywowany i kochany, ale niepasujący do Ashan. Jest tak z bardzo prostego powodu: smoczy bogowie. O ile wcześniej żywioły stanowiły w pewien sposób odrębną jedność, tutaj każdy przedstawia jakąś cząstkę bóstwa, od którego pochodzi. Bóstwa niespecjalnie wyrażają chęć współpracy, a przynajmniej niektóre - to i nie bardzo widzę możliwość istnienia takiego zestawienia. Tym bardziej smoka łączącego wszystkie żywioły. Pomysł ciekawy i była by to fajna abominacja stworzona przez jakiegoś maga.

To jest też powód dla którego nie zamierzam wstawiać swojej wersji zamku. Nie żeby dało się być też przy tym specjalnie oryginalnym ;P

Somnium

Jest stworzona przeze mnie na potrzeby konkursu dawno, dawno temu. Frakcja, jest frakcją snów. Pochodzą one od Ashy odpoczywającej w księżycu. Jako, że smoczyca stoczyła bój z Urgashem, jej sny są po części spaczone jego energią. Dlatego też Somnianie są bardzo nieprzewidywalni. Nie są nowi we świecie, wiele lat temu zostali pokonani i teraz powracają. Więcej szczegółów będzie w Chaos theory ;)

1. Chłystek, Procarz, Sagittarius



2. Szperacz, Żandarm (jeszcze się zastanowie nad nazwą), Felis dux



3. Wiedźma, Czarownica, Oraculum



4.  Zmora, Koszmar, Eques nox



5. Pustelnik, Zielarz, Hypnos



6. Pazur, Brutal, Lynx praefectus
 


Nie ma 7 i 8 jednostki jako, że nie udało mi się jeszcze wymyślić dobrego czempiona.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 54




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry