Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 29 30 31 [32] 33 34 35 ... 112    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Tribes of the East - dyskusja, problemy , pytania (Czytany 472976 razy)
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #465 : 01 Listopada 2007, 09:58:07 »
co jak co ale ja zamówię kolekcjonerską wersje. a znając życie to premiera będzie przed świętami


IP: Zapisane
Kapitan Jack Sparrow

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 413


"...Pewnego dnia, pewnego dnia pękło niebo..."

Zobacz profil
« Odpowiedz #466 : 01 Listopada 2007, 17:58:41 »
Jeżeli ktoś liczy na Hordy jako na prezent pod choinkę to można tu dostrzec mały plusik :P
A jak ktoś zamówił i ma mieć np. tego 8, to jakim cudem bez premiery???


IP: Zapisane
Pięćdziesięcioro chłopa przy skrzyni umarlaka.
Joł-ho-ho i buteleczkę rumu.
Pojawił się czart i skończył za resztę.
Joł-ho-ho i buteleczkę rumu.




Żywa Legenda:
http://www.ksu.of.pl/

Czekam na:
2008-07-26 - USTRZYKI DOLNE.   KONCERT JUBILEUSZOWY NA XXX-LECIE KSU.
antoni

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #467 : 01 Listopada 2007, 21:26:13 »
Pogralem troche i gra jest swietna. Kampania jest super, mapki sa zrobione bardzo profesjonalnie i az chce sie grac ponownie, w niektorych czuc klimat RPG.
Nowy zamek jest fajny ale zostaje przy nekropolii, nie ma to jak zrzucic wampira-marines na tyly wroga :)


IP: Zapisane
skosa2

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 13

Zobacz profil
« Odpowiedz #468 : 02 Listopada 2007, 10:24:34 »
a wiecie skond wiem ale nie 8 tylko 6 bo zamuwilem sobie na gram.pl



IP: Zapisane
Tosiek

*****

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Wiadomości: 355


Zobacz profil
« Odpowiedz #469 : 02 Listopada 2007, 11:53:15 »
a jakbyś trosze popatrzsył to byś zobaczył że planowana wysyłka to 29 listopad a nie 8. Wystarczy czytać ze zrozumieniem.


IP: Zapisane
antoni

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #470 : 03 Listopada 2007, 21:14:46 »
Pogralem sobie dluzej, obecnie jestem w trzeciej podkampanii i musze przyznac ze jednak z tym poziomem trudnosci cos jest nie tak. Wrog podchodzi do nas z bardzo silnym wojskiem nawet jak przelaczylem na poziom easy. Niestety musialem juz pare zaczynac dana misje od poczatku bo dostawalem bęcki az milo.
Rozumiem poteznie ufortyfikowane miasta ktore mozna szturmowac dopiero pod koniec gry gdy mamy super pake no ale wrogi bohater miazdzacy nas ledwo co po rozpoczeciu gry?!
Zdazylo mi sie dwa razy ze jak bohaterem orkow wszedlem do kapliczki co uczy nowych czarow (czy jak to sie tam nazywa) to zamiast czarow dostalem...awans o dwa poziomy!!! a wyraznie bylo napisane co daje wizyta tam.
Ogolnie gra tym nowym zamkiem nie podoba mi sie, wole balans miedzy czarami a jednostkami. Walka z wrogiem ktory ma czary ofensywne (blyskawice itp) albo jednostki strzelajace to istny koszmar, zanim podejde to juz nie mam polowy armii, a centaury padaja jak muchy.
Nie wiem, moze to z przyzwyczajenia ze dawniej nie bylo zadnych run czy okrzykow wojennych.
A cyklop moim zdaniem to zenada, myslalem ze bedzie rzucal kamieniami robiac z przeciwnika miazge albo przynajmniej strzelal jakims laserem z oka ;)
Rzut goblinem na poczatku wydaje sie smieszny, pozniej jest juz mniej smiesznie jak wrog robi z nas kanapke a cyklopek sie przyglada jednym okiem :/


IP: Zapisane
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #471 : 03 Listopada 2007, 21:18:20 »
cyklop strzela jak stoi obok niego goblin. alternatywne ulepszenie. tak słyszałem


IP: Zapisane
Kuba11

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 185


Pan Magmowych Smoków.

Zobacz profil
« Odpowiedz #472 : 03 Listopada 2007, 21:39:53 »
cyklop strzela jak stoi obok niego goblin. alternatywne ulepszenie. tak słyszałem
To prawda ale tylko bloodeye cyklop strzela goblinami traperami


IP: Zapisane
"Dla Klanu, dla Krwi"

“Nigdy ustępować i nigdy tracić twarzy ”. Być dumnym z tego kim się jest. Bronić swoją
ojczyznę i honor . Zawsze bronić serce''

http://img232.imageshack.us/img232/3122/kurakzc1.png
za duża sygnatura. Luk
Duchu47

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 14

Zobacz profil
« Odpowiedz #473 : 03 Listopada 2007, 23:55:23 »
Każdy ulepszony cyklop może rzucać goblinami stojącymi obok niego (dowolny goblin), zjadać gobliny może każdy cyklop (uzupełnienie hp, bez wskrzeszania).


IP: Zapisane
Tosiek

*****

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Wiadomości: 355


Zobacz profil
« Odpowiedz #474 : 04 Listopada 2007, 16:02:23 »
Fajnie że rzuca goblinami ale troszke nie podoba mi sie to że jeżeli ktoś przypadkiem ustawi cyklopa przy goblinie, a cyklop nie może się poruszyć, może tylko rzucać.


IP: Zapisane
antoni

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #475 : 04 Listopada 2007, 16:18:46 »
Cyklop moze albo rzucac albo normalnie "recznie" atakowac. Jak nie chcesz zeby rzucal to przytrzymaj klawisz Ctrl.
Nie wiem czy o to Ci chodzi.


IP: Zapisane
Tosiek

*****

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Wiadomości: 355


Zobacz profil
« Odpowiedz #476 : 04 Listopada 2007, 16:27:04 »
dzieki bo nie wiedziałem o przytrzymaniu tego klawisza.


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #477 : 08 Listopada 2007, 00:29:40 »
Jeżeli kolego antoni twierdzisz, że ten nowy zamek i jego najsilniejsza jednostka czyli cyklop są do bani to zapewniam Cię, że jeszcze za mało nim pograłeś...Tym zamkiem tylko tniesz do przodu, to że ktoś Cię dojdzie i uderzy nie ma znaczenia bo 70% obrażeń absorbuje blood rage. W momencie jak dochodzisz co nie stanowi żadnego problemu gość nie istnieje. Może masz problem z przestawieniem się na inna taktykę bo ze względu na brak czarów tą nacją gra się zupełnie inaczej ale moc rażenia jest nieprawdopodobna. Odpowiedni dobór ulepszeń i ustawienie na początku bitwy to klucze tego zamku. Barbarzyńca na powiedzmy 20 poziomie i 15 ataku przejeżdża jak walec po wszystkim...


IP: Zapisane
Ylthin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 132


Zobacz profil
« Odpowiedz #478 : 13 Listopada 2007, 15:48:15 »
No jasne że tak... chyba nie stracę okazji zobaczenia końca kampani chociaż wiem jaki będzie (i żyli długo i szczęśliwie  :D )


IP: Zapisane
Chcecie żyć w pokoju? To szykujcie się na wojnę!
pemo4402

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 492


...Ramtamdamtam-amtamdamtam.

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #479 : 13 Listopada 2007, 18:04:49 »
Teraz ja wyraze swoje zdanie :p : TotE na pewno bedzie kontrastowac z beznadziejna Kuznia Przeznaczenia. Dobrze tez rokuje to ze robili TotE ponad rok. A tak wogole kupiliscie nowe CDAction? Piszą o Dzikich Hordach bardzo dobrze. Dali ocene 9!!! Dla zobrazowania: Pes 08 dostal tez 9, Wiedzmin - 9+, Enemy Teritory: Quake Wars - 8

Overall: bedzie dobrze!


« Ostatnia zmiana: 13 Listopada 2007, 18:07:47 wysłane przez pemo4402 » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 29 30 31 [32] 33 34 35 ... 112    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.035 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry