|
|
« Odpowiedz #15 : 10 Października 2011, 10:05:52 » |
|
nie zakończysz cytadeli? Ci nie edytować premie wściekłość
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #16 : 10 Października 2011, 16:21:57 » |
|
Z tymi skrzydłami to sobie odpuść. Według mnie dziwnie wyglądają i z reguły syreny nie latają. A z poziomem szóstym to mam pomysł. Daj smoka bez skrzydeł w kolorze niebieskim lub błękitno - srebrnym.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #17 : 10 Października 2011, 21:54:59 » |
|
Syreny to chyba pół kobiety... pół ptaki, a z drugiej strony często przedstawiane są jako pół-ryby więc nie wiem sam która wersja poprawniejsza.
Według mnie te skrzydła jak najbardziej, tylko rozumiem że ta jednostka lata? Bo armii może zabraknąć latających istot (musi być co najmniej jedna, a najlepiej dwie). No ale sądząc po ogonie w powietrzu to lata.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 528
:D:D;D
|
|
« Odpowiedz #18 : 17 Października 2011, 18:20:50 » |
|
Wszyscy grają pewnie w H6, no cóż ja też. dlatego pewnie prace będą szły powoli. Jeśli jednak znajdą się osoby chętne do pomocy, będzie pewnie szybciej. Mam nadzieję, że widać ile jest jeszcze do zrobienia...
|
|
« Ostatnia zmiana: 27 Grudnia 2011, 09:46:06 wysłane przez sylan »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 214
Twój multi ;p
|
|
« Odpowiedz #19 : 17 Października 2011, 19:39:58 » |
|
Tak myślałem, żę będzie Kirin, ale nie wiedziałem, że na modelu Magmowego Smoka . I w mieście w tej wodzie jest taka czerwona wyspa, ale mi to za bardzo nie przeszkadza.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #20 : 18 Października 2011, 07:14:57 » |
|
Fajne, szkoda, że Kriny nie występują w tym spektaklu . Ale szybko ci poszło.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #21 : 18 Października 2011, 14:40:15 » |
|
WOW!!! Nie sądziłem, że tak szybko ci pójdzie z istotami i miastem. Tylko przydało by się parę poprawek ale tak to jest ok.
|
|
|
|
Pierwszy Andrzej
Punkty uznania(?): 2
Offline
Płeć:
Wiadomości: 822
|
|
« Odpowiedz #22 : 18 Października 2011, 20:22:13 » |
|
W czym trzeba pomóc?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #23 : 19 Października 2011, 14:55:52 » |
|
Miasto bomba, dobry pomysł żeby krasnoludzkie przerobić, tylko te czerwone światło na budynkach nie pasuje.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #24 : 19 Października 2011, 15:50:02 » |
|
Mam małe pytanko: Jaka będzie muzyka miasta. Czy będzie to z Heroes VI czy jakaś inna ?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #25 : 20 Października 2011, 10:33:43 » |
|
Pamiętam, że była w pracy na kappa, ale nie mogłem się wody w głowę w prawo ... (I remember I was working on a kappa, but I couldn't get the water in the head right...) ale być może byłby Pan zainteresowany przez tekstury : (but maybe you would be interested by the texture http://www.mediafire.com/?gmac59q9abmcyfi
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #26 : 28 Października 2011, 18:21:48 » |
|
Co sądzę o mieście? Pozwolę sobie to wymienić w analizie:
Zamysł: Ogólnie dobra propozycja, szczególnie dla tych co nie lubią krasnoludów i ich zamku. Zastanawiałem się swego czasu nad stworzeniem właśnie a'la Sanktuarium, ale u mnie zamiast Fortecy była Akademia. Ale taki pomysł nie jest zły.
Poziom I: Syreny nie są złe, ale ciekawią mnie pewne elementy ich animacji m.in ruch. Proponowałbym zmienić je na nereidy lub najady, ale niech pozostaną jak ci podoba się.
Poziom II: Kappy jak Kappy, może jakoś specjalnie miłe dla oka, ale też nie krzywdzące(patrząc na screeny)
Poziom III: Też ciekawi mnie ich animacja, ale już bardziej ataku. Kolorystyka w miarę dobra, tylko przy alternatywie dałbym jakieś wzorki na "sukience".
Poziom IV: To jedna z trzech jednostek, które mi się szczególnie podobają. Tak, łuki to dobra broń dla nag, nie jakieś harpuny czy kusze. Odrobinkę może powinieneś trochę podstawkę pozmieniać, ponieważ nieco przypomina podstawkę III poziomu.
Poziom V: Uwielbiam tą jednostkę, wszystko mi się w niej podoba.
Poziom VI: To trzecia pod względem uwielbienia jednostka, prawie podobne do tych z H6, ale nie jest to wadą. Chciałbym go widzieć w akcji.
Poziom VII: Kiriny choć tu już nie latają są w miarę dobrze zrobione, nie mają też tych wyrostków jakie miały magmowe więc jest doskonale. Są dobre, ale raczej nie aż tak abym się kłaniał im jak przy poziomie V.
Miasto: Wygląda w miarę dobrze, kilka elementów jedynie wadzi. Jednak poczekałbym na więcej screenów.
A teraz pytania na ten raz:
1. Jak będzie się nazywać bohater?
2. Co zamierzasz zrobić z runami?
3. Jak w przypadku Cytadeli będzie kampania robiona?
4. Muzyką miasta możliwe będzie podkład Sanktuarium z H6, czy się pojawią jeszcze jakieś nowe utwory?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #27 : 03 Listopada 2011, 20:47:58 » |
|
Bardzo dobry mod się zapowiada choć myślę że alternatywne ulepszenia mógłbyś zrobić w innym motywie np w Inferno były jednostki "wulkaniczne", w Przystani Fanatycy a ty byś mógł zrobić np. jednostki "wygnane z Sanktuarium"(jak w nekro byli wygnani magowie, którzy zostali wygnani za używanie zakazanych praktyk). Wygnane syreny miałyby choćby zdolność uwodzenia, którą posiada uwodzicielski subkubbus a Wygnane nagi mogłyby wpadać w bitewny szał jak u orków (wiem za wiele tu porównań do innych frakcji w h5 ) EDIT: Coś długo nikt się nie odzywa. Jak tam idą prace?
|
|
« Ostatnia zmiana: 30 Marca 2012, 20:26:31 wysłane przez Kha-Beleth »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #28 : 14 Kwietnia 2012, 00:30:41 » |
|
Sorry za odkopywanie, ale czy moda można pobrać? Bo z tego co widzę to jednostki i miasto wyszło ci po prostu cud miód z polewką. Jeśli nie wyszedł to można się spodziewać że wogóle wyjdzie?
|
I kroczę ciemną doliną.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #29 : 14 Kwietnia 2012, 13:27:58 » |
|
Mi się trochę nie podoba stojący na dwóch łapach kirin (jak znajdę mógłbym ci podesłać mojego kirina - ciało hydry z doklejonym smoczym łbem).
|
|
|
|
|