Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 79 80 81 [82] 83 84 85 ... 145    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wszystkie najdziwniejsze pytania na temat Heroes V (Czytany 836723 razy)
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #1215 : 13 Lipca 2008, 19:44:28 »
w H5 szkieletornia jest lepsza niż w H3
bo np. zamieniasz czarnego smoka na szkieleta
to trochę dziwne

No.  Np.: 20 diabłow = 20 szkieletów. To było dziwne :/
Hah very...  :-\


IP: Zapisane
Asir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 718


God Killing Spear

Zobacz profil
« Odpowiedz #1216 : 13 Lipca 2008, 20:12:22 »
Nieumarli wcale nie są słabi ich trzeba tylko umiejętnie korzystać z punktów energii magi mroku najlepiej żeby mieć ich dużo to jak najszybciej nauczyć się nekromancji na poziom eksperta,ta rasa jest najlepsza w zmniejszaniu obrony,morali,ataku i inicjatywy czarami magi mroku.


IP: Zapisane
Fan anime Bleach.
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #1217 : 14 Lipca 2008, 08:42:31 »
To prawda Nekromanta oraz jego jednostki specjalizują się w dołowaniu przeciwnika czarami klątwami które zmniejszają skuteczność ataku obrony morale oraz szczęścia jednostek przeciwnika i w tym wypadku przeciwnik nie ma szans no chyba żę gra rasą orków.


IP: Zapisane
Timothy

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 217


"...wszystko przemija..."

Zobacz profil
« Odpowiedz #1218 : 15 Lipca 2008, 21:33:42 »
Cytuj
Nekromanta oraz jego jednostki specjalizują się w dołowaniu przeciwnika czarami klątwami które zmniejszają skuteczność ataku obrony morale oraz szczęścia jednostek przeciwnika i w tym wypadku przeciwnik nie ma szans

Wspomnę jeszcze, że nikt inny (no jeszcze czarnoksiężnik) nie przejmuje kontroli nad jednostkami przeciwnika tak dobrze jak nekromanta. Duża siła czarów i hipnotyzowanej jednostce nie spada wcale inicjatywa.
Co do szybkiego wyczerpywania się energii mroku nie ma rady, bo zawsze będzie jej za mało, ale trzeba i te punkty używać rozważnie. W końcu są pewne czynniki je zwiększające.
Poza tym nekro ma przewagę nad innymi nacjami w wskrzeszaniu swoich jednostek czarem "wskrzeszenie umarłych", jednostki innych nacji używając tego czaru muszą się liczyć z tym, że po walce ich jednostki padną, a necro nie.


IP: Zapisane
[IMG]http://img90.imageshack.us/img90/6734/qqnv9.jpg[IMG]
Koollo

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 56


Zobacz profil
« Odpowiedz #1219 : 16 Lipca 2008, 17:09:56 »
Faktycznie macie racje. Zapoczątkowałem ten temat ale wtedy nie widziałem nic fajnego w necro. Teraz uważam to miasto za jedno z najleszych. Energi mroku może i jest mało ale starcza żeby na starcie mieć 200 kościanych łuczników a potem wskrzeszać wampirów i ich ulepszenia, bo trzeba powiedzieć, że wampiry są jedną z moich ulubionych jednostek a zwłaszcza jeśli jest ich dużo. Dopiero wtedy widać jak potężny jest wampiryzm (wyssanie życia). Lisze i kostuchy też są mocne a to wszystko wspierane przez magie.I tutaj są dwie opcje magia mroku albo magia przywołania. Ta drugą wymieniłem , bo jeżeli potrafimi wskrzeszać 500-1000 punktów życia a many nam nie brakuje i do tego lisze też wskrzedzają to nasza armia staje się dwa razy silniejsza.

Necro jest świetne jak się dłużej gra. Przyznam że na początku uważałem je za beznadziejne ale teraz jak trochę nim pograłęm to jednak jest mocarne.

 :) :) :)


IP: Zapisane
krystianos14-14

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #1220 : 22 Lipca 2008, 10:19:09 »
Mam takie pytanie:
Co trzeba zrobić żeby mieć gnijące zombie? :)


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #1221 : 22 Lipca 2008, 10:20:34 »
To pytanie jest nieźle zdziczałe, trzeba mieć Dzikie Hordy i kupioną ulepszoną kryptę zombie


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




KaM

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 555


Kon don don don

Zobacz profil
« Odpowiedz #1222 : 22 Lipca 2008, 10:21:12 »
w podstawce i kuźni gnijaków nie ma


IP: Zapisane
smith

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 404


Natural Born Killer

Zobacz profil
« Odpowiedz #1223 : 22 Lipca 2008, 21:04:47 »
Problem uważam za wyjaśniony. Dla kogoś kto nie załapał:

trzeba mieć Dzikie Hordy i kupioną ulepszoną kryptę zombie

Zamykam.


IP: Zapisane



:* dla żony Klusi :) żeby się jej nie nudziło kiedy mnie nie ma :)
Eruannon

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #1224 : 27 Lipca 2008, 09:41:09 »
ej a gdzie trzba wgrywac te mody zmieniające wygląd postaci, bo wrzuciłem do folderu data i nie działa.


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1225 : 27 Lipca 2008, 11:04:51 »
Spróbuj jescze do folderu "User Mods"
Ja tam wpakowałem i bylo dobrze


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Eruannon

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #1226 : 27 Lipca 2008, 12:08:07 »
Wielkie dzięki, działa :D


IP: Zapisane
xytras

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 33

Zobacz profil
« Odpowiedz #1227 : 31 Lipca 2008, 19:43:50 »
czy orientuje się ktoś czy istnieje taki mod jak do DH dzięki któremu można bezpośrednio w grze sprawdzać skille (chodzi mi o wersję podstawową i KP) ?


IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #1228 : 01 Sierpnia 2008, 09:21:21 »
Nie ma chyba. Ale skille są na stronie i chyba gdzieś w pliku z grąś jeśli chodzi o podstawke i hof. Bo w tote są w pliku stworzonym przez fanów.


IP: Zapisane
Energy

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1


Zobacz profil
« Odpowiedz #1229 : 08 Sierpnia 2008, 15:34:43 »
Sory, że pytam być może to głupie pytanie

Czy w Heroes V można chodzić jednostką bez bohatera po mapie??




IP: Zapisane
Strony: 1 ... 79 80 81 [82] 83 84 85 ... 145    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.083 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry