Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - WMS
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 32
16  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 17 Maja 2015, 20:22:24
Niezła robota. Patrząc na te rogi już wiem co miałeś na myśli mówiąc, że Satyr byłby za bardzo podobny. A Pan Żabka wymiata, nie mogę się doczekać aż zobaczę kolorową wersję tego drzewołaza(który o dziwo też by pasował to Reptilan :o ). Jeżeli chodzi o sugestie na 4lvl... Czego konkretniej potrzebujesz? Maga, jednostkę latającą, czy coś innego?
17  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 15 Maja 2015, 19:45:53
No to może jakiś Satyr/Jelenio-Mag w stylu Cenariusa, ale z jedną parą nóg w roli strażników lasu?
Również zasugerowałbym zmiany w Bazyliszku, umieściłbym na nim Reptiliona oraz wymienił te Ważki z Lodowych Elfów na jakieś Sowy.
18  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 15 Maja 2015, 15:35:56
Druga rasa w mieście drzewców? Może Niedźwiedzio-Sowy lub Gnomy, które mają zieloną skórę i kryształy wyrastające gdzieniegdzie?
19  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Pokaż swoją twarz! : 04 Maja 2015, 21:40:16
No dobra. Dawno nie korzystałem z tawerny więc po eksploracji wstawiam tutaj mój pysk.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtp1/v/t1.0-9/s720x720/11121772_943545642357361_5028187345063732979_n.jpg?oh=9d0fcba4528c70e1177bbe01ed90a1d2&oe=55E415CB&__gda__=1440013148_1d32bb704b61589736f549e91691a7a2
https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/1610914_824499804306226_7563669201135904261_n.jpg?oh=1cd3c8d9d0b89c00ff7e2b8cbe8dd69e&oe=55E2D8ED
https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/10491277_642747439160865_3165170899554127060_n.jpg?oh=151d28ecd6aa2318baf2cb600b5cb7c6&oe=55E3A529
Tak, ten z niebieskim ryjem to ja. :p
20  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 04 Maja 2015, 21:06:37
No nieźle... Całkiem profesjonalnie wygląda ten portret Pani Zombie. Czyżbyś wzorowała ją na sobie? Jeśli tak to zazdroszczę! Też bym chciał być bohaterem w Hirołsach. :p Nie mogę się doczekać twoich kolejnych prac. Ale sugerowałbym założenie wątku, aby spamu nie robić :p
21  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 04 Maja 2015, 00:38:06
Jeśli chodzi o wampirzycę to jej kości policzkowe i makijaż sprawiają, ze wygląda staro. Jakbyś mogła jej twarz ociupinkę pogrubić i złagodzić makijaż to wtedy by wyglądała młodziej, ładniej i seksowniej(co było głównym założeniem). Tak samo ten kosmyk włosów na czole półelfa jest za krótki, a może nawet i zbędny.
Co do rycerzy to problem jest z objętością włosów(tych na brodzie Krzysztofa również). Hełm Tyris(blondyneczka) rzeczywiście dziwnie leży, jakbyś go usunęła, albo przerobiła(jak zrobiłaś to z tatuażem Zoltana) to byłoby o niebo lepiej. 
22  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 02 Maja 2015, 23:54:08
Nie jestem pewien, ale chyba wiem co będzie pierwszą modyfikacją do Hirołsów VII xD
23  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 01 Maja 2015, 19:23:19
Świetna robota Asderuki! Wyślij to Ubisoftowi.
Do czego to doszło, że do gry pojawiają się już "mody" przed jej premierą xD
24  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 05 Kwietnia 2015, 18:39:45
@Khorne&Kyoshiro
   Jak się jarałem twoimi modelami, tak dalej się nimi jaram. Mistrzostwo świata! Idealnie łączysz genialne tekstury z różnych(niestety średnich) gier takich jak Disciples 3, czy Heroes 6. Jeżeli chodzi o najnowsze 4 modele to:

Kapłanka- Nic specjalnego, przemalowałeś tak na prawdę nie wykorzystany model przez twórców, ale ten odcień niebieskiego jest bardzo ładny. 7+/10
Kusznik- Krzyżówka kusznika z 5 i 6. Dla mnie bomba. Ładne kolory i dobrze wpasowana skóra do zbroi. 8/10
Kapłanka Polowa- Fajnie przerobiona Kujin. Mamy tutaj fajny pastorał i "duchowny kapelutek", oraz ładną szatę. Jedyny problem jest taki, że te mroczne disciplisowskie kolory bardzo się wyróżniają. Zrobiłbym jaśniejsze(bardziej jednolite) elementy zbroi. 7-/10
Święty Mściciel- Mój faworyt. Przepiękna zbroja z Heroesa 6, ten dziwny świetlisty koń wymieniony na cudownie opancerzonego rumaka, wspaniały miecz i te jasne kolory są mniej "oczojebne", ale dalej jasne niż u oryginału. 10/10
 
   Co do zarysu fabularnego to zapowiada się ciekawie i logicznie. Cieszę się, że mamy do czynienia ze starymi frakcjami w starym świecie, tylko są przerobione.
   Również podoba mi się zwiększenie ilości jednostek neutralnych i podzielenie ich na mini frakcje(jak w Discipliesie :p). Chętnie bym zobaczył Orków i Gnolle z Sahaar broniących kopalni na pustyni zamiast Archaniołów(a te tu czego? :p) lub Niedźwiedzie Polarne na śniegu. Moim zdaniem to genialny zabieg, który urozmaici grę.
   Jeżeli chodzi o magię i surowce to nie mam nic do tego. Zmiany w nazwach wydają się w porządku i tutaj nie mogę nic więcej powiedzieć. A jak będziecie kasować te 2 surowce to liczę, że nie zostaną kryształy i klejnoty, bo zawsze je mylę... chyba, że zmienisz nazwy na szafiry, rubiny, czy szmaragdy(i rzecz jasna przefarbujesz) to wtedy nazwę skojarzyłbym z kolorem :p

BTW. Nie myślałeś może o dodaniu Husarii? Średniowieczny Husarz... Konny, ze sztucznymi skrzydłami. Wpasowałoby się to w fantasy. W uniwersum Warhammera była podobna jednostka z tą różnicą, że ujeżdżała niedźwiedzie. A może moja sugestia znajdzie zastosowanie u krasnali :p
25  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 30 Marca 2015, 16:31:06
Mnie osobiście dziwi, że przewaga krwawego potwora nad panią nocy wynosi tylko 1%. Przecież wiele osób narzeka na wojownika z mieczem, a dodanie mu cycków prawie nic nie zmieni.
26  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 28 Marca 2015, 15:12:36
No o Behemocie nie mówiłem, bo ten "ocenzurowany" screen nam go przedstawił. A Gnolla nie zauważyłem. Co do Wiwerny i Harpii... Nie widzę ich. Ale jestem w 100%, że jest tam Ork Wojownik.
27  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 28 Marca 2015, 11:27:50
Hmmm. Jeździec Bazyliszka, Cyklop(inny też te z 6 :O ) i Centaur-gazela. Nie jestem pewien, ale chyba dopatrzyłem się tam jeszcze zwykłego Wojownika orków. Przyznaję, że wygląda to nieźle. Zwłaszcza te jaszczurki mnie cieszą, ale nie jestem do końca przekonany do antylop(znowu w wersji damskiej :/ ).
28  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 08 Marca 2015, 17:22:22
Wszystkie modele są doskonałe. Tylko u Gwardzisty boli ten materiał bez zagięć itp.
Interesuje mnie aktualnie jedna rzecz... Audio. Wykorzystasz istniejący już utwory, czy potrzebujesz kogoś do skomponowania ich(jeśli tak to mogę spróbować pogadać z kolegą, aby pomógł)? Również dźwięki z gry. Masz zamiar poszukać ryków, okrzyków i innych dubbingów na necie, czy tez będziesz potrzebował pomocy(jeśli tak to masz mój głos)?
29  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 26 Lutego 2015, 21:33:45
A może chodzi mu o uniwersum? Z tego co wiem to w V części po raz pierwszy poznajemy Ashan. W częściach od I-III mówimy o Erathii, a w IV jest jeszcze coś innego.
30  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 11 Stycznia 2015, 16:51:41
Tak patrzę na tą przerobioną wersję Przystani i podoba mi się. Nawet bardzo.

Co do wierzchowców to jestem załamany... Rozumiem, że rycerze, czarodzieje(tu wolałbym wielbłąda lub dywan) i nekromanci będą dosiadać koni, które w zależności od klasy bohatera i zamku będą się różnić, ale elfy leśne i mroczne i orkowie?! Mam nadzieję, że się wysilą i dokleją leśniakom róg na czole koniowi i będą z siebie dumni, że zrobili jednorożca... Z tego co wiem to hodowla koni pod ziemią jest dość ciężka, nie wiem co może być lepszym wierzchowcem od gada dla mrocznych elfów. A orkowie powinni posiadać jakieś bycze stworzenie jak w V. Skoro w tej części przenoszą orków na pustynię(ale obstawiam bardziej sawannę) to czemu im nie dadzą nosorożca, przerobionego bawoła na cieplejsze klimaty lub czegoś na wzór kodo(TRZYMAĆ SZYK! TRZEBA BRONIĆ BESTII KODO!). Skoro mają jaja zrobić dla każdej frakcji inne machiny oblężnicze to czemu tak skąpią na wierzchowcach?
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 32




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.036 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry