Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 24 25 26 [27] 28 29 30 ... 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 431379 razy)
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #390 : 12 Września 2014, 18:42:21 »
Ja nad wyborem nie zastanawiałem się nawet 5 sek - opcja nr. 2 (zrównoważona) jest dla mnie oczywista. Myśliwy, Rusałka, Druid, Drzewiec, Smok, Feniks - o taki Sylvan walczyłem :P Wymieniłbym tylko tego "Wojownika" na Jednorożca, ale cóż... nie można mieć wszystkiego.

Opcje nr.1 i 3 dla mnie zbyt jednostajne, takie w stylu Ubisoftu...


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #391 : 12 Września 2014, 18:56:53 »
Ja tam wolę opcję nr 1 ;P

W opcji numer 2 odrzucają mnie przede wszystkim Feniksy - wolę je jako te w wersji potężnych duchów magii pierwotnej, więc albo neutralne albo do Akademii.
Ponadto, smuci mnie brak jednorożców.
Na plus jedynie rusałki zamiast driad, bo nie chciałbym jednostek nastawionych na ścisłą współpracę z innymi.

W opcji numer 3 odrzucają zaś dwie wersje duszków, brak jednorożców, a te jelenie zamiast nich są żadną rekompensatą.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
zZiuteKk
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 21

Zobacz profil
« Odpowiedz #392 : 12 Września 2014, 19:09:02 »
YEEEEEY! Jak się cieszę! :D
Chyba skłaniam się ku Furii Sylanny, choć Balans Ziemi nie jest zły :P
Od zawsze chciałem jelonki :D
ogólnie podoba mi się wybór jednostek, może to troche tak za szybko by ocenić bo nie widzieliśmy wszystkich concept artów i wgl..
Ale jestem dobrej myśli :D
Elfy do przodu!


IP: Zapisane
Travis
(Hydromax)

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 194


Zobacz profil
« Odpowiedz #393 : 12 Września 2014, 19:30:53 »
Głosowałem na opcje nr 1, ale ciągle się waham. :P
Dwójkę odrzuciłem ze względu na te feniksy, które mogą być zbyt podobne do ptaków z Akademii (mam nadzieję, że jeżeli wygra ten skład ptaszki będą się znacząco różnić i nie dostaniemy powtórki z H6...)
W Sile lasu odrzuca mnie jakoś ten jednorożec, wiem, że to kultowa jednostka, ale nudna strasznie nudna, już lepszy byłby ten jelonek. :)
Za to furia lasu nie przemawia do mnie ze względu na te dwa duszki w trzonie, lepiej jakby zamienili tancerza z którymś z duszków, wtedy było by jak najbardziej ok!

Tak z innej beczki, to ciekawe czy skorzystają z tych artów :P
1) http://img7.gram.pl/20130423183411.jpg - tancerz Ostrzy?
2) http://www.acidcave.net/sphinx/amazonka.jpg - Szmaragdowy Wojownik?
A i tak się przyglądam temu entowi i myślę, że gdzieś go już widziałem...No i się nie pomyliłem :)
3) http://www.might-and-magic.ru/gallery/image/392-evolyutciya-enta-vo-vselennoj-might-and-magic/
4) To ciekawe czy wygląd tej rusałki też się sprawdzi? :) http://www.might-and-magic.ru/gallery/image/432-evolyutciya-sprajta-vo-vselennoj-might-and-magic-rasshirennaya/

Edit: Chociaż tak się zastanawiam, to druga opcja nie jest taka najgorsza, po prostu nie brałbym do armii feniksów, które moim zdaniem powinny być neutralne. :P


« Ostatnia zmiana: 12 Września 2014, 20:03:29 wysłane przez Travis » IP: Zapisane
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #394 : 12 Września 2014, 19:42:12 »
Nie wiem co mam robić...
To zbyt trudne, a to wszystko zbyt podobne...

Opcja trzecia jest moim zdaniem mało ciekawa. Wygląda mi na taką trochę niedorobioną...
Nie wiem co, ale coś mnie w niej odrzuca... AHA! Wiem! Dwie driady, czy tam istoty typu wróżka oraz powrót Tancerzy Wiatru. :P

W pierwszej opcji natomiast jestem na nie dla jednorożcy. :P
Wiem, że mają swoich fanów i jakieś zalety, ale ja ich po prostu nie lubię, nawet w H3 mnie denerwowały...

Natomiast co do EARTH’S PERFECT BALANCE... lubię Feniksy. Podoba mi się pomysł na dołączenie ich do Sylvanu, ale coś mi tu nie gra... Mam jakieś słabe przeczucia co do tej opcji...

Ogólnie zagłosuję na opcję nr I lub nr II. Nie żebym miał coś do jelonków z tej ostatniej, ale jednak nie ma tam węży, a jest to zwierzę, które naprawdę chciałem zobaczyć w którejś z gier HoM&M. :D


IP: Zapisane
Vusapion

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 36


Zobacz profil
« Odpowiedz #395 : 12 Września 2014, 20:24:16 »
Zagłosowałem na Furię Sylanny, ale jednak chyba najlepszą opcją będzie Balans, bo szmaragdowi rycerze z umiejętnością powrotu są lepsi niż spektakularni tancerze ostrzy. Feniksy są z pewnością niezłą alternatywą dla smoka i jedyne co mi się nie podoba to Enty, chociaż jest to jednostka, która bardzo mocno kojarzy się z elfami, ale łanie są czymś nowym i wolałbym je. Trudny wybór i uważam tak samo jak ktoś przede mną, że byłoby łatwiej gdyby dodali rysunki.


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #396 : 12 Września 2014, 20:29:24 »
Taaaak... Każdy patrzy na to czy będą w armii jelonki, dwa duszki czy jednorożec i jak będą wyglądać a nie na to jaki styl gry narzuca dany wariant.
Moim zdaniem wariant drugi jest najciekawszy.
W pierwszym mamy jednostki głównie defensywne (drzewce, leczące je driady, jednorożce) Drudzi, Łowczy i Smoki są we wszystkich wariantach co nie dziwi. Aczkolwiek pierwszy układ daje więcej defensywy z małą ofensywą.
Trzeci wariant to typowe rzucenie się do przodu i rozwalanie wroga. Dodatek drzewców i driad ma niby dać trochę defensywy ale różnie z tym bywa. Wystarczy wybrać smoki ponad drzewcami i driady tracą swoją przydatność. Choć kto wie. Może będą robić za dobre mięso armatnie ;)
Drugi moim zdaniem daje więcej możliwości. Enty w elicie dają sporo defensywy. Te węże też chyba bardziej defensywne będą (unieruchomienie, trucizna). Zaś smoki, feniksy to będą główne jednostki uderzeniowe. Możliwe, że te duszki z brakiem kontry będą miały porządne walnięcie :) Trzeba poczekać na arty jednostek co zapewne wyjdzie w trakcie głosowania ale nie wydaje mi się by feniksy były kopią tych ptaszków z akademii.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Pafik

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 7


Put In

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #397 : 12 Września 2014, 22:12:59 »
Jak dla mnie prosty wybór
-2-
Czemu ?
W 7 wybieram tylko jedną jednostkę więc olewam feniksy więc mam i smoka i enta  ;>

Swoją drogą Emerald Warrior to nie jest kuzyn krwawych furii z lochu, coś opis mi się zgadza do obu frakcjii ...



IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #398 : 12 Września 2014, 23:30:41 »
Nie liczyłbym na jakiekolwiek smoki w dostępnych armiach gry. Twórcy zdecydowali się na odważne posunięcie, które jest wyrazem konsekwencji - smoki to stworzenia boskie i niesamowite, których nie można sobie po prostu rekrutować do armii, choćby byłyby to tylko ulubione dzieci bogów. Bo jednak ulubione dziecko boga to nadal nie jest coś, co można sobie po prostu rekrutować do armii.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #399 : 12 Września 2014, 23:37:16 »
Ptaku... to "boskie i niesamowite" stworzenie to mit, który narodził się przy okazji HVI i został zdementowany, kiedy wyszedł dodatek Cienie Mroku, gdzie smoki są normalną jednostką.

W dostępnych jednostkach dla Sylwanu w HVII są smoki, więc dlaczego uważasz, że smoki odpadają, bo ja naprawdę nie rozumiem  :huh:?


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #400 : 12 Września 2014, 23:38:59 »
A ja dołorze się, że ta gra też nie jest tak zaraz po h6... więc co nieco mogło się zmienić :P


IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #401 : 12 Września 2014, 23:43:51 »
W HVI są smoki w zamkach, w HV są smoki w zamkach, a akcja HVII dzieje się pomiędzy.
W HVI nie było Sylvanu, więc cholera wie jakie elfy miały jednostki.

Ja wiem jedno - chętnie ponownie ujrzałabym smoki, trenty i jednorożce. Ogólnie - starych znajomych z HV, ponieważ tamtejszy Sylvan był wprost idealny.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #402 : 13 Września 2014, 00:13:22 »
Chwila, czo? Czyli jest już oficjalna lista jednostek, chociażby potencjalnych? Sorki, myślałem że póki co są tylko gdybania, nie śledzę za wiele.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Pafik

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 7


Put In

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #403 : 13 Września 2014, 00:17:45 »
Ciekawe, czy zamiast alternatywnych ulepszeń nie zaimplementują wybierania "stylu" jednostek.
"... hmmm, gram na maga to wezmę fury bo nie ma co kampić i zbierać kul ognia...... "
"... necro to sobie wezmę strenght i na nich poczekam... "



IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #404 : 13 Września 2014, 02:16:55 »
Mam głupie może pytanie, ale co to są te warfare units co są poniżej championów na stronie?


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 24 25 26 [27] 28 29 30 ... 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.033 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry