Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 14    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Gdy mi nie działają kody... (Czytany 151912 razy)
DruidAlaron

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 69


Za Sylannę!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #135 : 01 Lipca 2009, 22:58:39 »
Ja tam w ogule nie używam kodów, a poza tym nie chcę szperać w danych bo jeszcze coś będzie źle i....klaps!!!


IP: Zapisane
DKJAZZ
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 5

Zobacz profil
« Odpowiedz #136 : 02 Sierpnia 2009, 17:48:13 »
Siema mam tu mały problem, a wygląda on tak

http://img150.imageshack.us/img150/5205/problemixt.jpg


z góry THX

edit: sory że nie w tym dziale


« Ostatnia zmiana: 02 Sierpnia 2009, 17:58:51 wysłane przez DKJAZZ » IP: Zapisane
Rasti

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 202


Ponad 3 letni staż na forum :P

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #137 : 02 Sierpnia 2009, 18:03:13 »
Już był taki temat proszę poszukać na forum ponieważ tam znajduje się odpowiedzi !

PS: Miałem taki sam problem :)


IP: Zapisane
Melkor

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 50


Hallowed are the Ori!

Zobacz profil
« Odpowiedz #138 : 02 Sierpnia 2009, 19:33:13 »
To Ornella w wersji Przystani czy Necropolis?


IP: Zapisane
Calium videre eessit et eraos ad sidera tollere vultus.
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #139 : 02 Sierpnia 2009, 19:43:46 »
Wiesz ja miałam taki sam problem z dodawaniem w DH jednostek i użyłam kodów do podstawki i zadziałały.

To Ornella w wersji Przystani czy Necropolis?
To raczej nie ma znaczenia. Przecież można dodać jednostki z jakiegokolwiek zamku bez względu na typ bohatera.


IP: Zapisane
DKJAZZ
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 5

Zobacz profil
« Odpowiedz #140 : 02 Sierpnia 2009, 20:19:38 »
A ten problem jest w tym dziale czy innym jeśli można wiedzieć ?

edit: chyba nie dam rady znalezć  (wkońcu jestem nowy)
 Bezsensowne pytania o kody >.<



« Ostatnia zmiana: 02 Sierpnia 2009, 20:30:39 wysłane przez DKJAZZ » IP: Zapisane
Melkor

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 50


Hallowed are the Ori!

Zobacz profil
« Odpowiedz #141 : 02 Sierpnia 2009, 20:48:18 »
To ma znaczenie, bo Ornella z Przystani ma kod "Ornella", a Ornella z Necropolis "OrnellaNecro".
PS. Nie przesadzasz chcąc dodać sobie 1000 Upiornych Smoków?


« Ostatnia zmiana: 02 Sierpnia 2009, 20:50:42 wysłane przez Melkor » IP: Zapisane
Calium videre eessit et eraos ad sidera tollere vultus.
Rasti

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 202


Ponad 3 letni staż na forum :P

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #142 : 02 Sierpnia 2009, 20:54:01 »
A ten problem jest w tym dziale czy innym jeśli można wiedzieć ?

edit: chyba nie dam rady znaleźć  (w końcu jestem nowy)

Tutaj masz http://www.homm5.info/forum/index.php?topic=270.75


IP: Zapisane
DKJAZZ
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 5

Zobacz profil
« Odpowiedz #143 : 03 Sierpnia 2009, 00:03:07 »
THX Melkor mam u ciebie piwo (w sensie +)

chodzi i buczy

edit: zamykam temat (THX za pomoc)


IP: Zapisane
Melkor

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 50


Hallowed are the Ori!

Zobacz profil
« Odpowiedz #144 : 23 Sierpnia 2009, 22:16:37 »
Spróbuj tak: w pliku input (u mnie "C:\Documents and Settings\Orici\Moje dokumenty\My Games\Heroes of Might and Magic V\Profiles\Orici\input.cfg") do parametru "//console" dodaj linijkę:
bind show_console '`' .
Konsola powinna się pojawiać, oczywiście o ile jest wprowadzona podstawowa linia kodu aktywującego konsolę w pliku autoexec.cfg w folderze "profiles" w katalogu z grą.
setvar dev_console_password = schwinge-des-todes

« Wiadomość doklejona z: 23 Sierpień 2009, 21:16:23 »

A zobacz, czy w katalogu z grą, w folderze profiles/default_profiles w pliku input nie będzie parametru //console.

« Wiadomość doklejona z: 23 Sierpień 2009, 21:39:54 »

Podrzuć mi oba input i autoexec na mail: urgash@wp.eu
Z chęcią się przyjrzę.

« Wiadomość doklejona z: 23 Sierpień 2009, 21:43:39 »

Wysłałem plik, wprowadziłem parametr //console, powinno działać, jeśli nie będzie działać, to spróbuję jeszcze jednego.
Parametr wprowadziłem z Dzikich Hord, bo aktualnie nie posiadam zainstalowanej podstawki, ale tam miałem, o ile pamiętam, parametr //console.

« Wiadomość doklejona z: 23 Sierpień 2009, 21:54:30 »

To spróbuj jeszcze tego, pod parametrem //console dodaj to:
//debug keys
bind show_console '`' .
Jak to nie pomoże, to ja już nie mam więcej pomysłów.

« Wiadomość doklejona z: 23 Sierpień 2009, 22:02:03 »

Teoretycznie tak, jednak mogą występować błędy.

« Wiadomość doklejona z: 23 Sierpień 2009, 22:11:25 »

Proszę bardzo.
Ja również życzę miłej nocy.
PS. Spróbuj dać enter przed "setvar dev_console_password = schwinge-des-todes" w autoexec.cfg.


« Ostatnia zmiana: 23 Sierpnia 2009, 22:24:17 wysłane przez Melkor » IP: Zapisane
Calium videre eessit et eraos ad sidera tollere vultus.
wisioor

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #145 : 31 Sierpnia 2009, 17:08:32 »
Witam,
chciałabym zapytać co robię nie tak. Dorzuciłam (dopisałam) co trzeba do plików, ale nadal nic nie działa kiedy naciskam `.
Zrobiłam kopię autoexec_a1, autoexec i input_a1 w Program Files/Ubisoft i przeniosłam do My Games.

Wersję mam 2.1 Kuźnia przeznaczenia.
Pomocy, bo nie znalazłam nic na ten temat. Moze trzeba jakiegoś patcha ściągnąć?

W Szukajce nie znalazłam odpowiedzi na pytanie.


IP: Zapisane
jareQ
Tak, to On!

*

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Wiadomości: 1 256


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #146 : 01 Września 2009, 00:01:47 »
Nie działa bo nie naciska się: ` tylko: ~

Tutaj masz szczegóły

Pozdrawiam


IP: Zapisane
piaskun79

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 15


Zobacz profil
« Odpowiedz #147 : 09 Listopada 2009, 18:47:50 »
Witam,
chciałabym zapytać co robię nie tak. Dorzuciłam (dopisałam) co trzeba do plików, ale nadal nic nie działa kiedy naciskam `.
Zrobiłam kopię autoexec_a1, autoexec i input_a1 w Program Files/Ubisoft i przeniosłam do My Games.
Jeśli chodzi o plik input_a1.cfg, to musisz zmodyfikować ten w folderze z savami. Zmiana tego w folderze z grą nic nie da.
W pierwszej linii wpisz:
bind show_console '`'U mnie zadziałało :)


IP: Zapisane
Zaprawdę, zaprawdę, powiadam Wam:
piaskun79

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 15


Zobacz profil
« Odpowiedz #148 : 15 Listopada 2009, 14:58:25 »
Witam wszystkich.
Przejrzałem wątek dotyczący Problemów z kodami i postanowiłem pomóc B) - sam długo szukałem kompletnych informacji.
Swój opis opieram na informacjach z serwisu Age of Heroes - osoby znające angielskim tam odsyłam :)

Ważne: Od wersji gry 1.2 (dotyczy to również HoF oraz ToE) zostały zablokowane kody, które NIE SĄ skryptami @.
Czyli nie będą działały te kody.


Aktywowanie możliwości wpisywania kodów


Aby aktywować konsolę w grze musimy zedytować 2 pliki tekstowe (najlepiej przy pomocy systemowego notatnika). H5, HoF oraz ToE posiadają swoje odrębne pliki - więc upwenij się, że edytujesz właściwy (dla właściwej gry). Instalowanie patchy prawdopodobnie nadpisze pliki input.cfg, więc po każdym updacie najlepiej je sprawdzić :) .

Odblokowywanie konsoli

W zależności od gry, będzie to plik:

  • H5: FOLDER_GRY\profiles\autoexec.cfg
  • HoF: FOLDER_GRY\profiles\autoexec_a1.cfg
  • ToE: FOLDER_GRY\profiles\start.cfg


Na początku pliku wklej linię:
setvar dev_console_password = schwinge-des-todes
Bindowanie (przypisywanie) klawisza do otwarcia konsoli

Odpowiedni plik do edycji znajduje się w folderze Moje dokumenty\My Games:

  • H5: Heroes of Might and Magic V/Profiles/TWÓJ_PROFILE/input.cfg
  • HoF: Heroes of Might and Magic V/Hammers of Fate/Profiles/TWÓJ_PROFILE/input_a1.cfg
  • ToE: Heroes of Might and Magic V - Tribes of the East/Profiles/TWÓJ_PROFILE/input_a2.cfg


Na początku pliku wklej linię:
bind show_console '`'Dzięki temu wciskając klawisz `(~ tylda, na lewo od 1) będziesz miał dostęp do konsoli.

Ważne: Często, gdy konsola nam się nie otwiera, błędem jest edytowanie złego pliku input.cfg:
powinieneś edytować plik w "Moje dokumenty/...", a NIE ten w "FOLDER_GRY/profiles/..."  ;>


Kody


Kody muszą być wpisane dokładnie tak, jak są podane (znaczenie ma wielkość liter, cudzysłów - pojedynczy, podwójny, itp.).

Imiona bohaterów
Niektóre imiona bohaterów które wpisujemy do konsoli są inne, niż spotykane w grze.
Błędne wpisanie imienia wybranego bohatera owocuje brakiem działania wpisywanego kodu...
Odpowiedniki imion znajdziecie w tej tabeli.


Dodawanie umiejętności
Nowa nabyta umiejętność będzie na poziomie podstawowym. Kolejne dodanie tej samej umiejętności spowoduje jej podniesienie na wyższy poziom.

Kod:
@GiveHeroSkill("Imię_bohatera", NAZWA_UMIEJĘTNOŚCI);
lub
@GiveHeroSkill("Imię_bohatera", #);


# - numer umiejętności
Lista umiejętności na stronie Age of Heroes.


Dodawanie stworzeń

@AddHeroCreatures("Imię_bohatera", NAZWA_STWORZENIA, *);
lub
@AddHeroCreatures("Imię_bohatera", #, *);

# - numer stworzenia
* - liczba stworzeń
Tabela z listą stworzeń.


Dodawanie machin wojennych

@GiveHeroWarMachine("Imię_bohatera", NAZWA_MACHINY);
lub
@GiveHeroWarMachine("Imię_bohatera", #);

# - numer machiny
Tabela z machinami.


Dodawanie zaklęć

@TeachHeroSpell("Imię_bohatera", NAZWA_ZAKLĘCIA);
lub
@TeachHeroSpell("Imię_bohatera", #);

# - numer zaklęcia
Tabela z listą zaklęć.


Dodawanie artefaktu

@GiveArtefact("Imię_bohatera", #);
lub
@GiveArtifact("Imię_bohatera", #);

# - numer artefaktu
Tabela z listą artefaktów.


Pozostałe modyfikacje

Zmiana statystyk


@ChangeHeroStat("Imię_bohatera", NAZWA_STATYSTYKI, #);
lub
@ChangeHeroStat("Imię_bohatera", #, *);

# - numer statystyki
* - ilość

Tabela:

Statystyka________NAZWA_STATYSTYKI________numer statystyki
DoświadczenieSTAT_EXPERIENCE0
AtakSTAT_ATTACK1
ObronaSTAT_DEFENCE2
MocSTAT_SPELL_POWE3
WiedzaSTAT_KNOWLEDGE4
SzczęścieSTAT_LUCK5
MoraleSTAT_MORALE6
Punkty ruchuSTAT_MOVE_POINT7
Ilość manySTAT_MANA_POINTS8


Dodawanie surowców

@SetPlayerResource(PLAYER_1, 0-6, #);

0-6 - rodzaj surowca
# - ilość surowców
Lista surowców:
Drewno - 0
Ruda - 1
Rtęć - 2
Kryształ - 3
Siarka - 4
Klejnot - 5
Złoto - 6


Odkrywanie mapy

Powierzchnia:
@OpenCircleFog(0, 0, 0, 9999, PLAYER_1);

Podziemie:
@OpenCircleFog(0, 0, 1, 9999, PLAYER_1);


Wygrana lub przegrana

@Win()
@Loose()


Mam nadzieję, że te informacje będą pomocne  8)
Wszelkie komentarze, uwagi mile widziane ;>

pozdrawiam,
piaskun

Ps. Jeśli moderator uzna to za stosowne, proszę o przypięcie wątku.


IP: Zapisane
Zaprawdę, zaprawdę, powiadam Wam:
jareQ
Tak, to On!

*

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Wiadomości: 1 256


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #149 : 15 Listopada 2009, 20:09:41 »
Super! Dzięki piaskun za ten poradnik. Temat przypięty dodałem także link do niego na naszej stronie z kodami.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 14    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.037 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry