Eee... już dyskutowaliśmy o tym, iż cholernie trudno coś takiego zrobić.
Co do tego jaszczura, to w sumie jedna tylko rzecz mi się nie podoba: nogi. Bo w sumie czemu jaszczur ma kopyta?
. Można użyć np. kończyn Magmowego Smoka.
Tak swoją drogą można pójśćw sumie na łatwiochę i dodać np. Niebieskiego Smoka
.
A co powiedziałbyś na lekką zmianę miasta. Chodzi o to, żeby to było miasto piratów opętanych przez morskie potwory.
Nie wiem co na to Sylan, ale jak dla mnie za późno już po wzięto jeden projekt. Poza tym nie ma co robić kolejnego zlepu istot jak z H3.
Tak swoją drogą, przedstawię pomysły na ośmiu bohaterów - mam też ich wyglądy na kompie, ale trochę roboty byłoby z tym (Ponieważ musiałbym ich wyciąć z obrazków itp) więc dodam najpewniej jutro.
Yog
Yog jest żywym paradoksem. Po matce – dżinnie – odziedziczył błękitną skórę, a po ojcu – barbarzyńcy – wolę i chęć do walki. Mimo, iż nie zagrażało mu niewolnictwo ze strony Imperium Gryfów, przyłączył się on do Qroqa i jego kampanii odbijania niewolników orkijskich z rąk rycerzy. Gdy Gotai został nowym chanem, Yog zrezygnował z krucjaty wątpiąc w jego umiejętności. By nie umrzeć z głodu, Yog dla pieniędzy robił wiele – nawet handlował orkijskimi niewolnikami. Zbiegiem okoliczności wstąpił „chwilowo” na załogę piratów, i nim się obejrzał, został ich kamratem. Woli on bardziej najemników niż własnych żołnierzy, bowiem ci nie kwestionują rozkazów i działają wyłącznie dla złota.
Talenty:
Atak Podstawowy
Taktyka
Zdolność: Zwiększa atak i obronę Bandytów, Złodziei i Łowców Niewolników o 1 na dwa poziomy.
Oliver
Oliver jest bratem Deirdre, i tak jak ona, był inkwizytorem. Gdy demony porwały i zabiły jego siostrę, sam rozważał możliwość samobójstwa, ale postanowił rozpocząć nowe życie. Był generałem Alaryka i służył Świętej Izabeli, lecz gdy ta pokazała swą prawdziwą twarz, kolejny raz postanowił na nowo rozpocząć życie. Tym razem jednak zamiast żyć w zamkach i gościć na balach szlacheckich postanowił posmakować życia morskiego awanturnika. W swej nowej załodze czuje się dobrze, a piraci cenią sobie tego świetnego generała.
Talenty:
Dowodzenie Podstawowe
Werbunek
Zdolność: Zwiększa atak i obronę Akolitów, Czarowników i Zaklinaczy o 1 na każde dwa poziomy.
Galghim
Krasnolud Galghim zrezygnował ze służby wojskowej tuż po tym, jak Biara została pokonana. Postanowił porzucić stanowisko w wojsku a także wszystko, co związane z magią runiczną, i żyć jako pirat na statku. Niektórych rzeczy jednak się nie zapomina. W uznaniu dla jego zasług, został mianowany dowódcą. Ten zaś jako mądry mag zabezpiecza się rozmaitymi amuletami.
Talenty:
Obrona Podstawowa
Ochrona
Zdolność: Zwiększa odporność oddziałów na magię o 5%+1 na każdy poziom.
Lila
Niczym wodna nimfa, drobna i zgrabna Lila zna wszelakie tajniki magii związanej z wodą. Wbrew pozorom nie jest ona spokojną czarodziejką – podczas bitwy pokazuje całą swą agresję, i stara się jak najszybciej wyeliminować wrogów. Ów jej zapał udziela się także innym oddziałom, których szybkość - połączona z destrukcyjnymi siłami wody - tworzy zabójczą kombinację.
Talenty:
Magia Zniszczenia Podstawowa
Mistrz Lodu
Zdolność: +1% inicjatywy dla oddziałów na każdy poziom (Zdolność Agraela)
Erwin
Erwin jest osobą skrajną, o charakterze całkowicie nieprzewidywalnym. Zdarza się, iż jednego dnia jest dla jednej osoby miły, by drugiego dnia bezpodstawnie się na niej wyżywać. Właśnie taka postawa sprawiła, iż Erwin osiągnął wysoką pozycję u piratów. Jego nieprzewidywalność przeszkadza często jego oddziałom, ale jeszcze bardziej przeszkadza jego wrogom, którzy nieraz z obawą decydują się na dany ruch nie mogąc rozgryźć taktyki Erwina.
Talenty:
Szczęście Podstawowe
Magia Zniszczenia Podstawowa
Zdolność: Zmniejsza inicjatywę istot przeciwnika o 1% na każdy poziom.
Delitte
Delitte jest młodą czarodziejką ze Srebrnych Miast. Wojna z Biarą była niepewna, i ów czarodziejka nie chciała się znaleźć po przegranej stronie, dlatego też całkowicie zrezygnowała ze wszelkego wpierania danej ze stron, i przyłączyła się do piratów, którzy zachowywali tak zwaną neutralność. Obecnie jest wysoko postawioną panią kapitan, i słynie ona ze swoich zaklęć.
Talenty:
Magia Zniszczenia Podstawowa
Oświecenie Podstawowe
Zdolności: Efektywność czaru Kula Ognia zwiększa się równo z poziomem bohatera.
Argon
Argon przeżył wiele, i wiele jeszcze przeżyje. To mądry wódz, którego imię wzbudza strach w sercach piratów. Choć uważa on piratów za ważne oddziały, polega głównie na swoich ulubionych bestach - groźnych Mantikorach. Te bestie mimo, iż słyną z dzikości, czują respekt do tego wiekowego weterana.
Talenty:
Atak Podstawowy
Obrona Podstawowa
Zdolność: +1 Ataku i Obrony dla Mantikor, Kikimor i Chimer za każde dwa poziomy bohatera.
Kyrke
Kyrke wiele przeszła już jako mała dziewczynka, gdy demony zaatakowały jej rodzinną wioskę. Patrzyła jak wybijani są jej rodzice, oraz ludzie z którymi przeżyła wiele. Jako jedna z niewielu ocalałych została przeniesiona do innego miasta, które także zniszczyły demony. Sytuacja powtarzała się jeszcze kilka razy, co wypaczyło postrzeganie świata według Kyrke. Ta ponura czarodziejka przyłączyła się do piratów, by móc sama zabijać tych, którzy jej się sprzeciwią, nie mając przy tym żadnych większych celów. Jej jedyną motywacją jest widok kolejnego wroga konającego z bólu z powodu jej zaklęć.
Talenty:
Magia Mroku Podstawowa
Oświecenie Podstawowe
Zdolność: Pozwala rzucić na początku czar "Rozkład", którego działanie jest zależne od poziomu bohatera.
Specjalizacje są wzięte od:
Agraela
Raelaga
Marbasa
Lethosa
+Specjalizacje od oddziałów
Tak swoją drogą:
1) Modyfikacja miasta jest bardzo skomplikowana, bo miasto składa się z ok 30 modeli połączonych ze sobą, których skrypty znajdują się w kilkudziesięciu różnych miejscach. Dlatego łatwiej jest zrobić od nowa miasto. Nie znaczy to że wcale jest to takie łatwe. W mieście można jedynie zmieniać np kolor ścian, nieba, tła, ziemi itp oraz efekty np ognia. Dlatego żeby mieć odpowiedni gotowy wygląd miasta można jedynie podmienić odpowiednie jednostki tego miasta.
Najłatwiej jest zrobić miasto od nowa, ale można zmieniać jedynie kolory? No i na końcu piszesz (Chyba) że można zmienić jedynie jednostki.
Tak swoją drogą, może zamienić jednak rasę Orków? Wygląd ich miasta nawet bez modyfikacji przypominałby piracki.