Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 5    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Biedne Nekropolis... (Czytany 26133 razy)
zasz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8


Zobacz profil
« : 14 Marca 2008, 15:14:08 »
Witam.
Wlasnie kupilem hordy wlaczam moj ulubiony zamek patrz Nekropolis i moje serce placze :( Nie wiem czy to tylko moje zdanie ale z patcha na patcha z dodatku na dodatek tworcy oslabiaja ten zamek :( Rozumiem ze kolejne 3 ulepszenie jednostek jest do d... ale ze juz za wskrzeszanie jest 20 % mniej zycia to jest poprostu przesada :( Jesli macie inne zdanie to chetnie je uslysze :)


IP: Zapisane
Rutger

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 72


Fan fortecy, krasnoludzki berseker,

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 14 Marca 2008, 15:28:21 »
Ja i tak nie gram nekropolią ;) ale rzeczywiśćie trochę osłabili ten zamek w dzikich hordach chociaż niektóre alternatywy...


IP: Zapisane
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 14 Marca 2008, 15:34:33 »
Necro jest po prostu teraz mniej uzależnione od Nekromancji, a bardziej od bohatera i taktyki gracza.


IP: Zapisane
pemo4402

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 492


...Ramtamdamtam-amtamdamtam.

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 14 Marca 2008, 16:53:13 »
Wszystko jest zrobione jak należy - nie ma takiej kolosalnej różnicy pomiędzy zamkami i to jest dobre, a nie złe. Twórcom głównie chodziło o optymalizację gry w multi (ale w singlu też zrobili), bo naprawdę można było się rzucić z mostu, jak atakujesz na nekromantę 3 bohaterami swoimi (nie ważne jakim zamkiem) którzy są 3 razy silniejsi od jednego nekro (czyli wszyscy heroesowie są 9x silniejsi od niego), a "jakimś cudem" nekromanta nie dość że zwycięża, to jeszcze dochodzi mu po walce od 400 do kilku-tysięcy szkieletów lub szkieletowych łuczników (wtedy nasz przeciwnik jest lepszy od kolejnego bohatera i tak w kółko, aż do skończenia rzeźi) :/ Wiem że to straszne jak jedzenie cukierków, ale przynajmniej jest sprawiedliwe, a o to chodzi w grze wieloosobowej...


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 15 Marca 2008, 08:56:36 »
Nie wiem ta mroczna energia jest troche dziwna żeby mieć jej dużo trzeba odwiedzic dużo miast nekropolis oraz mieć komplet dla nekromanty.


IP: Zapisane
zasz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 15 Marca 2008, 10:16:14 »
Zgodze sie ze kiedys bylo przesada 1k szkieletow w  4 tyg. Owszem ale po wprowadzeniu energi mroku i wskrzeszenia tylko odpowiednika jednostki z ktora sie walczylo troche sie zbilansowalo. Chociaz energi mroku moim zdaniem jest troszke za malo. A skoro mowimy o wyrownaniu szans to czemu nie zmienili koscianego smoka :) A skoro tworcy gry daza do takiego wyrownania szans to co robi rasa orkow :) przeciez to jest "czit" ;]


IP: Zapisane
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 15 Marca 2008, 10:29:04 »
Rasa Orków nie jest wcale najpotężniejsza. Co prawda ma ogromną przewagę nad Akademią (osłabianie czarów robi swoje), ale nad innymi niekoniecznie...


IP: Zapisane
zasz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 15 Marca 2008, 10:50:59 »
Ale powracaja to glownego tematu to moze ktos mi powie co jest na + dla nekro w hordach ?? Orki nie sa zagrozeniem tylko dla akademii przeciez tak naprawde ich bohatera i jednostki mozna w sposob idealny dopasowac przeciwko kazdemu stylowi gry i przeiwko kazdemu miastu.


IP: Zapisane
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : 15 Marca 2008, 11:08:27 »
Co do Orków - mylisz się. : P Ale nie będę się rozdrabniał, rozmawiamy tu o Necropolis.

Co jest na +? Po pierwsze Liszmistrzowie - Wskrzeszenie Umarłych pomaga w każdej bitwie. Po drugie Kościani Wojownicy - z Kasparem tworzą duet doskonały. Po trzecie Znamię Nekromanty już od pierwszych poziomów. A po czwarte lepszy balans między frakcjami. XD


IP: Zapisane
zasz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 16 Marca 2008, 10:56:37 »
Coz znowu zagralem kasparem na mapie dziedzictwo przeciwko kumplowi co gra lochem :) znowu w d.... :) poprostu nie ma chyba strategii na loch :) macie jakis pomysl czym zabic jego czarne smoki ??? :)


IP: Zapisane
kluseczka

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 878


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 16 Marca 2008, 14:59:27 »
Opisz jak rozwinąłeś bohatera jakie ma skille, zaklęcia, armię...


IP: Zapisane
The universe speaks in many languages, but only one voice.
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 18 Marca 2008, 00:16:02 »
macie jakis pomysl czym zabic jego czarne smoki ??? :)

Wszystkim czym tylko dysponujesz:) Musisz po prostu poświęcić pierwszy oddział który zbiera kontrę  i najprawdopodobniej ginie, a potem lać go do oporu w tej samej kolejce. Potem pewnie zarobisz obszarówkę więc bij z różnych stron i ucz bohatera tak aby miał Mass Haste - wtedy może niektórzy ruszą się przed Warlockiem i uda im się usunąć z obszaru śmierci. Jeżeli tylko masz Summoning Magic to rzucaj wszelkiego rodzaju zapory albo blokuj jednostkami tak aby w pierwszej turze nie zebrać uderzenia przez dwóch.
Jak nie masz 7 jednostek w armii to polecam rozdzielić Wraiths i zabijać przy pomocy Harm Touch ( średnio obeznany gracz zapewne nie pozwoli Ci na to abyś
z tego skorzystał ale jednak jeśli skupi się na zabiciu tychże dwóch oddziałów to większe szanse na przeżycie dla reszty Twoich wojsk ). Szkielet ma Bash i to może pomóc w opóźnieniu ruchu Smoka. Pierwsze uderzenie sugerowałbym Duchem bo ma miss, smokiem bo i tak jest leszcz albo Wampirem ( tym z kontrą jeśli smoków nie jest zbyt wiele i wampir ma szansę przeżyć kontrę, pierwotnym ulepszeniem możesz jedynie osłabić ). Tak czy siak musisz go tłuc ile wlezie bo nic innego Ci nie pomoże. To najlepsza jednostka w grze, którą trzeba się szybko zająć. Póki Smok żyje zawsze można na pożegnanie zarobić Armageddon.
A jeśli chodzi o strategię na Loch to brać odporności na magię, obronę oraz przeciągać partię aby mieć sporą przewagę w armii.


« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2008, 00:24:19 wysłane przez gaza » IP: Zapisane
zasz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 21 Marca 2008, 21:22:46 »
Niestety mialem problem z netem i dopiero teraz moge odpowiedziec na posty :(
Jezeli chodzi o bohatera glownie gram Lukrecja a skille jakie wybieram to
magia mroku
magia przywolania
Oswiecenie
Trening magiczny z odpornoscia na magie
Obrona tez z odpornoscia
Staram sie go tlum czym popadnie ale te smoki naprawde sa przegiete :) a takie dziwne pytanie Czy mass haste to poprostu spowolnienie grupowe ??
Co do armi to glownie opieram ja na Wraiths i vampirach z koscianych smokow to juz w ostatecznosci korzystam ( sa beznadziejne poprostu ) teraz moze ten smutek troche ich ratuje ale i tak szal nie ma :(. A o jakie zapory ci chodzi z magi przywolania Kluseczka ??


IP: Zapisane
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #13 : 21 Marca 2008, 22:15:49 »
Cytuj
Czy mass haste to poprostu spowolnienie grupowe ??
Mass Haste to Grupowe Przyspieszenie. : D
Cytuj
magia mroku
magia przywolania
Oswiecenie
Trening magiczny z odpornoscia na magie
Obrona tez z odpornoscia
Ja bym tam wywalił Magię Przywołania, bo Mrok jest bardziej przydatny. Z Talentem Magicznym będziesz częściej czarował,  a i na dodatek masz Znamię Nekromanty. :>
Cytuj
Jezeli chodzi o bohatera glownie gram Lukrecja
Spróbuj zagrać kimś innym (np. Kasparem) i porównaj efekty.


IP: Zapisane
zasz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 21 Marca 2008, 22:24:54 »
Juz gralam gdzie zamiast magi przywolania mialem atak dobra strategia ale mysle ze fenix + zbroja moze mi pomow walce z czarnymi smokami :) A jak moge osiagnac nekro Mass Haste ??


IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3 4 5    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry