Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 5    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wybór Ulepszenia: Sylwan (Czytany 35384 razy)
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« : 26 Grudnia 2010, 15:46:07 »
Przechodzimy do wyboru jednostek w kolejnym silnym i ciekawym mieście jakim jest Sylwan. Standardowo zaczynam od bezstronnego przedstawienia obu ulepszeń.


Sylwan:
  • 1.
    - Rusałka
    - Driada
    Rusałka mająca o 1 wyższą inicjatywę potrafi rzucać zaklęcie Rój Os. Driada natomiast ma o 1 większe maksymalne obrażenia oraz posiada zdolność symbiozy, która wskrzesza Rusałki oraz Drzewce w zależności od ich liczebności.
  • 2.
    - Tancerz Wojny
    - Tancerz Wiatru
    Tancerz Wiatru ma o 1 lepszy atak, o 3 lepszą obronę, o 1 wyższe maksymalne obrażenia oraz o 1 wyższą prędkość. Jednak dzięki pełnemu wykorzystani zwinności, jego obrona może wzrosnąć o kolejne 14 (2x7), co daje mu aż 17 pkt obrony więcej. Tancerz Wojny posiada natomiast zdolność wojennego tańca, dzięki której rani wszystkich przyległych przeciwników (główny cel dostaje pełne obrażenia, pozostałe zaś połowę).
  • 3.
    - Wielki Łowczy
    - Mistyczny Łucznik
    Mistyczny Łucznik posiada o 1 lepszy atak, obronę, inicjatywę i maksymalne obrażenia, zaś minimalne obrażenia są wyższe o 3. Jest w pełni skuteczny w walce na dystans oraz ma do dyspozycji strzałę mocy. Wielki Łowczy natomiast strzela dwukrotnie korzystając ze strzał ochronnych.
  • 4.
    - Wielki Druid
    - Arcydruid
    Arcydruid posiada o 1 pkt życia więcej a także o 1 wyższe minimalne obrażenia, traci natomiast 1 pkt obrony. Wielki Druid może przekazać bohaterowi swoje punkty many, Arcydruid może natomiast zwiększyć siłę jego czarów. Mając tyle samo many Wielki Druid poza zaklęciem Wytrzymałości (które rzuca dając o 3 obrony więcej) ma dodatkowo do dyspozycji Kamienne Kolce oraz Błyskawicę.
  • 5.
    - Srebrny Jednorożec
    - Biały Jednorożec
    Srebrny Jednorożec ma o 2 wyższy atak oraz obronę, traci jednak 3 punkty życia. Jego minimalne obrażenia są o 1 wyższe, jednak maksymalne o 4 mniejsze. Dodatkowo posiada aurę, która zwiększa jego odporność na magię oraz przyległych istot o 30%. Biały Jednorożec natomiast jako dziecko światła zawsze otrzymuje każdy pozytywny czar magii światła, który zostanie rzucony na polu bitwy.
  • 6.
    - Ent
    - Dziki Ent
    Ent posiada o 2 pkt obrony oraz o 6 punktów życia więcej, zaś Dziki Ent ma 2 więcej ataku, o 2 wyższe minimalne obrażenia, a także jest niepodatny na spowolnienie. Ent posiada zdolność Zapuszczania Korzeni natomiast Dziki Ent może korzystać z Furii Lasu.
  • 7.
    - Szmaragdowy Smok
    - Kryształowy Smok
    Szmaragdowy Smok posiada o 1 wyższy atak oraz obronę, jest odporny na zaklęcia magii ziemi i atakuje kwasowym oddechem. Kryształowy Smok ma o 3 szerszy zakres obrażeń, a w czasie ataku korzysta z tęczowego oddechu.


Czekam zatem na Wasze wypowiedzi i opinie, najlepiej poparte licznymi argumentami. Ja do tematu będę nieraz zaglądał, kilka własnych testów na pewno przeprowadzę, jednak niestety dopóki nie zaliczę egzaminów, raczej nie liczcie na dużą aktywność z mojej strony.
Zapraszam do dyskusji.


IP: Zapisane
Rakszasa Maciej

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 26 Grudnia 2010, 16:05:29 »
sprawa prosta:
Driady
Tancerz wojny
Mistyczny Łucznik
Arcydruid
Biały Jednorożec
Ent
I smok do wyboru lecz ja preferuję Kryształowego

gdy gram sylwanem to zawsze wybieram te jednostki :)


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 26 Grudnia 2010, 17:39:09 »
1.Na początku gry daje rusałki- są szybkie, mają zaklęcia dzięki którym mogę zaatakować wroga na odległośc (ale tylko dwa razy). Potem jednak traci to na znaczeniu, lepiej wtedy brac driady, bo:
-"Rój os" nie daje już efektów
-Rusałki giną masowo
-Driady atakują również bez kontrataku, ale mogą się odrodzić dzięki entom.

2.Tancerz wojny- czemu? Atakuje wszystkie jednostki wokół w przeciwieństwie do tancerza wojny, którego bonus nie jest tak widoczny.

3.Mistyczny łucznik- klucz do sukcesu elfów, on i dzięki nim zawsze sa pierwsi i atakują najszybciej. Najlepiej im idzie odbijanie kopalń i skarbów. Wielkich łowczych bierzemy tylko mając eks. szczęście i trzy elfickie artefakty.

4.Wielki druid- lepsze czary, po prostu.

5.Biały jednorożec- odpornośc na magię mroku idealna na mr. elfy i nekropolię. Na twierdzę i przystan lepszy jednak srebrny jednorożec

6.Ent- zawsze i wszędzie. Jest szybki, wytrzymały, a dzięki driadom może się odrodzić.

7.Kryształowy smok- ładniejszy i skuteczniejszy od szmaragdowego.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Rakszasa Maciej

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 26 Grudnia 2010, 17:49:42 »

4.Wielki druid- lepsze czary, po prostu.

Belegor, to włacie Elder Druid (arcy) ma lepsze czary :D
a wielki (high druid) to ten z oposem(?) na glowie :D

cos chyba nie tak z tlumaczeniem albo u was albo u mnie :D


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 26 Grudnia 2010, 18:31:45 »
Arcydruid ma waśnie te gorsze (z tym wilkiem na głowie). Wielki druid ma błyskawice, napełnienie mocy i kolce, a arcyk, co ma? Tylko błyskawicę?


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Rakszasa Maciej

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 26 Grudnia 2010, 19:07:18 »
ja mowiac arcy mialem na mysli tego z podstawki- z jelenia czapka
alternatywa ma tylko wzmocnienie.


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 26 Grudnia 2010, 20:15:28 »

Czekam zatem na Wasze wypowiedzi i opinie, najlepiej poparte licznymi argumentami.!!



IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 26 Grudnia 2010, 20:36:12 »
 :o

Driada- leczenie siebie i entów jest bardzo przydatne, bardziej niż rusałki, ale jeśli nie mamy entów jeszcze polecam rusałki!

Tancerz wiatru- tzw. mięso armatnie, zawsze go biorę. Ma lepsze statystyki, zdolność dla mnie lepsza niż u tancerzy wojny, chociaż ich bym wybierał jakbym był przeciwko Przystani.

Mistyczny łucznik- najlepszy łucznik, jego zdolności są nieziemsko przydatne i mogą ratowac skórę. Jednak tak jak Belegor, gdybym miał szczęście elfów i te artefakty brałbym wielkich łowczych.

Arcydruid- te jego przelanie mocy jest bardzo przydatne, może słabsze czary, ale lepsza zdolność

Srebrny jednorożec- zdolności lepsze, chyba że walczymy przeciwko Nekropolis i Lochowi to białego.

Ent- bardzo dużo obrony, zawsze go biorę.

Kryształowy smok- znowu zdolność lepsza, zastanawiałbym się nad Szmaragdowym, gdy grałbym przeciwko Sylvanowi, Inferno i Fortecy.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 26 Grudnia 2010, 21:42:58 »
To nie jest temat do nabijania postów. Proszę nie robić nieuargumentowanych niczym wyliczanek.

Opis mocy danych jednostek jest w pierwszym poście, dlatego jeśli nie jesteście czegoś pewni, warto tam zajrzeć. Po to w końcu robię...


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 27 Grudnia 2010, 12:24:56 »
1.Rusałka okazuje się tutaj bardziej przydatna w starciu z nacjami czy jednostkami które będą operować mrokiem, many starcza co prawda tylko na jedno oczyszczenie, ale symbiozy użyjemy też tylko raz. Często się zdarza że łuczników likwiduje się dezorientacją, przy dobrym pasku inicjatywy rusałki mogą zdjąć te zaklęcie jeszcze przed turą strzelców.
Driada przeciwko zamkom, które nie będą dysponować mrokiem, w połączeniu z boską siłą będą zadawać o 1 obrażeń więcej od rusałek.

2.Statystki tancerza wiatru biją na głowę jego wojennego krewnego, zdolność pozwala przeżyć im o wiele dłużej na polu bitwy, tu się nie ma nad czym zastanawiać, mimo zdolności tancerza wojny, tancerz wiatru posiada zdecydowanie lepsze statystyki, a zdolnością też nie idzie pogardzić.

3.Tutaj wybór pada na alternatywę, lepsze statystyki , oraz zdolność pełnej skuteczności na dystans przelewa szale zwycięstwa na jego stronę. Wielkich łowczych bierzemy w przypadku gdy mamy łuk z rogu jednorożca czy szczęście natury, albo chociaż 5 szczęścia, wtedy suma obrażeń z dwóch strzałów wielkich łowczych będzie przewyższać obrażenia mistycznych łuczników.

4.Każdy dobry gracz zapewne dostrzegł przydatność arcydruida, zdolność przelania mocy stawia go wyżej od wielkiego druida niezależnie jaką magią dysponujemy. Nie ma się co tu więcej rozpisywać.

5.Tutaj zależnie przeciw komu gramy. Jeśli gramy przeciwko zamkom posługującym się magią światła to świetnym wyborem będzie biały jednorożec, przeciwnik wzmacniając swoje jednostki będzie też wzmacniał naszego jednorożca, to samo jeśli zacznie wskrzeszać, nasze jednorożce też będą powstawać z martwych. Srebrny jednorożec przeciwko zamkom posługującym się mrokiem oraz zniszczeniem, ustawiamy go wtedy w centrum tak aby jak najwięcej jednostek znajdowało się blisko niego, w połączeniu z odpornością na magię, daje to naprawdę świetne rezultaty w postaci odpierania czarów.

6. Nie przypadła mi do gustu alternatywa, zwykłe jesienne enty mają być tankerami blokującymi na sobie jednostki przeciwnika i świetnie wywiązują się ze swojej funkcji. Naprawdę mało grałem dzikimi entami, także nie wiem w czym one mogłyby się okazać przydatne. Ofensywę sylvan ma już wystarczająco dobrą i nie trzeba z entów robić kolejnych zabójców.

7. Tu tak jak wyżej alternatywa nie spodobała mi się za bardzo i nie grałem nią za dużo. Szmaragdowe smoki odporność na magię ziemi, bardzo ciekawa zdolność najsilniejszy czar zniszczenie już tu na nich nie podziała, jeśli jeszcze przeciwnikowi trafi się grad, to czwartym i piątym poziomem destro nic nie zdziała. Kwasowy oddech przydatny jak u większości smoków. Nic nie powiem na temat tęczowego smoka gdyż go nie rozgryzłem, raz atakuje tym swoim tęczowym oddechem jedną jednostkę , a raz pięć...



IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 27 Grudnia 2010, 12:55:00 »
1.Symbiozę można użyć chyba dwa razy (raz u driad i raz u entów), poza tym większośc ataków magicznych i fizycznych idzie na rusałki właśnie, więc oczyszczenie jest mało skuteczne i lepiej jest użyć driad.
2.Tancerze wojny owszem giną w wielu, ale są bardzo dobrzy przeciwko Sylvanowi i przystani, szybko dobiegną do wrogich łuczników i potrafią wszystkich skosić, gdy tylko znajdą jedno pole luki. to o wiele lepsze od zdolności tancerza wojny, która tylko nieznacznie zwiększy jego obronę, lub atak.

3. Mistyczni zawsze i wszędzie, bo praktycznie rzadko znajdziesz łuk z rogu jednorożca i eksp. szczęście jednocześnie.

4.Ze zdolności arcydruida raz tylko skorzystałem, bowiem na co napełnienie mocą, skoro many bohatera jest dużo i rzadko się zdarza by się skończyła przed bitwą.

5.Jednorożce białe owszem tylko do przystani i być może do fortecy i sylvanu. Również i do twierdzy, ale raczej nie bowiem przy eks. magie świetle zazwyczaj używamy grup. zaklęć.

6.Ent i jeszcze raz ent. Jest i tak dość szybki, mocny i wytrzymały więc po co marnowac go na furię, która nie przyśpieszy jego inicjatywy, a tylko go osłabi w obronie.

7.Kryształowy pomimo nieprzewidywalności i tak bywa skuteczniejszy od szmaragdowego, którego trzeba ustawiać by trafił więcej niż jedna jednostkę (ostatnio tak się ustawiają, że nie da się tego użyć).


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 27 Grudnia 2010, 13:55:00 »
1. Driada, gdyż symbioza z  dzikim entem lub druidem bardzo się przydaje. Poza tym lepszy staty. Rusałki rój os się nie przydaje. Czyli tu Driada.

2. Tancerz wojny, dzięki temu atakowi co może kilku na raz walnąć, ponadto dobry zasięg czyli inicjatywa. Staty trochę gorsze od wiatru.
Dla mnie Tancerz Wojny.

3.Ja wybieram zawsze wielkiego(tego brązowego) za te magiczne strzały i podwójne strzały. Poza tym bardziej mi się wygląd podoba ale to nie ma znaczenia. Dla mnie Wielki Łowczy.

4.Zawsze wybieram Wielkiego Druida ze względu na lepsze staty, przydatne zaklęcia (błyskawica itp.). Arcydruid ma nieprzydatną zdolność napełnienie mocą. Czyli tu Wielki Druid.

5.Biały jednorożec ma gorsze staty od srebrnego, ale dobre zdolności dziecko światła, oślepienie -bardzo często się przydają. Tu będzie raczej na równi ze srebrnym.(srebrny ma chyba odporność na magię 50%). Czyli na równi

6. Ent z Dzikim Entem również na równi, gdyż Ent ma max.obrony a Dziki Ent max.atak po tej jego zdolności ma ponad 40 coś ataku i mało obrony. Wybór zależy od taktyki gracza, jeżeli chce z dystansu atakować i się bronić to polecam Enta, zaś jeżeli są to działania ofensywne to polecam Dzikiego Enta. Czyli tu na równi.

7. Kryształowy mimo gorszych stat jest znacznie lepszy, dzięki tęczowemu dechowi. Dla mnie Kryształowy Smok.



IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
Tazol

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 496


Gaming Monster Channel on YouTube

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 27 Grudnia 2010, 14:17:20 »
1. Moim wyborem jest Rusałka. Jednak ten czar Rój Os daje jej u mnie przewagę, bo ogólnie uwielbiam magię, ale jakbym jednak mierzył się z Necropolis to jednak trzeba postawić na Driady, ale to tak jak mówię, tylko w starciach 1 na 1 gdzie moim głównym przeciwnikiem będzie Nekromanta uzbrojony w armię śmierdzących truposzów

2. Jak przedmówca wybieram Tancerzy Wojny. Jednak stawiam na tą akcję atakującą kilku rywali na raz.

3. Mistyczny Łucznik potrafi zniszczyć wielką część armii wroga no i nie dostaje kary odległości więc jest lepszym wyborem niż Wielki Łowczy

4. Wielki Druid ma błyskawicę więc na starcie wygrywa z Arcydruidem

5. Zdolność Dziecko Światła Białego Jednorożca połączona z Regeneracją na przykład potrafi ci dać wielką przewagę. Często właśnie dzięki takiej kombinacji nieświadomie wygrywałem bitwy z teoretycznie silniejszymi armiami.

6. Zawsze wybierałem Dzikiego Enta, ale chyba zmienię wybór na Enta. Pierwszy post tematu i Belegor wyprowadzili mnie z błędu.

7. Tu nie widzę zbytniej różnicy, więc biorę Kryształowiego Smoka tak z przyzwyczajenia


« Ostatnia zmiana: 27 Grudnia 2010, 14:20:22 wysłane przez Tazol111 » IP: Zapisane
solymr

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 60


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 27 Grudnia 2010, 15:30:35 »
1.Na początek Rusałka, dzięki zaklęciu rój os łatwiej pokonać neutralnych przeciwników. Potem lepszym wyborem jest Driada, bowiem wskrzeszenie Drzewców jest dosyć przydatne, a rój os traci na znaczeniu.

2.Zdecydowanie Tancerz Wiatru. Statystyki są lepsze, albo równe Tancerzowi Wojny, ale zdolność specjalna znacznie zwiększa ich obronę, przez co przeżywalność jest większa. Tancerze Wojny to kamikaze, ich atak może i przetrzebi przeciwnika, ale kontratak najczęściej ich zmiata.

3.Zdecydowanie Mistyczny Łucznik. Nie dość, że statystycznie lepszy, to jeszcze zawsze będzie strzelał z pełną skutecznością. Do tego ta strzała mocy... Mistyczni Łucznicy to dystansowi zabójcy.

4.Wybieram Wielkiego Druida. Różnice w statystykach są mało znaczące, a ze specjalnych umiejętności (przekazanie many, przelanie mocy) nie korzystam. Wybierałem więc pomiędzy dostępnymi czarami, a w tych góruje Wielki Druid. Błyskawica i kolce potrafią przetrzebić szeregi wroga.

5.Tutaj miałem trudności z wyborem. Zależy on od tego, z kim walczymy. Przeciwko Przystani, Sylvan i Fortecy lepszy będzie Biały Jednorożec - ich bohaterowie będą wzmacniali go, jeśli wzmocnią swoje jednostki. Przeciwko pozostałym lepszy będzie Srebrny Jednorożec, gdyż lekko przeważa statystycznie, a aura ochrony przed magią dobrze się sprawdza.

6.Zdecydowanie zwykłe ulepszenie, czyli Ent. Głównym atrybutem Łowcy jest obrona, na talent obrona jest duża szansa przy zyskiwaniu poziomu. Dodać do tego wskrzeszanie przez Driady i zdolność utrzymanie pozycji i mamy idealną jednostkę defensywną. Dziki Ent to robienie z niej na siłę ofensywnej. Dlatego wolę normalne Enty.

7.Tu, tak jak na 5 poziomie, trudny wybór. Zależy znów - od miasta, ale także od bohatera. Jeśli nie mamy artefaktów zwiększających szczęście, bądź talentu szczęście, to lepszym wyborem będzie Szmaragdowy Smok ze względu na lekką przewagę statystyczną. Jeśli jednak takie posiadamy, to lepiej wybrać Kryształowego Smoka. Chyba, że gramy przeciw Lochowi - wtedy lepszy będzie zawsze Szmaragdowy Smok, gdyż jest odporny na Grad Meteorytów.


IP: Zapisane
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 27 Grudnia 2010, 15:59:23 »
Mimo, że nie jestem ekspertem od Sylvanu, postaram się wypowiedzieć.

Poziom 1
Jak dla mnie Driada. Większe obrażenia = większa siła ofensywna, oraz Symbioza, która wskrzesza Drzewce stawiają ją wyżej niż Rusałkę.

Poziom 2

to o wiele lepsze od zdolności tancerza wojny, która tylko nieznacznie zwiększy jego obronę, lub atak.

Jednak dzięki pełnemu wykorzystani zwinności, jego obrona może wzrosnąć o kolejne 14 (2x7), co daje mu aż 17 pkt obrony więcej.
+14 do Obrony to jest NIEZNACZNIE?
Oczywiście Tancerz Wiatru, staty dużo lepsze, zdolność zdecydowanie góruje nad zdolnością Tancerza Wojny pozwalając mu przetrwać długo na polu bitwy. Tancerz Wojny w pierwszej większej bitwie jest wykoszony pierwszy.

Poziom 3
Tu jak wyżej nie ma się nad czym zastanawiać, Mistyczni Łucznicy odsadzają Łowców. Wspaniałe staty i pełna skuteczność w walce na dystans czynią go najlepszą jednostką strzelającą w grze. Mistyczni Łucznicy są największą siłą Sylvanu.

Poziom 4
Wybieram Arcydruida. Ma minimalnie lepsze statystyki, jednak słabsze zaklęcia. Czym więc jest podyktowany mój wybór? A no tym, że Łowca ma zawsze dużo many, a mało Siły Czarów, więc jego zaklęcia nie są piorunujące. Arcydruid może go nieźle dopakować swoją zdolnością i uczynić groźnym, podczas gdy umiejętność Wielkiego Druida jest prawie bezużyteczna.

Poziom 5
Tutaj za wiele nie powiem. Nigdy nie przetestowałem zdolności obu Jednorożców, więc nie wiem, który jest lepszy. Jednak ze względu na staty wybierałem Srebrnego Jednorożca.

Poziom 6
Również trudny wybór, ale ja bym preferował Dzikiego Enta. Dzięki Furii Lasu może z ciekawym skutkiem wbić się w szeregi wroga. Kiedy Dzikie Enty zbyt zmęczą się natarciem można użyć Symbiozy, żeby je znowu wzmocnić. Zwykły Ent jest przydatny do osłony strzelców i powstrzymywania wrogich oddziałów, ale w walce radzi sobie gorzej.

Poziom 7
Kolejny dylemat. Częściej wybieram Kryształowego Smoka. Patrzę na statystyki, bo tak naprawdę nigdy nie dowiedziałem się na czym właściwie polega Tęczowy Oddech.

Podsumowując, Sylvan swoją siłę opiera głównie na alternatywach.


« Ostatnia zmiana: 27 Grudnia 2010, 16:15:27 wysłane przez Nekro_L » IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3 4 5    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.082 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry