Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Skowyt Grozy (Czytany 4103 razy)
huba14555

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 3

Zobacz profil
« : 26 Stycznia 2013, 20:04:37 »
Cześć! Jestem tu nowy więc zbytnio nie wiem co i jak, ale mam pytanie. Często w weekend gram z bratem w heros v dzikie hordy. Mój brat gra zawsze nekromantami i udaje mu się ulepszyć talent rasowy czyli Skowyt Grozy i Ja rzadko się ruszam. Więc jakim musze grać zamkiem żeby go pokonać?/

Edit. Na przyszłość ograniczaj emotikonki./Menelag


« Ostatnia zmiana: 26 Stycznia 2013, 22:07:11 wysłane przez Menelag » IP: Zapisane
huba14555

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 26 Stycznia 2013, 20:52:22 »
Tylko moje jednostki prawie się nie ruszają :(

Edit. Ograniczaj emotki x2./Menelag


« Ostatnia zmiana: 26 Stycznia 2013, 22:08:12 wysłane przez Menelag » IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 26 Stycznia 2013, 20:54:14 »
Dać się da każdym, ale to zależy od umiejętności twoich i brata. Powiem krótko jeśli obaj jesteście graczami o podobnych umiejętnościach to przy grze bez kompletów artefaktów i bez bohaterów typu Markal możesz spróbować każdą frakcją. Na małej mapie dobrze sprawdzi się Loch. Na większych dobrze poradzisz sobie używając Sylwanu lub Akademii, aczkolwiek ta ostatnia jest bardziej wymagająca. Przy tego typu grze inwestuj w szczęście, morale, wiedzę i siłę czarów. W przypadku Lochu będzie ci potrzebna magia przywoływania i magia zniszczenia, a wprzypadku 2 pozostałych wymienionych frakcji przywołanie i światło (koniecznie masowe przyspieszenie i oczyszczenie). Postaraj się zdobyć cały zestaw lwich artefaktów oraz łuk z rogu jednorożca. Przydatne będą też artefakty krasnoludzkie, uodparniające na czary mroku.

Jeśli jednak brat jest wybitnym graczem (ty też możesz być) to na dużej mapie, z dużą ilością artefaktów i miejsc do nauki czarów najlepszym wyjściem będzie Necropolis. Bierz Logistykę, Talent Magiczny, Magię Mroku (Mistrz Umysłu), Magię Przywoływania (Mistrz Życia, Mistrz Krwawej Ziemi), Szczęście. Na bohatera polecam ci Lukrecję, która ulepsza Wampiry, lub Ornellę, która ma ten sam talent, ale lepsze zdolności na start. Walczyć z bratem będziesz głównie jednostkami i magią przywoływania. Używaj Przywołania Roju Os, Ognistej Pułapki, Bariery Miecza, Magicznego Kryształu. Za pomocą tych czarów chroń swoje jednostki strzelające i blokuj jednostki strzelające wroga (nie mogą wówczas strzelać). Tylko nie stawiaj kryształu obok swoich jednostek ;). Stwórz pole minowe i kilka barier miecza by te jednostki wroga, które się przedostaną (duchy, smoki, wapiry) za twoją osłoną miały wybuchową niespodziankę. Radzę inwestować w artefakty Sar-Issua, Smocze i Łuk z rogu jednorożca.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
huba14555

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 28 Stycznia 2013, 20:47:34 »
Dzięki za rade wypróbuje w weekend  :D


IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.026 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry