Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 228 229 230 [231] 232 233 234 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2033463 razy)
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #3450 : 03 Lutego 2011, 09:32:29 »
Cytuj
Ciekawe czy to Krall i Sandor. Jeśli tak, to m oże oznaczać, że jak w erpegach bohater najpierw lezie na piechotę a po awansowaniu dostaje wierzchowca.

Z tego co widać drugi bohater wygląda jak bohater inferna i ma taką samą otoczkę, więc to raczej nie Kraal.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3451 : 03 Lutego 2011, 11:18:42 »
Szkoda, byłoby to ciekawym rozwiązaniem.... dzieki temu byłoby możliwe na mapie przygody określenie od razu jakiego poziomu jest wrogi bohater i czy mamy się nim przejmować, czy nie.

Być może to Kiril, bo ten w twierdzy to Sandor napewno.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #3452 : 03 Lutego 2011, 11:37:18 »
Belegor ja szczerze wątpie, ponadto wydaje mi sie że to są bohaterowie standardowi, a jak zapewne każdy widział, Ubi daje każdemu (lub prawie każdemu) bohaterowi w kampaniach jego własny wygląd (może ich będzie się dało zmieniać i rozpoznawać po tym nie wiem to moje hipotezy na razie) 
... zresztą może nawet jeden jest z kampanii nie wiem mało tam widzę ;p poczekam ... na więcej screenów


IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3453 : 03 Lutego 2011, 12:31:34 »
Jeśli chodzi o arkę przymierza, lub łzę Ashy, czy jakkolwiek ma się nazywać, może właśnie jest podzielona na części, albo... jest to zupełnie coś innego.


IP: Zapisane
Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #3454 : 03 Lutego 2011, 12:59:26 »
Wątpię żeby to było coś wartościowego gdyż strzeżone jest przez Gobliny (dobrze myślę ? o tą skrzyneczkę wam chodzi ?)


IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #3455 : 03 Lutego 2011, 13:32:48 »
tą skrzyneczkę
Jesteś świadomy, że niektórych ludzi obrażasz nazywając Arkę Przymierza "tą skrzyneczką"?

Wracając do tematu, ciekawe czy ujawnią jeszcze jakąś nowość w tym tygodniu skoro wszystkie screeny już wyciekły :P Przynajmniej ukazały one dużo nowego.


IP: Zapisane
Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #3456 : 03 Lutego 2011, 14:41:26 »
tą skrzyneczkę
Jesteś świadomy, że niektórych ludzi obrażasz nazywając Arkę Przymierza "tą skrzyneczką"?

Wracając do tematu, ciekawe czy ujawnią jeszcze jakąś nowość w tym tygodniu skoro wszystkie screeny już wyciekły :P Przynajmniej ukazały one dużo nowego.

Wybacz bardzo ale jest to gra i mimo jakiś mętnych powiązań NIE MOŻNA "tej skrzyneczki", łączyć z aftefaktem, który jest zwany Arką Przymierza.    (poza tym nie jest pewne iż "ta skrzyneczka jest tym "przedmiotem w grze" o którym mówisz, wątpliwe by była pilnowana przez same gobliny i to w dodatku nie ulepszone. Czytanie ze zrozumieniem się kłania)

(używam tu słowa artefakt w pierwotnym znaczeniu tego słowa, nie wypaczonym przez współczesny konsumpcjonizm)


« Ostatnia zmiana: 03 Lutego 2011, 14:45:19 wysłane przez Nimrod » IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #3457 : 03 Lutego 2011, 15:32:09 »
Pomysł z Cyklopem jako katapultą świetny, bardzo mi się podoba. Podobnie jak Kokoju zastanawiam się skąd on będzie brał kamienie do rzucania w mury. Bo jeśli nagle jakiś kamień będzie pojawiał się mu w łapie to zapiszę Cyklopa-katapultę na minus Ubisoftowi. Chyba, że... że...
Tak sobie pomyślałem, czy Ubi byłoby w stanie zrealizować taki pomysł... skoro już wprowadzili tyle nowości... to zastanawiam się, czy jeśli pojawi się Wóz z Amunicją to będzie określał nie tylko ilość strzałów naszych strzelców, ale i również ilość strzałów katapulty. Wtedy Cyklop by tylko wyciągał kamień z Wozu i rzucał. Nie wydaje mi się to prawdopodobne, ale kto wie czego się spodziewać po twórcach? Co o tym sądzicie?


IP: Zapisane
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #3458 : 03 Lutego 2011, 18:15:39 »
Mnie również przypadł do gustu ten cyklop albinos. Ten pomysł z katapultą i wozem raczej nietrafiony, bo jedna machina wojenna byłaby uzależniona od drugiej. Taka sama sytuacja jest z balistą (swoją drogą ciekawe co Black Hole wymyśli z balistami).
Zastanawiam się również czy machiny oprócz wyglądu będą miały również jakieś zdolności zależne od rasy.


IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #3459 : 03 Lutego 2011, 18:24:20 »
Jeśli chodzi o "Arkę Przymierza" - sądzę, że to będzie wykorzystanie pomysłu magicznej skrzyni z H4, gdzie trzymała ona w sobie losowy pomniejszy artefakt, który można było dopiero poznać po otworzeniu skrzynki.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3460 : 03 Lutego 2011, 19:01:52 »
Czyli coś w stylu Puszki Pandory tak? Bo to też może być tak właśnie.
Machiny oblężnicze mogłyby być takie, że jedna na frakcję- czyli balistę mają np: demony, namiot medyka ludzie, a wóz z amunicją orkowie. To by dało smaczku strategi, bowiem byłoby urozmaicenie, moglibyśmy zobaczyć tarany, działa, onagery, balisty, pracownie alchemiczne, rakietę wodną... każdą machinę oblężniczą.


« Ostatnia zmiana: 03 Lutego 2011, 19:04:08 wysłane przez Belegor » IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #3461 : 03 Lutego 2011, 19:31:05 »
(...)
Machiny oblężnicze mogłyby być takie, że jedna na frakcję- czyli balistę mają np: demony, namiot medyka ludzie, a wóz z amunicją orkowie. To by dało smaczku strategi, bowiem byłoby urozmaicenie, moglibyśmy zobaczyć tarany, działa, onagery, balisty, pracownie alchemiczne, rakietę wodną... każdą machinę oblężniczą.

Hmm w herosach zawsze były onagery dopiero w 5 wprowadzono frondibole(nie pamiętam jak w 4), co do dział nie jestem zbytnio przekonany i jestem przeciwny, jakimkolwiek wariacją dział muszkietów wszystkiego co używa czarny proch et cetera.

Taran hmm niewiem czy by zrobili specjalny dodatkowy slot na taran :P a slotu zamiast jakiegoś stworzenia nie warto poświęcać jednostce typowo oblężniczej i prawdopodobnie powolnej.

rakieta wodna...         ke ?

Te rózne "machiny" oblężnicze podobają mi się bardziej[tak niezbyt oryginalnie w wypadku Twierdzy i Przystani], lub mniej [mniej szczególnie nekromantów] 


IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #3462 : 03 Lutego 2011, 20:11:40 »
http://www.heroworld.net/artwork/h6/poster_unkown.jpg
Wyszukałem ciekawy art... Nieumarli i rycerze kontra demony. Uderzajaco podobny do artu z nieumarłymi kontra ludźmi. ;P


IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
Wagant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 11


Zobacz profil
« Odpowiedz #3463 : 03 Lutego 2011, 20:14:43 »
Ciekawie ale to tylko obrazek :D

Ja dla mnie w Heroes Vi jest za mało Krain , 5 ?Co to jest ?? Mam nadzieję że zrobią więcej albo już zrobili tylko nie chcą pokazać :D


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3464 : 03 Lutego 2011, 20:17:48 »
Ten obrazek jest.... przeróbką właśnie tamego obrazu, bowiem pojawia się głównie w fanartach. To samo było z artami do łupieżcy umysłu i jakiegoś złodziejaszka, których wstawiono do tła typowego dla artów  jednostek z H6.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Strony: 1 ... 228 229 230 [231] 232 233 234 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.07 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry