Osobiscie uwazam rase orkow za naprawde potezna, jednak tym co lubia magie z pewnoscia do gustu nie przypadnie.
Wczesniej gralem buildem podanym tu przez kogos tj.:
"Szał (rozwijasz do eksperta) - Pamięć naszej krwi
Dowodzenie - Werbunek, Radość Walki, Aura szybkości
Atak - Szał bitewny, Taktyka, Kara Boska"
jednak po przetestowaniu stwierdzilem, ze rozwijanie we wczesnej fazie gry dowodzenia nie jest zwykle optymalne.
Zaczynamy gre z Haggash (absolutnie najlepszy wybor)- swietny start gdyz dostajemy na poczatku gry sporo centaurow i dodatkowo Pamiec Naszej Krwii, oraz podpakowuje +1obrony i ataku centaurom co 2 poziomy- biorac pod uwage, ze to jedyna jednostka (tania) strzelajaca w zamku dobrze jest miec do niej bonusa. Warto w pierwszej kolejnosci postawic rudere goblinow i ja ulepszyc tak bysmy mogli rekrutowac Goblinskich Sidlarzy (dzielimy ich na 2, a pozniej 3 "druzyny"). Dzieki temu gobliny beda mogly zatrzymywac wiecej jednostek i tym samym dadza czas centaurom. Gdy zaczniemy lapac doswiadczenie najlepiej jest chwycic najszybciej jak to mozliwe Obrone. Orki maja "pierdolniecie" jednak brakuje im punktow witalnosci, dlatego obrona wydaje sie wazna zwlaszcza w poczatkowej fazie gry kiedy nawet male straty sa bolesne. Ogolnie nigdy nie biore Rozbicia jakiejkolwiek magii juz lepiej zainwestowac w szczescie i wybrac odpornosc na magie. zwykle gram buildem:
Szał ekspert
Obrona witalnosc, ochrona, unik (chron nas wszystkich tez jest dobre)
Atak (taktyka, szal bitewny, boska kara)
Dowodzenie (werbunek, radosc walki, aura szybkosci)
Szczescie (odpornosc na magie, szczescie barbazyncy, szczescie zolnierza)