Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 23 24 25 [26] 27 28 29 ... 36    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] (Czytany 200873 razy)
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #375 : 23 Sierpnia 2015, 17:53:37 »
Zagajnik był robiony ponownie, prawie od nowa, chociaż był już skończony  :rolleyes: . Poza tym, ja mówię o nazwach. Sam Sylan prosił kiedyś o propozycje, te które mu się podobały - aplikował, zmieniał. Śledzę tego moda od ukazania się jego zapowiedzi i zmieniło się bardzo wiele  ;D. Nazwy Tauruga i Silvarga należały do poprzednich jednostek Zagajniku, które były kompletnie inne. Do nowych trochę nie pasują i tylko sugeruję, że można byłoby pomyśleć nad czymś innym ;).

A jeśli chodzi o modele - jest perfekcyjnie ;D.


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
Ursus2014

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 48


"Carpe Diem".

Zobacz profil
« Odpowiedz #376 : 23 Sierpnia 2015, 21:34:45 »
To prawda, modele są perfekcyjne, ale trochę tęsknię za bulbazaurami w formie czempionów.


IP: Zapisane
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #377 : 24 Sierpnia 2015, 12:58:50 »
Ja myślę, że na lv7 nadawałby się baśniowy/czarodziejski smok, którego w Ashan brakuje, a który był jedną z moich ulubionych jednostek w H3 i H4.


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
Ursus2014

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 48


"Carpe Diem".

Zobacz profil
« Odpowiedz #378 : 24 Sierpnia 2015, 13:29:23 »
To była jedna z lepszych jednostek, ale do świata ashan nie pasuje. Ja bym myślał o czymś w rodzaju zielonego smoka z H7.


IP: Zapisane
Adrian70

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 19


Zobacz profil
« Odpowiedz #379 : 24 Sierpnia 2015, 16:17:27 »
Nie mogę się doczekać tego moda! Zagajnik wygląda bardzo dobrze.
1. Bardzo ciekawa jednostka
2. i 4. zamieniłbym ze sobą miejscami. Te drzewiaki wyglądają na dużo twardsze jednostki niż trolle
3.i 5. wyglądają genialnie
6. jest całkiem ciekawa
7. za bardzo mi przypomina "drzewiaki". 2 drzewa w armii to jednak trochę za dużo ;/

Ogólnie to wszystko wygląda świetnie. Jeszcze nie widziałem tak dobrze zapowiadającego się moda. Komu potrzebny jest H7? :D A co z umiejętnościami tych jednostek i talentem bohaterów? Są już jakieś pomysły?


IP: Zapisane
Ursus2014

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 48


"Carpe Diem".

Zobacz profil
« Odpowiedz #380 : 24 Sierpnia 2015, 16:50:16 »
@Adrian70
W drzewnym mieście 2 drzewa znajdują się w armii i ty twierdzisz, że to wojsko jest monotonne?
Mi się tam podobają jednostki w zagajniku, zwłaszcza żaby i drzewa na 7 lvl  :).
Gdzieś na początku tematu były ikony zdolności rasowych.
Dla porównania:

Przystań:                         Nekropolia:
-człowiek z widłami             -martwy człowiek- szkielet
-człowiek strzelec              -martwy człowiek-zombie
-człowiek z mieczem           -martwy człowiek-duch   
-gryf                               -martwy człowiek-inteligentny zombie
-człowiek katecheta           -martwy człowiek-szkielet w sukni
-człowiek na koniu             -martwy człowiek- duch/szkielet z kosą
-człowiek ze skrzydłami       -szkielet smoka

Krasnoludy:                       Twierdza:
-krasnolud z tarczą             -niedorozwinięty ork
-krasnolud z oszczepem       -centaur
-krasnolud na miśku            -ork
-krasnolud z kastetami        -duży ork z mieczem
-krasnolud katecheta          -ork samica
-duży krasnolud                 -niedorozwinięty smok 
-godzilla                           -bardzo duży ork z jednym okiem

 Czyżbyś dalej uważał, że zagajnik dysponuje zbyt monotonną armią  ;> ?


« Ostatnia zmiana: 24 Sierpnia 2015, 17:01:31 wysłane przez Ursus2014 » IP: Zapisane
Adrian70

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 19


Zobacz profil
« Odpowiedz #381 : 24 Sierpnia 2015, 17:24:36 »
@Ursus2014
No dobrze, jednak te drzewa są dla mnie zbyt podobne. Może jak dowiemy się jakie te jednostki mają umiejętności to może zmienię zdanie.


IP: Zapisane
Ursus2014

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 48


"Carpe Diem".

Zobacz profil
« Odpowiedz #382 : 24 Sierpnia 2015, 17:40:39 »
Robiąc rzut oka na armię można powiedzieć, że:
-będzie odporna na magię ziemi
-niektóre jednostki będą chyba rzucać zaklęcie rój os
-taurugi może będą oplątywać korzeniami przeciwnika


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #383 : 24 Sierpnia 2015, 18:09:17 »
Prace nad miastem idą pełną parą :P Ostatnio pokazałem nowy line-up Zagajnika to dzisiaj nowa i finalna wersja miasta (już nic w nim nie planuje zmieniać :/).



Co do zmian jednostek i poziomów zostawiam tak jak jest. Modele są w większości skończone, a nie mam czasu robić nowych...

Jeśli chodzi o umiejętności i statystyk, kto chętny może podać swoje propozycje, a ja wybiorę najciekawsze i dorzucę kilka swoich pomysłów;)


IP: Zapisane
Ursus2014

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 48


"Carpe Diem".

Zobacz profil
« Odpowiedz #384 : 24 Sierpnia 2015, 18:23:35 »
To miasto jest piękne  ;D ! Bardzo dobrze, że nie będziesz niczego poprawiać, bo jeśli coś jest dobrze, to nie wolno poprawiać.
Czyżby te rośliny rosły na smoczym źródle?
Który kwiatek jest od łzy ashy?


« Ostatnia zmiana: 24 Sierpnia 2015, 20:49:58 wysłane przez Ursus2014 » IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #385 : 25 Sierpnia 2015, 12:56:34 »
@Ursus2014
Tak to smocza żyła. Jak już kiedyś pisałem motyw smoczej żyły będzie często występował w przypadku nowych ras :)
A Łza Ashy to ostatni obrazek prawy róg, widać tylko część.


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #386 : 25 Sierpnia 2015, 15:09:12 »
Wygląd miasta dobry. Nie za bardzo się orientuję gdzie co jest, ale może być.  ;)


IP: Zapisane
Ursus2014

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 48


"Carpe Diem".

Zobacz profil
« Odpowiedz #387 : 25 Sierpnia 2015, 16:35:39 »
Ten dodatek zmieża w coraz lepszym kierunku ;D !
Gdyby każdy moder umiał w ciągu roku tyle zrobić to można by było zrobić spis modów do H5 w formie książki.


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #388 : 02 Września 2015, 14:42:15 »
Dzisiaj odświeżone jednostki Iglicy, część 1.

4. Nestorka-Wyrocznia-Przechera


5. Ursul-Ursul Wojownik-Ursul Gwardzista


6. Sztukmistrz-Iluzjonista-Zaklinacz


7. Behemot-Rogaty Behemot-Behemot Drednot


Cały czas czekam na wasze propozycje umiejek dla jednostek;)


IP: Zapisane
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #389 : 02 Września 2015, 16:14:17 »
Myślę, że 4 i 6 poziom są zbyt podobne do siebie, może by zamiast jednej z tych jednostek zrobić np. Wendigo?

Pytanie co do umiejętności - mogą być wykorzystane jedynie zdolności z samej gry?


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
Strony: 1 ... 23 24 25 [26] 27 28 29 ... 36    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry