|
|
« Odpowiedz #45 : 16 Października 2010, 17:49:53 » |
|
Czyli mówisz, że kuzyn zna się na modowaniu tak? w takim razie jak się nie załapałem na SoA to może tu będę mógł opisy robić jeżeli to wypali. Najlepiej dopiero jak pierwszą jednostkę skończycie.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #46 : 16 Października 2010, 17:53:02 » |
|
No cóż mój kuzyn jest cpecem i troche pomógł dzisiaj z menelagiem na gg popisze i wszystko mi wyjaśni a tytana mam prawie zrobionego narazie to tylko kolory ale wiesz a psycholu możesz robić opisy jednostek tutaj ale nie do tych w ankiecie.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #47 : 16 Października 2010, 17:56:39 » |
|
oczywiście każde opisy mogę robić szczególnie lotr Heroes itp. tylko czy chcesz??
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #48 : 16 Października 2010, 18:07:38 » |
|
No koniecznie nawet musisz swoje opisy a moje(niektóre) już mam zrobione oto one Tytan
Te dumne giganty Imperium są krewnymi olbrzymów ale nie lubią gdy się im to mówi. I lepiej go nie drażnić bo te powolne olbrzymy są zabójcze w boju.Ile kroć wpadnie w szał tylekoć można się go bać.
Elementalista
Ci magowie którzy poświęcili czas na naukę magii przywołania zostaną elementalistami. Wyglądają na zwykłych nie groźnych starców lecz gdy są w zagrożeniu są w stanie wezwać Zywiołaki które będą ich chronić.
Wampir Wiele nekromantów starało się być nieśmiertelnymi ale tylko niektórym się udało zos- tać wampirami.Są silniejsi i nieśmiertelni ale muszą wypijać krew ale to nie probem na polu bitwy.
Łucznik Ci młodzi wieśniacy z ubogich rodzin dużo czasu spędzali na łowach.Teraz wstępując do wojska mogą zaprezętować swoje zdolności łucznicze w boju. Lodowy Olbrzym Te giganty żyjące niedaleko mroźnych jezior mągą zabić nie jednego wroga swoim toporem bądź pociskami z magicznego lodu.Nie wielu wie skąd te giganty się biorą ale najprawdopodobniej niektóre olbrzymy idą do kapliczki Wotana by ten dał im moc lodu.
Zombie Te wskrzeszone bez duszy bestie są w stanie zrobić wszystko co ich pan im każe.Sam ich wygląd budzi lęk u przeciwnika a w boju może zabić tyle stworzeń nie zwracając uwagi na to że wróg go zabije bo jak powiedział im ich pan on ich wskrzesi ponownie.
I cho popiszemy zaraz na gg.
|
|
|
|
Pierwszy Andrzej
Punkty uznania(?): 2
Offline
Płeć:
Wiadomości: 822
|
|
« Odpowiedz #49 : 16 Października 2010, 18:27:07 » |
|
W demonach nie pasi mi ten gog. Co do jednostek, to radziłbym giganta najpierw.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #50 : 16 Października 2010, 18:59:42 » |
|
WMS trochę dużo błędów literowch, logicznych i interpunkcyjnych, ale tego nie będę się czepiać. Dużo powtórzeń -pomogę ci to przerobić wyślę ci na PW dzisiaj albo jutro. jeszcze jedno nie łącz czasów- ja dopiero teraz się do tego szkoliłem.
Edit: PORAWKI
Giganci imperium to dalecy krewni olbrzymów. Mimo pokrewieństwa między nimi, nie chcą mieć ze sobą nic wspólnego. Mędrcy powiadają, że lepiej nie wchodzić im w drogę, gdyż może się to źle skończyć. Są bardzo powolne, ale za to śmiertelnie zabójcze w boju. Gdy wpadną w szał wtedy nic nie jest w stanie ich powstrzymać.
Elementalista
Niektórzy magowie, którzy całe swe życie pragną poświęcić nauce magii przywołania zostają Elementalistami. Wyglądem przypominają nie groźnych starców lecz, gdy w powietrzu wisi nutka niebezpieczeństwa stają się twardzi i bezlitośni. Podczas starć potrafią wykorzystać całą swą moc aby przywołać potężne żywiołaki.
Wampir
Przez wiele wieków Nekromanci za pomocą swej plugawej magii starali się dążyć do nieśmiertelności. Wielu z nich przechodząc transformację stało się nieśmiertelnymi sługami mroku Wampirami. Ceną za ich wieczne życie stała się krew śmiertelników. Z czasem aby przetrwać stali rządnymi krwi bestiami. Zawsze atakują w nocy, gdyż ich ciało nie znosi promieni słonecznych, lecz gdy trzeba potrafią się poświęcić. W mroku, zaatakowane ofiary nie mają żadnych szans.
Łucznik
Pochodzący z różnych zakątków świata mieszczanie i wieśniacy tworzą trzon armii Imperium. Ich główną bronią są długie łuki, z których do końca nie nauczyli się jeszcze korzystać. Przez co od razu trafiają do szkół i akademii wojennych ucząc się sztuki łucznictwa. Znając podstawy łowieckie są znakomitymi skrytymi łowcami. Na otwartym terenie nie radzą sobie zbyt dobrze.
|
|
« Ostatnia zmiana: 16 Października 2010, 22:41:44 wysłane przez Psychol55 »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #51 : 16 Października 2010, 19:12:33 » |
|
Ok dzięki psycholu za pomoc a goga chyba zamienię na Rogatego Demona. Dzięki że się angaażujecie zaczynam robić projekty ale narazie to tylko kolory zmieniam mam już kolory u Tytana i robię Lodowego Olbrzyma.Psycholu jeśli nie pamiętasz nazw to wejdź na google i wpisz disciples 2 i bierz to pierwsze wejdź w bunt elfów i jednostki no i masz. I nie wiesz jak twoja pomoc przy modzie jest potrzebna.I mam pytanko uczyłeś się robic mody bo by twoja pomoc się przydała też przy modowaniu.(u mutatora heroes 5 nie wejdzie i wiesz on raczej może pomysły narazie podsuwać).
|
|
« Ostatnia zmiana: 17 Października 2010, 09:06:44 wysłane przez WMSwojownik »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #52 : 17 Października 2010, 11:18:10 » |
|
Nie uczyłem się modów robić i raczej nie będę, gdyż mi to nie idzie. Po drugie zrób spis wszystkich zamków wraz z jednostkami Imperium ,Klany itp. żebym wiedział do czego robić. Jak zrobisz spis to powiem ci co wymienić lub pozmieniać nazwy. I jeszcze jedno zrób tą pierwszą jednostkę w miarę szybko żeby to już było poważniejsze.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #53 : 17 Października 2010, 12:46:12 » |
|
ok psycholu dam tu spis a jednostkę dam najpóźniej w czwartek bo nauka i muszę menelaga na gg złapać by wyjaśnił mi co dalej bo mam tylko kolory w teksturach zmienione.
1.Imperium: 1lvl.Łucznik-Strzelec-Zwiadowca Imperium 2lvl.Giermek-Rycerz-Żołnierz 3lvl.Łowca Czarownic-Inkwizytor-Wysłannik Kościoła 4lvl.Mag-Czarodziej-Elementalista 5lvl.Konny Rycerz-Paladyn-Zakonnik 6lvl.Tytan-Starożytny-Gigant 7lvl.Anioł-ArchAnioł-Myzrael
2.Górskie Klany: 1lvl.Krasnolud-Wojownik-Obrońca 2lvl.Miotacz-Oszczepnik-Strażnik Kuźni 3lvl.Nowicjusz-Alchemik-Wnykarz 4lvl.Góral-Pustelnik-Niedźwiedzi Strażnik 5lvl.Weteran-Gwardzista-Czcigodny Wojownik 6lvl.Rok-Wielki Orzeł-Ptak Wotana 7lvl.Górski Olbrzym-Lodowy Olbrzym-Starszy
3.Hordy Nieumarłych: 1lvl.Ożywiony-Zombie-Nieumarły 2lvl.Szkielet-Kościany Wojownik-Kościej 3lvl.Duch-Widmo-Upiór 4lvl.Wilkołak-Upiorny Wilkołak-Wargołak 5lvl.Lisz-ArcyLisz-Śmierć 6lvl.Wampir-ArcyWampir-Nosferatu 7lvl.Wiwerna-Smoczy Lisz-Kościany Żmij
4.Legiony Potępionych: 1lvl.Chochlik-Demon-Chowaniec 2lvl.Gargulec-Onyksowy Gargulec-Kamienna Bestia 3lvl.Kultysta-Demonolog-Wiedźmiarz 4lvl.Sukub-Inkub-Wiedźma Ognia 5lvl.Opętany-Berserker-AntyPaladyn 6lvl.Moloch-Bies-Diabeł 7lvl.Tiamach-Włodarz-ZgłębiCzart
5.Elfie Przymierze: 1lvl.Zwiadowca-Łowczy-Żądło 2lvl.Leśny Elf-Elficki Wojownik-Szermierz 3lvl.Centaur-Szarżujący Centaur-Dziki Centaur 4lvl.Zbójca-Grabieżca-Sokół 5lvl.Przewodnik-Archnot-Druid 6lvl.Gryf-Władca Przestworzy-Opancerzony Gryf 7lvl.Ent-Zieleniec-Obrońca Lasu
To są podstawowe zamki a nad resztą pomyślimy później.
|
|
« Ostatnia zmiana: 18 Października 2010, 17:58:12 wysłane przez WMSwojownik »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Pierwszy Andrzej
Punkty uznania(?): 2
Offline
Płeć:
Wiadomości: 822
|
|
« Odpowiedz #54 : 17 Października 2010, 12:51:08 » |
|
Na pewno nie antypaladyn na 1 poziomie! Paladyn na 5 a anty na 1? TO nie ma sensu! Zastanów się jeszcze nad tym, a nie syp od tak pomysłami z rękawa (mówiłem już).
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #55 : 17 Października 2010, 12:55:06 » |
|
Ja dałem taką wstępną wersję dajcie komentarze co naprawić a to z antypaladynem zamienię z sukubem a inkuba jeszcze z kultystą na 100%.Jeszcze jakieś komentarze.
|
|
« Ostatnia zmiana: 17 Października 2010, 13:09:40 wysłane przez WMSwojownik »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #56 : 17 Października 2010, 15:55:01 » |
|
Górskie Klany:
3lvl.Uczeń-Alchemik-Zielarz
Popraw alchema na Wnykarza ( taki od runów młotek) bo to w końcu krasnoludy nie pasuję zielarz. I uczeń czego?
Hordy nieumarłych:
2lvl.Szkielet-Kościany Wojownik-Kościej
Popraw kościeja. i Ogólnie ten lvl bo to mają być strzelcy. np: Uzurpator
4lvl.Wilkołak-Upiorny Wilkołak-Wargołak- hmm wargołak wytłumacz co to jest ok?
5lvl.Lisz-ArcyLisz-LiszaKrólowa
Licz- Arcylicz- Władca Liczów lub Plugawy Władca
Legion potenpionych :
5lvl.Opętany-Berserker-AntyPaladyn
Anty paladyn popraw na np: Wiarołomca
7lvl. ZgłębiCzart - zmień na np: Strażnik Piekieł
Elfy:
1lvl pododawaj opisy np: elf leśny
2lvl.Zwiadowca-Łowczy-Żądło zmień np:Stróż puszczy- Skryty Łowca-Żądło
6lvl.Gryf-Władca Przestworzy-Opancerzony Gryf zmień na: Gryf- Jeździec gryfa- Władca przestworzy
zobacz może coś zmienić i skończ pierwszą jednostkę aby dział przenieśli. Napisz do nich jak skończysz i wstępnie jak się nic nie zmieni po moich lub innych zmianach zacznę robić wszystkie opisy.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #57 : 17 Października 2010, 16:05:34 » |
|
No cóż jeździec gryfa nie za bardo bo gryfy to takie szanowne przez elfy w disciples stworzenia i wiesz.Anty palydyn to się zobaczy.Duchy są strzelcami postaram się użyć animacji jak kontratakują (to wtedy wysuwają ręce do przodu postaram im dać wtedy zmodowaną starożytną strzałę).A Wargołak jest wilkołak od wilka i wargołak od warga.
Wiadomość doklejona: 17 Października 2010, 16:43:52 No i psycholu czemu nie odpowiadasz na moje wiadomości?
|
|
« Ostatnia zmiana: 17 Października 2010, 16:43:52 wysłane przez WMSwojownik »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Pierwszy Andrzej
Punkty uznania(?): 2
Offline
Płeć:
Wiadomości: 822
|
|
« Odpowiedz #58 : 17 Października 2010, 17:30:50 » |
|
Co do antypaladyna, to pasuje, taki był w disciplu, to niechaj i tu będzie.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #59 : 17 Października 2010, 17:48:11 » |
|
Wiesz Andre też tak myślę.
|
|
|
|
|